Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 22:08


YELLOW írta:
lacaca írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


Olvasd végig még egyszer alaposan,mit írtam.



1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Most a" 0mm" olajfogyasztású autók tulajdonosai valszeg egyetértenek Yellow-val de én nem! Az 1dl/1000km olajfogyasztás teljesen jó a gyári engedélyezetthez képest!!km-től függetlenül!


én nem mondom, hogy az enyém nem fogyaszt, de a korábban írtak akkor is sokak. amit meg a szervízkönyvekben írnak, azon el vagyok képedve. pl az új off autónknál azt írja, hogy 1 liter/1000 km már gondot jelent. hogy lehet ilyet írni? vagy ezzel takaróznak, nehogy garis legyen egy motor?
az én véleményem az, hogy 0,5 deci/1000 km már sokkal szimpatikusabb és reálisnak tartom. ez csupán az én véleményem. nekem furcsa a nagyobb olajfogyasztás, mintha egy kétütemű robogóról beszélnénk



nekem a quad eszik 200km alatt 3dl-t

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 21:20


lacaca írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


Olvasd végig még egyszer alaposan,mit írtam.



1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Most a" 0mm" olajfogyasztású autók tulajdonosai valszeg egyetértenek Yellow-val de én nem! Az 1dl/1000km olajfogyasztás teljesen jó a gyári engedélyezetthez képest!!km-től függetlenül!


én nem mondom, hogy az enyém nem fogyaszt, de a korábban írtak akkor is sokak. amit meg a szervízkönyvekben írnak, azon el vagyok képedve. pl az új off autónknál azt írja, hogy 1 liter/1000 km már gondot jelent. hogy lehet ilyet írni? vagy ezzel takaróznak, nehogy garis legyen egy motor?
az én véleményem az, hogy 0,5 deci/1000 km már sokkal szimpatikusabb és reálisnak tartom. ez csupán az én véleményem. nekem furcsa a nagyobb olajfogyasztás, mintha egy kétütemű robogóról beszélnénk

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 20:57


YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


Olvasd végig még egyszer alaposan,mit írtam.



1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Most a" 0mm" olajfogyasztású autók tulajdonosai valszeg egyetértenek Yellow-val de én nem! Az 1dl/1000km olajfogyasztás teljesen jó a gyári engedélyezetthez képest!!km-től függetlenül!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 19:45


Hori írta:
tschikosch írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: 1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Off olasz diesel autó KKK turbóval megengedett olajfogyasztása 100g/100km, ez 1.4ie mororral 50g/100km. A 1dl kb 85g/1000km bőven elfogadható, még akkor is ha jóval modernebb technikáról van szó.


A fosvágen könyvébe bele volt írva,hogy ezer km-enként 7 dl olajfogyasztás az még normális,Merci Vitoéba 1 lityi per ezer km.
Egyébként meg megmondta az egyik szerelő ismim,hogy 2000 évjárat után tökmindegy,hogy milyen kocsit veszel,mindegyik xar.
Én is örültem,amikor azt hittem,hogy a Ford-om nem eszi az olajat.
Aztán kimentem először vele autópályára,aszt hirtelen pest után már minmax félúton volt az olajszint...




2000be meg azt mondták a szerelők hogy a 90es évek elején elfelejtettek autókat gyártani és mindegyik szar

2020ba meg azt fogják mondani hogy 2010 után már mindegyik kocsi szar


schlecht,schlechter,schlechteste!!!





Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 19:42


tschikosch írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: 1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Off olasz diesel autó KKK turbóval megengedett olajfogyasztása 100g/100km, ez 1.4ie mororral 50g/100km. A 1dl kb 85g/1000km bőven elfogadható, még akkor is ha jóval modernebb technikáról van szó.


A fosvágen könyvébe bele volt írva,hogy ezer km-enként 7 dl olajfogyasztás az még normális,Merci Vitoéba 1 lityi per ezer km.
Egyébként meg megmondta az egyik szerelő ismim,hogy 2000 évjárat után tökmindegy,hogy milyen kocsit veszel,mindegyik xar.
Én is örültem,amikor azt hittem,hogy a Ford-om nem eszi az olajat.
Aztán kimentem először vele autópályára,aszt hirtelen pest után már minmax félúton volt az olajszint...




2000be meg azt mondták a szerelők hogy a 90es évek elején elfelejtettek autókat gyártani és mindegyik szar

2020ba meg azt fogják mondani hogy 2010 után már mindegyik kocsi szar

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 19:25


hancurozo írta:
YELLOW írta: 1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Off olasz diesel autó KKK turbóval megengedett olajfogyasztása 100g/100km, ez 1.4ie mororral 50g/100km. A 1dl kb 85g/1000km bőven elfogadható, még akkor is ha jóval modernebb technikáról van szó.


A fosvágen könyvébe bele volt írva,hogy ezer km-enként 7 dl olajfogyasztás az még normális,Merci Vitoéba 1 lityi per ezer km.
Egyébként meg megmondta az egyik szerelő ismim,hogy 2000 évjárat után tökmindegy,hogy milyen kocsit veszel,mindegyik xar.
Én is örültem,amikor azt hittem,hogy a Ford-om nem eszi az olajat.
Aztán kimentem először vele autópályára,aszt hirtelen pest után már minmax félúton volt az olajszint...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 19:11


YELLOW írta: 1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Off olasz diesel autó KKK turbóval megengedett olajfogyasztása 100g/100km, ez 1.4ie mororral 50g/100km. A (olajnál)1dl kb 85g/1000km bőven elfogadható, még akkor is ha jóval modernebb technikáról van szó.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. február 13. vasárnap, 19:29


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 18:57


tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


Olvasd végig még egyszer alaposan,mit írtam.



