kisslacc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kisslacc

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 20:42


Bármennyi is volt a kilométeróra állás amikor megvetted... szorozd meg kettővel...
Vagy széthajtották...
BMW-nél 500 ezer km alatt ilyen nemigen jelentkezik...

400 ezret futott A6 dízel quatronál láttam elvétve egyszer egyszer... de azokat is rendesen hajtották.


YELLOW írta:
bozokizs írta: Sziasztok!

a Problémám a következö lenne. Vettem egy 2002es 530d-t minden szuper örültem neki stb. Majd tegnap délután hazafelé menet éreztem hogy 110 körül az auto meg meg torpan és a visszapillantóba nézve láttam hogy nagyon füstöl fehér füstöt eregetett. Hazaérve felnyitottam a motorház tetőt majd letekertem az olajbetöltő tetejét és ez a látvány fogadott.kép
Gondolom hengerfejes lett.?


azta qrva... kb jah. valószínű. ha szerencséd van, hengerfejtömítés csere, ha nem, és mondjuk balsetes volt az autó, akkor könnyen megrepedhetett a blokk. sok ilyen van.




Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 16:04


Zoli200 írta:
Pitykoo írta:
Norbi988 írta:
Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Kérdésemet ide írom mert nem találtam külön difi hibákról szóló részt csak amiben olajról van szó! Ha van de átsiklottam felette bocsi!
Szóval egy olyan gondom lenne, hogy mikor sebességet váltok hátulról egy dübbenést hallok!
Az elején csak rükvercben és 1-be csinálta, de most már minden sebességberakásnál csinálja!
Azt hittem kardántartó a rossz és csere után jó lesz! Sajna nem, ki lett cserélve és még mindig csinálja!A kardánkereszt és Hardy-tárcsa jó!
Mit érdemes megnézni, kicserélni?! Mi okozhat még ilyen hibajelenséget?! Valaki találkozott már ilyennel?! Ja és az olaj is most lett lecserélve benne és az se segített!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Féltengelyeket néztétek??


Lett benne a féltengelyeknél szimering cserélve és nézte a féltengelyeket és azt mondta azok jók!
A difi szilentek csinálhatnak ilyen jelenséget?!

hali! valószínű difi nagyszilent,nekem is ez áll fönn de nem ennyire súlyos még. A képen a 9-es http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=30
Remélem tudtam segíteni.


Köszi!
Megnézetem majd azt,hátha megszűnik a gond!


Sziasztok,nekem is gondom van nálam picit más,akkor jön elő a koppanás ha leveszem a lábam a gázról sebességbe,koppan az első és hátsó ülések között valami.Mi lehet az?


Lehet neked a kardántartó a rossz, amire először én is tippeltem, csak nekem nem koppan hanem dübben!
Én azt megnézném hogy milyen állapotban van!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 15:54


m87z írta:
Medvedisznoman írta:
m87z írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
m87z írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen


Hidegen is vagy csak melegen? Ugyanez a bajom ugyanezzel a motorral, azért kérdezem. Nekem csak melegen, főleg amikor nincs pörgetve pl városban vagy alapjárat után gázadásra bitang füst, de motorfékes üzem után is ugyanez.

Szóval, ha nálad is ez van akkor várd meg amig az enyém kész lesz és megmondom mi volt a baj. Kedden viszem javíttatni.



Üdv
Nekem az n46os motorral is ugyanez a gond 600km alatt megevett több mint 1 liter olajat de viszont nem füstölt, a szerelő mondta hogy a katalizátor felfogta a füstöt remélhetőleg az nem ment tönkre még emiatt. kb 2 hete szét van szedve az autó elég jól ki lett belezve de a motort nem kell kivenni hozzá. még szerencse az előző gazdáját nagyon érdekelte hogy eszi az olajat inkább csak után töltögette...


Általában akkor füstöl ha alapjáraton jár egy kicsit, és utánna gázt adok, menet közben nem vettem észre, visszapillantóból nem látok magam után füstöt.


