jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 20:53


Pitykoo írta:
jrtom írta:
Pitykoo írta:
jrtom írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...


Szia. Az úgy nem jó, a motorjárásának megkell változni. Nem tud visszaszellőztetni a karterba. A kartercsövek lehet hogy jók csak a nívópálca csöve van teljesen eldugulva, ott ahol a szellőztető szelepről rámegy a cső.


Aham...de magát a nívópálcát könnyen ki tudom húzni, vagy az független tőle?!
Azzal mit tudok csinálni?! Szedjem szét pucoljam ki?!
Am... meg könnyen rá tudok ismerni hogy melyik az amit te mondasz?!


A légszűrőházat meg a gégecsövet ami a folytószelepre megy kiveszed akkor hozzáférsz a pálca csövének csavarjához és kitudod húzni, de az olajból lekell engedni mert folyni fog. Látni fogod, hogy nívó csövének van egy leágazása amire megy egy dumicső ami a te esetedben állítólag új, de az kiderül úgy is ha megnézed. Szóval az a leágazás szokott eldugulni az olajsártól. Kilehet pucolni, de kell hozzó gázlámpa és azzal kell melegíteni, hogy fellágyúljon a kokszos olaj a csőben, utánna levegővel kell fujatni. Ezt a műveletet lehetőleg szabtéren csináld mert kicsit füst lesz


Oksa, köszönöm szépen a segítséget..
Megpróbálom majd hátha sikerül és majd jelentkezem milyen lett!


Még annyit, hogy tömítőkarikát rendelj a nívóra.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 20:41


jrtom írta:
Pitykoo írta:
jrtom írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...


Szia. Az úgy nem jó, a motorjárásának megkell változni. Nem tud visszaszellőztetni a karterba. A kartercsövek lehet hogy jók csak a nívópálca csöve van teljesen eldugulva, ott ahol a szellőztető szelepről rámegy a cső.


Aham...de magát a nívópálcát könnyen ki tudom húzni, vagy az független tőle?!
Azzal mit tudok csinálni?! Szedjem szét pucoljam ki?!
Am... meg könnyen rá tudok ismerni hogy melyik az amit te mondasz?!


A légszűrőházat meg a gégecsövet ami a folytószelepre megy kiveszed akkor hozzáférsz a pálca csövének csavarjához és kitudod húzni, de az olajból lekell engedni mert folyni fog. Látni fogod, hogy nívó csövének van egy leágazása amire megy egy dumicső ami a te esetedben állítólag új, de az kiderül úgy is ha megnézed. Szóval az a leágazás szokott eldugulni az olajsártól. Kilehet pucolni, de kell hozzó gázlámpa és azzal kell melegíteni, hogy fellágyúljon a kokszos olaj a csőben, utánna levegővel kell fujatni. Ezt a műveletet lehetőleg szabtéren csináld mert kicsit füst lesz


Oksa, köszönöm szépen a segítséget..
Megpróbálom majd hátha sikerül és majd jelentkezem milyen lett!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 20:14


Pitykoo írta:
jrtom írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...


Szia. Az úgy nem jó, a motorjárásának megkell változni. Nem tud visszaszellőztetni a karterba. A kartercsövek lehet hogy jók csak a nívópálca csöve van teljesen eldugulva, ott ahol a szellőztető szelepről rámegy a cső.


Aham...de magát a nívópálcát könnyen ki tudom húzni, vagy az független tőle?!
Azzal mit tudok csinálni?! Szedjem szét pucoljam ki?!
Am... meg könnyen rá tudok ismerni hogy melyik az amit te mondasz?!


A légszűrőházat meg a gégecsövet ami a folytószelepre megy kiveszed akkor hozzáférsz a pálca csövének csavarjához és kitudod húzni, de az olajból lekell engedni mert folyni fog. Látni fogod, hogy nívó csövének van egy leágazása amire megy egy dumicső ami a te esetedben állítólag új, de az kiderül úgy is ha megnézed. Szóval az a leágazás szokott eldugulni az olajsártól. Kilehet pucolni, de kell hozzó gázlámpa és azzal kell melegíteni, hogy fellágyúljon a kokszos olaj a csőben, utánna levegővel kell fujatni. Ezt a műveletet lehetőleg szabtéren csináld mert kicsit füst lesz

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 19:57


jrtom írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...


Szia. Az úgy nem jó, a motorjárásának megkell változni. Nem tud visszaszellőztetni a karterba. A kartercsövek lehet hogy jók csak a nívópálca csöve van teljesen eldugulva, ott ahol a szellőztető szelepről rámegy a cső.


Aham...de magát a nívópálcát könnyen ki tudom húzni, vagy az független tőle?!
Azzal mit tudok csinálni?! Szedjem szét pucoljam ki?!
Am... meg könnyen rá tudok ismerni hogy melyik az amit te mondasz?!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 19:42


Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...


