YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 13:53


tomy1228 írta: szevasztok!
A kérdésem az lenne hogy e46 30d-nél,igaz az hogy csakis tiszta fagyállót kell beleönteni és nem szabad higítani!(most is -55 fokos fagyálló van benne)


baromság!!! csak annyi, hogy desztilált vizzal kell hígítani. a -55 fok az nagyon sok. -30-ra bőven fel lehet hígítani.

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 13:48


szevasztok!
A kérdésem az lenne hogy e46 30d-nél,igaz az hogy csakis tiszta fagyállót kell beleönteni és nem szabad higítani!(most is -55 fokos fagyálló van benne)

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 19:01


Üdv!
Előszőr is kösz a hsz-eket.

Tehát szervízelés után, kb 1300km-t megtéve, újra kigyulladt a hűtőfolyadék lámpa. Ez történt csütörtök délután. Nem néztem meg a szintet, nem nyúltam semmihez, leparkoltam. Péntek hajnalban elindultam. Piding, Ingolstadt, Frankfurt, Heerlen. Ez 807km. Ingolstadban fél órás megálló, Frankfurtban 9 órás megálló. Induláskor kigyulladt a lámpa, aztán megsimogattam, becézgettem. Beálltam 150-160km/h-ra. Lendületesen, nem erőltetem, ahogy az autónak jól esett, a pillan fogyasztás mérő óra nem érte el a 8at, inkább 6 körül mozgott, hol picit feljebb, hol lejebb. A hűtővíz kijelzés eltűnt. egész út alatt nem mutatott semmit, csak akkor villant be, amikor 130 vagy az alá csökkent a sebesség. Amint feljebb vittem, megint elaludt. Heerlen-ben éjszakázott az autó. Másnap indulás vissza, tempo 130-140km/h. Végig világított az úton. A hőmérséklet jó volt. Volt 1 órás vesztegelés az autopályán, akkor sem ment feljebb a vizhőfok. De nem csináltam az autóval még semmit. A Mai napon néztem meg a hűtővizet. Lassan tekertem a kupakot, jó sokat sziszeget, mikor levettem, egy nagyon kevés viz kibugyogott. nem volt több egy decinél. A pálcika koppig a maximális értéken. 3 óra mulva elmentem porszívózni, megint megnéztem, most nem sziszegett és nem bugyogott semmi, a pálcika még mindig a max értéken.

Válaszban elég ha csak leírod hogy "Frizo:". tudom hogy nekem szól, ne másoljátok be az egész írásom újra, csak a helyet foglalja...


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 21:59


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Üdv! Nekem is ez a gondom. De már jó ideje. Néha előjön,néha nem. Nekem ajánlották a hűtő tömítést (csövek stb),de itt írta egy kolléga,hogy a vége csak hengerfej tömítés lett. Amit még írni akarok,ne legyél AUDIsta ! A propeller legyen veled


Megőrültél Beró. nehogy bele tegyél ilyen szart. Az csak vészmagoldás,ha valahol a pályán vagy külföldön azt szivárgásod van . Lerakódik neked ott a rendszerbe mindenhol. Életbe nem pucolod ki. Csak megbosszulja magát. Ezek csak vészmegoldások,hogy valahonnan haza tudjál jutni.


Ja hallod,én nem ilyen trutyira gondoltam,hanem a csövek tömítését nézze meg,hogy jó-e: Bilincsek feszesek-e stb. Bocs kicsi rosszul fogalmaztam !


Jólvan,azt hittem valami szart akarsz beleborítani.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 21:21


anubisz írta:
Bero írta:
frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Üdv! Nekem is ez a gondom. De már jó ideje. Néha előjön,néha nem. Nekem ajánlották a hűtő tömítést (csövek stb),de itt írta egy kolléga,hogy a vége csak hengerfej tömítés lett. Amit még írni akarok,ne legyél AUDIsta ! A propeller legyen veled


Megőrültél Beró. nehogy bele tegyél ilyen szart. Az csak vészmagoldás,ha valahol a pályán vagy külföldön azt szivárgásod van . Lerakódik neked ott a rendszerbe mindenhol. Életbe nem pucolod ki. Csak megbosszulja magát. Ezek csak vészmegoldások,hogy valahonnan haza tudjál jutni.