Akkor majd figyeld meg egy hosszabb motorfékes lejtő után. Szerintem egy cipőben járunk. Neked szelepszár szimmeringet mondanak?



nekem szelepszár szimering és már ki is vannak cserélve, meg voltak már keménykedve nagyon és áteresztették az olajat, tiszta égett kokszos volt a motor belseje ráadásul a kipufogó torkot is kitakarították azt nem láttam és abban is nagyon sok volt állítólag, remélem most már tényleg jó lesz, 1 hónapja szerelőnél van, előtte is már mindenféle tömítés ki lett cserélve ami szóba jöhetett mert folyt is el olaj a motorból, remélem csak ez volt a baja és nem kell még a dugattyú gyűrűket is kicserélni mert akkor megeszem a kalapom...


Reméljük, hogy ez megoldja a dolgot.
Mennyibe fájt, ha meg szabad kérdezni?


ma hoztam el a kocsit, azt mondta a szerelő hogy hajtsam még hogy biztosra tudjuk hogy ez volt e a hiba, elvileg a gyűrűk még tökéletesek mert nincs megkarcolva a dugattyúnál a fal szóval tuti jónak kell lennie, meg még valami keringető cső ami a kipufogóhoz vezeti a levegőt teljesen ki volt lapulva és nem áramlott benne a levegő normálisan ezáltal olajat nyomott a kipufogó torokba vagy mi /azt mondta emiatt füstöl az autó gázadásnál néha/, már nem tudtam figyelni rá mert örültem hogy kész a kocsi. kipróbáltam és nagyon megy most előtte nem ment ilyen jól, összesen 200ezret füzettem érte abból 90ezer volt a tömítés készlet amibe ugye az összes tömítés benne van meg a szimeringek is, az a kis 10 centis cső pedig 10ezer ft volt, nagyjából olyan 150ezer az egész móka szerelőtől függően kinek mennyi az óradíja


Tegnap végre az enyém is elkészült. Nekem szelepszár szimeringek voltak kikeményedve, plusz a vezérlés vezetőkerete volt eltörve. Ezek, plusz egy valag tömítés, O-gyűrű, hengerfej síkolás, szelep- és szelepfészek köszörülés, önindító felújítás, ilyenek. 300+ pénz volt, de most úgy tűnik, hogy jó. Legalábbis nem füstöl és csendesebb is lett a motor. Remélem, hogy most pár évig olajcserén kívül nem nagyon kell rá költeni.

Zoli200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Zoli200

Törzsvendég

Elismertség: 6% (7 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 15:06


Pitykoo írta:
Norbi988 írta:
Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Kérdésemet ide írom mert nem találtam külön difi hibákról szóló részt csak amiben olajról van szó! Ha van de átsiklottam felette bocsi!
Szóval egy olyan gondom lenne, hogy mikor sebességet váltok hátulról egy dübbenést hallok!
Az elején csak rükvercben és 1-be csinálta, de most már minden sebességberakásnál csinálja!
Azt hittem kardántartó a rossz és csere után jó lesz! Sajna nem, ki lett cserélve és még mindig csinálja!A kardánkereszt és Hardy-tárcsa jó!
Mit érdemes megnézni, kicserélni?! Mi okozhat még ilyen hibajelenséget?! Valaki találkozott már ilyennel?! Ja és az olaj is most lett lecserélve benne és az se segített!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Féltengelyeket néztétek??


Lett benne a féltengelyeknél szimering cserélve és nézte a féltengelyeket és azt mondta azok jók!
A difi szilentek csinálhatnak ilyen jelenséget?!

hali! valószínű difi nagyszilent,nekem is ez áll fönn de nem ennyire súlyos még. A képen a 9-es http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=30
Remélem tudtam segíteni.


Köszi!
Megnézetem majd azt,hátha megszűnik a gond!


Sziasztok,nekem is gondom van nálam picit más,akkor jön elő a koppanás ha leveszem a lábam a gázról sebességbe,koppan az első és hátsó ülések között valami.Mi lehet az?

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 14:03


Norbi988 írta:
Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Kérdésemet ide írom mert nem találtam külön difi hibákról szóló részt csak amiben olajról van szó! Ha van de átsiklottam felette bocsi!
Szóval egy olyan gondom lenne, hogy mikor sebességet váltok hátulról egy dübbenést hallok!
Az elején csak rükvercben és 1-be csinálta, de most már minden sebességberakásnál csinálja!
Azt hittem kardántartó a rossz és csere után jó lesz! Sajna nem, ki lett cserélve és még mindig csinálja!A kardánkereszt és Hardy-tárcsa jó!
Mit érdemes megnézni, kicserélni?! Mi okozhat még ilyen hibajelenséget?! Valaki találkozott már ilyennel?! Ja és az olaj is most lett lecserélve benne és az se segített!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Féltengelyeket néztétek??


