leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 10:09


jena307 írta: Sziasztok ma felemeltem a kocsit átnéztem a futóművet, nemrég vettem és hiába vittem rossz útra a kocsit csak nem jött ki semmi, viszont pár nap alatt azért éreztem hogy nem kerek.

Sok baj nincs, egy kutyacsont a két lengőkar szilent, ami kiszakadva nem volt de nagyon puhának tűnt, a stab rúd szilentek, meg a hardy a gatya.

Amit kérdeznék tőletek, milyen márkához érdemes ragaszkodni ha van ilyen, tudom hogy ez hasonló mint a vallás, de még is lehet letisztult kép róla.
A prémium szegmens alkatrészekben nem gond, mivel egyébként is autó javítással foglalkozom csak más márkával, így jó áron van minden.
A bárdinál a lamforder képviseli a legdrágább és talán legjobb színvonalat.
Most is lamforder kutyacsont van benne, de a többi része gyári logós.

Hardyból is lamfordert néztem.

Futóműnél a cél nem az hogy tartós legyen, hanem inkább hogy minél gyáriasabban viselkedjen.

Ja és még valami, nekem barmi nehéznek tűnik a kormányszervóm, legalább is a többi márkához képest, de nemhiszem hogy ez csak a 225ös gumiknak tudható be, szervó olajszent rendben, a kormánymű nem lóg és porszáraz.

Az első fékre hallottam mendemondát hogy csak gyárit, ez is igaz lehet e?, én nagyon sokat programozom a kocsiaim, és rendszerint nem bírják a tesztelést a fékek, majd ha oda kerül a sor, minőségben trw-ate-gyári az elképzelésem, csak nemtudom érdemes e spórolnom majd a gyári tárcsán betéten.



Szerintem a lemforder jó választás nekem is azt ajánlották. A szervó pedig ilyen az E46okba. Elvileg direkt, hogy sportosabbnak tünjön. Az első fékekről én is hallottam hogy csak gyári és lehet benne valami, mert az enyémben hullámos lett a tárcsa. Fékezéskor ráz a kormány. Még nem cseréltettem ki, de valószínű hogy nem gyári volt benne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz jena307

Újonc

Elismertség: 9% (2 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 00:20


Sziasztok ma felemeltem a kocsit átnéztem a futóművet, nemrég vettem és hiába vittem rossz útra a kocsit csak nem jött ki semmi, viszont pár nap alatt azért éreztem hogy nem kerek.

Sok baj nincs, egy kutyacsont a két lengőkar szilent, ami kiszakadva nem volt de nagyon puhának tűnt, a stab rúd szilentek, meg a hardy a gatya.

Amit kérdeznék tőletek, milyen márkához érdemes ragaszkodni ha van ilyen, tudom hogy ez hasonló mint a vallás, de még is lehet letisztult kép róla.
A prémium szegmens alkatrészekben nem gond, mivel egyébként is autó javítással foglalkozom csak más márkával, így jó áron van minden.
A bárdinál a lamforder képviseli a legdrágább és talán legjobb színvonalat.
Most is lamforder kutyacsont van benne, de a többi része gyári logós.

Hardyból is lamfordert néztem.

Futóműnél a cél nem az hogy tartós legyen, hanem inkább hogy minél gyáriasabban viselkedjen.

Ja és még valami, nekem barmi nehéznek tűnik a kormányszervóm, legalább is a többi márkához képest, de nemhiszem hogy ez csak a 225ös gumiknak tudható be, szervó olajszent rendben, a kormánymű nem lóg és porszáraz.