Ja hallod,én nem ilyen trutyira gondoltam,hanem a csövek tömítését nézze meg,hogy jó-e: Bilincsek feszesek-e stb. Bocs kicsi rosszul fogalmaztam !


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 00:26


Bero írta:
frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Üdv! Nekem is ez a gondom. De már jó ideje. Néha előjön,néha nem. Nekem ajánlották a hűtő tömítést (csövek stb),de itt írta egy kolléga,hogy a vége csak hengerfej tömítés lett. Amit még írni akarok,ne legyél AUDIsta ! A propeller legyen veled


Megőrültél Beró. nehogy bele tegyél ilyen szart. Az csak vészmagoldás,ha valahol a pályán vagy külföldön azt szivárgásod van . Lerakódik neked ott a rendszerbe mindenhol. Életbe nem pucolod ki. Csak megbosszulja magát. Ezek csak vészmegoldások,hogy valahonnan haza tudjál jutni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 00:00


ute107 írta:
frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Valhol csak szivárog, ahol nem látod. Mintha neked írtam volna, hogy nálam egy légtelenítő csavar lyukadt át. Nagyon nehezen vettük észre.

Ha hengerfejes felforralja a vizet. Ez is olyan autó mint a t9bbi... mármint a hengerfej problémára mondom.



Hol szervizelték? A1 ben? Amúgy nagy logika nem kel hozzá,hogy valahol csak elmegy a víz,tehát vagy a hűtő,vagy a csövek,vagy a hengerfej.Mivel így le is levegősödik,azért rotyog ki belőle a víz. Nekem mikor levegős volt,levettem a kupakot,mint egy szökőkút, 1 méterre nyomta ki a vizet,vagy 2 litert kapásból.
Ha hengerfej kivan zárva,nem kemény egy cső sem,nem buborékos a víz meleg motornál,akkor valahol hajszálrepedésed van ami elereszti a vizet nyomáson,és szépen le is párolog. Nem könnyű megtalálni.Nekem egy teljesen láthatatlan,hajszálrepedésen ment a vizem,és levegősödött le,hűtő csere lett a vége. Persze a hibát én találtam meg,nem a szerelő.
Meg kel hajtani a kocsit,aztán leállítani,figyelni nem e cicereg,sziszeg serceg valahol a motortérben,ahogy jön belőle a forró cumó.
Jó fül,szem kel hozzá. Azért még a hengerfej tömítésnél is nyomhatja kifelé,és ott ahol nem látod,hátul valahol,aztán ott egyből lepárolog. Többnyire érezni a szagát,ahogy párolog a fagyállós víz,ilyen húgyszaga van.
Ilyennel szokták megnézni,jut e kip.Gáz a hűtővízbe. Sokan már ezzel járnak autót venni.
http://schmiedmann.hu/81229400...reses.aspx



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 23. péntek, 00:21


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 23:25


frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Valhol csak szivárog, ahol nem látod. Mintha neked írtam volna, hogy nálam egy légtelenítő csavar lyukadt át. Nagyon nehezen vettük észre.

Ha hengerfejes felforralja a vizet. Ez is olyan autó mint a t9bbi... mármint a hengerfej problémára mondom.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 21:49


frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Üdv! Nekem is ez a gondom. De már jó ideje. Néha előjön,néha nem. Nekem ajánlották a hűtő tömítést (csövek stb),de itt írta egy kolléga,hogy a vége csak hengerfej tömítés lett. Amit még írni akarok,ne legyél AUDIsta ! A propeller legyen veled

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 21:33


Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 09:16


hancurozo írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
seta írta: Sziasztok!

