anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 13:48


Érdemes tényleg ezt a lég.tömeg.mérő trükköt azért kipróbálni, tegnap kiszedtem a levegő szűrőt, mert ott matattam, aztán hát ki is fújkáltam levegővel, bogarakat meg ilyesmit, visszaraktam, nem indítottam el a kocsit.
Este mentem volna beindítom, úgy ugrált a motor, majd kiszakadt a kocsiból,vagy 3 újraindítás után is. Világított ám benne minden mint a mesébe. Na lehúztam a csatl. a tőmegmérőről. Indítok, hát olyan simán ment a kocsi, (járt ) hogy öröm volt hallgatni, mint a vaj. Na kivettem a mérőt, átnyomtam féksprével, mert tuti bekapott valami maradék koszt a fújkálástól.
Utána jó lett. Csak leírtam, hogy bizony szépen ment a műszer nélkül, tehát ha az rossz, azt így nagyjából ki lehet szűrni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz AdamKiss

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 17:18


YELLOW írta:
AdamKiss írta: Hali!

320i 2002 M54

Hidegen "himbál" a motor, volt már millió helyen szervízben diagnosztikán, gyárin is semmi fejlemény. Keverék hibákat ír be, gyanakodtunk ,hogy szar az üzemanyag nyomás, hát részben jó ötlet volt mert már haldoklott az AC pumpa de most új az AC és az üzemanyag szűrő is, és ki cseréltem az AC reléjét is a kesztyűtartó mögött próba képp. Javult a dolog, de ugyanúgy jelen van a hiba. Szar a keverék arány hidegen reggel el indítom, az első 10 másodpercben olyan 1000/perc a fordulatszám és ahogy elkezdi ejteni vissza felé, na akkor kezd el dadogni, himbálni a motor. Be melegszik egy kicsit és már úgy jár mint a doxa, gyönyörűen simán. Véleményem szerint a keverék részből az üzemanyag rendszer már jó lehet, azonban figyelmes lettem egy másik dologra aminek köze lehet a hibához. üresben gurulok előre és ha hirtelen rá lépek a fékre, akkor elkezd fulladni és le esni az alapjárat 500 ra. Ha kis gázfröccsöt adok neki álló helyben akkor olyan mintha "duplát" szívna a motor. Először teljesen normálisan majd villámgyorsan mintha még egy löketet kapna, olyan mintha valahonnan falsot szívna. És a fékezős mutatványnál is érzem hogy amikor rá taposok a fékre akkor megint le esik a fordulatszám. Lehetséges hogy valahol a fék rásegítő környékén valami Vákum cső vagy hasonló probléma lehet?? Elvégre a keverék aránya rossz nekem, a benzin része már kizárásos alapon jó legalábbis remélem, de erre a levegő dologra gyanakszom most, valahol tud még szívni a légtömegmérő mögött egy kicsit és emiatt túl sok levegőt kap a motor...
Ötlet???

Egyébként kellett már Vákumcső végződésnél a gumi csatlakozásokat cserélni az üzemanyag szűrőhöz csatlakozó vákumcső mindkét fele szét volt porladva. És a Szekunder pumpa vákum csöve is el volt porladva, szintén a csatlakozó gumi vége. Így lehetséges hogy egyéb helyen is meg vannak halva a hasonló Vákumcsövek. 210.000 van az autóban szóval nem lennék meglepődve


egy másik topic-ban pont ma írta egyik kolléga, így tőle idéznék:

"Én még hozzá tenném, hogy ellenőrizd nem szív-e fals levegőt. (mivel azt írtad, hogy fékezésnél esik az amúgy sem magas alapjárat. márpedig akkor a fékrásegítő dobjából plusz levegőt kap, ami szegényíti a keveréket) A túl alacsony alapjárat adódhat a nem a légtömegmérőn keresztül kapott levegő miatt is (mivel a levegőhöz számolja az üzemanyagot)

Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). "
by hancurozo




Na ja!
Jó hozzászólás, köszi hogy be másoltad!

Erősen gyanakodok arra a környékre, fék rásegítő, annak a csöve, szívócsonk könyéke, valahol ott szívhat falsot szerintem. De ha álló helyben nyomom a féket akkor nem veszem észre hogy le esne az alapjárat, viszont ha mozgásban van az autó és üresben gurulok, alapjáraton. És akkor rá fékezek egy nagyobbat, na akkor erősen le esik az alapjárat 450-500 ra. Továbbá ez a szívás, hogy gázt adok és szó szerint kettőt hördül a motor, Duplát szív, nem tudom érthetően írom-e :/ Ötlet mely csöveket érdemes átvizsgálnom? Illetve valami robbantott ábrát tudtok linkelni hozzá?? Köszi előre is


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 16:42


AdamKiss írta: Hali!