Az első fékre hallottam mendemondát hogy csak gyárit, ez is igaz lehet e?, én nagyon sokat programozom a kocsiaim, és rendszerint nem bírják a tesztelést a fékek, majd ha oda kerül a sor, minőségben trw-ate-gyári az elképzelésem, csak nemtudom érdemes e spórolnom majd a gyári tárcsán betéten.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 18. kedd, 00:51

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. november 16. vasárnap, 12:42


leroyclub írta:
Pitykoo írta: Hali!
Jól telebombázom ma az oldalt a kérdéseimmel, de most érek rá...
A gondom az lenne, hogy amerre lakom igen szar út van és ezért én nem is megyek gyorsan (40-50 km). De ennek ellenére a futóművem egyre rosszabb!
Most már olyan érzésem van benne mikor megyek mintha egy 1000 éves trabiba ülnék, mintha szét akarna esni az egész kocsi!
Minden kis kátyú vagy útgyűrűdés olyat üt majd szét esik a kocsi, csörög csattog!!
Még a vezető oldali ajtóm is néha olyat csattan a zár résznél, hogy csak pislogok!
A céges szaros Yaris-unknak olyan futóműve van ehez képest mint az álom!
Én ugy hittem egy BMW-nek olyan a futóműve mint az álom, jól csillapítja az úthibákat és alig hallani be belőle valamit! Még a kormányom is rezek meg zörög fémesen a gödröknél...
Ennek ellenére ez egy rémálom!!
Tudom nagy valószínűséggel ezzel van a baj, de mi?!
Cseréljem az összes szilentet, teljes futóművet és jó lesz, vagy csak a gátlók a szarok?!
Vagy vettem egy roncsot és sose lesz jó?!
Amm.... mikor megvettem akkor jó volt, de lassacskán egyre rosszabb lett....
Segítségeket előre is köszönöm!


A kormánynak nincs nagy holtjátéka? Nekem is egyre rosszabb lett amit az első alsó szilentek kopása okozott. Ezeket kicserélve nagyon sokat javult a komfort. Ez szokott elsőnek elkopni, szóval nálad is ezek miatt (is) lehet ilyen


Köszi!
Majd megnézem őket, hátha csak az lehet...
Még a kormány kardánt mondták, hogy az is csinálhatja...

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 16. vasárnap, 12:32


Pitykoo írta: Hali!
Jól telebombázom ma az oldalt a kérdéseimmel, de most érek rá...
A gondom az lenne, hogy amerre lakom igen szar út van és ezért én nem is megyek gyorsan (40-50 km). De ennek ellenére a futóművem egyre rosszabb!
Most már olyan érzésem van benne mikor megyek mintha egy 1000 éves trabiba ülnék, mintha szét akarna esni az egész kocsi!
Minden kis kátyú vagy útgyűrűdés olyat üt majd szét esik a kocsi, csörög csattog!!
Még a vezető oldali ajtóm is néha olyat csattan a zár résznél, hogy csak pislogok!
A céges szaros Yaris-unknak olyan futóműve van ehez képest mint az álom!
Én ugy hittem egy BMW-nek olyan a futóműve mint az álom, jól csillapítja az úthibákat és alig hallani be belőle valamit! Még a kormányom is rezek meg zörög fémesen a gödröknél...
Ennek ellenére ez egy rémálom!!
Tudom nagy valószínűséggel ezzel van a baj, de mi?!
Cseréljem az összes szilentet, teljes futóművet és jó lesz, vagy csak a gátlók a szarok?!
Vagy vettem egy roncsot és sose lesz jó?!
Amm.... mikor megvettem akkor jó volt, de lassacskán egyre rosszabb lett....
Segítségeket előre is köszönöm!


A kormánynak nincs nagy holtjátéka? Nekem is egyre rosszabb lett amit az első alsó szilentek kopása okozott. Ezeket kicserélve nagyon sokat javult a komfort. Ez szokott elsőnek elkopni, szóval nálad is ezek miatt (is) lehet ilyen

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. november 16. vasárnap, 12:22


