Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-10-01 10:47 Sportlégszûrõ

negativ0001 írta: Roviden...akkor kell tisztitani, amikor a femhalo ami a gyapott retegeket tartja, nem kezd latszani. Ez aszfalt utakon, autopalyakon 50ezer merfold, ha az autogyarto eredeti legszurohazat hasznalod es ebben a megfelelo k&n legszurot. Ha pedig nagy konikus legszurot (mint ahogy az enyem), akkor 100ezer merfoldenkent. Ha terepezel akkor 25ezer.

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.




Szia!

Én anno ilyet használtam egy régi off autómban, még most is megvan:



Kb 1500-2000 megtett km után tisztítottam és újra olajoztam. Meg sem vártam, hogy bekoszolódjon. A szívóhangja jó volt, de ENNYI semmi több. BMW-be meg nem is való már maguknak a motoroknak szép a hangjuk, kár elcseszni ilyen dolgokkal...

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-09-20 21:02 ASC hiba

sve21 írta: Üdv!Egy olyan kérdésem van hogy nekem világít a kézifék,asc,abs lámpám és ilyenkor menet közben alacsony fordulaton rángat az autó mi lehet a hiba?Nem álladóan világitanak a lámpák csak néha kb egy hete kezdte azóta 3-4 villantak be majd elaludtak.Ha elviszem kiolvastatni és akkor nem világítanak a lámpák azt látja a gép hogy előtte villágítottak a lámpák?Kösz a segítséget.


Szia!

Ez a kézenfekvő, olvastasd ki a hibát(kat) nálam is ez volt, a bal hátsó jeladót jelezte hibásnak. Itt olvastam fórumon, hogy minden indítás után ön ellenőriz a rendszer, és van amikor nem látja hibásnak a jeladót. Ezért van az, hogy nem mindig jelez a rendszer hibát, vagy egyszer csak kialszik menet közben.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-09-10 11:21 fényezés

K_Gergo írta: szevasztok,

tud valaki olyan fényezőt, aki becsülettel dolgozik? rühellem a kóklereket, és sajnos jó szívvel nem tud ajánlani a szerelő sem.
ha lehet, győr környékén, de minden megoldás érdekel.


üdv,
Gergő


Szia!

Pannonhalmán dolgozik a srác Őt bátran merem ajánlani:

Farkas Zoltán

Tel: 30/9198996

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-09-05 09:33 316 nincs alapjárat

Superpippo írta:
hetykepityke írta:
bmwe46white írta:
bmwe46white írta: Sziasztok,

Nekem is van egy kis problémám az e46 316i-vel, a következő probléma lett vele az elmúlt napokban, az alapjárat ingadozik hidegen és melegen is, volt olyan hogy nehezen indult be és olyan is hogy indítás után rögtön megállt bár ez nagyon ritkán a fogyasztás is megnőtt nagyon és a ami kis erő volt benne eddig az is elhagyta pl. 100 felett már nagyon nehezen megy feljebb ha " gyorsabban " megyek pl. 70-80 és kiveszem üresbe akkor nagyon lehet érezni az egész kocsin hogy rázkódik járt már valaki így mi lehet a probléma forrása ?



Üdv,

Na azóta rátettük gépre és : Lambdaszonda és Légtőmegmérő hibákat hozott ki, ott voltak rosszak az értékek ezeket kicseréltük plusz a csöveket mindenhol átnéztük és kitakaritottuk, megnéztük a gyújtótrafót, gyertyákat, alapjárati motort a gép már mindenhol normális értékekez hoz de a hiba ugyan ugy fen áll, lehetséges az hogy kell neki csere után egy kis idő míg beáll vagy pedig ez hülyeség és kersgélhetjük még a problémát ?

Plusz, még érezni hogy nagyon büdös az üzemanyag amikor odanyomom neki rendesen csípi a szemem.


Szerk.: Mostmar ha lemegy a fordulat leall a motor automatikusan.







Engem is nagyon érdekelne a megoldás, mivel Pontosan ugyan ezt podukálja az enyém is...nekem "szegény keveréket" jelez és nagyon dühít, hogy nem tudok rájönni a pontos hibájára


Sziasztok! Nekem is hasonló gondom volt.Nekem is szegény keveréket jelzett.Kartellgázszelep cserével megoldott a problémám.


