YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 09:31


anubisz írta: azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?


ha azt írja, hogy gyújtáskimaradás, azt nem az üzemanyag hiányából fogja megállípatíni. ha ezt írta ki, akkor gyertya, trafó... vonalon kell menni. én személy szerint ha üzemanyagról beszélünk, akkor azt mondom tankolj máshol, ezt járasd ki belőle, nyomass egy kis Shell V-Power Racinget 20 litert + 95 simát 10 litert.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 23:54


azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 23:31


[quote="hil"]
YELLOW írta: azt eleve tudni kell, hogy leállításnál, és indításnál a sor BMW motorok megindulnak oldalirányba, mert a hengerek jobb irányba vannak döntve.
at, hogy hidegben jobban észrevehetó, annak egyik hibája lehet a bekeményedett motortartóbak szilent, és nem tud csillapítani.
ha darabosan jár, és érzékeny a hőfokra, tehát pl nyáron nem venni észre de télen igen, akkor simán lehet gyújtógyertya. én nem tudom miért trafót cseréltek benne, szerintem kapásból a gyertyát kellett volna megnézni, ugyanis halála felé érzékeny a hőfokra.
a 3. dolog ami szerintem még lehet, hogy vizes a benzin, és a csőben valahol fagyás keletkezett, vagy éppen maga a vizes üzemanyag miatt elégtelen az égés.
de mivel kiolvasva a 2-es hengert dobta ki, én a gyertyával kezdeném.


Ezt nevezik precessziónak.A második világháború híres Me109 vadászgépéből emiatt sokkal több semmisült meg felszállás közben, mint légiharcb

Ki vett egy gyertyát az tökéletes volt, bár szerintem egy 40,50 ezer van bennük de ezek többet bírnak nem? talán 70 körül? Lehet hülyeséget mondok? de ott rakták bele még annak idején talán 1 éve. Azt tudom hogy megindul oldal irányba a motor, nem is az zavar.hanem hogy remeg minden a kocsiba amíg le nem megy 600 ig a fordulat,nem brutálisan hanem csak épp zavaróan érezhetően. Motortartó bakok fél éve lettek cserélve, BMW gyárira.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 23:25


jrtom írta: Szia!

Nekem egy e46 320i-m volt M54-es 170 pacis motorral. Ugyan ezeket a tüneteket produkálta.
Én sajátkezüleg javítottam, kezdtem a gyertyák cserélyével, de nem hozott sikert. Lambda szondák, légtömegmérő kiiktatása, hogy hátha ezek kevernek be, de ezek se hoztak sikert. Maradt az üzemanyag, biztos nincs meg a kellő nyomás vagyis elengedi az AC pumpában lévő nyomásszabályzó, ezért beraktam egy nyomástartó szelepet, de ez se sikerált. Ekkor döntöttem úgy, hogy veszek egy új pumpát mert valószínű, hogy a régi nem nyom rendesen és láss csodát jó lett. Gyönyörűen indult a legnagyobb hidegben és úgy járt mint egy óramű a 6 henger.
Szóval szerintem 100%, hogy neked is ez lesz a baj!


Gondolod üzemanyag pumpa lehet? de csak addig csinálja amíg le nem megy a fordulat alapjáratra.utána le simul. ha meleg a motor akkor nem jön elő a hiba ha az üzemanyag pumpa a gond? tegnap is le mentem,rá indítottam és elsőre vissza fulladt,pedig csak 0 fok volt, de egész nap állt.Utána a második indításra pöccre indul. Szerintem is valami az üzemanyag ellátással lehet. gyertyák jók, légtömegmérő fél éve lehetett cserélve, lamdba szonda jó meg azért ezeket azért be írja hibának, de nem nagyon ír be semmit,

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 20:16


Szia!