320i 2002 M54

Hidegen "himbál" a motor, volt már millió helyen szervízben diagnosztikán, gyárin is semmi fejlemény. Keverék hibákat ír be, gyanakodtunk ,hogy szar az üzemanyag nyomás, hát részben jó ötlet volt mert már haldoklott az AC pumpa de most új az AC és az üzemanyag szűrő is, és ki cseréltem az AC reléjét is a kesztyűtartó mögött próba képp. Javult a dolog, de ugyanúgy jelen van a hiba. Szar a keverék arány hidegen reggel el indítom, az első 10 másodpercben olyan 1000/perc a fordulatszám és ahogy elkezdi ejteni vissza felé, na akkor kezd el dadogni, himbálni a motor. Be melegszik egy kicsit és már úgy jár mint a doxa, gyönyörűen simán. Véleményem szerint a keverék részből az üzemanyag rendszer már jó lehet, azonban figyelmes lettem egy másik dologra aminek köze lehet a hibához. üresben gurulok előre és ha hirtelen rá lépek a fékre, akkor elkezd fulladni és le esni az alapjárat 500 ra. Ha kis gázfröccsöt adok neki álló helyben akkor olyan mintha "duplát" szívna a motor. Először teljesen normálisan majd villámgyorsan mintha még egy löketet kapna, olyan mintha valahonnan falsot szívna. És a fékezős mutatványnál is érzem hogy amikor rá taposok a fékre akkor megint le esik a fordulatszám. Lehetséges hogy valahol a fék rásegítő környékén valami Vákum cső vagy hasonló probléma lehet?? Elvégre a keverék aránya rossz nekem, a benzin része már kizárásos alapon jó legalábbis remélem, de erre a levegő dologra gyanakszom most, valahol tud még szívni a légtömegmérő mögött egy kicsit és emiatt túl sok levegőt kap a motor...
Ötlet???

Egyébként kellett már Vákumcső végződésnél a gumi csatlakozásokat cserélni az üzemanyag szűrőhöz csatlakozó vákumcső mindkét fele szét volt porladva. És a Szekunder pumpa vákum csöve is el volt porladva, szintén a csatlakozó gumi vége. Így lehetséges hogy egyéb helyen is meg vannak halva a hasonló Vákumcsövek. 210.000 van az autóban szóval nem lennék meglepődve


egy másik topic-ban pont ma írta egyik kolléga, így tőle idéznék:

"Én még hozzá tenném, hogy ellenőrizd nem szív-e fals levegőt. (mivel azt írtad, hogy fékezésnél esik az amúgy sem magas alapjárat. márpedig akkor a fékrásegítő dobjából plusz levegőt kap, ami szegényíti a keveréket) A túl alacsony alapjárat adódhat a nem a légtömegmérőn keresztül kapott levegő miatt is (mivel a levegőhöz számolja az üzemanyagot)

Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). "
by hancurozo




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 23. szombat, 16:45

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz AdamKiss

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 16:34


Hali!

320i 2002 M54

Hidegen "himbál" a motor, volt már millió helyen szervízben diagnosztikán, gyárin is semmi fejlemény. Keverék hibákat ír be, gyanakodtunk ,hogy szar az üzemanyag nyomás, hát részben jó ötlet volt mert már haldoklott az AC pumpa de most új az AC és az üzemanyag szűrő is, és ki cseréltem az AC reléjét is a kesztyűtartó mögött próba képp. Javult a dolog, de ugyanúgy jelen van a hiba. Szar a keverék arány hidegen reggel el indítom, az első 10 másodpercben olyan 1000/perc a fordulatszám és ahogy elkezdi ejteni vissza felé, na akkor kezd el dadogni, himbálni a motor. Be melegszik egy kicsit és már úgy jár mint a doxa, gyönyörűen simán. Véleményem szerint a keverék részből az üzemanyag rendszer már jó lehet, azonban figyelmes lettem egy másik dologra aminek köze lehet a hibához. üresben gurulok előre és ha hirtelen rá lépek a fékre, akkor elkezd fulladni és le esni az alapjárat 500 ra. Ha kis gázfröccsöt adok neki álló helyben akkor olyan mintha "duplát" szívna a motor. Először teljesen normálisan majd villámgyorsan mintha még egy löketet kapna, olyan mintha valahonnan falsot szívna. És a fékezős mutatványnál is érzem hogy amikor rá taposok a fékre akkor megint le esik a fordulatszám. Lehetséges hogy valahol a fék rásegítő környékén valami Vákum cső vagy hasonló probléma lehet?? Elvégre a keverék aránya rossz nekem, a benzin része már kizárásos alapon jó legalábbis remélem, de erre a levegő dologra gyanakszom most, valahol tud még szívni a légtömegmérő mögött egy kicsit és emiatt túl sok levegőt kap a motor...
Ötlet???

