Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 18:09


Hali!
A héten átesett a sas egy kuplungcserén!
Eddig elég "nehézkesen" lehetett benyomni meg nyikorgott nyekergett közben!
Most, hogy ki lett cserélve semmi hangja, ez jó, tetszik
Viszont ami a kérdésem lenne, hogy az normális, hogy csere után a pedált szinte "fújva" le lehet nyomni,nagyon könnyű és nagyon fent fog szinte pár centit kell csak benyomni!!??
Én régen a bovdeneseknél azt szoktam meg, hogy csere után szinte teljesen be kellett nyomni úgy volt jó és ahogy kopott úgy jött egyre feljebb!
Szóval működésileg így jó,hogy nagyon könnyű és alig kell benyomni és már csinálja a dolgát??
Vagy lehet rajta állítani?!
Előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz danika79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 12:28


danika79 írta:
danika79 írta:
YELLOW írta:
danika79 írta: Sziasztok van egy 1994-es 318is bmw-m.Egy olyan kérdésem lenne hogy az összes vákum csöveket lecseréltem és az alapjáratom akkor sem az igazi hidegen is 1000 és 600 között mozog melegen pedig 700.Tudna ebben valaki segíteni ? Helyben is sokat fogyaszt és nemigazán megy úgy ahogy kellene .Voltam hibakódot olvasni de állítólag nincsen hiba.


melegen szerintem jó az alapjárat. bár legalábbis nálam a 700 normális. a hideg alapjárat meg valószínű, én szerintem valami hőszenzor lesz, ami foylamatosan olyan értéket küld, hogy meleg a motor. ezért az hidegen nem jó. próba képen, húzd le a légtömegmérő csatiját, és úgy indítsd be hidegen is. nézd meg akkor ugrál -e. ha igen, akkor a légtömegmérő rossz, és szerintem hőszenzor lesz. viszont ha lehúzod, akkor dobni fog rá hibakódot lehet, szóval ne lepődj majd meg.


Melegen is néha változik mikor lehúztam a csatit leált az autó mitől lehet? Gyertyakábel sem a legjobb .

Az összes hőgombát meg ilyesmit cseréltem rajta gyárit .

Köszönöm a válaszod.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz danika79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 12:26


danika79 írta:
YELLOW írta:
danika79 írta: Sziasztok van egy 1994-es 318is bmw-m.Egy olyan kérdésem lenne hogy az összes vákum csöveket lecseréltem és az alapjáratom akkor sem az igazi hidegen is 1000 és 600 között mozog melegen pedig 700.Tudna ebben valaki segíteni ? Helyben is sokat fogyaszt és nemigazán megy úgy ahogy kellene .Voltam hibakódot olvasni de állítólag nincsen hiba.


melegen szerintem jó az alapjárat. bár legalábbis nálam a 700 normális. a hideg alapjárat meg valószínű, én szerintem valami hőszenzor lesz, ami foylamatosan olyan értéket küld, hogy meleg a motor. ezért az hidegen nem jó. próba képen, húzd le a légtömegmérő csatiját, és úgy indítsd be hidegen is. nézd meg akkor ugrál -e. ha igen, akkor a légtömegmérő rossz, és szerintem hőszenzor lesz. viszont ha lehúzod, akkor dobni fog rá hibakódot lehet, szóval ne lepődj majd meg.


Melegen is néha változik mikor lehúztam a csatit leált az autó mitől lehet? Gyertyakábel sem a legjobb .

Az összes hőgombát meg ilyesmit cseréltem rajta gyárit .


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz danika79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 12:24


YELLOW írta:
danika79 írta: Sziasztok van egy 1994-es 318is bmw-m.Egy olyan kérdésem lenne hogy az összes vákum csöveket lecseréltem és az alapjáratom akkor sem az igazi hidegen is 1000 és 600 között mozog melegen pedig 700.Tudna ebben valaki segíteni ? Helyben is sokat fogyaszt és nemigazán megy úgy ahogy kellene .Voltam hibakódot olvasni de állítólag nincsen hiba.


melegen szerintem jó az alapjárat. bár legalábbis nálam a 700 normális. a hideg alapjárat meg valószínű, én szerintem valami hőszenzor lesz, ami foylamatosan olyan értéket küld, hogy meleg a motor. ezért az hidegen nem jó. próba képen, húzd le a légtömegmérő csatiját, és úgy indítsd be hidegen is. nézd meg akkor ugrál -e. ha igen, akkor a légtömegmérő rossz, és szerintem hőszenzor lesz. viszont ha lehúzod, akkor dobni fog rá hibakódot lehet, szóval ne lepődj majd meg.