Lett benne a féltengelyeknél szimering cserélve és nézte a féltengelyeket és azt mondta azok jók!
A difi szilentek csinálhatnak ilyen jelenséget?!

hali! valószínű difi nagyszilent,nekem is ez áll fönn de nem ennyire súlyos még. A képen a 9-es http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=30
Remélem tudtam segíteni.


Köszi!
Megnézetem majd azt,hátha megszűnik a gond!

Norbi988
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Norbi988

Újonc

Elismertség: 27% (3 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 14:00


Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Kérdésemet ide írom mert nem találtam külön difi hibákról szóló részt csak amiben olajról van szó! Ha van de átsiklottam felette bocsi!
Szóval egy olyan gondom lenne, hogy mikor sebességet váltok hátulról egy dübbenést hallok!
Az elején csak rükvercben és 1-be csinálta, de most már minden sebességberakásnál csinálja!
Azt hittem kardántartó a rossz és csere után jó lesz! Sajna nem, ki lett cserélve és még mindig csinálja!A kardánkereszt és Hardy-tárcsa jó!
Mit érdemes megnézni, kicserélni?! Mi okozhat még ilyen hibajelenséget?! Valaki találkozott már ilyennel?! Ja és az olaj is most lett lecserélve benne és az se segített!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Féltengelyeket néztétek??


Lett benne a féltengelyeknél szimering cserélve és nézte a féltengelyeket és azt mondta azok jók!
A difi szilentek csinálhatnak ilyen jelenséget?!

hali! valószínű difi nagyszilent,nekem is ez áll fönn de nem ennyire súlyos még. A képen a 9-es http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=30
Remélem tudtam segíteni.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 12:09


szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Kérdésemet ide írom mert nem találtam külön difi hibákról szóló részt csak amiben olajról van szó! Ha van de átsiklottam felette bocsi!
Szóval egy olyan gondom lenne, hogy mikor sebességet váltok hátulról egy dübbenést hallok!
Az elején csak rükvercben és 1-be csinálta, de most már minden sebességberakásnál csinálja!
Azt hittem kardántartó a rossz és csere után jó lesz! Sajna nem, ki lett cserélve és még mindig csinálja!A kardánkereszt és Hardy-tárcsa jó!
Mit érdemes megnézni, kicserélni?! Mi okozhat még ilyen hibajelenséget?! Valaki találkozott már ilyennel?! Ja és az olaj is most lett lecserélve benne és az se segített!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Féltengelyeket néztétek??


Lett benne a féltengelyeknél szimering cserélve és nézte a féltengelyeket és azt mondta azok jók!
A difi szilentek csinálhatnak ilyen jelenséget?!


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 11:06


Pitykoo írta: Hali!
Kérdésemet ide írom mert nem találtam külön difi hibákról szóló részt csak amiben olajról van szó! Ha van de átsiklottam felette bocsi!
Szóval egy olyan gondom lenne, hogy mikor sebességet váltok hátulról egy dübbenést hallok!
Az elején csak rükvercben és 1-be csinálta, de most már minden sebességberakásnál csinálja!
Azt hittem kardántartó a rossz és csere után jó lesz! Sajna nem, ki lett cserélve és még mindig csinálja!A kardánkereszt és Hardy-tárcsa jó!
Mit érdemes megnézni, kicserélni?! Mi okozhat még ilyen hibajelenséget?! Valaki találkozott már ilyennel?! Ja és az olaj is most lett lecserélve benne és az se segített!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Féltengelyeket néztétek??

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 10:29


Hali!
Kérdésemet ide írom mert nem találtam külön difi hibákról szóló részt csak amiben olajról van szó! Ha van de átsiklottam felette bocsi!
Szóval egy olyan gondom lenne, hogy mikor sebességet váltok hátulról egy dübbenést hallok!
Az elején csak rükvercben és 1-be csinálta, de most már minden sebességberakásnál csinálja!
Azt hittem kardántartó a rossz és csere után jó lesz! Sajna nem, ki lett cserélve és még mindig csinálja!A kardánkereszt és Hardy-tárcsa jó!
Mit érdemes megnézni, kicserélni?! Mi okozhat még ilyen hibajelenséget?! Valaki találkozott már ilyennel?! Ja és az olaj is most lett lecserélve benne és az se segített!
Előre is köszönöm a válaszokat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz Gedeon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 09:45


