feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 19:19


bozokizs írta:
bozokizs írta:
YELLOW írta:
bozokizs írta: Sziasztok!

a Problémám a következö lenne. Vettem egy 2002es 530d-t minden szuper örültem neki stb. Majd tegnap délután hazafelé menet éreztem hogy 110 körül az auto meg meg torpan és a visszapillantóba nézve láttam hogy nagyon füstöl fehér füstöt eregetett. Hazaérve felnyitottam a motorház tetőt majd letekertem az olajbetöltő tetejét és ez a látvány fogadott.kép
Gondolom hengerfejes lett.?


azta qrva... kb jah. valószínű. ha szerencséd van, hengerfejtömítés csere, ha nem, és mondjuk balsetes volt az autó, akkor könnyen megrepedhetett a blokk. sok ilyen van.


Hát azt hiszem nem volt balesetes mert jelenleg ausztriában élek itt műszakin az ÖAMTC-nél műszakizott ami itt ausztriában a legszigorubb és mindent megnéznek. Ott kiderült volna ha törött a kocsi. Remélem csak a tömítés lesz bár garanciát vállalt rá a kereskedő. Kiderül mi lesz. Köszi a választ. Olvastam valahol hogy ha nem megfelelően használod ezt a diesel motort akkor hajlamos melegedni és az is ehez vezethet, van ebben valami igazság?


Hát motorcserés lett a sárkány. Azt mondta a szerelő hogy itt kint nem javítanak hengerfejet mert az többe kerül mint ha vennének egy bontott motort. Na mindegy, elég az hogy egy hónapig huzták a dolgot de most kiderült hogy nem 3,0 motort vett bele a kereskedő ugyanis garis, hanem 2,5öst. A szerelő azt mondja nem jó valami nem tudja összehozni. A kérdésem az lenne. Lehetséges 530dbe 525ös motorját beletenni?


Lehet jobban jártál volna, ha hazaküldöd Magyarországra a hengerfejet felújíttatni, Hódmezővásárhelyen van egy felújító cég akik 30 éve ezzel foglalkoznak.



bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 18:54


bozokizs írta:
YELLOW írta:
bozokizs írta: Sziasztok!

a Problémám a következö lenne. Vettem egy 2002es 530d-t minden szuper örültem neki stb. Majd tegnap délután hazafelé menet éreztem hogy 110 körül az auto meg meg torpan és a visszapillantóba nézve láttam hogy nagyon füstöl fehér füstöt eregetett. Hazaérve felnyitottam a motorház tetőt majd letekertem az olajbetöltő tetejét és ez a látvány fogadott.kép
Gondolom hengerfejes lett.?


azta qrva... kb jah. valószínű. ha szerencséd van, hengerfejtömítés csere, ha nem, és mondjuk balsetes volt az autó, akkor könnyen megrepedhetett a blokk. sok ilyen van.


Hát azt hiszem nem volt balesetes mert jelenleg ausztriában élek itt műszakin az ÖAMTC-nél műszakizott ami itt ausztriában a legszigorubb és mindent megnéznek. Ott kiderült volna ha törött a kocsi. Remélem csak a tömítés lesz bár garanciát vállalt rá a kereskedő. Kiderül mi lesz. Köszi a választ. Olvastam valahol hogy ha nem megfelelően használod ezt a diesel motort akkor hajlamos melegedni és az is ehez vezethet, van ebben valami igazság?