Nekem egy e46 320i-m volt M54-es 170 pacis motorral. Ugyan ezeket a tüneteket produkálta.
Én sajátkezüleg javítottam, kezdtem a gyertyák cserélyével, de nem hozott sikert. Lambda szondák, légtömegmérő kiiktatása, hogy hátha ezek kevernek be, de ezek se hoztak sikert. Maradt az üzemanyag, biztos nincs meg a kellő nyomás vagyis elengedi az AC pumpában lévő nyomásszabályzó, ezért beraktam egy nyomástartó szelepet, de ez se sikerált. Ekkor döntöttem úgy, hogy veszek egy új pumpát mert valószínű, hogy a régi nem nyom rendesen és láss csodát jó lett. Gyönyörűen indult a legnagyobb hidegben és úgy járt mint egy óramű a 6 henger.
Szóval szerintem 100%, hogy neked is ez lesz a baj!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 18:51


YELLOW írta: azt eleve tudni kell, hogy leállításnál, és indításnál a sor BMW motorok megindulnak oldalirányba, mert a hengerek jobb irányba vannak döntve.
at, hogy hidegben jobban észrevehetó, annak egyik hibája lehet a bekeményedett motortartóbak szilent, és nem tud csillapítani.
ha darabosan jár, és érzékeny a hőfokra, tehát pl nyáron nem venni észre de télen igen, akkor simán lehet gyújtógyertya. én nem tudom miért trafót cseréltek benne, szerintem kapásból a gyertyát kellett volna megnézni, ugyanis halála felé érzékeny a hőfokra.
a 3. dolog ami szerintem még lehet, hogy vizes a benzin, és a csőben valahol fagyás keletkezett, vagy éppen maga a vizes üzemanyag miatt elégtelen az égés.
de mivel kiolvasva a 2-es hengert dobta ki, én a gyertyával kezdeném.


Ezt nevezik precessziónak.A második világháború híres Me109 vadászgépéből emiatt sokkal több semmisült meg felszállás közben, mint légiharcban



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 11:39


Burns írta:
YELLOW írta: azt eleve tudni kell, hogy leállításnál, és indításnál a sor BMW motorok megindulnak oldalirányba, mert a hengerek jobb irányba vannak döntve.



Ehhez nem sok köze van a hengersor döntésének


elkezdtem írni egy hosszabb monológot, de... nem éri meg. a fizika az fizika...

szerk.: azt hogy mire érted, hogy nem sok köze van hozzá, azt nem tudom, de a hibához és a motortartó szilenthez lehet köze.
persze mint írtam,nem ez okozza a hibát, hisz a comp. kiírta, hogy a kettes hengernél van bibi.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 03. péntek, 11:41


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 11:23


YELLOW írta: azt eleve tudni kell, hogy leállításnál, és indításnál a sor BMW motorok megindulnak oldalirányba, mert a hengerek jobb irányba vannak döntve.



Ehhez nem sok köze van a hengersor döntésének

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 06:44


azt eleve tudni kell, hogy leállításnál, és indításnál a sor BMW motorok megindulnak oldalirányba, mert a hengerek jobb irányba vannak döntve.
at, hogy hidegben jobban észrevehetó, annak egyik hibája lehet a bekeményedett motortartóbak szilent, és nem tud csillapítani.
ha darabosan jár, és érzékeny a hőfokra, tehát pl nyáron nem venni észre de télen igen, akkor simán lehet gyújtógyertya. én nem tudom miért trafót cseréltek benne, szerintem kapásból a gyertyát kellett volna megnézni, ugyanis halála felé érzékeny a hőfokra.
a 3. dolog ami szerintem még lehet, hogy vizes a benzin, és a csőben valahol fagyás keletkezett, vagy éppen maga a vizes üzemanyag miatt elégtelen az égés.
de mivel kiolvasva a 2-es hengert dobta ki, én a gyertyával kezdeném.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 00:06


Esküszöm, szarjon be valami, ki cseréli az ember és kész, de ezek a van is, meg nem is hibák több pénzt visznek el, mintha be kulázott volna az alkatrész ami csinálja, mire megtalálod 2 szer annyiba kerül. és a legszebb nem találod az okát, és már vagy 50 ezret rá költöttél hogy megtaláld a hibát szervizről szervizre, és utána meg adja magát újra nyúlhatsz a zsebedbe, és plusz amit előtte hiba keresésre költöttél
romolna el a picsába, azt tudom mit kel cserélni, javítani
na mindegy, ez csak privát nyafogás