Szemy írta:
Pitykoo írta: Hali!
Jól telebombázom ma az oldalt a kérdéseimmel, de most érek rá...
A gondom az lenne, hogy amerre lakom igen szar út van és ezért én nem is megyek gyorsan (40-50 km). De ennek ellenére a futóművem egyre rosszabb!
Most már olyan érzésem van benne mikor megyek mintha egy 1000 éves trabiba ülnék, mintha szét akarna esni az egész kocsi!
Minden kis kátyú vagy útgyűrűdés olyat üt majd szét esik a kocsi, csörög csattog!!
Még a vezető oldali ajtóm is néha olyat csattan a zár résznél, hogy csak pislogok!
A céges szaros Yaris-unknak olyan futóműve van ehez képest mint az álom!
Én ugy hittem egy BMW-nek olyan a futóműve mint az álom, jól csillapítja az úthibákat és alig hallani be belőle valamit! Még a kormányom is rezek meg zörög fémesen a gödröknél...
Ennek ellenére ez egy rémálom!!
Tudom nagy valószínűséggel ezzel van a baj, de mi?!
Cseréljem az összes szilentet, teljes futóművet és jó lesz, vagy csak a gátlók a szarok?!
Vagy vettem egy roncsot és sose lesz jó?!
Amm.... mikor megvettem akkor jó volt, de lassacskán egyre rosszabb lett....
Segítségeket előre is köszönöm!


Szia!

Sajnos azt nem tudom Neked megmondani, hogy mi minden baja lehet az autodnak, de valoszinüleg senki sem fogja tudni ezt innen a forumrol ennyi informacio alapjan pontosan megmondani.

Azt viszont meg tudom modnani, hogy ha egy igazan komfortos autot szeretnel, akkor nem biztos, hogy a BMW a megfelelö valasztas Neked. A BMW egy sportos, vezetesi elmenyt kinalo auto a konkurenseihez kepest. Ennek megfelelöen viszonylag feszesebb futomüve es kormanya van, hiszen szeretne "több" informaciot eljuttatni az utrol a vezetöhöz. Ennek a hatasat eszleled Te is, ugyanis egyfelöl a rossz ut miatt minden kellemetlenseget visszajelez az auto, masfelöl a rossz ut sokkal jobban igenybeveszi az egyebkent is feszesebb futomüvet, korabban elfaradhatnak az alkatreszek.

Nekem egy gyari sportfutomüves 318i-m volt, de amikor a kölni körut deli reszen mentem, a csomagtartoban levö CD-tar nem tudta olvasni a CD-t, annyira pattogott az auto. Nekem tul kemeny volt a futomü, nem igazan volt komofrtos.

Azert remelem nem utalod meg a markat, mert alapvetöen nem rossz autokat gyartanak, de termeszetesen mindenki igenyet nem tudjak ök sem kielegiteni.

Szemy



Nem utálom meg, mert szeretem a sok kis hülyeségével együtt!
A feszességet és keménységet is megértem sőt még tán feszesebb is lehetne...
Engem csak az zavar, hogy miért olyan a kocsi mint ami szét akar esni alattam....
Még más gyengébb kategóriás ezerszer jobban viseli az ilyen dolgokat!?
Valami tuti szar de mi?!

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. november 16. vasárnap, 12:17


Pitykoo írta: Hali!
Jól telebombázom ma az oldalt a kérdéseimmel, de most érek rá...
A gondom az lenne, hogy amerre lakom igen szar út van és ezért én nem is megyek gyorsan (40-50 km). De ennek ellenére a futóművem egyre rosszabb!
Most már olyan érzésem van benne mikor megyek mintha egy 1000 éves trabiba ülnék, mintha szét akarna esni az egész kocsi!
Minden kis kátyú vagy útgyűrűdés olyat üt majd szét esik a kocsi, csörög csattog!!
Még a vezető oldali ajtóm is néha olyat csattan a zár résznél, hogy csak pislogok!
A céges szaros Yaris-unknak olyan futóműve van ehez képest mint az álom!
Én ugy hittem egy BMW-nek olyan a futóműve mint az álom, jól csillapítja az úthibákat és alig hallani be belőle valamit! Még a kormányom is rezek meg zörög fémesen a gödröknél...
Ennek ellenére ez egy rémálom!!
Tudom nagy valószínűséggel ezzel van a baj, de mi?!
Cseréljem az összes szilentet, teljes futóművet és jó lesz, vagy csak a gátlók a szarok?!
Vagy vettem egy roncsot és sose lesz jó?!
Amm.... mikor megvettem akkor jó volt, de lassacskán egyre rosszabb lett....
Segítségeket előre is köszönöm!


Szia!

Sajnos azt nem tudom Neked megmondani, hogy mi minden baja lehet az autodnak, de valoszinüleg senki sem fogja tudni ezt innen a forumrol ennyi informacio alapjan pontosan megmondani.