Hát motorcserés lett a sárkány. Azt mondta a szerelő hogy itt kint nem javítanak hengerfejet mert az többe kerül mint ha vennének egy bontott motort. Na mindegy, elég az hogy egy hónapig huzták a dolgot de most kiderült hogy nem 3,0 motort vett bele a kereskedő ugyanis garis, hanem 2,5öst. A szerelő azt mondja nem jó valami nem tudja összehozni. A kérdésem az lenne. Lehetséges 530dbe 525ös motorját beletenni?

kisslacc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kisslacc

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 22:20


Pitykoo írta:
Szemy írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy lehet e állítani azon, hogy a kuplungpedál ne fent hanem lent fogjon/emeljen ki/?!
Azt már tudom, hogy a BMW alapból ilyen, de nekem az összes eddigi kocsim ill. a céges kocsik is mind lent fognak és nehezen áll rá a lábam!
Elég sokat balf-oskodom vele, mint valami kezdő és ez kicsit zavar...
Válaszokat előre is köszönöm....


Szia!

Tudomasom szerint nem lehet allitani, hogy hol fogjon a kuplungpedal. Jo nehany evvel ezelött több helyen is utanakerdeztem, mivel nekem sem tetszett a dolog, de mindig ezt a valaszt kaptam. Ugyhogy beletörödtem es megszoktam.

Egyebkent igazad van, valoban alapbol eleg magasan fog, de egy kis gyakorlassal megszokod es akkor nem lesz gond.

Szemy


Köszönöm szépen a választ!
Elég nehézkesen szokom meg, főleg hogy egész nap más kocsival járok utána meg jövök haza az enyémmel, mindig kínlódok vele...
De majdcsak megszokom addig meg még kíváncsiskodom én is hátha valaki kitalált már rá valamit!


Sajnos az E91-ben is így van Én is februárban cseréltem teljes kuplung szettet lendkerékkel együtt... és baromira fent fog. Így nem lehet jól csúsztatni.
Jövő héten pont viszem a haverhoz szervízbe és rákérdezek hátha mond vmi biztatót.
A régebbi típusoknál ahol bovdenes volt a kuplung ott lehetett símán állítani rajta... Szerintem ezeken már azért nem lehet mert rásegítéses.



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 21:54


Szemy írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy lehet e állítani azon, hogy a kuplungpedál ne fent hanem lent fogjon/emeljen ki/?!
Azt már tudom, hogy a BMW alapból ilyen, de nekem az összes eddigi kocsim ill. a céges kocsik is mind lent fognak és nehezen áll rá a lábam!
Elég sokat balf-oskodom vele, mint valami kezdő és ez kicsit zavar...
Válaszokat előre is köszönöm....


Szia!

Tudomasom szerint nem lehet allitani, hogy hol fogjon a kuplungpedal. Jo nehany evvel ezelött több helyen is utanakerdeztem, mivel nekem sem tetszett a dolog, de mindig ezt a valaszt kaptam. Ugyhogy beletörödtem es megszoktam.

Egyebkent igazad van, valoban alapbol eleg magasan fog, de egy kis gyakorlassal megszokod es akkor nem lesz gond.

Szemy


Köszönöm szépen a választ!
Elég nehézkesen szokom meg, főleg hogy egész nap más kocsival járok utána meg jövök haza az enyémmel, mindig kínlódok vele...
De majdcsak megszokom addig meg még kíváncsiskodom én is hátha valaki kitalált már rá valamit!

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 21:35


Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy lehet e állítani azon, hogy a kuplungpedál ne fent hanem lent fogjon/emeljen ki/?!
Azt már tudom, hogy a BMW alapból ilyen, de nekem az összes eddigi kocsim ill. a céges kocsik is mind lent fognak és nehezen áll rá a lábam!
Elég sokat balf-oskodom vele, mint valami kezdő és ez kicsit zavar...
Válaszokat előre is köszönöm....


Szia!

Tudomasom szerint nem lehet allitani, hogy hol fogjon a kuplungpedal. Jo nehany evvel ezelött több helyen is utanakerdeztem, mivel nekem sem tetszett a dolog, de mindig ezt a valaszt kaptam. Ugyhogy beletörödtem es megszoktam.

Egyebkent igazad van, valoban alapbol eleg magasan fog, de egy kis gyakorlassal megszokod es akkor nem lesz gond.