YELLOW írta:
Gedeon írta: Sziasztok! Ez az első Bömbim és még nem ismerem a típust részletesen (E36 318tds). A kérdésem a következő : menyire normális hogy kemények a vízcsöveim nem dagadnak vagy beton kemények de nekem furcsák.Az eddigi autóimhoz képest keménynek érzem.Sajnos volt is a közelmúltban egy úton maradásom mert elrobbant a felső vízcsövem ( hengerfej-hűtő) és az óta fosok nehogy megismétlődjön (hozzá kell tennem a belseje elég ramatyvolt). Szóval az autó nem hengerfejes ez biztos ,nem eszi a vizet nem nyomja el sehol fűtés van már cseréltem tartály kupakot és vízpumpát is a termosztát is rendben van. Szóval menyire normális hogy kicsit keményebbnek érzem a csövet mint pl. egy Audi 80 1.8 benzinnél. Előre is köszi a választ.


több helyre ne írd be kérlek. ha kapsz választ anélkül is fogsz, hogy mindenhova betennéd


Nem tettem be mindenhova. Ebben a témában két fő helyre írtam mert ha valakinek nem 318tds-e van akkor nem feltétlenül olvassa azt a topikot ezt pedig lehet és esetleg tudja a kérdésemre a választ.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 02. szombat, 21:18


Gedeon írta: Sziasztok! Ez az első Bömbim és még nem ismerem a típust részletesen (E36 318tds). A kérdésem a következő : menyire normális hogy kemények a vízcsöveim nem dagadnak vagy beton kemények de nekem furcsák.Az eddigi autóimhoz képest keménynek érzem.Sajnos volt is a közelmúltban egy úton maradásom mert elrobbant a felső vízcsövem ( hengerfej-hűtő) és az óta fosok nehogy megismétlődjön (hozzá kell tennem a belseje elég ramatyvolt). Szóval az autó nem hengerfejes ez biztos ,nem eszi a vizet nem nyomja el sehol fűtés van már cseréltem tartály kupakot és vízpumpát is a termosztát is rendben van. Szóval menyire normális hogy kicsit keményebbnek érzem a csövet mint pl. egy Audi 80 1.8 benzinnél. Előre is köszi a választ.


több helyre ne írd be kérlek. ha kapsz választ anélkül is fogsz, hogy mindenhova betennéd

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz Gedeon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 02. szombat, 21:06


Sziasztok! Ez az első Bömbim és még nem ismerem a típust részletesen (E36 318tds). A kérdésem a következő : menyire normális hogy kemények a vízcsöveim nem dagadnak vagy beton kemények de nekem furcsák.Az eddigi autóimhoz képest keménynek érzem.Sajnos volt is a közelmúltban egy úton maradásom mert elrobbant a felső vízcsövem ( hengerfej-hűtő) és az óta fosok nehogy megismétlődjön (hozzá kell tennem a belseje elég ramatyvolt). Szóval az autó nem hengerfejes ez biztos ,nem eszi a vizet nem nyomja el sehol fűtés van már cseréltem tartály kupakot és vízpumpát is a termosztát is rendben van. Szóval menyire normális hogy kicsit keményebbnek érzem a csövet mint pl. egy Audi 80 1.8 benzinnél. Előre is köszi a választ.

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 21:02


Medvedisznoman írta:
m87z írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
m87z írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen


Hidegen is vagy csak melegen? Ugyanez a bajom ugyanezzel a motorral, azért kérdezem. Nekem csak melegen, főleg amikor nincs pörgetve pl városban vagy alapjárat után gázadásra bitang füst, de motorfékes üzem után is ugyanez.

Szóval, ha nálad is ez van akkor várd meg amig az enyém kész lesz és megmondom mi volt a baj. Kedden viszem javíttatni.



Üdv
Nekem az n46os motorral is ugyanez a gond 600km alatt megevett több mint 1 liter olajat de viszont nem füstölt, a szerelő mondta hogy a katalizátor felfogta a füstöt remélhetőleg az nem ment tönkre még emiatt. kb 2 hete szét van szedve az autó elég jól ki lett belezve de a motort nem kell kivenni hozzá. még szerencse az előző gazdáját nagyon érdekelte hogy eszi az olajat inkább csak után töltögette...