Nincs problémám a hűtőfolyadékkal szerencsére, csak azt szeretném kérdezni h érdemes vajon lecserélni újra? Az óra szerint 165.000 van az autóban (tavaly vettem, szal ez nem tuti adat). Ha igen, akkor nagy meló ez (elég hozzá józan paraszti és meg mondjuk egy video, vagy ajánlott a szerviz)?


3 évente előírás a csere. Ha most lesz az első cseréje, az elég gáz.



én úgy tudom 4-6 év, vagy 40ezer km. amúgy ha jó a fagyáspontja és tiszta, akkor lehet venni koncentrátumot, ami tartalmaz ilyen adalékokat, ami a rendszer "kenéséért" felelős.



Tehát mégegyszer. BarG tudja jól 3 év, mivel a fagyálló keni a vízpumpát, és korrózió gátló hatása is van. Arra figyelj, hogy alubokkoshoz vedd a fagyállót.
Nem nagy meló, de a légtelenítésre figyelj oda. (a fagyálló veszélyes hulladék, ennek megfelelően kezeld, és add le)


Köszönöm a válaszokat! Nemtudom h ez az első alkalom-e, remélem nem. mint mondtam pont egy éve vettem, azota belement 37.000km szal ezért gondoltam h érdemes lenne cserélni azt is.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 20:15


YELLOW írta:
BarG írta:
seta írta: Sziasztok!

Nincs problémám a hűtőfolyadékkal szerencsére, csak azt szeretném kérdezni h érdemes vajon lecserélni újra? Az óra szerint 165.000 van az autóban (tavaly vettem, szal ez nem tuti adat). Ha igen, akkor nagy meló ez (elég hozzá józan paraszti és meg mondjuk egy video, vagy ajánlott a szerviz)?


3 évente előírás a csere. Ha most lesz az első cseréje, az elég gáz.



én úgy tudom 4-6 év, vagy 40ezer km. amúgy ha jó a fagyáspontja és tiszta, akkor lehet venni koncentrátumot, ami tartalmaz ilyen adalékokat, ami a rendszer "kenéséért" felelős.



Tehát mégegyszer. BarG tudja jól 3 év, mivel a fagyálló keni a vízpumpát, és korrózió gátló hatása is van. Arra figyelj, hogy alubokkoshoz vedd a fagyállót.
Nem nagy meló, de a légtelenítésre figyelj oda. (a fagyálló veszélyes hulladék, ennek megfelelően kezeld, és add le)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 19:46


BarG írta:
seta írta: Sziasztok!

Nincs problémám a hűtőfolyadékkal szerencsére, csak azt szeretném kérdezni h érdemes vajon lecserélni újra? Az óra szerint 165.000 van az autóban (tavaly vettem, szal ez nem tuti adat). Ha igen, akkor nagy meló ez (elég hozzá józan paraszti és meg mondjuk egy video, vagy ajánlott a szerviz)?


3 évente előírás a csere. Ha most lesz az első cseréje, az elég gáz.



én úgy tudom 4-6 év, vagy 40ezer km. amúgy ha jó a fagyáspontja és tiszta, akkor lehet venni koncentrátumot, ami tartalmaz ilyen adalékokat, ami a rendszer "kenéséért" felelős.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 19:41


seta írta: Sziasztok!

Nincs problémám a hűtőfolyadékkal szerencsére, csak azt szeretném kérdezni h érdemes vajon lecserélni újra? Az óra szerint 165.000 van az autóban (tavaly vettem, szal ez nem tuti adat). Ha igen, akkor nagy meló ez (elég hozzá józan paraszti és meg mondjuk egy video, vagy ajánlott a szerviz)?


3 évente előírás a csere. Ha most lesz az első cseréje, az elég gáz.



seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 12:56


Sziasztok!

Nincs problémám a hűtőfolyadékkal szerencsére, csak azt szeretném kérdezni h érdemes vajon lecserélni újra? Az óra szerint 165.000 van az autóban (tavaly vettem, szal ez nem tuti adat). Ha igen, akkor nagy meló ez (elég hozzá józan paraszti és meg mondjuk egy video, vagy ajánlott a szerviz)?