zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 21:28


YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.




Ezt nem értem még a színe is más és nincs rajta "exide"felirat sem,pedig egy helyről való és ugyanúgy 80ah-s!


a cikkszáma is más... érdekes... valamelyik biztos hamis nem morog meg ugat?


Tényleg más a cikkszáma is!:lole,ez is 80 ah-s,640 indítóáram....akkor mi a különbség?


annyiban megnyugtatlak, hogy Zoli a Te cikkszámod hozza a realoem, viszont a másikét nem


Meg sem fordult a fejemben ,hogy az enyém vagy Nanoé hamis ,mert nekem a legnagyobb és hiteles garancia az az,hogy Attilától való!Egyébként Köszi Yellow!
De,akkor sem értem.......

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 21:22


zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.




Ezt nem értem még a színe is más és nincs rajta "exide"felirat sem,pedig egy helyről való és ugyanúgy 80ah-s!


a cikkszáma is más... érdekes... valamelyik biztos hamis nem morog meg ugat?


Tényleg más a cikkszáma is!:lole,ez is 80 ah-s,640 indítóáram....akkor mi a különbség?


annyiban megnyugtatlak, hogy Zoli a Te cikkszámod hozza a realoem, viszont a másikét nem

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 21:15


YELLOW írta:
zoliika írta:
Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.




Ezt nem értem még a színe is más és nincs rajta "exide"felirat sem,pedig egy helyről való és ugyanúgy 80ah-s!


a cikkszáma is más... érdekes... valamelyik biztos hamis nem morog meg ugat?


Tényleg más a cikkszáma is!:lole,ez is 80 ah-s,640 indítóáram....akkor mi a különbség?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 21:11


zoliika írta:
Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.




Ezt nem értem még a színe is más és nincs rajta "exide"felirat sem,pedig egy helyről való és ugyanúgy 80ah-s!


a cikkszáma is más... érdekes... valamelyik biztos hamis nem morog meg ugat?

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 21:09


Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.




Ezt nem értem még a színe is más és nincs rajta "exide"felirat sem,pedig egy helyről való és ugyanúgy 80ah-s!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 14:26


Barátom Exide-t vett e46 20d-be, a gyári után és 2 év elteltével azt is dobhatta ki. Pedig nem óccsón vette, valami extra erős indítóáramút rendelt.

Ezek már mind szarok.

Én mikor a gyári 9 év után beállt, szereztem egy új autóból való új gyári akksit. Most jelenleg egy L200-as akksijával robogok, és arra még az sincs írva, hogy mennyi Ah-s!

Gyári az, gyári...jó lenne tudni hogy is van ez!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 13:02


Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.



Még az enyémben is az eredeti van, nem tudom meddig bírja... de hasonlóképpen járok majd el, mint te.
Tuti exide, mert az ETK is azt írja, hogy az a gyártó. (nomeg látszik is ugye)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 07:30


Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.



feltételezhetően Exide, mivel rá vagyon írva
a 9 év az szép. valszeg ha én sem városban rövidtávon hazsnáltam volna, még 2 évet kibírt volna. viszont egy 80Ah-s akksitól a 640A indító elég sovány. nem a MonBat 65Ah-s tud 570A-t. mondjuk az enyém prémium, direkt megnövelt ondító teljesítménnyel. szerintem ez viszont nem. ami nem feltétlen baj, csak én keveslem. bár az is lehet, hogy a "BMW" tudja is, az enyém meg nem...

Nono
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Nono

Újonc

Elismertség: 13% (3 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 01:19


Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.



paci87
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz paci87

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 01:07


anubisz írta:
Jó, persze, de hol van a mi 10 éves E46 unk egy 2010, 2011 es csúcsmodellhez. Ezekbe már tényleg csúcsra van járatva az elektronika. Persze hogy tudják változtatni, hisz gondolom azért van a fesszabályzó.


A programozott töltést 2004-től megtalálod e60-ban is, e46-ban nem tudom hogy 2005-ben volt-e ilyesmi, ha valaki tudja ossza meg velünk...