Azt viszont meg tudom modnani, hogy ha egy igazan komfortos autot szeretnel, akkor nem biztos, hogy a BMW a megfelelö valasztas Neked. A BMW egy sportos, vezetesi elmenyt kinalo auto a konkurenseihez kepest. Ennek megfelelöen viszonylag feszesebb futomüve es kormanya van, hiszen szeretne "több" informaciot eljuttatni az utrol a vezetöhöz. Ennek a hatasat eszleled Te is, ugyanis egyfelöl a rossz ut miatt minden kellemetlenseget visszajelez az auto, masfelöl a rossz ut sokkal jobban igenybeveszi az egyebkent is feszesebb futomüvet, korabban elfaradhatnak az alkatreszek.

Nekem egy gyari sportfutomüves 318i-m volt, de amikor a kölni körut deli reszen mentem, a csomagtartoban levö CD-tar nem tudta olvasni a CD-t, annyira pattogott az auto. Nekem tul kemeny volt a futomü, nem igazan volt komfortos.

Azert remelem nem utalod meg a markat, mert alapvetöen nem rossz autokat gyartanak, de termeszetesen mindenki igenyet nem tudjak ök sem kielegiteni.

Szemy





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. november 16. vasárnap, 12:20

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. november 16. vasárnap, 11:49


Hali!
Jól telebombázom ma az oldalt a kérdéseimmel, de most érek rá...
A gondom az lenne, hogy amerre lakom igen szar út van és ezért én nem is megyek gyorsan (40-50 km). De ennek ellenére a futóművem egyre rosszabb!
Most már olyan érzésem van benne mikor megyek mintha egy 1000 éves trabiba ülnék, mintha szét akarna esni az egész kocsi!
Minden kis kátyú vagy útgyűrűdés olyat üt majd szét esik a kocsi, csörög csattog!!
Még a vezető oldali ajtóm is néha olyat csattan a zár résznél, hogy csak pislogok!
A céges szaros Yaris-unknak olyan futóműve van ehez képest mint az álom!
Én ugy hittem egy BMW-nek olyan a futóműve mint az álom, jól csillapítja az úthibákat és alig hallani be belőle valamit! Még a kormányom is rezek meg zörög fémesen a gödröknél...
Ennek ellenére ez egy rémálom!!
Tudom nagy valószínűséggel ezzel van a baj, de mi?!
Cseréljem az összes szilentet, teljes futóművet és jó lesz, vagy csak a gátlók a szarok?!
Vagy vettem egy roncsot és sose lesz jó?!
Amm.... mikor megvettem akkor jó volt, de lassacskán egyre rosszabb lett....
Segítségeket előre is köszönöm!



Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 15:08


YELLOW írta:
Thomasito írta: Sziasztok,

A talpas gömbfejek elpusztultak az első lengőkarokból. Próbáltam keríteni külön, de sehol nem kapok csak lengőkarral együtt. Tényleg nem lehet külön venni és préselve cserélni? Mert így azért jóval több lesz, ha kompletten cserélem...

FEBI-t ajánlottak nekem 40eFt (jobb-bal együtt) áron, vagy lenne LEMFÖRDER 60eFt-ért (ugyancsak jobb-bal együtt). Persze mindkettő nagyon akciósan ennyi.
Mi a véleményetek, megéri azt az 50%-al több lóvét a LEMFÖRDER, vagy a FEBI is teljesen jó?


sajna nem lehet cserélni külön. ez alól kivétel az összekeres E36, mert ott vasbú van a lengőkar. illetve azok a példányok, amikbe már volt cserélve és Meyle HD került bele, mert azokba cserélhető. ODER! olvasgass és fogod látni, hogy vannak olyan emberek, akik a gyári a lengőkarból is tudnak cserélhetős verziót csinálni. olvass vissza egy pár oldalt.