Egyébként kellett már Vákumcső végződésnél a gumi csatlakozásokat cserélni az üzemanyag szűrőhöz csatlakozó vákumcső mindkét fele szét volt porladva. És a Szekunder pumpa vákum csöve is el volt porladva, szintén a csatlakozó gumi vége. Így lehetséges hogy egyéb helyen is meg vannak halva a hasonló Vákumcsövek. 210.000 van az autóban szóval nem lennék meglepődve


státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 15:40


YELLOW írta:
funkilaci írta:
vivaladiesel írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Lehet üzemanyag ellátási probléma!
Keresd NagyMikit (320d4), Yellow tanácsa szerint. (Nyíregyháza, Debreceni út. Volt Mazda szalon.)


Nagy Miki telefonszáma esetleg,amit ki tudsz irni ide?
Köszi


ment privátban

Köszi!!!




minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 15:33


YELLOW írta:
pneurob írta:
tomizej írta:
YELLOW írta:
tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.



Milyen olajat javasoltok?


BMW Quality Longlife-04 oil SAE 5W-30



egy 94-es autóba???

jó lesz oda az 5w-40 LL-98


Szerintem 36ba 10w-40 jobb lenne már.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 15:23


funkilaci írta:
vivaladiesel írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Lehet üzemanyag ellátási probléma!
Keresd NagyMikit (320d4), Yellow tanácsa szerint. (Nyíregyháza, Debreceni út. Volt Mazda szalon.)


Nagy Miki telefonszáma esetleg,amit ki tudsz irni ide?
Köszi


ment privátban



státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 15:12


vivaladiesel írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Lehet üzemanyag ellátási probléma!
Keresd NagyMikit (320d4), Yellow tanácsa szerint. (Nyíregyháza, Debreceni út. Volt Mazda szalon.)

Nagy Miki telefonszáma esetleg,amit ki tudsz irni ide?
Köszi




jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 13:46


Van egy kis ü.a. szivattyú a kocsi alján a szűrő mellett, lehet az állt meg. Ha rárakod a gyújtást akkor hallani kéne a hangját a vezetőalatt kb. Ha nem hallod akkor sokesetben elég ha csak megütögeted a burkolatot és elindúl és hazatudsz menni vele, de azt ki kell cserélni mert megáll megint. 99%-ban nem indúl el a motor, menetközben nemvalószínű, hogy megáll.

funkilaci írta:
anubisz írta:
funkilaci írta:
kempelen írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Nem lehetséges, hogy az akku olyan gyenge, hogy forgatja, de nem éri el azt a fordulatot, hogy a motor be is induljon? Próbáljátok meg bikázni egy egészséges akkuval hátha csak ennyi a gond.
Adagolója pedig nincsen, az biztosan nem halt meg.



Az aksi még reggel is kitartóan forgatta a motort...és azóta többször is próbáltuk beinditani...az aksi forgatja szépen..azzal nincs baj szerintünk...
Üzemanyag a Shellnél van mindig tankolva...
Lehet h eltömödött a szűrője mégis....basszus itt a világ végén melyik ismeretlen szerelőt engedjem az autóm közelébe?



Semelyiket, max ha te mondod neki mit nézzen meg,mindjárt el mormol pár latin szót, és ír egy vaskos csekket a fele kapásból csak totózik a kocsin, még a Fővárosban is.
Amúgy a másik hogy állapította meg, hogy nem kap üzemanyagot?kézrátéttel? ott voltál? mondott valamit, hogy ezt miből veszi?



