anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 13:04


YELLOW írta:
anubisz írta:

Azt nem is néztem, azt hittem a másik írta, elnéztem, azt tudom azoknál már van ilyesmi.Nem is figyeltem, akkor tárgytalan.


én is csak csodálkoztam, azért raktam !!!!! jeleket mondom csak észre veszed tán
ugye hogy ugye! el vagy szokva már a fórumozástól


Hát a piramis miatt néha tényleg átláthatatlan, oda kell figyelni,ha nem akar hülyeséget írni az ember.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 13:03


anubisz írta:

Azt nem is néztem, azt hittem a másik írta, elnéztem, azt tudom azoknál már van ilyesmi.Nem is figyeltem, akkor tárgytalan.


én is csak csodálkoztam, azért raktam !!!!! jeleket mondom csak észre veszed tán
ugye hogy ugye! el vagy szokva már a fórumozástól

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:57


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


Én mikor cseréltem semmit nem kellett csinálni, beraktam és kész.


E46-nál az a hiba nem hiba valójában. csak beírja, hogy le lett csatlakoztatva az akksi. nem okoz semmi galibát. gáz akkor van, ha nem lett hozzányúlva és akkor írja be


Mondjuk nálam nem írja az oldalon az aksinál, hogy azt kell csinálni csere után, amit a srác írt, lehet a dizeslnél kell csak csinálni.


de neked E46 van!!!!!!! neki meg E90. E46-nál nincs ilyen.


Azt nem is néztem, azt hittem a másik írta, elnéztem, azt tudom azoknál már van ilyesmi.Nem is figyeltem, akkor tárgytalan.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:45


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


Én mikor cseréltem semmit nem kellett csinálni, beraktam és kész.


E46-nál az a hiba nem hiba valójában. csak beírja, hogy le lett csatlakoztatva az akksi. nem okoz semmi galibát. gáz akkor van, ha nem lett hozzányúlva és akkor írja be


Mondjuk nálam nem írja az oldalon az aksinál, hogy azt kell csinálni csere után, amit a srác írt, lehet a dizeslnél kell csak csinálni.


de neked E46 van!!!!!!! neki meg E90. E46-nál nincs ilyen.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:39


YELLOW írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


Én mikor cseréltem semmit nem kellett csinálni, beraktam és kész.


E46-nál az a hiba nem hiba valójában. csak beírja, hogy le lett csatlakoztatva az akksi. nem okoz semmi galibát. gáz akkor van, ha nem lett hozzányúlva és akkor írja be


Mondjuk nálam nem írja az oldalon az aksinál, hogy azt kell csinálni csere után, amit a srác írt, lehet a dizeslnél kell csak csinálni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:33


anubisz írta:
szotakdavid írta:
jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


Én mikor cseréltem semmit nem kellett csinálni, beraktam és kész.


E46-nál az a hiba nem hiba valójában. csak beírja, hogy le lett csatlakoztatva az akksi. nem okoz semmi galibát. gáz akkor van, ha nem lett hozzányúlva és akkor írja be

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:21


szotakdavid írta:
jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


Én mikor cseréltem semmit nem kellett csinálni, beraktam és kész.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 11:29


szotakdavid írta:
jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


az újaknál már adaptálni kell, de valami rémlik, hogy műszerfalon, vagy i-drive-on keresztül ismeg lehet csinálni. valahol már tárgyalták emlékszem. talán pont itt.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 10:24


jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 07:45


Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 04. vasárnap, 07:47

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 03. szombat, 22:56


csbalu írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: a kisebb akksi nagyobb töltést tud felvenni, és gyorsabban is töltődik. ennyi a lényege.


Szerintem ezt a kijelentésed gondold át mégegyszer...


nyem akarom... volt egy pár mérésem kondenzátor töltés-kisütés ügyben. akkor emlékeim csalnak, ha nem így van. bár az sem mindegy, hogy állandó árammal, vagy feszültséggel töltünk.


Te szoktál változó feszültséggel tölteni? Én is szoktam, ha lemerül az akksi mindig AAA elemről bikázok


vagy 12V-tal töltesz és az áramerősség változik a töltöttség függvényében, vagy állandó áramerőséggel töltesz.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. november 03. szombat, 22:40


YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: a kisebb akksi nagyobb töltést tud felvenni, és gyorsabban is töltődik. ennyi a lényege.


Szerintem ezt a kijelentésed gondold át mégegyszer...


nyem akarom... volt egy pár mérésem kondenzátor töltés-kisütés ügyben. akkor emlékeim csalnak, ha nem így van. bár az sem mindegy, hogy állandó árammal, vagy feszültséggel töltünk.


Ezt jól elb@sztad

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. november 03. szombat, 21:55


Mi az, hogy "állandó" áram és feszültséggel tölteni???? Ez valami új?

YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: a kisebb akksi nagyobb töltést tud felvenni, és gyorsabban is töltődik. ennyi a lényege.


Szerintem ezt a kijelentésed gondold át mégegyszer...


nyem akarom... volt egy pár mérésem kondenzátor töltés-kisütés ügyben. akkor emlékeim csalnak, ha nem így van. bár az sem mindegy, hogy állandó árammal, vagy feszültséggel töltünk.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 03. szombat, 21:57

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. november 03. szombat, 21:52


YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: a kisebb akksi nagyobb töltést tud felvenni, és gyorsabban is töltődik. ennyi a lényege.


Szerintem ezt a kijelentésed gondold át mégegyszer...


nyem akarom... volt egy pár mérésem kondenzátor töltés-kisütés ügyben. akkor emlékeim csalnak, ha nem így van. bár az sem mindegy, hogy állandó árammal, vagy feszültséggel töltünk.


Te szoktál változó feszültséggel tölteni? Én is szoktam, ha lemerül az akksi mindig AAA elemről bikázok

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 03. szombat, 21:32


Tano írta:
YELLOW írta: a kisebb akksi nagyobb töltést tud felvenni, és gyorsabban is töltődik. ennyi a lényege.


Szerintem ezt a kijelentésed gondold át mégegyszer...


nyem akarom... volt egy pár mérésem kondenzátor töltés-kisütés ügyben. akkor emlékeim csalnak, ha nem így van. bár az sem mindegy, hogy állandó árammal, vagy feszültséggel töltünk.