Általában akkor füstöl ha alapjáraton jár egy kicsit, és utánna gázt adok, menet közben nem vettem észre, visszapillantóból nem látok magam után füstöt.


Akkor majd figyeld meg egy hosszabb motorfékes lejtő után. Szerintem egy cipőben járunk. Neked szelepszár szimmeringet mondanak?



nekem szelepszár szimering és már ki is vannak cserélve, meg voltak már keménykedve nagyon és áteresztették az olajat, tiszta égett kokszos volt a motor belseje ráadásul a kipufogó torkot is kitakarították azt nem láttam és abban is nagyon sok volt állítólag, remélem most már tényleg jó lesz, 1 hónapja szerelőnél van, előtte is már mindenféle tömítés ki lett cserélve ami szóba jöhetett mert folyt is el olaj a motorból, remélem csak ez volt a baja és nem kell még a dugattyú gyűrűket is kicserélni mert akkor megeszem a kalapom...


Reméljük, hogy ez megoldja a dolgot.
Mennyibe fájt, ha meg szabad kérdezni?


ma hoztam el a kocsit, azt mondta a szerelő hogy hajtsam még hogy biztosra tudjuk hogy ez volt e a hiba, elvileg a gyűrűk még tökéletesek mert nincs megkarcolva a dugattyúnál a fal szóval tuti jónak kell lennie, meg még valami keringető cső ami a kipufogóhoz vezeti a levegőt teljesen ki volt lapulva és nem áramlott benne a levegő normálisan ezáltal olajat nyomott a kipufogó torokba vagy mi /azt mondta emiatt füstöl az autó gázadásnál néha/, már nem tudtam figyelni rá mert örültem hogy kész a kocsi. kipróbáltam és nagyon megy most előtte nem ment ilyen jól, összesen 200ezret füzettem érte abból 90ezer volt a tömítés készlet amibe ugye az összes tömítés benne van meg a szimeringek is, az a kis 10 centis cső pedig 10ezer ft volt, nagyjából olyan 150ezer az egész móka szerelőtől függően kinek mennyi az óradíja

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 19:08


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten átesett a sas egy kuplungcserén!
Eddig elég "nehézkesen" lehetett benyomni meg nyikorgott nyekergett közben!
Most, hogy ki lett cserélve semmi hangja, ez jó, tetszik
Viszont ami a kérdésem lenne, hogy az normális, hogy csere után a pedált szinte "fújva" le lehet nyomni,nagyon könnyű és nagyon fent fog szinte pár centit kell csak benyomni!!??
Én régen a bovdeneseknél azt szoktam meg, hogy csere után szinte teljesen be kellett nyomni úgy volt jó és ahogy kopott úgy jött egyre feljebb!
Szóval működésileg így jó,hogy nagyon könnyű és alig kell benyomni és már csinálja a dolgát??
Vagy lehet rajta állítani?!
Előre is köszönöm!


a BMW, legalábbis az E46 kuplungok mind magasan fognak. sokan azt hiszik rossz. ha nem rángat és nem csúszik, akkor nincs azzal gond.


Aham, köszi...
Ez már rángatott rendesen sokszor....
Most jó, nagy nagyon könnyű benyomni és szokatlan...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 18:51


Pitykoo írta: Hali!
A héten átesett a sas egy kuplungcserén!
Eddig elég "nehézkesen" lehetett benyomni meg nyikorgott nyekergett közben!
Most, hogy ki lett cserélve semmi hangja, ez jó, tetszik
Viszont ami a kérdésem lenne, hogy az normális, hogy csere után a pedált szinte "fújva" le lehet nyomni,nagyon könnyű és nagyon fent fog szinte pár centit kell csak benyomni!!??
Én régen a bovdeneseknél azt szoktam meg, hogy csere után szinte teljesen be kellett nyomni úgy volt jó és ahogy kopott úgy jött egyre feljebb!
Szóval működésileg így jó,hogy nagyon könnyű és alig kell benyomni és már csinálja a dolgát??
Vagy lehet rajta állítani?!
Előre is köszönöm!


a BMW, legalábbis az E46 kuplungok mind magasan fognak. sokan azt hiszik rossz. ha nem rángat és nem csúszik, akkor nincs azzal gond.