anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 19:36


YELLOW írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.


de ez a hiba jelentkezett melegen is használat közben, nem? végül is ez komolyabb mechanikai hiba volt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 19:31


anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 18:31


anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 04. szombat, 18:35

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 18:30


YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 18:22


először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 16:55


anubisz írta:
Na most fel vettem kamerával,-5 fok most háromszor kellett indítanom mindjárt fel teszem.


Itt a mai termés, most hogy -5 van már háromszor kellett, 0 fok körül csak egyszer csinálja. Érdemes meg halhatni hogy zakatol a motor amíg be nem áll a fordulat, esés közben.Élőben csúnyábban hangzik. Utána indítva teljesen simán jár.



YouTube videó

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 16:39



Na most fel vettem kamerával,-5 fok most háromszor kellett indítanom mindjárt fel teszem.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 15:17


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: hát nem emlékszem pontosan mit is mondott, de azt hiszem talán égés kimaradás, azért mondta hogy nem biztos a trafó, mert lehet a nem tökéletes égés miatt is,mondjuk ha túl sok benzint fecskendez be, vagy túl keveset és nem tökéletes az égés, vagy nem is jön létre.
éjjel megint le mentem,rá indítottam,megint vissza fulladt, esküszöm,mintha vagy nem kapna elég benzint, vagy túl sokat kapna elsőre, és utána mikor újra indíttok, pöccre indul. természetesen a gázpedálhoz egyik esetben se nyúlok.
a gyertya is amit ki szedett szép barba volt,nem volt meg égve,meg semmi,lehet az összeset meg kellene nézni? nem csak az elsőt?


Meg kellene az összeset. Nagyon sok dolog lehet a hiba okozója. (off autóban a hőgonba 30 fokosnak érzékelte a motort, de felette rendesen mért ezért nem is dúsította a keveréket rendesen)


El mondom neked,hogy hagytam már ott éjszakára hogy ki hűljön és reggel indításkor kössék gépre, állítólag, amik hibák be voltak írva, hogy a keverék képzés túl dús volt vagy mi, tehát az üzemanyag keverék nem megfelelő,azért szarakodik benne az égés, nekem is valami keverék képzéssel lehet a gond, mondtam is nekik ott, de fel vetem neki ezt a variációt is,üzemanyag szivattyút, meg ezt a hőgombát? a hőgomba hogy rossz volt, nem írt be hibát? nem lehetett a hibát ki olvasni? mondom ahogy le megy a fordulat 600 ra utána minden tökéletes, akár hányszor indíttok. jó mist -7 volt éjjel mindjárt megyek le, tuti megint be fullad indításkor


Off autó volt, nem írt be. Nem minden érzékelő ír be hibát (sőt, szinte semelyik). Adott értéket, csak rosszat a legkissebb érték+30 fok volt. (az autó nem tudja mi a jó érték) Másik off autó (vw) egy adott hőfokon ugrott vissza minuszra, és berángatta a motort. (miután átlépte nem volt gond)
Hidegen már úgy kellene indítani, jogy rajta a gép és nézni mi nem stimmel pl.: üza nyomás, előgyujtás, motorhőfok, beszívott levegő hőmérséklete, lambda stb.. (persze, ha mechanikai baja van azt nem fogja jelezni)

Nagyon sok hibalehetőség van. (hibatároló olvasás, élőadat olvasás után többet fogsz tudni)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 04. szombat, 15:31

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 15:07


Arról nem is beszélve, ez már csak mellékes, hogy szinte soha nem akar fel melegedni a víz,mondjuk 20 fokra van állitva a fűtés, ilyen -6,7 ben el indulok esküszöm megyek vagy 30 km ert még mindig nem áll középen a hőfok mutató,inkább ki kapcsolom a fűtést teljesen akkor fel megy. vagy ha el kezdem nyomni neki, de akkor meg hogy nyomjam,ha még nem is meleg a motor azért nem vagyok hülye. megyek 80 al, örökké valóság mire középre áll a mutató. Jó fűtés nélkül hamarabb be áll, de köszi, - 6,8 15 fokba


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. december 04. szombat, 15:27

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 14:32


anubisz írta: hát nem emlékszem pontosan mit is mondott, de azt hiszem talán égés kimaradás, azért mondta hogy nem biztos a trafó, mert lehet a nem tökéletes égés miatt is,mondjuk ha túl sok benzint fecskendez be, vagy túl keveset és nem tökéletes az égés, vagy nem is jön létre.
éjjel megint le mentem,rá indítottam,megint vissza fulladt, esküszöm,mintha vagy nem kapna elég benzint, vagy túl sokat kapna elsőre, és utána mikor újra indíttok, pöccre indul. természetesen a gázpedálhoz egyik esetben se nyúlok.
a gyertya is amit ki szedett szép barba volt,nem volt meg égve,meg semmi,lehet az összeset meg kellene nézni? nem csak az elsőt?