Ez 1 tipp volt...1 autószerelőtől...aki nem mondta h hozzá vigyem...pedig megtehette volna.....olyat keressek aki nem találgatni fog hanem igazán ért hozzá...és ilyen kellene...
A gúnyos,intrikus megjegyzéseket kérem mellőzük...kisebb gondom is nagyobb annál h most ezekkel foglalkozzak..hasznavehető tanácsot,ötletet szivesen veszek aki találkozott hasonlo problémával..
Köszönöm






vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 13:38


funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Lehet üzemanyag ellátási probléma!
Keresd NagyMikit (320d4), Yellow tanácsa szerint. (Nyíregyháza, Debreceni út. Volt Mazda szalon.)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 01. csütörtök, 13:39

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 13:12


anubisz írta:
funkilaci írta:
kempelen írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Nem lehetséges, hogy az akku olyan gyenge, hogy forgatja, de nem éri el azt a fordulatot, hogy a motor be is induljon? Próbáljátok meg bikázni egy egészséges akkuval hátha csak ennyi a gond.
Adagolója pedig nincsen, az biztosan nem halt meg.



Az aksi még reggel is kitartóan forgatta a motort...és azóta többször is próbáltuk beinditani...az aksi forgatja szépen..azzal nincs baj szerintünk...
Üzemanyag a Shellnél van mindig tankolva...
Lehet h eltömödött a szűrője mégis....basszus itt a világ végén melyik ismeretlen szerelőt engedjem az autóm közelébe?



Semelyiket, max ha te mondod neki mit nézzen meg,mindjárt el mormol pár latin szót, és ír egy vaskos csekket a fele kapásból csak totózik a kocsin, még a Fővárosban is.
Amúgy a másik hogy állapította meg, hogy nem kap üzemanyagot?kézrátéttel? ott voltál? mondott valamit, hogy ezt miből veszi?



Ez 1 tipp volt...1 autószerelőtől...aki nem mondta h hozzá vigyem...pedig megtehette volna.....olyat keressek aki nem találgatni fog hanem igazán ért hozzá...és ilyen kellene...
A gúnyos,intrikus megjegyzéseket kérem mellőzük...kisebb gondom is nagyobb annál h most ezekkel foglalkozzak..hasznavehető tanácsot,ötletet szivesen veszek aki találkozott hasonlo problémával..
Köszönöm




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 13:06


funkilaci írta:
kempelen írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Nem lehetséges, hogy az akku olyan gyenge, hogy forgatja, de nem éri el azt a fordulatot, hogy a motor be is induljon? Próbáljátok meg bikázni egy egészséges akkuval hátha csak ennyi a gond.
Adagolója pedig nincsen, az biztosan nem halt meg.



Az aksi még reggel is kitartóan forgatta a motort...és azóta többször is próbáltuk beinditani...az aksi forgatja szépen..azzal nincs baj szerintünk...
Üzemanyag a Shellnél van mindig tankolva...
Lehet h eltömödött a szűrője mégis....basszus itt a világ végén melyik ismeretlen szerelőt engedjem az autóm közelébe?



Semelyiket, max ha te mondod neki mit nézzen meg,mindjárt el mormol pár latin szót, és ír egy vaskos csekket a fele kapásból csak totózik a kocsin, még a Fővárosban is.
Amúgy a másik hogy állapította meg, hogy nem kap üzemanyagot?kézrátéttel? ott voltál? mondott valamit, hogy ezt miből veszi?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 01. csütörtök, 13:06

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 13:01


kempelen írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Nem lehetséges, hogy az akku olyan gyenge, hogy forgatja, de nem éri el azt a fordulatot, hogy a motor be is induljon? Próbáljátok meg bikázni egy egészséges akkuval hátha csak ennyi a gond.
Adagolója pedig nincsen, az biztosan nem halt meg.



Az aksi még reggel is kitartóan forgatta a motort...és azóta többször is próbáltuk beinditani...az aksi forgatja szépen..azzal nincs baj szerintünk...
Üzemanyag a Shellnél van mindig tankolva...
Lehet h eltömödött a szűrője mégis....basszus itt a világ végén melyik ismeretlen szerelőt engedjem az autóm közelébe?



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 12:56


kempelen írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Nem lehetséges, hogy az akku olyan gyenge, hogy forgatja, de nem éri el azt a fordulatot, hogy a motor be is induljon? Próbáljátok meg bikázni egy egészséges akkuval hátha csak ennyi a gond.
Adagolója pedig nincsen, az biztosan nem halt meg.



Ez az adagoló nekem is gyanús volt, mert már nem adagoló van a modern dizelekbe, csak nem akartam hülyeséget írni.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 12:54


funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Nem lehetséges, hogy az akku olyan gyenge, hogy forgatja, de nem éri el azt a fordulatot, hogy a motor be is induljon? Próbáljátok meg bikázni egy egészséges akkuval hátha csak ennyi a gond.
Adagolója pedig nincsen, az biztosan nem halt meg.