Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-07-13 11:52 Légtömegmérõ

anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Szia!

Nekem anno ez a csati lehúzás nem jött be, még sokkal rosszabb lett a motor járása és teljesítménye mint dögledező légmennyiségmérővel. Én is gondoltam pl. viszek Bosch-t újat unixból, erre mondja szerelőm (Attila) jó, de nembiztos, hogy felismeri akkor meg leshetem.
Gyári újat, vagy gyári bontottat ajánlott, a bontott mellett döntöttem (gyári új 300 ójró). Fehérvárról lett a bontott, 20 papír volt munkadíjjal együtt, azóta jól muzsikál. Kopp-kopp.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-07-10 07:33 Autóvásárlás

Janthomas írta: Sziasztok!

A mai napon lefoglalóztam egy 318i ezüst nyilat, melyet pénteken fogok elhozni. Remélem, hogy jót választottam, a szervizes mondott egy-két cserélendő tételt, de bízom benne, hogy sok hibamentes km-t fogunk együtt tölteni!


Szia!

Drakula, sok balesetmeteset...
Majd képet kérünk róla "szemlézni".

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-07-08 04:42 ABS-rõl általában

Sparta írta: Sziasztok!
Olyan probléma van, hogy kb 2hetente 1szer vagy még ritkábban
Csinál olyant az autó hogy indulásnál világít a abs asc és a kézifék.
Mikor meló után indulnek akkor meg már semmi!
Mi lehet? Jelado? Vagy kontakt hiba?


Szia!

Nézess rá diaggal, nálam is ez volt, azt egyből kiderült a bal hátsó keréknél a jeladó volt a gebasz. Csere oszt kész.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-06-28 11:49 Áhhhh....a sok nem normális...

blasekati írta: Egy kicsit túlgondolta:


Teszkós bimmer!
Hogy törne le a keze.....

Pocses Elküldve: 2014-06-27 08:18 Autóvásárlás

Rick25 írta:
Rick25 írta:
Szemy írta:
Rick25 írta:
Szia!

Nagyon köszönöm. Bár az általad leírt adatok alapján (60% város + autópálya 140-el) ha így evett 8-at akkor 6,5-7 is kihozható belőle. Ugyanezt mondanám a tisztán városi 9l alapján is, de azért belekalkulálom a 8-at. Köszi az infót.


Tulajdonkeppen a 6,5-7 literes atlagfogyasztast "laboratoriumi" körülmenyek között ki lehetne hozni, de szerintem ez az ertek eleg messze van a valosagtol es felesleges is lenne figyelembe venned. Nem hiszem, hogy talalkozol valaha is olyan tulajjal, akinek a 2 literes benzinmotorja (E46-on belül) eves atlagban 7 liter alatt fogyasztana.

Amikor en utoljara neztem a spritmonitor.de-n a fogyasztasomat, ugy emlekszem 118 auto volt regisztralva hasonlo adatokkal (BMW E46 318i limuzin 2001-2005), es en benne voltam a top 10-ben. Tehat az autok minimum 90% magasabb atlagfogyasztassal rendelkezett, mint en. Ez alapjan minimum 8 liter/100km-rel lenne erdemes szamolnod.

Szemy


Igen, ez a 6-7 liter tényleg nem egy valóságos érték (annak ellenére, hogy a hirdetésben ez volt). Ahogy néztem a Sprittmonitor-t én is inkább a 8-al számolok. Bár a hirdetés alapján a 175.000 km sem egy hihető érték (kivéve, ha az előző tulaj 2. autóként használta).
Erről jut eszembe: Nem ismertek itt valakit, aki Fehérváron vagy környékén lakik és szombati napon meg tudná velem nézni a jószágot: Ha nem, akkor telefonos segítség is érdekelne...

Üdv és köszi!


Ez lenne a verda, amit szeretnék megnézni:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-8001573

Kíváncsi lennék mi a véleményetek. Esetleg nézte-e már valaki.


Szia!

Tényleg érdekes a hátulja, és a kárpit is. Amikor az enyém vettem anno, tudtam, hogy a bal hátulja kapott rendesen, a hátsó szélvédőm is cserés volt. Így vettem meg ennek tudatában. De meglehet nézni az illesztéseket! Annyi a maradvány, hogy futómű beállításnál egy nagyon picit a bal hátsó kerekem terpeszt előrefelé kifelé. Ezt kormányösszekötő cserekor tudtam meg. A futott km meg felejtős. Még az enyémben is, mondta Attila ( szerelőm ) úgy, hogy nem talált eltérést sehol diaggal.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-06-24 08:39 Nem indul. please help me!

anubisz írta:
bekebela87 írta: Sziasztok fanok. Tudnátok nekem segíteni mi lehet baja a e46 318i családtagunknak, forgatja a motort az indító motor de nem indul be, már bmw speces dignosztikával is lett nézve és nem ír hibát, nem tudunk rájönni hogy mi lehet a baja. Ha betoljuk akkor jár a motor szépen ha felmelegszik és utána le álitom vissza is indul de hidegen nem indul.
Előre is köszi.