Meg kellene az összeset. Nagyon sok dolog lehet a hiba okozója. (off autóban a hőgonba 30 fokosnak érzékelte a motort, de felette rendesen mért ezért nem is dúsította a keveréket rendesen)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 14:27


jrtom írta: Szia!

Az enyém is ugyan ezt produkálta és csak is hideg motornál, minél hidegebb volt annál szarabb volt az indítás. Amikor kisimúlt utánna már pöccre indult!
A gyújtáskimaradást pedig beírja az üzemanyaghiány miatt is mivel nem megfelelő az égés abban a hengerben az alacsonyabb nyomás miatt.
Hidd el, hogy a tankban lévő üzemanyag pumpa lesz rossz!!!

anubisz írta: azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?




Neked végül is meg oldódott a probléma? mi volt a gond? üzemanyag szivattyúm lesz a gond? az a tankba van?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 14:23


hát nem emlékszem pontosan mit is mondott, de azt hiszem talán égés kimaradás, azért mondta hogy nem biztos a trafó, mert lehet a nem tökéletes égés miatt is,mondjuk ha túl sok benzint fecskendez be, vagy túl keveset és nem tökéletes az égés, vagy nem is jön létre.
éjjel megint le mentem,rá indítottam,megint vissza fulladt, esküszöm,mintha vagy nem kapna elég benzint, vagy túl sokat kapna elsőre, és utána mikor újra indíttok, pöccre indul. természetesen a gázpedálhoz egyik esetben se nyúlok.
a gyertya is amit ki szedett szép barba volt,nem volt meg égve,meg semmi,lehet az összeset meg kellene nézni? nem csak az elsőt?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 11:06


hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?


ha azt írja, hogy gyújtáskimaradás, azt nem az üzemanyag hiányából fogja megállípatíni. ha ezt írta ki, akkor gyertya, trafó... vonalon kell menni. én személy szerint ha üzemanyagról beszélünk, akkor azt mondom tankolj máshol, ezt járasd ki belőle, nyomass egy kis Shell V-Power Racinget 20 litert + 95 simát 10 litert.



De igen. Az üzemanyag hiánynál is gyújtáskimaradást érzékel. (a kopogás érzékelő nem érzékeli a robbanást az égéstérben) Sajnos pont ezért nem elég, ha valaki csak a diaghoz ért. (nem tudja, hogy mi milyen hibakódot generálhat)


húúú... ebben igazad van! meg is felejtkeztem róla



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 10:50


Szia!

Az enyém is ugyan ezt produkálta és csak is hideg motornál, minél hidegebb volt annál szarabb volt az indítás. Amikor kisimúlt utánna már pöccre indult!
A gyújtáskimaradást pedig beírja az üzemanyaghiány miatt is mivel nem megfelelő az égés abban a hengerben az alacsonyabb nyomás miatt.
Hidd el, hogy a tankban lévő üzemanyag pumpa lesz rossz!!!

anubisz írta: azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 10:38


YELLOW írta:
anubisz írta: azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?


ha azt írja, hogy gyújtáskimaradás, azt nem az üzemanyag hiányából fogja megállípatíni. ha ezt írta ki, akkor gyertya, trafó... vonalon kell menni. én személy szerint ha üzemanyagról beszélünk, akkor azt mondom tankolj máshol, ezt járasd ki belőle, nyomass egy kis Shell V-Power Racinget 20 litert + 95 simát 10 litert.



De igen. Az üzemanyag hiánynál is gyújtáskimaradást érzékel. (a kopogás érzékelő nem érzékeli a robbanást az égéstérben) Sajnos pont ezért nem elég, ha valaki csak a diaghoz ért. (nem tudja, hogy mi milyen hibakódot generálhat)