autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz pifou23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 21:52


banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?


Beinditom,felmegy az alapjárat kb 1000re utána elkezd csökkeni a fordulat ejti le alapjáratra és akkor jön a baj himbál a motor nagyon.ha eléri a kék jelzés végét megálitom.ujrainditom és tökéletesen jár a motor.az 5.-dik hengert irja hibának.ha kitörlöm a hibát közbe ahogy jár a motor ha elérte a kék jelzést akkor kisimul a motor és tökéletesen jár.neked?gondolom hasonlo


banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 21:36


pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz pifou23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 21:30


banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 21:18


pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz pifou23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 20:57


anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 07:15


pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz pifou23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 23:04


hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 14:34


banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?


Élő adatot mértetek? indítás után hogy kap üzemanyagot minden injektor ,nem e túl dús,vagy szegény a keverék?
Néztetek üzemanyag nyomást? Már írtam neked. Próbáljatok szerezni egy AC bontottat,vagy ami biztos jó,és próba képen át kell rakni,hátha az a hiba, de venni ne vegyél,mert lehet nem az a gond, és kísérletezni 40,50 ezerért nem okos dolog.
Az nem trafó lesz,vagy gyújtás. Valamiért nem tökéletes az égés indítás után, vagy alig kap üzemanyagot, vagy túl sokat kap,és tökéletlen lesz az égés a hengerekbe.
Szerintem üzemanyag rendszer lesz, vagy valami jeladó szar.
Nem fogod megtalálni !! Ilyen hibákhoz nem alkatrész cserélő szerelő kell !!
Ide műszeres diagnosztikás kell,aki érti is mit mutat egy műszer,és tudja mit kellene megnézni. Vidd le oda Érdre amit linkeltem a múltkor. Inkább aludj ott 7 ezerért egy motelba 1 napot,mint hónapokig járod a szervizeket és ott hagysz mindenhol 10,20 ezret. Itt neked ezt senki nem fogja megoldani. Vagy vidd le és valakivel vitesd magad haza, mert lehet több nap is el szöszölnek rajta.Mivel csak hidegen áll fent a hiba,így nehezebb megtalálni kiszűrni a hibát. Vagy beviszed egy BMW szervizbe, ott kicserélnek 60 dolgot, és el simogatják 1 hétig,300 ezerért,és lehet úgy se lesz jó.
Ha meg lesz a hiba írd meg, mert nekem is van ilyen jellegű problémám.


Az üzemanyag nyomást még nem mértük meg. Igen azt mi is tudjuk hogy a keverék aránnyal van baj csak az az érdekes hogy miért csak az 5ös 6os hengerben és mindig csak ezeket hozza hibának. Mostmár kifejezetten elektromos emberke nézegeti csak azt mondja hogy érdekes mert ha valamelyik jeladó lenne akkor nem csak az 5ös 6osnál kéne hiba legyen.
A baj az hogy naponta kb 2x max 3x lehet nézni az autót olyan hamar bemelegszik és olyan nehezen hűl le, ez a figura ért hozzá meg tényleg jó is benne csak pesze természetesen ezáltal rengeteg munkája van is van úgyhogy nehezen haladunk vele de azt mondta megkérdez még pár spec ehhez értő kollégát is hátha találkoztak már pont ilyen hibával és akkor könnyebb lesz ha meg nem akkor lerakom a kocsit ő meg méreget vizsgálgat mindent aztán hátha meglesz a hiba. Csak annyian írtak itt ilyesmi hibáról gondoltam hátha valakinek megoldották közben és megosztaná a tapasztalatait.
Eddig nem kellett egy vagyont költeni rá hálisten korrektek voltak a szerelők, eddig a 6 gyertyát vettem meg és összesen 5ezret adtam nekik hogy mégse legyen már ingyen munka, de közölték ha nem tudják megoldani akkor nem fizetek.Az elektromos emberke meg még folyamatban van..



Nagyon vákuum gond se lehet, mert akkor melegen is gondok lennének. Nekem is ezt csinálta, most már nem hagy ki a henger, de 1000 től 700 ig nagyon ficánkol a motor, utána megáll rajta a százas élével. Csak hideg indításkor, melegen soha.


Értem. És senki nem tudta még megoldani? Ez nem túl jó hír, ok elviselem kibírom de ez azért hosszú távon nem tesz jót a kocsinak sem(pl a sok himbálás biztos nem jó e kettős tömegűnek amit nem lenne jó cserélni) meg úgy általában sem jó főleg télen hidegben. Nagyon elszomorít hogy senki nem tud rá megoldást..