Üzemanyagnyomást is illene mérni egy kocsin,ha gyanúsan nem akar indulni,mert lehet nem kap elég naftát ! meg persze egy kompresszió mérés sem árt, mert hát sosem tudni
Imádom a szerelőket, mert ezeket mindig utoljára hagyják,( ha egyáltalán ellenőrzik ) mikor már kicseréltek 200 ezerért minden jeladót,érzékelőt, gyertyát,pótkereket, és persze, megvádolnak minden kutat,hogy pont ott tankoltál rossz benzint,és szokj rá a 450ft prémium benzinre.


Én a prémium benyákban nem hiszek.
Ez olyan mint a direktszűrő sportdob kombó.
Mint már írtam anno, műszakvezetőm mesélte a sógora üzemeltetett benyakutat ótópályán 7 évig. ( MOL ) Csakis a színezék más a prémiumkat. üzemanyagoknál!

Pocses Elküldve: 2014-06-21 12:54 lámpa

SirToma írta:
Pocses írta:
GRM írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Ma reggel beültünk asszonnyal a vasba, indít, lápák bekapcsol, majd a következő pillanatban jobb első valamelyik lámpára figyelmeztető jelzés, hogy nem világít. Mondom oké, majd délután +lesem azt cserélem. Van mindenféle izzó tartalékba a csomiban.
Csakhogy:
minden világít tompított, reflektor, ködfényszóró.
Vajon mi lehet a gebasz, kontakthiba, biztosíték, vezetékek?

Üdv.: Pocses


indexet nem írtad, villog?


Ja tényleg igazad van, igen villog.


Szia Pocses! Csak parkra tedd, és úgy is nézd már meg - nálam ilyenkor az index világít folyamatosan - most jött nekem is elő ez a hiba. Rossz úton eltűnik a jelzés a rázkódástól, indítás után újból van.


Oké, holnap ránézek ma már nem mert megyek iccakára melózni. Lehet majd lekapom az akkusarut is egy kis időre, ha nem oldódik meg akkor jövőhéten diag Attilánál.


Sziasztok.

Ilyen jellegű hibám nekem is volt.azon az oldalon,ahol hibás ak jelezte,cseréltem helyzetjelző izzót,el is tűnt a hibajelzés.
Pedig égett,működött az izzó

Üdv:Tomi


Szia!

Köszi, rálesek arra is, látod az eszembe sem jutott, egyből tompítottra + refire kapcsoltam mikor ellenőriztem.

Üdv.: Pocses

Hát ja. A "hülye biztos verda" a helyzetjelzőm volt kiégve, csere azt minden ok.

Pocses Elküldve: 2014-06-20 20:40 lámpa

GRM írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Ma reggel beültünk asszonnyal a vasba, indít, lápák bekapcsol, majd a következő pillanatban jobb első valamelyik lámpára figyelmeztető jelzés, hogy nem világít. Mondom oké, majd délután +lesem azt cserélem. Van mindenféle izzó tartalékba a csomiban.
Csakhogy:
minden világít tompított, reflektor, ködfényszóró.
Vajon mi lehet a gebasz, kontakthiba, biztosíték, vezetékek?

Üdv.: Pocses


indexet nem írtad, villog?


Ja tényleg igazad van, igen villog.


Szia Pocses! Csak parkra tedd, és úgy is nézd már meg - nálam ilyenkor az index világít folyamatosan - most jött nekem is elő ez a hiba. Rossz úton eltűnik a jelzés a rázkódástól, indítás után újból van.


Oké, holnap ránézek ma már nem mert megyek iccakára melózni. Lehet majd lekapom az akkusarut is egy kis időre, ha nem oldódik meg akkor jövőhéten diag Attilánál.

Pocses Elküldve: 2014-06-20 19:03 lámpa

YELLOW írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Ma reggel beültünk asszonnyal a vasba, indít, lápák bekapcsol, majd a következő pillanatban jobb első valamelyik lámpára figyelmeztető jelzés, hogy nem világít. Mondom oké, majd délután +lesem azt cserélem. Van mindenféle izzó tartalékba a csomiban.
Csakhogy:
minden világít tompított, reflektor, ködfényszóró.
Vajon mi lehet a gebasz, kontakthiba, biztosíték, vezetékek?

Üdv.: Pocses


indexet nem írtad, villog?


Ja tényleg igazad van, igen villog.

Pocses Elküldve: 2014-06-20 18:44 lámpa

Szevasztok!

Ma reggel beültünk asszonnyal a vasba, indít, lápák bekapcsol, majd a következő pillanatban jobb első valamelyik lámpára figyelmeztető jelzés, hogy nem világít. Mondom oké, majd délután +lesem azt cserélem. Van mindenféle izzó tartalékba a csomiban.
Csakhogy:
minden világít tompított, reflektor, ködfényszóró.
Vajon mi lehet a gebasz, kontakthiba, biztosíték, vezetékek?

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-06-13 19:40 BMW kulcsok

Prof írta: Üdv

E91/E91/E92 tulajok

Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.

- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.


Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?


Szia!

