anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 18:42


szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Bero írta: Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek


Nyestnek hívják az állatot,nálunk is van lent a parkolóban én is kis apró tappancsokat találtam a kocsin azt hittem macska,de nyest sajnos a mai napig itt van lent.Lehet vásárolni 12V-s nyest risztót és társait sokat gondolkoztam rajta h veszek egyet.


hosszú, vékony ,lapos, hosszú farokkal, sokszor láttam már futkosni parkolókba,simán befér.
Pedig a 6 hengeresnél alig van hely.Elég ha kapaszkodás közbe letép valamit, nem is kell szétrágni.


Szereti a meleg helyeket,főleg így télen simán feltud mászni melegedni a motorhoz.
Valami hasonlón gondolkoztam: http://www.riasztoszerek.hu/sp...jarmuvekbe


csak azt kéne megtudni,tényleg hatásos e, nem csak parasztvakittás.Hisz úgyse tudod meg,hat e vagy nem, max ha atomra rág mindent valami. Már mindent riasztanak ultrahangal, az a gyanús, nyestet, csótányt,vakondot,kutyát, meg isten tudja még mit.
Lehet hülyeséget mondok, de túl olcsó, ahhoz képest, ha annyira hatásos. Már az a gyanús.
jaj neeeeeeeeeeeeeee, még kullancsot is, na persze!!!!!!!!!!!! Akkor csak mindenki a nyakába rakna egy ilyet, ha erőbe kóborol, jaj már mindent riasztanak vele Szerintem ezek mind kamuk.

mindent egybe ))))))) 10 az egybe, ez a legjobb, elriasztja az egész erdőt

http://www.riasztoszerek.hu/sp...vadriaszto


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. április 02. kedd, 18:48

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 18:36


anubisz írta:
szotakdavid írta:
Bero írta: Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek


Nyestnek hívják az állatot,nálunk is van lent a parkolóban én is kis apró tappancsokat találtam a kocsin azt hittem macska,de nyest sajnos a mai napig itt van lent.Lehet vásárolni 12V-s nyest risztót és társait sokat gondolkoztam rajta h veszek egyet.


hosszú, vékony ,lapos, hosszú farokkal, sokszor láttam már futkosni parkolókba,simán befér.
Pedig a 6 hengeresnél alig van hely.Elég ha kapaszkodás közbe letép valamit, nem is kell szétrágni.


Szereti a meleg helyeket,főleg így télen simán feltud mászni melegedni a motorhoz.
Valami hasonlón gondolkoztam: http://www.riasztoszerek.hu/sp...jarmuvekbe

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 18:13


szotakdavid írta:
Bero írta: Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek


Nyestnek hívják az állatot,nálunk is van lent a parkolóban én is kis apró tappancsokat találtam a kocsin azt hittem macska,de nyest sajnos a mai napig itt van lent.Lehet vásárolni 12V-s nyest risztót és társait sokat gondolkoztam rajta h veszek egyet.


hosszú, vékony ,lapos, hosszú farokkal, sokszor láttam már futkosni parkolókba,simán befér.
Pedig a 6 hengeresnél alig van hely.Elég ha kapaszkodás közbe letép valamit, nem is kell szétrágni.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 18:10


Bero írta: Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek


Nyestnek hívják az állatot,nálunk is van lent a parkolóban én is kis apró tappancsokat találtam a kocsin azt hittem macska,de nyest sajnos a mai napig itt van lent.Lehet vásárolni 12V-s nyest risztót és társait sokat gondolkoztam rajta h veszek egyet.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 18:10


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
Miscrew írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...


Nekem is ugyanez! El volt vágva és pont ott ahol Te írod! Ez vajon miért lehet,hogy ott van elvágva?! Csak az én kocsim már 2 éve nem volt szerelőnél,mindent én csináltam vagy akkori após jelöltem De mindvégig ott voltam és nem csinált semmi rosszat,hűtőt kellett eddig cserélni meg önindítót,közelébe sincs a kartergáznak! Amit Anubisz ír az is kérdés,hogy eddig jó volt a kocsi,most meg szétment! (kb 1 hete kezdte az ingadozást) Ez is érdekes! Rágcsálók vannak a motortérben? Most már csak az a kérdés,hogy fogom megcsinálni,de majd megoldom valahogy


annyit hozzátennék, hogy számtalanszor találtam apró tappancs nyomokat a motor borításon, és a motor tető, és a borítás között nem sok rés van, mégis ott mászkált valami.Pedig alul is takarva van, mégis felmászik valami.Városban.


Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek


mert pont ezért írtam, ha ilyen komoly volt a gond, akkor azzal nem jártál 4 évig, és gondolt egyet, most ő rossz lesz. Az valamiért most rágódott el, ha nem vágta szét senki. Nem szerelte a kocsit senki.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 18:01


anubisz írta:
Bero írta:
Miscrew írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...


Nekem is ugyanez! El volt vágva és pont ott ahol Te írod! Ez vajon miért lehet,hogy ott van elvágva?! Csak az én kocsim már 2 éve nem volt szerelőnél,mindent én csináltam vagy akkori após jelöltem De mindvégig ott voltam és nem csinált semmi rosszat,hűtőt kellett eddig cserélni meg önindítót,közelébe sincs a kartergáznak! Amit Anubisz ír az is kérdés,hogy eddig jó volt a kocsi,most meg szétment! (kb 1 hete kezdte az ingadozást) Ez is érdekes! Rágcsálók vannak a motortérben? Most már csak az a kérdés,hogy fogom megcsinálni,de majd megoldom valahogy


annyit hozzátennék, hogy számtalanszor találtam apró tappancs nyomokat a motor borításon, és a motor tető, és a borítás között nem sok rés van, mégis ott mászkált valami.Pedig alul is takarva van, mégis felmászik valami.Városban.


Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 17:55


Bero írta:
Miscrew írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...


Nekem is ugyanez! El volt vágva és pont ott ahol Te írod! Ez vajon miért lehet,hogy ott van elvágva?! Csak az én kocsim már 2 éve nem volt szerelőnél,mindent én csináltam vagy akkori após jelöltem De mindvégig ott voltam és nem csinált semmi rosszat,hűtőt kellett eddig cserélni meg önindítót,közelébe sincs a kartergáznak! Amit Anubisz ír az is kérdés,hogy eddig jó volt a kocsi,most meg szétment! (kb 1 hete kezdte az ingadozást) Ez is érdekes! Rágcsálók vannak a motortérben? Most már csak az a kérdés,hogy fogom megcsinálni,de majd megoldom valahogy


annyit hozzátennék, hogy számtalanszor találtam apró tappancs nyomokat a motor borításon, és a motor tető, és a borítás között nem sok rés van, mégis ott mászkált valami.Pedig alul is takarva van, mégis felmászik valami.Városban.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 17:45


Miscrew írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...


Nekem is ugyanez! El volt vágva és pont ott ahol Te írod! Ez vajon miért lehet,hogy ott van elvágva?! Csak az én kocsim már 2 éve nem volt szerelőnél,mindent én csináltam vagy akkori após jelöltem De mindvégig ott voltam és nem csinált semmi rosszat,hűtőt kellett eddig cserélni meg önindítót,közelébe sincs a kartergáznak! Amit Anubisz ír az is kérdés,hogy eddig jó volt a kocsi,most meg szétment! (kb 1 hete kezdte az ingadozást) Ez is érdekes! Rágcsálók vannak a motortérben? Most már csak az a kérdés,hogy fogom megcsinálni,de majd megoldom valahogy


Miscrew
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Miscrew

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 17:25


anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 17:10


Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 17:02


Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 16:37


Miscrew írta:
anubisz írta: Ez már így szívás, nekem sincs ötletem, ha minden cserélve lett. El kel vinned egy normális diagnosztikushoz. Ugyanis, ha nem ír más hibát, és minden adat normális, a BMW szervizbe is csak tátogni fognak.
Vidd el ide, itt már sok komoly rejtett problémát megoldottak. http://injektor.hu/
Hallgass rám, különben még fél évig masszírozzák majd mindenhol a kocsit, hol ennyiért, hol annyiért.
Még a motor vákuumot érdemes megnézni, nem e a kartergáz szellőztető szelep, az még szokása ilyet csinálni, ha megadta magát, de puszira kicserélni, nem olcsó,a csövekkel együtt, és szar meló is. De simán lehet valami vákuum cső is lyukas, abból meg van bőven, mire mindet leellenőrzöd megőszülsz, hogy nem e lyukas valahol, és szív falsot.