Szemy

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 20:25


Padre323i írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy lehet e állítani azon, hogy a kuplungpedál ne fent hanem lent fogjon/emeljen ki/?!
Azt már tudom, hogy a BMW alapból ilyen, de nekem az összes eddigi kocsim ill. a céges kocsik is mind lent fognak és nehezen áll rá a lábam!
Elég sokat balf-oskodom vele, mint valami kezdő és ez kicsit zavar...
Válaszokat előre is köszönöm....


Lassan kuplungozni kell,azért fog fent.



Múlthéten volt kuplung cserélve benne!
Előtte is fent fogott meg most is....


Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 19:23


Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy lehet e állítani azon, hogy a kuplungpedál ne fent hanem lent fogjon/emeljen ki/?!
Azt már tudom, hogy a BMW alapból ilyen, de nekem az összes eddigi kocsim ill. a céges kocsik is mind lent fognak és nehezen áll rá a lábam!
Elég sokat balf-oskodom vele, mint valami kezdő és ez kicsit zavar...
Válaszokat előre is köszönöm....


Lassan kuplungozni kell,azért fog fent.




Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 18:27


Hali!
A kérdésem az lenne hogy lehet e állítani azon, hogy a kuplungpedál ne fent hanem lent fogjon/emeljen ki/?!
Azt már tudom, hogy a BMW alapból ilyen, de nekem az összes eddigi kocsim ill. a céges kocsik is mind lent fognak és nehezen áll rá a lábam!
Elég sokat balf-oskodom vele, mint valami kezdő és ez kicsit zavar...
Válaszokat előre is köszönöm....

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 19:05


...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 04. hétfő, 20:56

kisslacc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kisslacc

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 12:19


ricardo99 írta:
kisslacc írta:
YELLOW írta:
kisslacc írta:
ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.


ezt pont te mondod meg? értesz hozzá úgy látszik. nem zavar, hogy 18tds azaz E36-ról van szó??? nem E46!!!


szerintem meg a 18tds-t jobb nem piszkálni, mint írtam.


Igazad van! Benéztem, nem is figyeltem hogy tds... és E36...
Sory, az e36-ról nincs tapasztalatom

Szerintem odafigyeléssel ettől függetlenül lehet tuningolni. Mi egy éve csináltunk meg egy öreg hat hengeres A6-os quattrot. 96-os évjárat. Azóta is szépen megy.

A srácnak szerintem csak egy kis nyomaték kell, hogy érezze a városban ha kicsit jobban odanyom.





Hali hát igen e36 ról van szó!nem tudom a chipbe valahogy nem nagyon hiszek itt ott olvasgatok jokat roszakat róla de köszi szépen a válaszokat.


Hali!
Jó dolog ám az a Chip Mifelénk elég sokat alkalmazzuk szinte mindenféle motorhoz. Mi szoktunk chipezni munkagépeket is nem csak személygépkocsikat. És ez a terület tudom nehéz elhinni de kényesebb mint a személyautó tuning. 4500-6000 cm3-is 6 hengeres motoroknak adunk több nyomatékot és kb. 20-25 lóerő pluszt. Itt van olyan, hogy 8-10 órán keresztül dolgozik a motor 2200-as fordulaton folyamatosan teljesítményének 80%-án terhelve összesen több ezer üzemórán át. És stabilan működik a motor...
A szoftver tuning neccesebb... én nem szeretem mert ha újra kell rakni bármi okból a motorvezérlést akkor a szofver tuning elvész és ismét csak a gyári alap vezérlés fut...

Én megmondom őszintén, ilyeneket, hogy sport szűrő, meg gyertya, meg kipuffogó... szerintem pénzkidobás...

