státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 06:50


BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



BarG,

Azt mondod, öngyorsítás és nagy füst.

Az olajat csak a turbón keresztül kaphatja fel. Ott is csak akkor ha a tengely annyira ki van kopva vagy már törött. Azt kell mondjam, hogy ha ismét elindult magától, akkor megint a turbo lesz az oka.
Ha az öngyorsítás megint megtörtént és leszipákolt egy csomó olajat, azt csak a turbón keresztül tehette.

Ha a motor egyenletesen jár, nem hagy ki és mind a hat henger működik, akkor onnét nem szed fel olajat. Ha mechanikai sérülésed lenne pár hengernél és magából a motorból kapná az elfogyasztott olajat, azt a motor járásából hallanod kellene és akkor nemcsak a bejutott olaj okozna problémát néhány hengerben, hanem azok a hengerek sem mennének már.
Szelepszár-szimmeringnél eheti az olajat ez tény, de ott annyi olaj nincs, hogy felpörögjön a motor.
Az olaj minősége a felpörgés tekintetében ebben az esetben mindegy.
A kartergáz-szellőztetőnél ehetne még rengeteg olajat, de annyit ott sem hogy öngyorsítás lépjen fel.
Tehát ha a motor egyenletesen és szépen jár, akkor akár harmincszor is motort cserélhetsz, akkor is a turbónál zabál fel ekkora mennyiségű olajat.

A szívó oldalon egyedül a turbónál van olajkenés. Öngyorsítás, felpörgés csak akkor következik be ha a szívócsőbe nagy mennyiségű olaj jut és az egyenletesen eloszlik mind a hat henger között. Nos ha a szívóoldalon csak a turbó-t kenik, akkor...

Mielőtt motort cserélnél, megszakértetném azt az "új" turbót még egyszer. Esetleg több helyen.

Új motor egyébként 1 912 000,- +ÁFA környékén kapni. De saját véleményem szerint még mindig a turbó a hiba oka, azt pedig mindenféle szakvélemény nélkül kapsz zsír újjat olcsóbbért, mint a motor.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 18. kedd, 07:36

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 22:34


mclaren írta:
BarG írta:
mclaren írta:
YELLOW írta:
BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.


lehet hogy az olay a bibi ha long live 5-30 van benne aszt eltűnteti mert vékony meny a km-? castrol 5-40 ajánlot gyarilag abmw motor meg ha diesel nem agya magát olyan könyen


Fuchs 5W-40 lett beletéve a turbócsere után, addig Castrol 0W-40-nel ment, merthát a motorolaj is meg lett gyanúsítva, először a Castrolt kapta fel, de a Fuchsot is szereti. 234e km van benne, az olajfelkapásig még csak utána se öntöttem soha, igaz 15e-ként mindig cseréltettem, ennyi távon olyan 3-4 decit evett meg.


234-nél még bejárotos nem hiszem hogy a motor a hibás szerintem más ott a gond


Én is ebben reménykedem, de jó lenne olyat olvasni, hogy "én tudom mi a hiba, gyere ide, megoldjuk".

mclaren
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz mclaren

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 22:23


BarG írta:
mclaren írta:
YELLOW írta:
BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.


lehet hogy az olay a bibi ha long live 5-30 van benne aszt eltűnteti mert vékony meny a km-? castrol 5-40 ajánlot gyarilag abmw motor meg ha diesel nem agya magát olyan könyen


Fuchs 5W-40 lett beletéve a turbócsere után, addig Castrol 0W-40-nel ment, merthát a motorolaj is meg lett gyanúsítva, először a Castrolt kapta fel, de a Fuchsot is szereti. 234e km van benne, az olajfelkapásig még csak utána se öntöttem soha, igaz 15e-ként mindig cseréltettem, ennyi távon olyan 3-4 decit evett meg.


234-nél még bejárotos nem hiszem hogy a motor a hibás szerintem más ott a gond

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 22:20


YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.


Hát mivel használt autót eladni ma lehetetlen, már gondoltam arra, hogy ebbe beleapplikáltatok egy 4000-es V8-at, dolgozni járni meg veszek egy F30 2d-t, de közbejött egy fél ház vétel családtagnak chf kiváltásra, ezért a projekt tolódott néhány hónapot ....


ha meg van az F30, akkor ütközünk. az én részletem nem akarod rendezni? sajnos nem a ház a fedezet, így nem fizethetem ki.