Hello!

Úgy látom, hogy helyben is van...elviszem oda mert már megőszültem :d kartel gáz szűrőt és csöveket cseréltem már múlt évben...a másik kocsimon ( jó móka volt). szívósor hossz állítóm már adta meg magát, de azt cseréltem...valami szétrágott belül a kocsin télen pár apróságot a tűzfalnál így nem kizárt, hogy a vákuum csőhöz is megjött az étvágya...
köszönöm a segítséget!


én jártam náluk, nem egy gerinctelen banda. a főnők 30 éve ezt csinálják, olvass csak bele az oldalukon.Előbb hívd fel őket időpont miatt. Lehet ott kel hagynod a kocsit, ha nem jönnek rá egyből, mert ott sok mindent mérnek. Egy családi ház aljába van. Én az injektorokat tisztítottam ott ki.

Miscrew
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Miscrew

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 16:32


anubisz írta: Ez már így szívás, nekem sincs ötletem, ha minden cserélve lett. El kel vinned egy normális diagnosztikushoz. Ugyanis, ha nem ír más hibát, és minden adat normális, a BMW szervizbe is csak tátogni fognak.
Vidd el ide, itt már sok komoly rejtett problémát megoldottak. http://injektor.hu/
Hallgass rám, különben még fél évig masszírozzák majd mindenhol a kocsit, hol ennyiért, hol annyiért.
Még a motor vákuumot érdemes megnézni, nem e a kartergáz szellőztető szelep, az még szokása ilyet csinálni, ha megadta magát, de puszira kicserélni, nem olcsó,a csövekkel együtt, és szar meló is. De simán lehet valami vákuum cső is lyukas, abból meg van bőven, mire mindet leellenőrzöd megőszülsz, hogy nem e lyukas valahol, és szív falsot.



Hello!

Úgy látom, hogy helyben is van...elviszem oda mert már megőszültem :d kartel gáz szűrőt és csöveket cseréltem már múlt évben...a másik kocsimon ( jó móka volt). szívósor hossz állítóm már adta meg magát, de azt cseréltem...valami szétrágott belül a kocsin télen pár apróságot a tűzfalnál így nem kizárt, hogy a vákuum csőhöz is megjött az étvágya...
köszönöm a segítséget!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 16:20


Ez már így szívás, nekem sincs ötletem, ha minden cserélve lett. El kel vinned egy normális diagnosztikushoz. Ugyanis, ha nem ír más hibát, és minden adat normális, a BMW szervizbe is csak tátogni fognak.
Vidd el ide, itt már sok komoly rejtett problémát megoldottak. http://injektor.hu/
Hallgass rám, különben még fél évig masszírozzák majd mindenhol a kocsit, hol ennyiért, hol annyiért.
Még a motor vákuumot érdemes megnézni, nem e a kartergáz szellőztető szelep, az még szokása ilyet csinálni, ha megadta magát, de puszira kicserélni, nem olcsó,a csövekkel együtt, és szar meló is. De simán lehet valami vákuum cső is lyukas, abból meg van bőven, mire mindet leellenőrzöd megőszülsz, hogy nem e lyukas valahol, és szív falsot.

Miscrew
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Miscrew

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 11:58


Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.




Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?


Igen, mert amikor mondjuk reggel indítod akkor a hosszú állás alatt a pumpa elengedi a nyomást és indításnál nem megfelelő a nyomás és azért rángatózik amíg nem épül fel rendesen a nyomás. Rakjátok rá a nyomásmérőt és nézd meg mondjuk egy fél nap állás után, mert akkor már nem lesz meg. Én annakidején végig játszottam ezeket. Raktam be nyomástartószelepet közvetlen a pupához, de akkor se lett jó mert magában a pumpában nem volt meg a nyomás. Anubisz-nak is ez volt baja, de szerintem megfogja erősíteni.



Holnap nekimegyek a dolognak, ha nem fagyok meg és jelzek! Köszönöm a segítséget!


Hello!

Kicseréltem a pumpát, a nyomást nem engedi el, hibának mindig más hengereket dob ki gyújtáskimaradás hibával...valami más ötlet még, mert tényleg kifogytam