Nekem a kartergázmembrán csere nem volt elég, hanem légtömegmérőt is kellett cserélni anno. ( szerény keverék )

Pocses Elküldve: 2014-08-15 07:44 alufelni

leroyclub írta: Szeretnék venni egy kerékőr szettet. Mekkorát kell néznem és mire érdemes figyelni? Elég nagy különbségek vannak árban. Ha jól gondolom akkor a külső menet: 12x1,5 és a hosszúság számít. Az mekkora legyen?


Szia!

Ha nem ragaszkodsz a gyári kerékőrhöz, akkor kapsz jóval olcsóbban is jó minőségben, itt nézz körül: http://racing-bazar.hu/?ker%C3%A9k%C5%91r
Én még anno 4ezer körül vettem, jó a nyári és a téli lemez garnitúrámhoz is.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-08-15 07:32 hûtõ

mormota26 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.


Szia!

Próbáld meg hűtőtömítő adalékkal megfogni a szivárgást, nekem jó lett vele és fűtésem is van azóta is. Liqui Moly márkát vettem az Unixban. Jó 30 percig járattam a motort alapjáraton max fűtéssel, ez volt még a tavasszal, azóta nem néztem a szintet, de nem is jelzett a "fürdőkád pilács".

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-08-13 22:55 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"

Csongi0917 írta:
Zoli200 írta:
YELLOW írta:
Zoli200 írta:
Csongi0917 írta: Sziasztok! Mivel újdonsült BMW tulajdonos vagyok lenne egy olyan kérdésem hogy ha eltört a hátsó stabilizátor pálcám akkor a stabilizátor rúd is cserés vagy csak a két pálca? A másik kérdésem hogy ha várok kb. 1 hónapot (következő fizetésig) lesz-e valamilyen következménye a dolognak, vagy használhatom így is addig amíg nem veszem meg a cserét?
Előre is köszönöm!


Hali,szerintem nem kéne max szervizig,nevében is benne van "stabilizátor"


hát élesen nagy tempóval ne kanyarodjon


Fordom volt és ott itt ilyen gond volt,én kanyarodtam,ki is baszta a farát az árokba velem együtt


Hát mivel kb 2 hete vettem majd fizetéskor el akarom vinni egy teljes generálra az autót és akkor cseréltetném ki a stabilizátorokat is.


Szia!

De akkor mit néztél amikor vetted? Jól kereshetsz, ha fizukor teljes generált tudsz csináltatni rajta. A lényeg, várhatsz addig, de ha lehet ne közlekedj így vele.
Majd írd meg mit találtak még a vason ami csere érett, sok sikert a bimmerhez.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-08-07 12:24 Féktárcsa és fékbetét

szervizparts írta: Sziasztok

Én csak azért írok hogy ajánljam nektek az oldalaimat.

Autófelszerelés,szervizalkatrész:
www.autofelszereles.eu

Autóalkatrész,szervizalkatrész:
www.szervizparts.hu

Rakjátok el a kedvencekbe soha nem lehet tudni mikor kellenek.

Hali


Szia!

Anonymus reklámozol, nem csak én, hanem sokan mások sem kedvelik szerintem az ilyet, bár lehet tévedek, és csak engem zavar. Nekem van kedvezményem 46%-os az egyik alkatrész "bótba" így köszönöm nem tartok igényt ezekre.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-08-06 12:23 316 nincs alapjárat

bmwe46white írta: Sziasztok,

Nekem is van egy kis problémám az e46 316i-vel, a következő probléma lett vele az elmúlt napokban, az alapjárat ingadozik hidegen és melegen is, volt olyan hogy nehezen indult be és olyan is hogy indítás után rögtön megállt bár ez nagyon ritkán a fogyasztás is megnőtt nagyon és a ami kis erő volt benne eddig az is elhagyta pl. 100 felett már nagyon nehezen megy feljebb ha " gyorsabban " megyek pl. 70-80 és kiveszem üresbe akkor nagyon lehet érezni az egész kocsin hogy rázkódik járt már valaki így mi lehet a probléma forrása ?


Szia!