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 00:52


paci87 írta:
anubisz írta:
Nem akarok vitát gerjeszteni, de szerintem ilyen nincs, akkor 2 fajta generátort dobna a kocsikhoz , szerintem ez egységes, mivel az akuk is egységesek, csak a teljesítményük más. Enyém is 14-14,1 el tölt, mert látom a kijelzőn menet közben. Legyen ez is egy újabb legenda, vagy megmondja itt valami aksi guru. Szerintem a generátoroknál egységes töltési referencia értéktartomány van. Honnan tudják, hogy egy Európába vásárolt kocsi nem Alaszkába fog üzemelni? Vagy fordítva. Vagy egy Magyar, nem Északon. Pl kartergáz szellőztető szelepbe van hideg, és meleg éghajlatra ajánlott, gyártott típus.


Ha példának Negativ0001 autóját vesszük, azt 90 és 100 amperes generátorral is szerelték, de a töltési feszültséget tudják változtatni egyfajta generátor esetén is. Az újabb autókon minden féle akksit külön töltési görbével programozva tölt az autó, ezért ott már nem is lehet (legalábbis nem ajánlott) diag nélkül cserélni. A gyár egyébként a rendeléshez igazítja az autót, nem nézi 3 év múlva hol fog üzemelni, akkor már nem tartozik a garanciába. Egyébként elég sokféle módosítást tudnak csinálni hideg és meleg országok között.


Jó, persze, de hol van a mi 10 éves E46 unk egy 2010, 2011 es csúcsmodellhez. Ezekbe már tényleg csúcsra van járatva az elektronika. Persze hogy tudják változtatni, hisz gondolom azért van a fesszabályzó.

paci87
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz paci87

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 00:47


anubisz írta:
Nem akarok vitát gerjeszteni, de szerintem ilyen nincs, akkor 2 fajta generátort dobna a kocsikhoz , szerintem ez egységes, mivel az akuk is egységesek, csak a teljesítményük más. Enyém is 14-14,1 el tölt, mert látom a kijelzőn menet közben. Legyen ez is egy újabb legenda, vagy megmondja itt valami aksi guru. Szerintem a generátoroknál egységes töltési referencia értéktartomány van. Honnan tudják, hogy egy Európába vásárolt kocsi nem Alaszkába fog üzemelni? Vagy fordítva. Vagy egy Magyar, nem Északon. Pl kartergáz szellőztető szelepbe van hideg, és meleg éghajlatra ajánlott, gyártott típus.


Ha példának Negativ0001 autóját vesszük, azt 90 és 100 amperes generátorral is szerelték, de a töltési feszültséget tudják változtatni egyfajta generátor esetén is. Az újabb autókon minden féle akksit külön töltési görbével programozva tölt az autó, ezért ott már nem is lehet (legalábbis nem ajánlott) diag nélkül cserélni. A gyár egyébként a rendeléshez igazítja az autót, nem nézi 3 év múlva hol fog üzemelni, akkor már nem tartozik a garanciába. Egyébként elég sokféle módosítást tudnak csinálni hideg és meleg országok között.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:21



[/quote]

Hát üzemelhet, de ha alul tölt mondjuk északon, ahol mindig fagy van, és minden elektronika zabálja az áramot, akkor hamar befosnak az aksik, ugye akkor ott csak kevés a 13,6 ha az aksi meg zabálja az áramot. Mint amikor csak városba használod rövid utakon, még normál töltéssel is lefossák magukat az aksik. Én ilyenkor tél előtt teljesen feltöltöm, töltővel, pedig 1 éves az aksim.
[/quote]

Igen, en is toltom, de hat azt ugy is kell, mert a rovid utak leszivjak az aksit nincs ideje feltelni....
Egy E21es forumon is rajta vagyok es az egyik kollega aki Sydneyben lakik annak egy olyan 318i-je van, amit Kanadanak gyartottak es azon az utaster futocsove a leomlo mellett szorosan halad el, hogy jobban melegedjen es az gyari...csak azert irom, hogy vannk kulonbsegek, hogy hova vannak gyartva......de tenyleg meg kell keressem, hogy hol olvastam a toltesi szinteket.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:44


negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta:
adee9 írta: Sziasztok.

Na ma reggel ki cseréltem az aksit Banner Starting Bull 95ah-ra. Remélem, sokat ki fog bírni .

Viszont meglepődtem, mert a gyári minden bizonnyal 10 évet bírt ki. Volt alatta egy kis cetli, amin 2001. 11. volt. Az én autóm meg 2002. 7. havi, de az aksit attól még gyárthatták 2001 végén. Gondolom én. Most az én autóm Olaszországból lett behozva, úgyhogy akkor valószínűleg a kedvezőbb éghajlati viszonyoknak köszönhetően bírt ki ennyit.

