autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 15:36


rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.












autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 15:10


Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!










Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. január 26. vasárnap, 15:36

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 13:40


rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 13:36


Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 21:43


compact írta:
haka írta:
YELLOW írta:
haka írta:
compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


Nekem nem akku problémának tűnik a dolog!
Miután beindul szépen jár vagy remeg, hullámzik egy kicsit?



Amikor megy, akkor nincsen vele gond.
De nagy eséllyel nem akku lesz, mert most töltöttem az újra 3 órá és hát elég szarul indult be elsőre, másodikre meg nem is indult be
9 fok lett közben kint..


ha nem veszi a töltést, akkor hiába töltöd mondjuk...


Az új aksira töltöttem.

De fel is adtam, reggel megyek a Ricsihez, még jó hogy maradt egy nap szabim...


Ha gépre kötitek nézzétek meg a befecskendező értékeket és hogy indítózás közben hogy épül fel a CR nyomás.
Van egy határérték amit ha nem ér el akkor nem is engedi beindulni a motort.
/ne legyen igazam/



Ok majd mondom neki, bár most kipróbáltam az 1.4-es forddal és az is bebikázta egyből. És semmilyen rendellenes hang sincsen a motorból, nem ingadozik az alapjárat, egyenletes stb. 5 percet ment, aztán fél óra múlva pöcc röff indult..
Lehet az új aksi sem jó...
Na majd holnap kiderül thx az ötleteket.


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 21:06


haka írta:
YELLOW írta:
haka írta:
compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


Nekem nem akku problémának tűnik a dolog!
Miután beindul szépen jár vagy remeg, hullámzik egy kicsit?



Amikor megy, akkor nincsen vele gond.
De nagy eséllyel nem akku lesz, mert most töltöttem az újra 3 órá és hát elég szarul indult be elsőre, másodikre meg nem is indult be
9 fok lett közben kint..


ha nem veszi a töltést, akkor hiába töltöd mondjuk...


Az új aksira töltöttem.

De fel is adtam, reggel megyek a Ricsihez, még jó hogy maradt egy nap szabim...


Ha gépre kötitek nézzétek meg a befecskendező értékeket és hogy indítózás közben hogy épül fel a CR nyomás.
Van egy határérték amit ha nem ér el akkor nem is engedi beindulni a motort.
/ne legyen igazam/



haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 14:25


YELLOW írta:
haka írta:
compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


Nekem nem akku problémának tűnik a dolog!
Miután beindul szépen jár vagy remeg, hullámzik egy kicsit?



Amikor megy, akkor nincsen vele gond.
De nagy eséllyel nem akku lesz, mert most töltöttem az újra 3 órá és hát elég szarul indult be elsőre, másodikre meg nem is indult be
9 fok lett közben kint..


ha nem veszi a töltést, akkor hiába töltöd mondjuk...


Az új aksira töltöttem.

De fel is adtam, reggel megyek a Ricsihez, még jó hogy maradt egy nap szabim...


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 14:21


compact írta:
toki24 írta: No igen ez is egy lehetőség ,csak elég drága, illetve van egyéltalán valakinek itt tapasztalata ilyennel?


Versenyautóban van ilyennel tapasztalatom!
Nagyon komoly, de pl R4 EVO9-ben akkora akksi van, mint egy robogóban és az is majdnem ilyen teljesitményű és hosszú életű!



Igazad van. A spirál alakú cellák miatt jó az akku. De ne keverd ide a verseny autót, ahol szinte csak a motor ellátásához kell az áram. Ott azért is alkalmaznak kisebb akkut (a kisebb súly mellett), hogy a generátor ne vegyen le felesleges teljesítményt a motorról (amíg visszatölti az akkut). A spirál akkuban is van nagyobb Ah-s.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 13:30


toki24 írta: No igen ez is egy lehetőség ,csak elég drága, illetve van egyéltalán valakinek itt tapasztalata ilyennel?


Versenyautóban van ilyennel tapasztalatom!
Nagyon komoly, de pl R4 EVO9-ben akkora akksi van, mint egy robogóban és az is majdnem ilyen teljesitményű és hosszú életű!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 13:06


haka írta:
compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


Nekem nem akku problémának tűnik a dolog!
Miután beindul szépen jár vagy remeg, hullámzik egy kicsit?



Amikor megy, akkor nincsen vele gond.
De nagy eséllyel nem akku lesz, mert most töltöttem az újra 3 órá és hát elég szarul indult be elsőre, másodikre meg nem is indult be
9 fok lett közben kint..


ha nem veszi a töltést, akkor hiába töltöd mondjuk...