Igaz nekem E46 van, de csinált olyat, hogy az 1ik győri meKKinél parkolás után már csak mechanikusan nyitotta / zárta a központi zárat a kulcs. Valami rádiósfrekvencia vagy nem tom mi zavarhatta be. Itthon újratanítása után, azóta tökéletesen működik.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-06-07 06:53 Ennyit a szervízekrõl!!!

hil írta: Budapest Motors:
Unokatesóm lányáék most vettek közeli rokontól e61 D-t a legnagyobb motorral. Az autó újonnan,itthon vásárolt volt, 120K km körül. Mindig fenti szervibe vitték, vakon bíztak bennük (az előző tulaj) Utolsó szervize 1 hónapja volt, azóta mentek vele úgy 2000Km-t.
A számlát nézegetve, az alkatrészek sorban volt rajta a sok nyilvánvaló hülyeségen felül olajteknő 19260 (nem tévedés 20000 Ft, nem tévedtem le egy nullát), aztán 2db 4literes műanyag kanna (ez az olajos kanna volt 960Ft)
Az olaj nem volt cserélve, mert tiszta szutyok volt, 2K alatt nem tud olyan mocskos lenni és a motorból összesen 4 liter jött le. Nem, hogy nem cserélték, de még csak szintre sem töltötték fel, csak kifizetették az ügyféllel. A számla végösszege 380 000Ft-ról szólt.
Megbízható szerviz, korrekt munkával és árazással ......
Ajánlom Mindenkinek, én feljelenteném őket, mert ez a nyilvánvaló és gusztustalan átverés.
hil


Szia!

Semmin nem kell csodálkozni. Egy győri Opel kereskedés + szerviz, anyósom Corsa ótójának számláján feltüntette az elemcserét a kulcsban, a legszebb az volt, hogy még központizár sincs benne!

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-06-05 06:57 Légtömegmérõ

HCsabi írta:
Pocses írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Ma megnézték az autót.
Légtömegmérő a hiba.
Szerintetek megéri használtat venni?
Vagy inkább új?
Ha igen,melyik márkát érdemes megvenni?


Szia!

Én bontott gyárit rakattam bele, eddig nincs vele gondom. Nem akarlak rábeszélni, olyat veszel amit akarsz, nekem a gyári új ára lett volna húzós 300 ójró. Így meg 20ezer volt beépítési garival együtt.

Üdv.: Pocses


Szia!
Neked mik voltak a tünetek hogy cserélni kellett?
Üdv:Csabi


Szia!

Hónapokig semmi csak dobta a hibát, tünetek nélkül. ( szerelőm mondta ki fog derülni használjuk ) Aztán később már hidegen "kékben" el sem lehetett vele indulni, ( újra diag ) annyira erőtlen volt, mivel kevés átáramló levegőt mért, így kevés benyát is kapott a motor. Ekkor már egyértelműen mutatta a "lapitopi", hogy a légmennyiségmérő a gebaszos.
Csere, azt azóta nincs semmi hiba. Kopp-kopp.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-06-04 08:01 Légtömegmérõ

HCsabi írta: Sziasztok!
Ma megnézték az autót.
Légtömegmérő a hiba.
Szerintetek megéri használtat venni?
Vagy inkább új?
Ha igen,melyik márkát érdemes megvenni?


Szia!

Én bontott gyárit rakattam bele, eddig nincs vele gondom. Nem akarlak rábeszélni, olyat veszel amit akarsz, nekem a gyári új ára lett volna húzós 300 ójró. Így meg 20ezer volt beépítési garival együtt.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-06-02 06:36 Társalgó

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta: úristen most mi lesz... komolytalan kislány, és szart sem érek én sem és a verdám se...

kollarkitti20 írta: Szia ! Meg szeretném kérdezni hogy mennyi az ára az autónak ? Mert én pont ugyanilyent szeretnék vásárolni. Várom a válaszod. Üdvözlettel : Kitti


kicsit túl sok a szmájli ahhoz, hogy komolyan vegyem a kérdésed, nem mellesleg nem is értem a kérdésed. hol láttad, hogy eladó?

kollarkitti20 írta: úristen hogy te mekkora egy bunkó fasz ember vagy, gratulálok hogy kimásoltad a képemhez az üzenet a verdad meg szart se ér dugd fel magadnak nyomorék DD



Nem értelek Yellow végre egy Nő megszólít Téged.Te meg így reagálsz rá hát szép...pedig csak megdicsérte a kocsidat és megkérdezte mennyiért mennek az ilyenek.


Enyhe szövegértési problémái vannak és még egyéb problémák is....


így van... őszinte leszek, azt nem is olvastam, hogy azt írta, ilyet szeretne. így azt hittem konkrétan az enyém után édeklődne.
szóval ezennel elnézést kérek tőle, ha olvassa!


Szia Yellow!

Szerintem nincs miért magyarázkodnod, összetévesztette az oldalt valami egészen más oldallal!
Kb annyi idős vagy még annyi sem lehet mint a lányom. Ez az oldal abszolút nem arról szól, hogy pózolni kell extra mély dekoltázzsal azt akár így fogni pasit.
Ne legyen lelkiismeret furdalásod, mert nincs miért...

Üdv.: Pocses