Szia. Az úgy nem jó, a motorjárásának megkell változni. Nem tud visszaszellőztetni a karterba. A kartercsövek lehet hogy jók csak a nívópálca csöve van teljesen eldugulva, ott ahol a szellőztető szelepről rámegy a cső.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 19:05


Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz troger

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 20. kedd, 09:25


troger írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!


attól kuplung még lehet... mert ugye üresben ugyanúgy rá vanfeszülve a lendkerékre. vagy a motorban valami, de az meg nem a váltó felől jönne. videót nem tudsz róla csinálni esetleg?


Benyomott kuplung : https://www.youtube.com/watch?v=2zxgpp3HggQ
felengedett kuplung, itt hallani a hangot: https://www.youtube.com/watch?v=JCNoe-aIjwQ


hát én még ilyet nem hallottam. nem ilyet képzeltem volna el. mondjuk hangra, kb olyan, mint egy lemezdarab a kipufogó rendszeren, ami korrodált és rezeg. de az mindig rezegne. hát sajna nem tudom.


Sziasztok ez egyértelműen kinyomó csapágy a csapágy benyomáskor eszi a kinyomó szerkezetet



http://kuplungviaweb.blogspot....olasa.html


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz troger

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 20. kedd, 09:22


YELLOW írta:
Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!


attól kuplung még lehet... mert ugye üresben ugyanúgy rá vanfeszülve a lendkerékre. vagy a motorban valami, de az meg nem a váltó felől jönne. videót nem tudsz róla csinálni esetleg?


Benyomott kuplung : https://www.youtube.com/watch?v=2zxgpp3HggQ
felengedett kuplung, itt hallani a hangot: https://www.youtube.com/watch?v=JCNoe-aIjwQ


hát én még ilyet nem hallottam. nem ilyet képzeltem volna el. mondjuk hangra, kb olyan, mint egy lemezdarab a kipufogó rendszeren, ami korrodált és rezeg. de az mindig rezegne. hát sajna nem tudom.


Sziasztok ez egyértelműen kinyomó csapágy a csapágy benyomáskor eszi a kinyomó szerkezetet



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 20. kedd, 09:23

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 20. kedd, 08:46


anubisz írta: Hát én is Dányba kötöttem ki, mindenki őt ajánlotta, itthon levetettem a váltót, levittük, ott előttem kapták szét 10 perc alatt atomjaira. Állt vagy 20 kocsi még ott, meg hegyekbe a váltók. A benyomás jó. Barátaim is oda hordják. 280 lesz, olaj nélkül, mert csak 5 litert tesznek bele, feltölteni mejd felszerelés után kell. Csináltam pár képet mindjárt felrakom. Hét vége,jövő hét eleje készül el.


Szia!

Egyrészt köszönet a remek képekért!
Másrészt össz tudnád foglalni, hogy:
- milyen tünetek miatt kellett szétkapni?
- mit tartalmaz a 280e Ft, minden kopó/mozgó részt kicserélnek?
- pontosan milyen típusú a váltód?
- mennyibe került a váltó leszereltetése meg majd a visszarakatása?

Bocs a sok kérdésért, de szerintem ez minden automata váltós autó tulaját érdekelhet/érintheti



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. május 20. kedd, 07:12


Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!


attól kuplung még lehet... mert ugye üresben ugyanúgy rá vanfeszülve a lendkerékre. vagy a motorban valami, de az meg nem a váltó felől jönne. videót nem tudsz róla csinálni esetleg?


Benyomott kuplung : https://www.youtube.com/watch?v=2zxgpp3HggQ
felengedett kuplung, itt hallani a hangot: https://www.youtube.com/watch?v=JCNoe-aIjwQ


hát én még ilyet nem hallottam. nem ilyet képzeltem volna el. mondjuk hangra, kb olyan, mint egy lemezdarab a kipufogó rendszeren, ami korrodált és rezeg. de az mindig rezegne. hát sajna nem tudom.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 20:00


Hát én is Dányba kötöttem ki, mindenki őt ajánlotta, itthon levetettem a váltót, levittük, ott előttem kapták szét 10 perc alatt atomjaira. Állt vagy 20 kocsi még ott, meg hegyekbe a váltók. A benyomás jó. Barátaim is oda hordják. 280 lesz, olaj nélkül, mert csak 5 litert tesznek bele, feltölteni mejd felszerelés után kell. Csináltam pár képet mindjárt felrakom. Hét vége,jövő hét eleje készül el.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 19. hétfő, 20:05

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Kuszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 18:36


YELLOW írta:
Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!


attól kuplung még lehet... mert ugye üresben ugyanúgy rá vanfeszülve a lendkerékre. vagy a motorban valami, de az meg nem a váltó felől jönne. videót nem tudsz róla csinálni esetleg?


Benyomott kuplung : https://www.youtube.com/watch?v=2zxgpp3HggQ
felengedett kuplung, itt hallani a hangot: https://www.youtube.com/watch?v=JCNoe-aIjwQ


pokecs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz pokecs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 18:05


Urak ebben szeretném a segítségeteket kérni.Mi a következő lépés?????,

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 17:26


Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!


attól kuplung még lehet... mert ugye üresben ugyanúgy rá vanfeszülve a lendkerékre. vagy a motorban valami, de az meg nem a váltó felől jönne. videót nem tudsz róla csinálni esetleg?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Kuszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 17:21


YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!