autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Kuszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. július 19. szombat, 15:16


m87z írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen


Hidegen is vagy csak melegen? Ugyanez a bajom ugyanezzel a motorral, azért kérdezem. Nekem csak melegen, főleg amikor nincs pörgetve pl városban vagy alapjárat után gázadásra bitang füst, de motorfékes üzem után is ugyanez.

Szóval, ha nálad is ez van akkor várd meg amig az enyém kész lesz és megmondom mi volt a baj. Kedden viszem javíttatni.



Üdv
Nekem az n46os motorral is ugyanez a gond 600km alatt megevett több mint 1 liter olajat de viszont nem füstölt, a szerelő mondta hogy a katalizátor felfogta a füstöt remélhetőleg az nem ment tönkre még emiatt. kb 2 hete szét van szedve az autó elég jól ki lett belezve de a motort nem kell kivenni hozzá. még szerencse az előző gazdáját nagyon érdekelte hogy eszi az olajat inkább csak után töltögette...


Általában akkor füstöl ha alapjáraton jár egy kicsit, és utánna gázt adok, menet közben nem vettem észre, visszapillantóból nem látok magam után füstöt.

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. július 19. szombat, 14:27


Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen


Hidegen is vagy csak melegen? Ugyanez a bajom ugyanezzel a motorral, azért kérdezem. Nekem csak melegen, főleg amikor nincs pörgetve pl városban vagy alapjárat után gázadásra bitang füst, de motorfékes üzem után is ugyanez.

Szóval, ha nálad is ez van akkor várd meg amig az enyém kész lesz és megmondom mi volt a baj. Kedden viszem javíttatni.



Üdv
Nekem az n46os motorral is ugyanez a gond 600km alatt megevett több mint 1 liter olajat de viszont nem füstölt, a szerelő mondta hogy a katalizátor felfogta a füstöt remélhetőleg az nem ment tönkre még emiatt. kb 2 hete szét van szedve az autó elég jól ki lett belezve de a motort nem kell kivenni hozzá. még szerencse az előző gazdáját nagyon érdekelte hogy eszi az olajat inkább csak után töltögette...

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 19. szombat, 12:11


Kuszi írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen


Hidegen is vagy csak melegen? Ugyanez a bajom ugyanezzel a motorral, azért kérdezem. Nekem csak melegen, főleg amikor nincs pörgetve pl városban vagy alapjárat után gázadásra bitang füst, de motorfékes üzem után is ugyanez.

Szóval, ha nálad is ez van akkor várd meg amig az enyém kész lesz és megmondom mi volt a baj. Kedden viszem javíttatni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 19. szombat, 12:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Kuszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. július 19. szombat, 09:05


Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 19. szombat, 08:57


Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Kuszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 21:22


Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 13:46


Sziasztok!
Valaki tudja, hogy mennyinek kéne lenni a kompressziónak N42B20 motorban?
Köszi


bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. július 12. szombat, 09:21


YELLOW írta:
bozokizs írta: Sziasztok!

a Problémám a következö lenne. Vettem egy 2002es 530d-t minden szuper örültem neki stb. Majd tegnap délután hazafelé menet éreztem hogy 110 körül az auto meg meg torpan és a visszapillantóba nézve láttam hogy nagyon füstöl fehér füstöt eregetett. Hazaérve felnyitottam a motorház tetőt majd letekertem az olajbetöltő tetejét és ez a látvány fogadott.kép
Gondolom hengerfejes lett.?


azta qrva... kb jah. valószínű. ha szerencséd van, hengerfejtömítés csere, ha nem, és mondjuk balsetes volt az autó, akkor könnyen megrepedhetett a blokk. sok ilyen van.


Hát azt hiszem nem volt balesetes mert jelenleg ausztriában élek itt műszakin az ÖAMTC-nél műszakizott ami itt ausztriában a legszigorubb és mindent megnéznek. Ott kiderült volna ha törött a kocsi. Remélem csak a tömítés lesz bár garanciát vállalt rá a kereskedő. Kiderül mi lesz. Köszi a választ. Olvastam valahol hogy ha nem megfelelően használod ezt a diesel motort akkor hajlamos melegedni és az is ehez vezethet, van ebben valami igazság?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 12. szombat, 09:27

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. július 12. szombat, 09:16


bozokizs írta: Sziasztok!