Nagyobb turbót rátenni meg. Na az a kockázatos. A chip tuningnál a turbó nyomás szinte alig változik... Én biztosan nem nyúlnék hozzá... Lehet, hogy azért mert az E91 már túl kényes motor... De korábban az E 46-nál sem mertem megjátszani.
Nem tudom, hogy az E36-ot lehet e chipezni és van e hozzá gyári csatis tuning. De ha jó állapotú a motor és ezt egy szerelő is alátámasztja, akkor előre!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 05:30


kisslacc írta:
YELLOW írta:
kisslacc írta:
ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.


ezt pont te mondod meg? értesz hozzá úgy látszik. nem zavar, hogy 18tds azaz E36-ról van szó??? nem E46!!!


szerintem meg a 18tds-t jobb nem piszkálni, mint írtam.


Igazad van! Benéztem, nem is figyeltem hogy tds... és E36...
Sory, az e36-ról nincs tapasztalatom

Szerintem odafigyeléssel ettől függetlenül lehet tuningolni. Mi egy éve csináltunk meg egy öreg hat hengeres A6-os quattrot. 96-os évjárat. Azóta is szépen megy.

A srácnak szerintem csak egy kis nyomaték kell, hogy érezze a városban ha kicsit jobban odanyom.



az a helyzet, hogy a fosvágen konszern motorjai főleg azok az évjáratok egész jól tuningolhatók. tulajdonképoen sok cucc nem is kell hozzá. de most, hogy nyerj 10-15 lovat, szerintem nem éri meg bántani, annyival nem lesz jobb, viszont nagyobb esély van rá, főleg egy ideősebb motornál, hogy hamarabb tönkre megy. én nem is nagyon találkoztam még olyannal, aki a 18tds-t csippelte volna. sőt nem si nagyon tudom, hogy esetleg van-e olyan nagyobb turbo, ami csak úgy feltehető rá. persze próbálkozni lehet, csak a kérdés megéri-e.

ricardo99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz ricardo99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 05:23


kisslacc írta:
YELLOW írta:
kisslacc írta:
ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.


ezt pont te mondod meg? értesz hozzá úgy látszik. nem zavar, hogy 18tds azaz E36-ról van szó??? nem E46!!!


szerintem meg a 18tds-t jobb nem piszkálni, mint írtam.


Igazad van! Benéztem, nem is figyeltem hogy tds... és E36...
Sory, az e36-ról nincs tapasztalatom

Szerintem odafigyeléssel ettől függetlenül lehet tuningolni. Mi egy éve csináltunk meg egy öreg hat hengeres A6-os quattrot. 96-os évjárat. Azóta is szépen megy.

A srácnak szerintem csak egy kis nyomaték kell, hogy érezze a városban ha kicsit jobban odanyom.





Hali hát igen e36 ról van szó!nem tudom a chipbe valahogy nem nagyon hiszek itt ott olvasgatok jokat roszakat róla de köszi szépen a válaszokat.

kisslacc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kisslacc

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 22:16


YELLOW írta:
kisslacc írta:
ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.


ezt pont te mondod meg? értesz hozzá úgy látszik. nem zavar, hogy 18tds azaz E36-ról van szó??? nem E46!!!


szerintem meg a 18tds-t jobb nem piszkálni, mint írtam.


Igazad van! Benéztem, nem is figyeltem hogy tds... és E36...
Sory, az e36-ról nincs tapasztalatom

Szerintem odafigyeléssel ettől függetlenül lehet tuningolni. Mi egy éve csináltunk meg egy öreg hat hengeres A6-os quattrot. 96-os évjárat. Azóta is szépen megy.

A srácnak szerintem csak egy kis nyomaték kell, hogy érezze a városban ha kicsit jobban odanyom.





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 21:03


kisslacc írta:
ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.


ezt pont te mondod meg? értesz hozzá úgy látszik. nem zavar, hogy 18tds azaz E36-ról van szó??? nem E46!!!


szerintem meg a 18tds-t jobb nem piszkálni, mint írtam.

kisslacc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kisslacc

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 20:51


ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.