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 13:01


compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


Nekem nem akku problémának tűnik a dolog!
Miután beindul szépen jár vagy remeg, hullámzik egy kicsit?



Amikor megy, akkor nincsen vele gond.
De nagy eséllyel nem akku lesz, mert most töltöttem az újra 3 órá és hát elég szarul indult be elsőre, másodikre meg nem is indult be
9 fok lett közben kint..

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 11:14


compact írta:
toki24 írta: Hali!

Én mikor vettem bele akksit a nagyobbikat ajánlották 100 amperos 900 inditóval. multkor 4 napot állt a minusz időbe semmi baja se volt neki hálaisten!.

De én eddig az összes dízel kocsimba mikor izzitógyertyát cseréltem egyszerre mindet. Legalábbis ezt ajánlották egész sokan anno mikor kérdezgettem felőle.

De az izzitás jel kb 4-5-6 msig világít ja. Gép megmondja hogy rossz e vagy sem ha emgtudod nézni vagy cimbi.


136 és 150 lovast ne említsük egy lapon és ne hasonlítsuk, mert teljesen más rendszerű a két motor!
Indítóáramban jó felfelé változtatni, de Ah-ban nem túl szerencsés nagyon eltérni, mert jobban terheled a generátort és rövid utak alkalmával annyira sem tudja visszatölteni, mint pl a 74-est!
-5 fok még nem hideg úgyhogy ha már itt jelentkeznek a hibák akkor érdemes minél hamarabb a végére járni a dolgoknak!



Nem hiszem, hogy gond lenne a 100Ah-s akkuval. A generátora 150A-s. Amennyire én tudom, gyárilag is 100Ah-s akkuval vannak szerelve.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 11:05


No igen ez is egy lehetőség ,csak elég drága, illetve van egyéltalán valakinek itt tapasztalata ilyennel?

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 10:49


toki24 írta:
compact írta:
toki24 írta: Hali!

Én mikor vettem bele akksit a nagyobbikat ajánlották 100 amperos 900 inditóval. multkor 4 napot állt a minusz időbe semmi baja se volt neki hálaisten!.

De én eddig az összes dízel kocsimba mikor izzitógyertyát cseréltem egyszerre mindet. Legalábbis ezt ajánlották egész sokan anno mikor kérdezgettem felőle.

De az izzitás jel kb 4-5-6 msig világít ja. Gép megmondja hogy rossz e vagy sem ha emgtudod nézni vagy cimbi.


136 és 150 lovast ne említsük egy lapon és ne hasonlítsuk, mert teljesen más rendszerű a két motor!
Indítóáramban jó felfelé változtatni, de Ah-ban nem túl szerencsés nagyon eltérni, mert jobban terheled a generátort és rövid utak alkalmával annyira sem tudja visszatölteni, mint pl a 74-est!
-5 fok még nem hideg úgyhogy ha már itt jelentkeznek a hibák akkor érdemes minél hamarabb a végére járni a dolgoknak!



Értem de inditóáromat normálisan Ah-val tudsz növelni .. exide-t vettem szeirntem megérte. -7,5 fok se volt neki megeröltető ha rám értetted a hiba jelentkezését. De szerintem nem


A hiba jelentkezését nem neked szántam, mivel irtad, hogy neked minden jó eddig!
http://www.akkuauto.hu/spiralc...lator.html
Lehet inditóáramot emelni úgy hogy kis Ah társul hozzá!





toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 10:24


compact írta:
toki24 írta: Hali!

Én mikor vettem bele akksit a nagyobbikat ajánlották 100 amperos 900 inditóval. multkor 4 napot állt a minusz időbe semmi baja se volt neki hálaisten!.

De én eddig az összes dízel kocsimba mikor izzitógyertyát cseréltem egyszerre mindet. Legalábbis ezt ajánlották egész sokan anno mikor kérdezgettem felőle.

De az izzitás jel kb 4-5-6 msig világít ja. Gép megmondja hogy rossz e vagy sem ha emgtudod nézni vagy cimbi.


136 és 150 lovast ne említsük egy lapon és ne hasonlítsuk, mert teljesen más rendszerű a két motor!
Indítóáramban jó felfelé változtatni, de Ah-ban nem túl szerencsés nagyon eltérni, mert jobban terheled a generátort és rövid utak alkalmával annyira sem tudja visszatölteni, mint pl a 74-est!
-5 fok még nem hideg úgyhogy ha már itt jelentkeznek a hibák akkor érdemes minél hamarabb a végére járni a dolgoknak!



Értem de inditóáromat normálisan Ah-val tudsz növelni .. exide-t vettem szeirntem megérte. -7,5 fok se volt neki megeröltető ha rám értetted a hiba jelentkezését. De szerintem nem