Melegen is néha változik mikor lehúztam a csatit leált az autó mitől lehet? Gyertyakábel sem a legjobb .

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 12:06


danika79 írta: Sziasztok van egy 1994-es 318is bmw-m.Egy olyan kérdésem lenne hogy az összes vákum csöveket lecseréltem és az alapjáratom akkor sem az igazi hidegen is 1000 és 600 között mozog melegen pedig 700.Tudna ebben valaki segíteni ? Helyben is sokat fogyaszt és nemigazán megy úgy ahogy kellene .Voltam hibakódot olvasni de állítólag nincsen hiba.


melegen szerintem jó az alapjárat. bár legalábbis nálam a 700 normális. a hideg alapjárat meg valószínű, én szerintem valami hőszenzor lesz, ami foylamatosan olyan értéket küld, hogy meleg a motor. ezért az hidegen nem jó. próba képen, húzd le a légtömegmérő csatiját, és úgy indítsd be hidegen is. nézd meg akkor ugrál -e. ha igen, akkor a légtömegmérő rossz, és szerintem hőszenzor lesz. viszont ha lehúzod, akkor dobni fog rá hibakódot lehet, szóval ne lepődj majd meg.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz danika79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 11:59


Sziasztok van egy 1994-es 318is bmw-m.Egy olyan kérdésem lenne hogy az összes vákum csöveket lecseréltem és az alapjáratom akkor sem az igazi hidegen is 1000 és 600 között mozog melegen pedig 700.Tudna ebben valaki segíteni ? Helyben is sokat fogyaszt és nemigazán megy úgy ahogy kellene .Voltam hibakódot olvasni de állítólag nincsen hiba.
Az autó a korához képest nagyon jó állapotban van mindent kicseréltem amit kellett.Előre is köszönöm a segítségeteket üdv szép napot mindenkinek.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 01. péntek, 12:04

ricardo99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz ricardo99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 12:29


YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 12:20


ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.

ricardo99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz ricardo99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 11:51


Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.

hogaradoc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hogaradoc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 10:20


Sziasztok!
Egy kicsit lehet hogy hülye kérdés lesz van egy e46 320d amivel jöttem a faluban volt egy fémes hang nem tudtam mi volt az hazaértem kinyomtam a kuplungot és megált azóta nem lehet elindítani. lehetséges hogy a vezérlésem elugrott a gép diesel elektronika eeprom hibát ír de azt sem mindig dobja be . De viszont meg sem indul vannak ötletek esetleg .



Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 14:40


m87z írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
m87z írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen


Hidegen is vagy csak melegen? Ugyanez a bajom ugyanezzel a motorral, azért kérdezem. Nekem csak melegen, főleg amikor nincs pörgetve pl városban vagy alapjárat után gázadásra bitang füst, de motorfékes üzem után is ugyanez.

Szóval, ha nálad is ez van akkor várd meg amig az enyém kész lesz és megmondom mi volt a baj. Kedden viszem javíttatni.



Üdv
Nekem az n46os motorral is ugyanez a gond 600km alatt megevett több mint 1 liter olajat de viszont nem füstölt, a szerelő mondta hogy a katalizátor felfogta a füstöt remélhetőleg az nem ment tönkre még emiatt. kb 2 hete szét van szedve az autó elég jól ki lett belezve de a motort nem kell kivenni hozzá. még szerencse az előző gazdáját nagyon érdekelte hogy eszi az olajat inkább csak után töltögette...


Általában akkor füstöl ha alapjáraton jár egy kicsit, és utánna gázt adok, menet közben nem vettem észre, visszapillantóból nem látok magam után füstöt.


Akkor majd figyeld meg egy hosszabb motorfékes lejtő után. Szerintem egy cipőben járunk. Neked szelepszár szimmeringet mondanak?



nekem szelepszár szimering és már ki is vannak cserélve, meg voltak már keménykedve nagyon és áteresztették az olajat, tiszta égett kokszos volt a motor belseje ráadásul a kipufogó torkot is kitakarították azt nem láttam és abban is nagyon sok volt állítólag, remélem most már tényleg jó lesz, 1 hónapja szerelőnél van, előtte is már mindenféle tömítés ki lett cserélve ami szóba jöhetett mert folyt is el olaj a motorból, remélem csak ez volt a baja és nem kell még a dugattyú gyűrűket is kicserélni mert akkor megeszem a kalapom...