Nekem most ráadásul megfordult az egész, most ha mínusz van akkor simán jár hideg indításkor, ha 5,6 fok felett van akkor meg csinálja, régebben pont fordítva volt.

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 12:42


anubisz írta:
banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?


Élő adatot mértetek? indítás után hogy kap üzemanyagot minden injektor ,nem e túl dús,vagy szegény a keverék?
Néztetek üzemanyag nyomást? Már írtam neked. Próbáljatok szerezni egy AC bontottat,vagy ami biztos jó,és próba képen át kell rakni,hátha az a hiba, de venni ne vegyél,mert lehet nem az a gond, és kísérletezni 40,50 ezerért nem okos dolog.
Az nem trafó lesz,vagy gyújtás. Valamiért nem tökéletes az égés indítás után, vagy alig kap üzemanyagot, vagy túl sokat kap,és tökéletlen lesz az égés a hengerekbe.
Szerintem üzemanyag rendszer lesz, vagy valami jeladó szar.
Nem fogod megtalálni !! Ilyen hibákhoz nem alkatrész cserélő szerelő kell !!
Ide műszeres diagnosztikás kell,aki érti is mit mutat egy műszer,és tudja mit kellene megnézni. Vidd le oda Érdre amit linkeltem a múltkor. Inkább aludj ott 7 ezerért egy motelba 1 napot,mint hónapokig járod a szervizeket és ott hagysz mindenhol 10,20 ezret. Itt neked ezt senki nem fogja megoldani. Vagy vidd le és valakivel vitesd magad haza, mert lehet több nap is el szöszölnek rajta.Mivel csak hidegen áll fent a hiba,így nehezebb megtalálni kiszűrni a hibát. Vagy beviszed egy BMW szervizbe, ott kicserélnek 60 dolgot, és el simogatják 1 hétig,300 ezerért,és lehet úgy se lesz jó.
Ha meg lesz a hiba írd meg, mert nekem is van ilyen jellegű problémám.


Az üzemanyag nyomást még nem mértük meg. Igen azt mi is tudjuk hogy a keverék aránnyal van baj csak az az érdekes hogy miért csak az 5ös 6os hengerben és mindig csak ezeket hozza hibának. Mostmár kifejezetten elektromos emberke nézegeti csak azt mondja hogy érdekes mert ha valamelyik jeladó lenne akkor nem csak az 5ös 6osnál kéne hiba legyen.
A baj az hogy naponta kb 2x max 3x lehet nézni az autót olyan hamar bemelegszik és olyan nehezen hűl le, ez a figura ért hozzá meg tényleg jó is benne csak pesze természetesen ezáltal rengeteg munkája van is van úgyhogy nehezen haladunk vele de azt mondta megkérdez még pár spec ehhez értő kollégát is hátha találkoztak már pont ilyen hibával és akkor könnyebb lesz ha meg nem akkor lerakom a kocsit ő meg méreget vizsgálgat mindent aztán hátha meglesz a hiba. Csak annyian írtak itt ilyesmi hibáról gondoltam hátha valakinek megoldották közben és megosztaná a tapasztalatait.
Eddig nem kellett egy vagyont költeni rá hálisten korrektek voltak a szerelők, eddig a 6 gyertyát vettem meg és összesen 5ezret adtam nekik hogy mégse legyen már ingyen munka, de közölték ha nem tudják megoldani akkor nem fizetek.Az elektromos emberke meg még folyamatban van..



Nagyon vákuum gond se lehet, mert akkor melegen is gondok lennének. Nekem is ezt csinálta, most már nem hagy ki a henger, de 1000 től 700 ig nagyon ficánkol a motor, utána megáll rajta a százas élével. Csak hideg indításkor, melegen soha.


Értem. És senki nem tudta még megoldani? Ez nem túl jó hír, ok elviselem kibírom de ez azért hosszú távon nem tesz jót a kocsinak sem(pl a sok himbálás biztos nem jó e kettős tömegűnek amit nem lenne jó cserélni) meg úgy általában sem jó főleg télen hidegben. Nagyon elszomorít hogy senki nem tud rá megoldást..



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 11:13


banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?