Ok, thx!
És a LEMFÖRDER vs FEBI téma? Van akkora különbség köztük? Mert a magyar utakon nem hiszem, hogy bármelyik is végső megoldás lenne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 13:59


Thomasito írta: Sziasztok,

A talpas gömbfejek elpusztultak az első lengőkarokból. Próbáltam keríteni külön, de sehol nem kapok csak lengőkarral együtt. Tényleg nem lehet külön venni és préselve cserélni? Mert így azért jóval több lesz, ha kompletten cserélem...

FEBI-t ajánlottak nekem 40eFt (jobb-bal együtt) áron, vagy lenne LEMFÖRDER 60eFt-ért (ugyancsak jobb-bal együtt). Persze mindkettő nagyon akciósan ennyi.
Mi a véleményetek, megéri azt az 50%-al több lóvét a LEMFÖRDER, vagy a FEBI is teljesen jó?


sajna nem lehet cserélni külön. ez alól kivétel az összekeres E36, mert ott vasbú van a lengőkar. illetve azok a példányok, amikbe már volt cserélve és Meyle HD került bele, mert azokba cserélhető. ODER! olvasgass és fogod látni, hogy vannak olyan emberek, akik a gyári a lengőkarból is tudnak cserélhetős verziót csinálni. olvass vissza egy pár oldalt.

Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 13:25


Sziasztok,

A talpas gömbfejek elpusztultak az első lengőkarokból. Próbáltam keríteni külön, de sehol nem kapok csak lengőkarral együtt. Tényleg nem lehet külön venni és préselve cserélni? Mert így azért jóval több lesz, ha kompletten cserélem...

FEBI-t ajánlottak nekem 40eFt (jobb-bal együtt) áron, vagy lenne LEMFÖRDER 60eFt-ért (ugyancsak jobb-bal együtt). Persze mindkettő nagyon akciósan ennyi.
Mi a véleményetek, megéri azt az 50%-al több lóvét a LEMFÖRDER, vagy a FEBI is teljesen jó?

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. november 11. kedd, 14:41


YELLOW írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Gatyára mentek a gátlóim, nem is lényeg, nem foglalkozom velük. Ha már cserélek és felújítok veszek Donka úrtól egy "sportfutóművet", viszont repkednek itt a "szakszavak" csak nem tudom mi mit jelent. Megy az "M-es" futómű mindenre, még arra is ami ikarusból van

-Van az alap futómű az rendben van, ha jó tudom a kópéknál az is más egy picit mint a sedane/touring.

-Van egy Sport futomű ami szerintem ezen a néven fut:
S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung
Ezt lehetett rendelni akár egy 16i alá is, de egy egyben csereszavatos a simával, ha jól tudom. Szoták Dávid úgy informált hogy a stab rudat kell cserélni még hozzá.
Én ezt szeretném megvenni! Erre is mondják hogy M-es futómű én is így kérdeztem rá Dávidnál.

-Van az M3 futomű aminek mások a lengőkarjai is.

Most a X-es rendszereket nem tárgyalnám mivel az nekem nem érdkes.

A lényeg, hogy nem szeretnék egy nem a kocsim alá valót vásárolni!
Kérlek osszátok meg velem ez irányú tapasztalataitokat, nincs most energiám napokig bújni a google-t és onnét összelegózni az infókat.

Előre is köszönöm a segítséget!

ÜDv
Balu



ha azt mondod, hogy M-es futómű, akkor M3 alólira fog gondolni. az M-es nem egyenlő az M-tech-kel. viszont amit én tudok, hogy azok a verdák, amik M-tech-kel jöttek ki, azoknál a gátlón egy Sport felirat van a matricán. de lehet egy S. úgy tudom ebben az esetben stabrudat, márha a kutyacsontról beszélünk, akkor nem kell cserélni. viszont az M-esnél igen. rövidebbre lehet cserélni, de felesleges. illetve nagyobb ültetésnél szokták javasolni, de ott is függ, hogy a gátlón lévő bekötési pont változik-e. szoktak olyat mondani, hogy a Z3 kutyacsontja kell meg ilyenek. még anno pont a Miki írta, ha jól emlékszem, hogy nem kell cserélni.


M-techre gondolt szerencsére! Kíváncsi vagyok! Habár így is mindig odabaszom valahova a kocsit...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. november 11. kedd, 12:40


csbalu írta: Sziasztok!