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 23:59


egyszer berágok azt neki megyek a falnak. Most kötöttem cascót azt akkor majd meg csinálnak mindent 150 000 az önrész annyi belefér

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 23:55


Qucsy írta:
anubisz írta: Most jó hideg van állt tegnap óta, mindjárt le megyek esküszöm fel veszem kamerával

ki teszek egy pohár vizet a műszerfalra had látsszon hogy remeg, azt le játszom a szervizbe
lehet az ölembe csúszik a víz



akkor inkább 1 lavórral tegyél...vicc volt...a kamera tényleg nem rossz ötlet..de az sem lenne gond ha szervizet váltanál..olyan helyre mennél ahol szakemberek dolgoznak...


A1 Győr.Nem hülyék és évek óta oda járok, csak ott szervizelek, és azóta mindig csak az a srác csinálja a kocsit, úgyhogy ismeri, meg azért be néznél miket szerelnek ott

X5 X6 M6 640 isten tudja 20 30 milliós kocsik és én be is járok úgyhogy mindent nézek, ott vagyok ha nem fél napos a meló. szeretem nézni, abból is tanulok, meg jobban el tudom magyarázni. Volt már hogy én vettem észre hibát úgyhogy nem hülyék.Márkaszerviz.De ha a gép se nagyon mutat ki semmit,akkor most cseréljenek ki mindent ami számitt? vagy bontsák szét a motort? 6,800 ezerért?

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 23:51


anubisz írta: Jaj azt mondták a bmw szervizbe ne csináljak ilyeneket, mert le mar mindent aztán tele leszek dugulással az egész fecskendező rendszerbe, azt nem győzzük ki szűrni a hibákat.Azt mondta nem kel ebbe semmi adalék, olaj a lényeg az legyen mindig a motorba elég és jó minőség aztán kész.Mondjuk tartok is ezektől az adalékoktól,az ott meg bolygat mindent a motorba, be fecskendezésbe, hát fene tudja, egy 2002 es kocsiba ki tudja mit szed ott le azt ha nem oldja fel, akkor aztán vihetem a szervizbe 15000 rezsi óradíjért hibát szűrni megy mint az állat nincs vele gond, csak ez a kis idegtesitő szart tudnám kiszűrni.Mert ez tuti nem normális. Csak van valami ami a keverék képzést szabályozza hideg indítás után, lehet az kaszabszik, mert melegen semmi.



nemtom de én a helyedbe csinálnék 1 tisztító kúrát...1 fasza motor tisztítót használnék..


[/quote]


hát nemtudom mit tegyél...v.mit ki kell találni..



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 23:48


Jaj azt mondták a bmw szervizbe ne csináljak ilyeneket, mert le mar mindent aztán tele leszek dugulással az egész fecskendező rendszerbe, azt nem győzzük ki szűrni a hibákat.Azt mondta nem kel ebbe semmi adalék, olaj a lényeg az legyen mindig a motorba elég és jó minőség aztán kész.Mondjuk tartok is ezektől az adalékoktól,az ott meg bolygat mindent a motorba, be fecskendezésbe, hát fene tudja, egy 2002 es kocsiba ki tudja mit szed ott le azt ha nem oldja fel, akkor aztán vihetem a szervizbe 15000 rezsi óradíjért hibát szűrni megy mint az állat nincs vele gond, csak ez a kis idegtesitő szart tudnám kiszűrni.Mert ez tuti nem normális. Csak van valami ami a keverék képzést szabályozza hideg indítás után, lehet az kaszabszik, mert melegen semmi.



nemtom de én a helyedbe csinálnék 1 tisztító kúrát...1 fasza motor tisztítót használnék..[/quote]



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 23:40


anubisz írta: Most jó hideg van állt tegnap óta, mindjárt le megyek esküszöm fel veszem kamerával

ki teszek egy pohár vizet a műszerfalra had látsszon hogy remeg, azt le játszom a szervizbe
lehet az ölembe csúszik a víz



akkor inkább 1 lavórral tegyél...vicc volt...a kamera tényleg nem rossz ötlet..de az sem lenne gond ha szervizet váltanál..olyan helyre mennél ahol szakemberek dolgoznak...