1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 18:07


YELLOW írta:
tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


Olvasd végig még egyszer alaposan,mit írtam.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 17:14


tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 15:31


Hori írta:
nickname írta:
hil írta:
hancurozo írta:
Hori írta: bírom az olyan diesel motorokt amik 15000km alatt semennyi olajat nem esznek Kár hogy ilyen nem létezik


De létezik, sőt ha már nagyon "hugyozik" a porlasztó még termeli is a "motorolajat". Vagy szívó diesel.
Jó állapotú turbó diesel csipegeti, ami nem eszi az porlasztós


Látjátok, hogy van olyan, hogy a motor nem fogyaszt az olajból a két csere között. Ha ezt írják.......

Az a baj, hogy ez a Prolong, meg egyéb adalék dolog is ki volt már tárgyalva, de most megint kezdődik talán???





Sajnos nem tudok érdemben nyilatkozni, mert nálam 10.000 Km alatt nem kell utánatölteni





a nem kell utánatölteni és 1mm-t sem megy lejjebb a szint között óriási a különbség, azt elhisszük hogy nem kell utánatölteni de azt hogy a turbodiesel nem fogyaszt olajat azzal inkább ne is próbálkozz


Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 23:06


nickname írta:
hil írta:
hancurozo írta:
Hori írta: bírom az olyan diesel motorokt amik 15000km alatt semennyi olajat nem esznek Kár hogy ilyen nem létezik


De létezik, sőt ha már nagyon "hugyozik" a porlasztó még termeli is a "motorolajat". Vagy szívó diesel.
Jó állapotú turbó diesel csipegeti, ami nem eszi az porlasztós


Látjátok, hogy van olyan, hogy a motor nem fogyaszt az olajból a két csere között. Ha ezt írják.......

Az a baj, hogy ez a Prolong, meg egyéb adalék dolog is ki volt már tárgyalva, de most megint kezdődik talán???





Sajnos nem tudok érdemben nyilatkozni, mert nálam 10.000 Km alatt nem kell utánatölteni





a nem kell utánatölteni és 1mm-t sem megy lejjebb a szint között óriási a különbség, azt elhisszük hogy nem kell utánatölteni de azt hogy a turbodiesel nem fogyaszt olajat azzal inkább ne is próbálkozz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 21:49


hil írta:

Városban vagy országúton használod? Keress vissza, volt egy nagyon érdekes írás sorozat linkekkel megtűzdelve a motor olajokról. Ott le van írva, hogy mitől van az, hogy pl városi használatkor nem kell után utántölteni, de hosszabb országút után kell a pótlás.



ha belegondolsz, azért városban is jobban eszi az olajat. az egy dolog, hogy sokan finoman tudnak járni az autóval.
gondolom az országutas dolognál arra célzol, hogy az olajban lévő üzemanyag, hosszabb távon ki tud párologni, és ezért csökken a szint.
ezt csak azért mondom, mert ez az írás azt sugalja, mintha jobban ártana a motornak, olajfogyasztásnak, a hosszú országutas tempó. pedig nem. egy autó számára minden alkatrészre sokkal megterhelőbb a városi használat.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 21:38


nickname írta:
hil írta:
hancurozo írta:
Hori írta: bírom az olyan diesel motorokt amik 15000km alatt semennyi olajat nem esznek Kár hogy ilyen nem létezik


De létezik, sőt ha már nagyon "hugyozik" a porlasztó még termeli is a "motorolajat". Vagy szívó diesel.
Jó állapotú turbó diesel csipegeti, ami nem eszi az porlasztós


Látjátok, hogy van olyan, hogy a motor nem fogyaszt az olajból a két csere között. Ha ezt írják.......

Az a baj, hogy ez a Prolong, meg egyéb adalék dolog is ki volt már tárgyalva, de most megint kezdődik talán???





Sajnos nem tudok érdemben nyilatkozni, mert nálam 10.000 Km alatt nem kell utánatölteni


Városban vagy országúton használod? Keress vissza, volt egy nagyon érdekes írás sorozat linkekkel megtűzdelve a motor olajokról. Ott le van írva, hogy mitől van az, hogy pl városi használatkor nem kell után utántölteni, de hosszabb országút után kell a pótlás.



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 21:05


hil írta:
hancurozo írta:
Hori írta: bírom az olyan diesel motorokt amik 15000km alatt semennyi olajat nem esznek Kár hogy ilyen nem létezik


De létezik, sőt ha már nagyon "hugyozik" a porlasztó még termeli is a "motorolajat". Vagy szívó diesel.
Jó állapotú turbó diesel csipegeti, ami nem eszi az porlasztós


Látjátok, hogy van olyan, hogy a motor nem fogyaszt az olajból a két csere között. Ha ezt írják.......

Az a baj, hogy ez a Prolong, meg egyéb adalék dolog is ki volt már tárgyalva, de most megint kezdődik talán???





Sajnos nem tudok érdemben nyilatkozni, mert nálam 10.000 Km alatt nem kell utánatölteni