Jól gondolom?


Igy van! Amugy az enyhe eghajlatra gyartott BMWk 13.6 korul toltenek, mig a hideg eszaki reszekre gyartottak min 14.2 volton.
Amugy az aksit amit helyrehoztam,pl ma a reggeli -21 fokban nagyon jol inditott. 3-4 masodpercet hajtatta magat a motor mig beindult.
Ugy hogy en meg nem veszek aksit, viszont lehet, hogy veszek egy deszulfatort.



Nem akarok vitát gerjeszteni, de szerintem ilyen nincs, akkor 2 fajta generátort dobna a kocsikhoz , szerintem ez egységes, mivel az akuk is egységesek, csak a teljesítményük más. Enyém is 14-14,1 el tölt, mert látom a kijelzőn menet közben. Legyen ez is egy újabb legenda, vagy megmondja itt valami aksi guru. Szerintem a generátoroknál egységes töltési referencia értéktartomány van. Honnan tudják, hogy egy Európába vásárolt kocsi nem Alaszkába fog üzemelni? Vagy fordítva. Vagy egy Magyar, nem Északon. Pl kartergáz szellőztető szelepbe van hideg, és meleg éghajlatra ajánlott, gyártott típus.


Na banom, hogy nem jegyeztem meg, hogy hol olvastam, de nem volt forum.
Amugy az alvazszambol lehet tudni, hogy kinek (melyik orszagnak) volt gyartva, na attol meg uzemelhet mas felteken



Hát üzemelhet, de ha alul tölt mondjuk északon, ahol mindig fagy van, és minden elektronika zabálja az áramot, akkor hamar befosnak az aksik, ugye akkor ott csak kevés a 13,6 ha az aksi meg zabálja az áramot. Mint amikor csak városba használod rövid utakon, még normál töltéssel is lefossák magukat az aksik. Én ilyenkor tél előtt teljesen feltöltöm, töltővel, pedig 1 éves az aksim.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:33


anubisz írta:
negativ0001 írta:
adee9 írta: Sziasztok.

Na ma reggel ki cseréltem az aksit Banner Starting Bull 95ah-ra. Remélem, sokat ki fog bírni .

Viszont meglepődtem, mert a gyári minden bizonnyal 10 évet bírt ki. Volt alatta egy kis cetli, amin 2001. 11. volt. Az én autóm meg 2002. 7. havi, de az aksit attól még gyárthatták 2001 végén. Gondolom én. Most az én autóm Olaszországból lett behozva, úgyhogy akkor valószínűleg a kedvezőbb éghajlati viszonyoknak köszönhetően bírt ki ennyit.

Jól gondolom?


Igy van! Amugy az enyhe eghajlatra gyartott BMWk 13.6 korul toltenek, mig a hideg eszaki reszekre gyartottak min 14.2 volton.
Amugy az aksit amit helyrehoztam,pl ma a reggeli -21 fokban nagyon jol inditott. 3-4 masodpercet hajtatta magat a motor mig beindult.
Ugy hogy en meg nem veszek aksit, viszont lehet, hogy veszek egy deszulfatort.



Nem akarok vitát gerjeszteni, de szerintem ilyen nincs, akkor 2 fajta generátort dobna a kocsikhoz , szerintem ez egységes, mivel az akuk is egységesek, csak a teljesítményük más. Enyém is 14-14,1 el tölt, mert látom a kijelzőn menet közben. Legyen ez is egy újabb legenda, vagy megmondja itt valami aksi guru. Szerintem a generátoroknál egységes töltési referencia értéktartomány van. Honnan tudják, hogy egy Európába vásárolt kocsi nem Alaszkába fog üzemelni? Vagy fordítva. Vagy egy Magyar, nem Északon. Pl kartergáz szellőztető szelepbe van hideg, és meleg éghajlatra ajánlott, gyártott típus.


Na banom, hogy nem jegyeztem meg, hogy hol olvastam, de nem volt forum.
Amugy az alvazszambol lehet tudni, hogy kinek (melyik orszagnak) volt gyartva, na attol meg uzemelhet mas felteken