státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 13:57


zoliika írta:
BalaBMW írta:
vivaladiesel írta:
zoliika írta: Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......





Nekem a Varta-val vannak jó tapasztalataim. (volt Jász-Akku is. 3 hónapig bírta...)


Sajnos nekem a Varta-val csak rossz tapasztalataim vannak...


Varta és a Bosch minősíthetetlenül xar.Ez a kettő meg sem fordult a fejembenÉrdekességként azért elmesélemBementem ma a Formont K.mét Bmw szakszervizbe és megkérdeztem,hogy gyári original Bmw aksit tudnának-e nekem szerezni és hogy mennyi......Alig akartak velem szóba állni és különben is miért nem jó nekem a Bosch aksi,mert Ők azt szokták ajánlani és van is nekik raktáron.Én erre azt válaszoltam,mivel 2004 júliusi az aksim az autó 2004 októbere óta rója az utakat,nekem elég bizonyíték arra ,hogy ragaszkodjak a "gyári" aksihoz.Ő nem hiszi el,hogy ennyi ideig bírta és különben is itt náluk mindig 3 év után minden dieselnél tönkremegy a gyári akkuezért a legjobbat a BOSCH-t forgalmazzák.Nagy könyörgésre szájhúzásra megnézte nekem ,mennyi az annyi."Hát olyan 50-60e huf között van"Bár bánom,hogy kint nem vettem meg a gyárit ,mivel kint németben a Bmw szakszervizek ilyen "téli"felkészítési akció van és az enyémbe 129€ lett volna aksi,mert azt is akciózzák!


Hadd ne kelljen már magyaráznod miért szereted a piros zoknit a lila nyakkendővel. Majdnem mindenhol ez a módszer arra, hogy ráerőltesse az emberre a saját portékáját. De ha nem akarok olyat, ne kelljen már megmagyarázni miért...
Ha lenne 129 euroért gyári tuti én is azt venném meg.



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 13:43


BalaBMW írta:
vivaladiesel írta:
zoliika írta: Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......





Nekem a Varta-val vannak jó tapasztalataim. (volt Jász-Akku is. 3 hónapig bírta...)


Sajnos nekem a Varta-val csak rossz tapasztalataim vannak...


Varta és a Bosch minősíthetetlenül xar.Ez a kettő meg sem fordult a fejembenÉrdekességként azért elmesélemBementem ma a Formont K.mét Bmw szakszervizbe és megkérdeztem,hogy gyári original Bmw aksit tudnának-e nekem szerezni és hogy mennyi......Alig akartak velem szóba állni és különben is miért nem jó nekem a Bosch aksi,mert Ők azt szokták ajánlani és van is nekik raktáron.Én erre azt válaszoltam,mivel 2004 júliusi az aksim az autó 2004 októbere óta rója az utakat,nekem elég bizonyíték arra ,hogy ragaszkodjak a "gyári" aksihoz.Ő nem hiszi el,hogy ennyi ideig bírta és különben is itt náluk mindig 3 év után minden dieselnél tönkremegy a gyári akkuezért a legjobbat a BOSCH-t forgalmazzák.Nagy könyörgésre szájhúzásra megnézte nekem ,mennyi az annyi."Hát olyan 50-60e huf között van"Bár bánom,hogy kint nem vettem meg a gyárit ,mivel kint németben a Bmw szakszervizek ilyen "téli"felkészítési akció van és az enyémbe 129€ lett volna aksi,mert azt is akciózzák!

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 12:18


vivaladiesel írta:
zoliika írta: Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......





Nekem a Varta-val vannak jó tapasztalataim. (volt Jász-Akku is. 3 hónapig bírta...)


Sajnos nekem a Varta-val csak rossz tapasztalataim vannak...

medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 11:30


Akkor megnyugodtam
üdv és köszi !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 11:27


medveborke írta: Sziasztok!

Rárakom gyújtásra és "kalapáló" hangot ad a gép, illetve villog a műszerfal, a kopogó hanggal szinkronban...jól gondolom, hogy lemerült az aksi? (egy ideje nem volt mozgatva a kocsi, remélem csak ennyi a baj...)
köszi


így van, lemerült

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 11:27


zoliika írta: Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......



MonBat Premium (ár/érték/megbízhatóság szempontjából egyenlőre csillagos5-ös) visszább írtam ezekről.

jász akkuról én is sok rosszat olvastam hallottam, pedig azt is sokan nyoamtják...

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 11:17


medveborke írta: Sziasztok!

Rárakom gyújtásra és "kalapáló" hangot ad a gép, illetve villog a műszerfal, a kopogó hanggal szinkronban...jól gondolom, hogy lemerült az aksi? (egy ideje nem volt mozgatva a kocsi, remélem csak ennyi a baj...)
köszi


szerintem jól gondolod, erőlködne, de nincs kraft. nekem is ilyen tünetek voltak.


medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 10:30


Sziasztok!

Rárakom gyújtásra és "kalapáló" hangot ad a gép, illetve villog a műszerfal, a kopogó hanggal szinkronban...jól gondolom, hogy lemerült az aksi? (egy ideje nem volt mozgatva a kocsi, remélem csak ennyi a baj...)
köszi

brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 09:07


vivaladiesel írta:
zoliika írta: Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......





Nekem a Varta-val vannak jó tapasztalataim. (volt Jász-Akku is. 3 hónapig bírta...)


hogy-hogy 3 hónapig bírta? 2 év garancia van rá... adtak helyette legalább másikat?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 08:01


zoliika írta: Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......





Nekem a Varta-val vannak jó tapasztalataim. (volt Jász-Akku is. 3 hónapig bírta...)

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 21:45


Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. november 08. csütörtök, 22:29

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 15:15


Köszi Yellow és jrtom!
Ebböl már értettem. Az lesz a legtisztább,ha ott lesz az ideje,akkor beviszem a márkaszervizbe,kicseréltetem és kódolják ha kell.
Nem csinálok belőle cowboy filmet

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 20:30


Az a lényeg, hogy a Te kocsidban 90Ah-s AGM akku van és ilyet is kéne beletenni.
A Banner amit hozott a kocsihoz az jó bele mert az is AGM, de ha nem AGM-et raksz bele akkor kódolni kell a kocsit. Egyébként meg minden akkucserét regisztrálni kell és azt csak géppel lehet.

jokerface írta: Hát nem lettem okosabb ez ügyben




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 20:01


jokerface írta: Hát nem lettem okosabb ez ügyben


biztos, hogy kell valamit csinálni ez tutti. írj bmw320d4-nek biztos segít. vagy nem
de nekem rémlik, hogy műszerfalon keresztül is lehet. próbáltam videót keresni.
valami oylasmi is rémlik, hogy ha ugyanolyan akksit teszel, akkor nem kell regisztrálni. elvileg a feszszabályzót állítja hozzá az akksihoz.

idézet bmw320d4-től
"Intelligent Battery Sensor-t jelent,és a negatív saruban található.
Méri az aktuális töltöttségi szintet, elküldi a motorvezérlőnek elemzésre ami aztán eldönti,(más szenzorok figyelembevételével) hogy mennyire legyen kivezérelve a BSD (töltés),vagy éppen hány fogyasztót kell lekapcsolni azért, hogy indítható maradjon az autó.
Ez még csak egy része a dolognak, a teljes energiamendzsment elég bonyolult dolog, nem tudnám reggelig sem leírni elég részletesen."

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 17:58


Hát nem lettem okosabb ez ügyben