Gatyára mentek a gátlóim, nem is lényeg, nem foglalkozom velük. Ha már cserélek és felújítok veszek Donka úrtól egy "sportfutóművet", viszont repkednek itt a "szakszavak" csak nem tudom mi mit jelent. Megy az "M-es" futómű mindenre, még arra is ami ikarusból van

-Van az alap futómű az rendben van, ha jó tudom a kópéknál az is más egy picit mint a sedane/touring.

-Van egy Sport futomű ami szerintem ezen a néven fut:
S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung
Ezt lehetett rendelni akár egy 16i alá is, de egy egyben csereszavatos a simával, ha jól tudom. Szoták Dávid úgy informált hogy a stab rudat kell cserélni még hozzá.
Én ezt szeretném megvenni! Erre is mondják hogy M-es futómű én is így kérdeztem rá Dávidnál.

-Van az M3 futomű aminek mások a lengőkarjai is.

Most a X-es rendszereket nem tárgyalnám mivel az nekem nem érdkes.

A lényeg, hogy nem szeretnék egy nem a kocsim alá valót vásárolni!
Kérlek osszátok meg velem ez irányú tapasztalataitokat, nincs most energiám napokig bújni a google-t és onnét összelegózni az infókat.

Előre is köszönöm a segítséget!

ÜDv
Balu



ha azt mondod, hogy M-es futómű, akkor M3 alólira fog gondolni. az M-es nem egyenlő az M-tech-kel. viszont amit én tudok, hogy azok a verdák, amik M-tech-kel jöttek ki, azoknál a gátlón egy Sport felirat van a matricán. de lehet egy S. úgy tudom ebben az esetben stabrudat, márha a kutyacsontról beszélünk, akkor nem kell cserélni. viszont az M-esnél igen. rövidebbre lehet cserélni, de felesleges. illetve nagyobb ültetésnél szokták javasolni, de ott is függ, hogy a gátlón lévő bekötési pont változik-e. szoktak olyat mondani, hogy a Z3 kutyacsontja kell meg ilyenek. még anno pont a Miki írta, ha jól emlékszem, hogy nem kell cserélni.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. november 11. kedd, 12:20


Sziasztok!

Gatyára mentek a gátlóim, nem is lényeg, nem foglalkozom velük. Ha már cserélek és felújítok veszek Donka úrtól egy "sportfutóművet", viszont repkednek itt a "szakszavak" csak nem tudom mi mit jelent. Megy az "M-es" futómű mindenre, még arra is ami ikarusból van

-Van az alap futómű az rendben van, ha jó tudom a kópéknál az is más egy picit mint a sedane/touring.

-Van egy Sport futomű ami szerintem ezen a néven fut:
S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung
Ezt lehetett rendelni akár egy 16i alá is, de egy egyben csereszavatos a simával, ha jól tudom. Szoták Dávid úgy informált hogy a stab rudat kell cserélni még hozzá.
Én ezt szeretném megvenni! Erre is mondják hogy M-es futómű én is így kérdeztem rá Dávidnál.

-Van az M3 futomű aminek mások a lengőkarjai is.

Most a X-es rendszereket nem tárgyalnám mivel az nekem nem érdkes.

A lényeg, hogy nem szeretnék egy nem a kocsim alá valót vásárolni!
Kérlek osszátok meg velem ez irányú tapasztalataitokat, nincs most energiám napokig bújni a google-t és onnét összelegózni az infókat.

Előre is köszönöm a segítséget!

ÜDv
Balu



Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2014. november 11. kedd, 12:25

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. október 26. vasárnap, 12:21


jokerface írta: Azért a guminak nem mindegy hogyan is van tárolva.
Ha megfelelöen voltak tárolva,akkor tényleg ramaty minöség ez a gumi.


Ezekkel a pirelikkel annak idején Kasza is megszívta. Nem egy jól sikerült szériája a Pirellinek.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2014. október 26. vasárnap, 11:37


Azért a guminak nem mindegy hogyan is van tárolva.
Ha megfelelöen voltak tárolva,akkor tényleg ramaty minöség ez a gumi.