Mindenképp gépre kellene kötni a technikát, mert itt elég széles skálán mozoghat a hiba forrása. Az adatlapod ha kitöltenéd kicsit részletesebben, akkor bizonyára tudni fog valamelyikünk Neked ajánlani a közelben megbízható szerelőt, vagy esetleg konkrétan tud segíteni hibakiolvasásban vannak a fórumon többen is, akik nagyon szívesen segítenek.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-08-05 13:38 Féktárcsa és fékbetét

sve21 írta: Hello Mindenki!Ki milyen tárcsát és betétet ajánl(első-hátsó) esetleg vélemények róla sima hétköznapi felhasználáshoz 136le E46 ba köszi Fanok!


Szia!

Nekem átlagos felhasználás mellett, tökéletesen megfelel a Jurid, elöl hátul az van fent.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-08-05 13:37 Futómû és hibái

Coyote írta: Mióta visszacseréltem a nyári gumikra, fordulatszám szerint változó, búgó, surrogó hangot hallok az első futómű irányából. Gáztól/féktől független, kanyarodásnál talán kicsit változik, én ez alapján a gumira tippelek. Szemmel látható szálszakadást nem találtam (ez nem jelenti azt, hogy nem az). Téli gumikkal nem volt ilyen gondom, és mivel egyértelműen a nyáriaknál jött elő, a gumi lehet a ludas.

Hónapról hónapra romlik a helyzet, kb. 30 km/h-60 km/h között hallható, felette semmi, és a kormányt sem rázza.

Szerintetek mi lehet, tényleg csak a gumi? Szilentcsere volt nyár elején, kerékcsapágy-csere soha, nem is tudom milyen hangja lenne, ha azzal lenne a baj. A búgás által keltett rezgést a kormányon is érzem már.


Szia!

Próbáltad, hogy megcseréled az elsőket hátra, a hátsókat előre? Ha így sem változik, akkor dobd fel most nyáron újra a télieket próbaképp, így tuti kitudod zárni, hogy a nyári gumik okozzák a problémát, avagy sem. Ha most sem lesz gond téli garn.al, akkor vidd el gumishoz a nyári szettet pörgettesd meg centírozó gépen.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-07-28 14:29 help:)

Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!Győrben jó szerelőt tud vki.Aki ért is a bmwk-hez??Esetleg van vki aki Győrben lakik és 320d 136le automatája van? köszi


Szia!

Bratyóm, és én is csakis hozzá visszük, bátran ajánlom!

Lendvai Attila

Tel: 20/6699441

Türelem kell hozzá, mert rengeteg a munkája, de megéri kivárni.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-07-28 05:24 Hűtővíz..:S

Sparta írta:
Sparta írta:
anubisz írta:
hil írta:
Janthomas írta:
hil írta:
Janthomas írta:


Mibe van igazság?? Én nem arra voltam kíváncsi hogy a neten hol lehet venni, azt mimdenki megtudja oldani, kb 1000ft os postaköltséggél meg is kapod!
Én arra gondoltamnhogy esetleg valami autosbolt vagy ilyesmi forgalmazza esetleg??
Bemegyek megveszem, és nem kell 2-3 napot várni plusz költséggel!!



Szia!
Látom Dkeszin laksz, akkor nincs messze Neked az NT autó (Budakalász). Én ott vettem hordóból gyári fagyállót, azzal tuti nem fogsz mellé.





Szia!
Köszi a választ, de ezt a hozzászólást nem én írtam. A bolt/szerviz nevét megjegyeztem, biztos meg fogom látogatni őket a jövőben



Szia!
A sok piramisból mellé nyúltam, de akkor ez Spartanak szól, bár Ő Fehérváron lakik, onnan már nincs annyira közel az NT Autó.
hil



Már nagyon drága lesz az a fagyálló. persze biztos olcsóbb az oda,vissza út, mint a 800ft futár,vagy posta. bár ha 2 litert fogyaszt a kocsi akkor talán.



Köszi mindwnt, megoldottam a problémát, és belefért a költségvetésbe!



Pótoltam a hiányzó folyadékmennyiséget, de ismét világít.
Vajon mi lehet a probléma??


Szia!