Élő adatot mértetek? indítás után hogy kap üzemanyagot minden injektor ,nem e túl dús,vagy szegény a keverék?
Néztetek üzemanyag nyomást? Már írtam neked. Próbáljatok szerezni egy AC bontottat,vagy ami biztos jó,és próba képen át kell rakni,hátha az a hiba, de venni ne vegyél,mert lehet nem az a gond, és kísérletezni 40,50 ezerért nem okos dolog.
Az nem trafó lesz,vagy gyújtás. Valamiért nem tökéletes az égés indítás után, vagy alig kap üzemanyagot, vagy túl sokat kap,és tökéletlen lesz az égés a hengerekbe.
Szerintem üzemanyag rendszer lesz, vagy valami jeladó szar.
Nem fogod megtalálni !! Ilyen hibákhoz nem alkatrész cserélő szerelő kell !!
Ide műszeres diagnosztikás kell,aki érti is mit mutat egy műszer,és tudja mit kellene megnézni. Vidd le oda Érdre amit linkeltem a múltkor. Inkább aludj ott 7 ezerért egy motelba 1 napot,mint hónapokig járod a szervizeket és ott hagysz mindenhol 10,20 ezret. Itt neked ezt senki nem fogja megoldani. Vagy vidd le és valakivel vitesd magad haza, mert lehet több nap is el szöszölnek rajta.Mivel csak hidegen áll fent a hiba,így nehezebb megtalálni kiszűrni a hibát. Vagy beviszed egy BMW szervizbe, ott kicserélnek 60 dolgot, és el simogatják 1 hétig,300 ezerért,és lehet úgy se lesz jó.
Ha meg lesz a hiba írd meg, mert nekem is van ilyen jellegű problémám.


Az üzemanyag nyomást még nem mértük meg. Igen azt mi is tudjuk hogy a keverék aránnyal van baj csak az az érdekes hogy miért csak az 5ös 6os hengerben és mindig csak ezeket hozza hibának. Mostmár kifejezetten elektromos emberke nézegeti csak azt mondja hogy érdekes mert ha valamelyik jeladó lenne akkor nem csak az 5ös 6osnál kéne hiba legyen.
A baj az hogy naponta kb 2x max 3x lehet nézni az autót olyan hamar bemelegszik és olyan nehezen hűl le, ez a figura ért hozzá meg tényleg jó is benne csak pesze természetesen ezáltal rengeteg munkája van is van úgyhogy nehezen haladunk vele de azt mondta megkérdez még pár spec ehhez értő kollégát is hátha találkoztak már pont ilyen hibával és akkor könnyebb lesz ha meg nem akkor lerakom a kocsit ő meg méreget vizsgálgat mindent aztán hátha meglesz a hiba. Csak annyian írtak itt ilyesmi hibáról gondoltam hátha valakinek megoldották közben és megosztaná a tapasztalatait.
Eddig nem kellett egy vagyont költeni rá hálisten korrektek voltak a szerelők, eddig a 6 gyertyát vettem meg és összesen 5ezret adtam nekik hogy mégse legyen már ingyen munka, de közölték ha nem tudják megoldani akkor nem fizetek.Az elektromos emberke meg még folyamatban van..



Nagyon vákuum gond se lehet, mert akkor melegen is gondok lennének. Nekem is ezt csinálta, most már nem hagy ki a henger, de 1000 től 700 ig nagyon ficánkol a motor, utána megáll rajta a százas élével. Csak hideg indításkor, melegen soha.

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 10:32


anubisz írta:
banditosz001 írta: Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?


Élő adatot mértetek? indítás után hogy kap üzemanyagot minden injektor ,nem e túl dús,vagy szegény a keverék?
Néztetek üzemanyag nyomást? Már írtam neked. Próbáljatok szerezni egy AC bontottat,vagy ami biztos jó,és próba képen át kell rakni,hátha az a hiba, de venni ne vegyél,mert lehet nem az a gond, és kísérletezni 40,50 ezerért nem okos dolog.
Az nem trafó lesz,vagy gyújtás. Valamiért nem tökéletes az égés indítás után, vagy alig kap üzemanyagot, vagy túl sokat kap,és tökéletlen lesz az égés a hengerekbe.
Szerintem üzemanyag rendszer lesz, vagy valami jeladó szar.
Nem fogod megtalálni !! Ilyen hibákhoz nem alkatrész cserélő szerelő kell !!
Ide műszeres diagnosztikás kell,aki érti is mit mutat egy műszer,és tudja mit kellene megnézni. Vidd le oda Érdre amit linkeltem a múltkor. Inkább aludj ott 7 ezerért egy motelba 1 napot,mint hónapokig járod a szervizeket és ott hagysz mindenhol 10,20 ezret. Itt neked ezt senki nem fogja megoldani. Vagy vidd le és valakivel vitesd magad haza, mert lehet több nap is el szöszölnek rajta.Mivel csak hidegen áll fent a hiba,így nehezebb megtalálni kiszűrni a hibát. Vagy beviszed egy BMW szervizbe, ott kicserélnek 60 dolgot, és el simogatják 1 hétig,300 ezerért,és lehet úgy se lesz jó.
Ha meg lesz a hiba írd meg, mert nekem is van ilyen jellegű problémám.


