funez
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz funez

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 20:13


Sziasztok
Lemerült az akkum kérdésem hogy melyik ponton szokták tölteni bikahelyen vagy az akkunál, és milyen áramerősséggel kell tölteni ezeket a gondozásmentes telepeket (BMW 320 E91)?
Köszi

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 08:03


si3rrabravo írta: Ilyesmi...



A képen két elmenő kábel látható.
Tudja valaki, hogy melyik hová tart?
Az akksitól is külön vezetéken érkeznek?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz attila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 22:50


Sziasztok!

Tudja valaki mitől lehet az hogy akksit kivettem töltésre és visssza rakás után a kocsi nem indít? A relék rendben vannak elméletileg. Jah coupe és az ablakokat sem húzza vissza amikor becsukom az ajtót. Lehet hogy az akksi miatt csinálja?

Roli888
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz Roli888

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 16:28


Valaki esetleg tudja hogy az E36-osnál mennyi a készenléti áramfelvétel, lezárt kocsinál? Digi klímás a kocsi ha ez befolyásol valamit. Amúgy nincs semmi megváltoztatva a kocsin, csak a rádió van lecserélve. És nincs benne riasztó. Előre is köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 20:08


Pocses írta:
rece65 írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.

Szerintem tolhatod feljebb, nekem chip vezérelt ótómata az akku töltőm, csak a jármű fajtáját kell kiválasszam milyennek töltöm az akkuját.
Bár eddig még csak motor akkuhoz használtam. Ha az autóm nem indult akár csak 1x is, bebikáztuk azt irány a bót új akkuért.











Aranyapám nem tom mért szerkeszted át a hsz-eket de ezt jó lenne befejezni mert katyvaszt csinálsz mindenhol!!!

Nem akartam bocs!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 20:04


hancurozo írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)



Mert nem tudtam hogy ott is van!
Majd holnap meglesem hol is van az..




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 26. vasárnap, 20:06

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:48


hancurozo írta:
dbtibi írta:
Neo954 írta:
dbtibi írta:
hancurozo írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)


Szia, ezek a pontok hol találhatóak ?


A hátsó akksis BMW-kben van a motortérben egy fekete doboz rajta piros kereszt, ha kinyitod ott van alatta a pozitív saru.


első akksis érdekelne


Az akkumulátoron. (nincs külön, mivel ott az akku) Csak a csomagtartóba épített akkusnál van ilyen.


okés köszi


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:46


dbtibi írta:
Neo954 írta:
dbtibi írta:
hancurozo írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)


Szia, ezek a pontok hol találhatóak ?


A hátsó akksis BMW-kben van a motortérben egy fekete doboz rajta piros kereszt, ha kinyitod ott van alatta a pozitív saru.


első akksis érdekelne


Az akkumulátoron. (nincs külön, mivel ott az akku) Csak a csomagtartóba épített akkusnál van ilyen.

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:41


Neo954 írta:
dbtibi írta:
hancurozo írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)


Szia, ezek a pontok hol találhatóak ?


A hátsó akksis BMW-kben van a motortérben egy fekete doboz rajta piros kereszt, ha kinyitod ott van alatta a pozitív saru.


első akksis érdekelne

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:25


Ilyesmi...



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:24


dbtibi írta:
hancurozo írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)


Szia, ezek a pontok hol találhatóak ?


A hátsó akksis BMW-kben van a motortérben egy fekete doboz rajta piros kereszt, ha kinyitod ott van alatta a pozitív saru.

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:13


hancurozo írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)


Szia, ezek a pontok hol találhatóak ?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 26. vasárnap, 18:18

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:11


hancurozo írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)





+1

Tavaly bekotottem motorterbe a defa akksitoltot, egyik legjobb dontes volt a hideg csillaggarazsban toltott ejszaka utani konnyu indulasokhoz!


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 16:12


rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)











autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 15:59


rece65 írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.

Szerintem tolhatod feljebb, nekem chip vezérelt ótómata az akku töltőm, csak a jármű fajtáját kell kiválasszam milyennek töltöm az akkuját.
Bár eddig még csak motor akkuhoz használtam. Ha az autóm nem indult akár csak 1x is, bebikáztuk azt irány a bót új akkuért.











Aranyapám nem tom mért szerkeszted át a hsz-eket de ezt jó lenne befejezni mert katyvaszt csinálsz mindenhol!!!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 26. vasárnap, 16:05