Nálam az egyik csövemnél is szivárgott a víz, de komplett cserélve lett mind, ne legyen gond a többivel később. Aztán kiderült, hogy még van szivárgás a hűtőmnél de csak egész pici. Vettem az unixban Liqui-Moly hűtőtömítőt beöntöttem, max fűtéssel járattam vagy 30 percet, eddig jó. (ez volt még tavasszal) Szerelőm nem ajánlotta, de megbeszéltem vele egy próbát +ér... Azt ha nem válik be akkor viszem szépen az új hűtőt oszt csere.
Fűtésem van azóta is, tehát nincs dugulásom az adaléktól.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-07-25 11:19 Mi lehet a baj?

Street_xTp írta:
adi84 írta:
Street_xTp írta: Sziasztok , nem rég írtam valamelyik fórum topicban hogy, hogy menet közben olyan 2300-as fordulatnál zörgő láncos hangot lehet hallani a motor felől. Talán 1 hét telt el de most már 2100-2500 között csinálja , a vezérműláncon kívül zöröghet még valami ? Aki cserélt már vezérműláncot kompletten pumpával görgővel feszítőkkel vagy amivel kell , milyen összegben lehet ezt kihozni ? Ja és ezt tudom így használni vagy ne nagyon közlekedjek vele amíg nincs megcsinálva ?


Sztem menj el minél hamarabb egy szakihoz. Én a helyedben nem rizikóznék vele, mert ha tényleg lánc és elszáll, akkor jön a száraz kenyér vízzel időszak...


Köszi , erősen megfontolandó amit írsz , már csak szerelőt kell találni aki ha meghallja hogy BMW nem kezd el egyből sírni hogy ez így bonyolult úgy bonyolult..


Szia!

Nem látni az adatlapodon, hogy merre laksz, ha győri vagy környéki vagy akkor tudom ajánlani Lendvai Attilát ő csak "bájert" szerel.
"Mániákus & elmeroggyant" a szó jó értelmében!

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-07-15 19:23 ABS-rõl általában

Kasas írta: Sziasztok !

Végigolvastam ezt a topicot, hasonló problémám van nekem is, de nálam nem oldódott meg.
Amikor megvettem az autót, a kereskedő a kezembe nyomott egy új ABS jeladót, hogy ezt csak be kell tenni és elmúlik a hibakód(ABS, ASR, kézifék lámpák égnek) illetve ugye nem működik a km óra és a pillanatnyi fogyasztás mérő.
Beraktam a jeladót és semmi sem változott..Megkérdeztem pár autószerelőt, 50%-ban azt mondták 15 km-re való felgyorsítás után eltűnik a hiba magától, 50%-uk meg azt mondta diaggal törölni kell. Egyikkel se sikerült. A diag kimutatta hogy a bal és jobb hátsó jeladó nem jó. Hibatörlés után a hiba ugyanúgy fennállt. A szerelő azt is megállapította hogy a jobb hátsó csapágy nagyon gáz, azt is cserélni kell.
Bementem a Unixba és rendeltem hozzá két új jeladót(HÜCO gyártó, más nem volt nekik) darabja 32.000 Ft(ha nem lenne kedvezményem franc se tudja mi lenne :) meg egy hátsó csapágyat.
A jeladókat beraktam és még mindig nem jó, a diag ugyanazt írja(bal és jobb hátsó jeladó).
Egyik szerelő azt mondta, lehet gyári jeladó kell bele, de én már abban sem hiszek...
Lehetséges hogy a csapágy csere megoldaná a gondot? A héten viszem cseréltetni.
Lehetséges hogy tényleg gyári jeladó kell? Mert ha az utángyártott kerül 32k-ba, akkor gyári???

Segítségeteket előre is kösz.


Szia!

A csapágyban is van jeladó, mindenképpen cseréld ki. Nekem ugyanez volt, csak a bal hátsó keréknél. Plusz a jeladó cserénél el is tűnt a hiba, mert ugye minden indítás után csinál a rendszer egy ellenőrzést. Azért +ban ránézettem Attilával géppel is, ekkor már semmi hibát nem talált. Nagyon noném csapágyat ne vegyél, én is az Unixban vettem SKF-et.

Üdv.: Pocses