a Problémám a következö lenne. Vettem egy 2002es 530d-t minden szuper örültem neki stb. Majd tegnap délután hazafelé menet éreztem hogy 110 körül az auto meg meg torpan és a visszapillantóba nézve láttam hogy nagyon füstöl fehér füstöt eregetett. Hazaérve felnyitottam a motorház tetőt majd letekertem az olajbetöltő tetejét és ez a látvány fogadott.kép
Gondolom hengerfejes lett.?


azta qrva... kb jah. valószínű. ha szerencséd van, hengerfejtömítés csere, ha nem, és mondjuk balsetes volt az autó, akkor könnyen megrepedhetett a blokk. sok ilyen van.

bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. július 12. szombat, 07:24


Sziasztok!

a Problémám a következö lenne. Vettem egy 2002es 530d-t minden szuper örültem neki stb. Majd tegnap délután hazafelé menet éreztem hogy 110 körül az auto meg meg torpan és a visszapillantóba nézve láttam hogy nagyon füstöl fehér füstöt eregetett. Hazaérve felnyitottam a motorház tetőt majd letekertem az olajbetöltő tetejét és ez a látvány fogadott.kép
Gondolom hengerfejes lett.?

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 19:03


Szevasztok!Előjött az első probléma az en kis 525tds emmel.A jelenseg olaszorszagba tartva 150km utan egyszer csak elkezdett vissza visszaremegni a gazpedal az auto pedig elkezdett rangatni 120 nal a palyan,visszatettem 4.-be hogy elinduljon jobban erre kivillant a DDE sarga lampa hosszan majd elaludt.Ezt kovetoen kiallatam a benzinkutra hagytam ketyegni majd problema mentesen megerkeztem 120 nal nem tobbel haladva jesoloba.A kerdesem a kovetkezo mi a franc lehetett ez?Az ember felve indul majd haza jovo heten.Soha nem csinalt ilyet egy tds em se.Premium gazolaj van benne.ötlet?Hazaerek diag lesz csak addig azerintetek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 09:35


bata0305 írta: Sziasztok,

e46 320d (2002.10)FL 150LE

Akérdésem a következő lenne:

A autó lassan reagál a gázadásra . Lenyomom a pedált és kb eltelik 1 mp és utána indul meg

nincs semmi baja egyébként mikor megindul úgy húz ahogy kell csak kicsit zavaró
nagyobb fordulaton 2300 körül már nincs ilyen nagy de ott is érezhető
végsebességre, menetteljesitményre nincs vele baj csak a gázrekció


valakinek vélemény?

köszi a válaszokat


az elektromos gázpedál márcsak ilyen, nem lesz olyan közvetlen, mint a bowdenes. bár az 1 sec-et kicsit sokallom.

bata0305
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bata0305

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 09:10


Sziasztok,

e46 320d (2002.10)FL 150LE

Akérdésem a következő lenne:

A autó lassan reagál a gázadásra . Lenyomom a pedált és kb eltelik 1 mp és utána indul meg

nincs semmi baja egyébként mikor megindul úgy húz ahogy kell csak kicsit zavaró
nagyobb fordulaton 2300 körül már nincs ilyen nagy de ott is érezhető
végsebességre, menetteljesitményre nincs vele baj csak a gázrekció


valakinek vélemény?

köszi a válaszokat

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 09:44


jrtom írta:
Pitykoo írta: Hali!
Leszedtem a nívó csövet meg ami beleágazik csövet és megnéztem őket!
Nincs eldugulva, tiszták!
Motor beindít olajsapka letekerés még most se érzem a levegőt!
Hol lehet a hiba, mit nézzek még meg rajta?!
Előre is köszi!


Hogyha nem változik a motor járása levett beöntősapka vagy kihúzott nívópálcára akkor még mindig falsot szív a motor valahol vagy valamelyik kartergázcső elvan dugulva. Át kell nézni az összes csövet sajna.


Az jó!
Sajna nagyon nem merem jobban megbontani nehogy elrontsak valamit!
Am... mikor gázt adok hallani olyan hangot mintha valahonnan szívna be levegőt csak nem tudom honnan...
Akkor lehet azt kéne megkeresni!?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. június 07. szombat, 21:31


Pitykoo írta: Hali!
Leszedtem a nívó csövet meg ami beleágazik csövet és megnéztem őket!
Nincs eldugulva, tiszták!
Motor beindít olajsapka letekerés még most se érzem a levegőt!
Hol lehet a hiba, mit nézzek még meg rajta?!
Előre is köszi!


Hogyha nem változik a motor járása levett beöntősapka vagy kihúzott nívópálcára akkor még mindig falsot szív a motor valahol vagy valamelyik kartergázcső elvan dugulva. Át kell nézni az összes csövet sajna.