Majd örökbe fogadlak
De lehet, a mostaniba kell motort vennem, az meg végképp borítaná minden tervemet. Ha nem fékeztem volna meg az autót, akkor olyan motorkatasztrófa lett volna a végeredmény, amiket a youtube-on lehet látni, akkor már vehetném is azt a motort kérdezés nélkül

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 22:13


mclaren írta:
YELLOW írta:
BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.


lehet hogy az olay a bibi ha long live 5-30 van benne aszt eltűnteti mert vékony meny a km-? castrol 5-40 ajánlot gyarilag abmw motor meg ha diesel nem agya magát olyan könyen


Fuchs 5W-40 lett beletéve a turbócsere után, addig Castrol 0W-40-nel ment, merthát a motorolaj is meg lett gyanúsítva, először a Castrolt kapta fel, de a Fuchsot is szereti. 234e km van benne, az olajfelkapásig még csak utána se öntöttem soha, igaz 15e-ként mindig cseréltettem, ennyi távon olyan 3-4 decit evett meg.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 22:09


BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.


Hát mivel használt autót eladni ma lehetetlen, már gondoltam arra, hogy ebbe beleapplikáltatok egy 4000-es V8-at, dolgozni járni meg veszek egy F30 2d-t, de közbejött egy fél ház vétel családtagnak chf kiváltásra, ezért a projekt tolódott néhány hónapot ....


ha meg van az F30, akkor ütközünk. az én részletem nem akarod rendezni? sajnos nem a ház a fedezet, így nem fizethetem ki.

mclaren
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz mclaren

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 22:04


YELLOW írta:
BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.


lehet hogy az olay a bibi ha long live 5-30 van benne aszt eltűnteti mert vékony meny a km-? castrol 5-40 ajánlot gyarilag abmw motor meg ha diesel nem agya magát olyan könyen


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 22:04


YELLOW írta:
BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.


Hát mivel használt autót eladni ma lehetetlen, már gondoltam arra, hogy ebbe beleapplikáltatok egy 4000-es V8-at, dolgozni járni meg veszek egy F30 2d-t, de közbejött egy fél ház vétel családtagnak chf kiváltásra, ezért a projekt tolódott néhány hónapot ....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 21:31


BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 21:24


BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Volt a múlt héten egy nagyon komoly füstölésem a pályán hazafelé, de ahogy lefékeztem, a füst megszűnt, olyan, mintha semmi se történt volna. Voltam kiolvasáson, csak egy nem aktív lambdaszonda hiba volt eltárolva. A szívócsőben leltünk sok olajat, meg fogyogat rendesen, egy Pest-Miskolc távon elmegy fél liter. Amúgy nem füstöl, ha nyomom, akkor megy, most nem tudok - szerencsére - egyéb hibát találni, csak az olajfogyást.
Tippek?


Tipp : - Turbó

180km-en fél literes olajfogyasztás már nem vicc...


Csak az a félliteres olajfogyasztás szerintem 5 km-en jött össze!!! Majd megállt. Ilyet is csinálhat a turbó? Az ha bekrepál, akkor nem bekrepálva van és kidobandó?


Azt nem írtad, hogy megállt az olajfogyasztás.



De, 4 hozzászólással ezelőtt, Yellow után.



Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. augusztus 28. vasárnap, 22:39


bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Volt a múlt héten egy nagyon komoly füstölésem a pályán hazafelé, de ahogy lefékeztem, a füst megszűnt, olyan, mintha semmi se történt volna. Voltam kiolvasáson, csak egy nem aktív lambdaszonda hiba volt eltárolva. A szívócsőben leltünk sok olajat, meg fogyogat rendesen, egy Pest-Miskolc távon elmegy fél liter. Amúgy nem füstöl, ha nyomom, akkor megy, most nem tudok - szerencsére - egyéb hibát találni, csak az olajfogyást.
Tippek?


Tipp : - Turbó

180km-en fél literes olajfogyasztás már nem vicc...


Csak az a félliteres olajfogyasztás szerintem 5 km-en jött össze!!! Majd megállt. Ilyet is csinálhat a turbó? Az ha bekrepál, akkor nem bekrepálva van és kidobandó?