Az üzemanyag nyomást még nem mértük meg. Igen azt mi is tudjuk hogy a keverék aránnyal van baj csak az az érdekes hogy miért csak az 5ös 6os hengerben és mindig csak ezeket hozza hibának. Mostmár kifejezetten elektromos emberke nézegeti csak azt mondja hogy érdekes mert ha valamelyik jeladó lenne akkor nem csak az 5ös 6osnál kéne hiba legyen.
A baj az hogy naponta kb 2x max 3x lehet nézni az autót olyan hamar bemelegszik és olyan nehezen hűl le, ez a figura ért hozzá meg tényleg jó is benne csak pesze természetesen ezáltal rengeteg munkája van is van úgyhogy nehezen haladunk vele de azt mondta megkérdez még pár spec ehhez értő kollégát is hátha találkoztak már pont ilyen hibával és akkor könnyebb lesz ha meg nem akkor lerakom a kocsit ő meg méreget vizsgálgat mindent aztán hátha meglesz a hiba. Csak annyian írtak itt ilyesmi hibáról gondoltam hátha valakinek megoldották közben és megosztaná a tapasztalatait.
Eddig nem kellett egy vagyont költeni rá hálisten korrektek voltak a szerelők, eddig a 6 gyertyát vettem meg és összesen 5ezret adtam nekik hogy mégse legyen már ingyen munka, de közölték ha nem tudják megoldani akkor nem fizetek.Az elektromos emberke meg még folyamatban van..



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 02:24


banditosz001 írta: Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?


Élő adatot mértetek? indítás után hogy kap üzemanyagot minden injektor ,nem e túl dús,vagy szegény a keverék?
Néztetek üzemanyag nyomást? Már írtam neked. Próbáljatok szerezni egy AC bontottat,vagy ami biztos jó,és próba képen át kell rakni,hátha az a hiba, de venni ne vegyél,mert lehet nem az a gond, és kísérletezni 40,50 ezerért nem okos dolog.
Az nem trafó lesz,vagy gyújtás. Valamiért nem tökéletes az égés indítás után, vagy alig kap üzemanyagot, vagy túl sokat kap,és tökéletlen lesz az égés a hengerekbe.
Szerintem üzemanyag rendszer lesz, vagy valami jeladó szar.
Nem fogod megtalálni !! Ilyen hibákhoz nem alkatrész cserélő szerelő kell !!
Ide műszeres diagnosztikás kell,aki érti is mit mutat egy műszer,és tudja mit kellene megnézni. Vidd le oda Érdre amit linkeltem a múltkor. Inkább aludj ott 7 ezerért egy motelba 1 napot,mint hónapokig járod a szervizeket és ott hagysz mindenhol 10,20 ezret. Itt neked ezt senki nem fogja megoldani. Vagy vidd le és valakivel vitesd magad haza, mert lehet több nap is el szöszölnek rajta.Mivel csak hidegen áll fent a hiba,így nehezebb megtalálni kiszűrni a hibát. Vagy beviszed egy BMW szervizbe, ott kicserélnek 60 dolgot, és el simogatják 1 hétig,300 ezerért,és lehet úgy se lesz jó.
Ha meg lesz a hiba írd meg, mert nekem is van ilyen jellegű problémám.

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 23:10


Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 29. vasárnap, 18:20


bikaherri írta: Sziasztok4
Bmw E36 316i compact
Olyan gondom van, hogy indításnál elég nehézkesen van meg az alapjárat.
Ez hidegen még rendben van, akkor pár másodperc és pár himbálás után megvan, de melegen esély sincs rá, csak ha gázzal indítok.
Légtömegmérőről ha leveszem a csatlakozót akkor is ugyan úgy fenn áll a probléma.
Valami ötlet, hogy mire nézzek rá esetleg?


Ez így elég nehezen megoldható, diagolni kellene de mindenképpen hozzáértőhöz vidd.
"Majrélámpa" nem világít a műszerfalon?

bikaherri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz bikaherri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 29. vasárnap, 17:55


Sziasztok4
Bmw E36 316i compact
Olyan gondom van, hogy indításnál elég nehézkesen van meg az alapjárat.
Ez hidegen még rendben van, akkor pár másodperc és pár himbálás után megvan, de melegen esély sincs rá, csak ha gázzal indítok.
Légtömegmérőről ha leveszem a csatlakozót akkor is ugyan úgy fenn áll a probléma.
Valami ötlet, hogy mire nézzek rá esetleg?