Azt nem írtad, hogy megállt az olajfogyasztás.



De, 4 hozzászólással ezelőtt, Yellow után.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. augusztus 28. vasárnap, 21:40


BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Volt a múlt héten egy nagyon komoly füstölésem a pályán hazafelé, de ahogy lefékeztem, a füst megszűnt, olyan, mintha semmi se történt volna. Voltam kiolvasáson, csak egy nem aktív lambdaszonda hiba volt eltárolva. A szívócsőben leltünk sok olajat, meg fogyogat rendesen, egy Pest-Miskolc távon elmegy fél liter. Amúgy nem füstöl, ha nyomom, akkor megy, most nem tudok - szerencsére - egyéb hibát találni, csak az olajfogyást.
Tippek?


Tipp : - Turbó

180km-en fél literes olajfogyasztás már nem vicc...


Csak az a félliteres olajfogyasztás szerintem 5 km-en jött össze!!! Majd megállt. Ilyet is csinálhat a turbó? Az ha bekrepál, akkor nem bekrepálva van és kidobandó?


Azt nem írtad, hogy megállt az olajfogyasztás.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. augusztus 28. vasárnap, 21:13


bmw320d4 írta:
BarG írta: Volt a múlt héten egy nagyon komoly füstölésem a pályán hazafelé, de ahogy lefékeztem, a füst megszűnt, olyan, mintha semmi se történt volna. Voltam kiolvasáson, csak egy nem aktív lambdaszonda hiba volt eltárolva. A szívócsőben leltünk sok olajat, meg fogyogat rendesen, egy Pest-Miskolc távon elmegy fél liter. Amúgy nem füstöl, ha nyomom, akkor megy, most nem tudok - szerencsére - egyéb hibát találni, csak az olajfogyást.
Tippek?


Tipp : - Turbó

180km-en fél literes olajfogyasztás már nem vicc...


Csak az a félliteres olajfogyasztás szerintem 5 km-en jött össze!!! Majd megállt. Ilyet is csinálhat a turbó? Az ha bekrepál, akkor nem bekrepálva van és kidobandó?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. augusztus 28. vasárnap, 16:54


BarG írta: Volt a múlt héten egy nagyon komoly füstölésem a pályán hazafelé, de ahogy lefékeztem, a füst megszűnt, olyan, mintha semmi se történt volna. Voltam kiolvasáson, csak egy nem aktív lambdaszonda hiba volt eltárolva. A szívócsőben leltünk sok olajat, meg fogyogat rendesen, egy Pest-Miskolc távon elmegy fél liter. Amúgy nem füstöl, ha nyomom, akkor megy, most nem tudok - szerencsére - egyéb hibát találni, csak az olajfogyást.
Tippek?


Tipp : - Turbó

180km-en fél literes olajfogyasztás már nem vicc...







BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. augusztus 24. szerda, 20:19


YELLOW írta:
BarG írta: Volt a múlt héten egy nagyon komoly füstölésem a pályán hazafelé, de ahogy lefékeztem, a füst megszűnt, olyan, mintha semmi se történt volna. Voltam kiolvasáson, csak egy nem aktív lambdaszonda hiba volt eltárolva. A szívócsőben leltünk sok olajat, meg fogyogat rendesen, egy Pest-Miskolc távon elmegy fél liter. Amúgy nem füstöl, ha nyomom, akkor megy, most nem tudok - szerencsére - egyéb hibát találni, csak az olajfogyást.
Tippek?


pfúú ez marha sok. hallottam egyszer olyat, hogy nagy fordulaton, pályázáson a 6 hengeres motorok hajlamosak a főtengelyszimering mellett nyomni az olajat. viszont mondod, hogy a szívócsőben van, akkor viszont a turbonál beereszti.



Van újdonság. Többszáz km-t mentem olajfogyás mentesen, mentem lassan, gyorsan, közben állandóan lestem hátrafelé, hogy van-e füst - és csak tőgáznál láttam némi feketét. Aztán egyszercsak - szintén gyorsításnál éreztem némi torpanást és hátranézve megint láttam a szürke füstöt. Elvettem a gázt, megint megszűnt minden hibajelenség. Aztán otthan megint azt láttam, hogy vesztettem némi olajat. Újabb néhányszáz km - megint nincs olajfogyás, semmi.
Mi a rák esett az autómba?