Reméljük, hogy ez megoldja a dolgot.
Mennyibe fájt, ha meg szabad kérdezni?



m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 13:39


Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
m87z írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen


Hidegen is vagy csak melegen? Ugyanez a bajom ugyanezzel a motorral, azért kérdezem. Nekem csak melegen, főleg amikor nincs pörgetve pl városban vagy alapjárat után gázadásra bitang füst, de motorfékes üzem után is ugyanez.

Szóval, ha nálad is ez van akkor várd meg amig az enyém kész lesz és megmondom mi volt a baj. Kedden viszem javíttatni.



Üdv
Nekem az n46os motorral is ugyanez a gond 600km alatt megevett több mint 1 liter olajat de viszont nem füstölt, a szerelő mondta hogy a katalizátor felfogta a füstöt remélhetőleg az nem ment tönkre még emiatt. kb 2 hete szét van szedve az autó elég jól ki lett belezve de a motort nem kell kivenni hozzá. még szerencse az előző gazdáját nagyon érdekelte hogy eszi az olajat inkább csak után töltögette...


Általában akkor füstöl ha alapjáraton jár egy kicsit, és utánna gázt adok, menet közben nem vettem észre, visszapillantóból nem látok magam után füstöt.


Akkor majd figyeld meg egy hosszabb motorfékes lejtő után. Szerintem egy cipőben járunk. Neked szelepszár szimmeringet mondanak?



nekem szelepszár szimering és már ki is vannak cserélve, meg voltak már keménykedve nagyon és áteresztették az olajat, tiszta égett kokszos volt a motor belseje ráadásul a kipufogó torkot is kitakarították azt nem láttam és abban is nagyon sok volt állítólag, remélem most már tényleg jó lesz, 1 hónapja szerelőnél van, előtte is már mindenféle tömítés ki lett cserélve ami szóba jöhetett mert folyt is el olaj a motorból, remélem csak ez volt a baja és nem kell még a dugattyú gyűrűket is kicserélni mert akkor megeszem a kalapom...

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 14:38


anubisz írta: Hát én is Dányba kötöttem ki, mindenki őt ajánlotta, itthon levetettem a váltót, levittük, ott előttem kapták szét 10 perc alatt atomjaira. Állt vagy 20 kocsi még ott, meg hegyekbe a váltók. A benyomás jó. Barátaim is oda hordják. 280 lesz, olaj nélkül, mert csak 5 litert tesznek bele, feltölteni mejd felszerelés után kell. Csináltam pár képet mindjárt felrakom. Hét vége,jövő hét eleje készül el.





Szia!

Érdekelne, hogy sikerült a felújítás, milyen most a váltód? Parázok, hogy hamarosan nálam is aktuális lesz a téma... Mondjuk még nem rángat, de olyan 260ekm lehet a kocsiban és mintha óvatosan kezdené küldeni a jeleket, hogy készüljek...
Amúgy érdemes lehet megelőző jelleggel felújíttatni a váltót, vagy inkább várjam meg, míg szépen kimúlik és akkor teljes generál? Köszi!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 13:33


sutius írta: Udv mindenkinek,
Norbi vagyok ujdonsult BMW tulajdonos. Meg csak baratkozom az oldallal es latom, hogy olaj a tema. Nekem castrol edge-t ajanlottak. aki cserelte az olajat azt mondta, hogy ha nem ilyen olaj volt benne azelott lehet hogy kicsit enni fogja mig a motor meg nem szokja.
VAn ennek valosagalapja?
A masik kerdesem az lenne, hogy a kocsot 132ezer km-el vettem. A kesztyutartoban megtalatam a 2011 es 2013 nemet muszakijat a kocsinak. azokban 100ezer es 127ezer van.
Ezek alapjan valos lehet a km? gondolom nem irnak bele csak ugy akarmit....


szerintem hülyeség. nincs oylan, hogy megszokja az olajat. mozgó alkatrészek vannak, nem alakulnak sehova, főleg nem az olajhoz...
viszont ha minőségi az olaj, és az feloldja a korábbi sarat, akkor valahol ereszthet, ahol eddig a lerakódás tömített.
a valós km-t még szinte gép alapján sem lehet megmondani.
ahhoz, hogy valós képet kapj, látni kell az autó belsejét, tudni kell hogy nézett ki az előző tulaj, tulajok, hol hazsnálta rövid távra, hosszúra. ezekből leszűrve meg lehet mondani valós-e. egy városi autó kevés km-rel is lehet belülről viseletes, főlegha gyereket is szállítottak vele. nem mindegy, hogy az előző tulaj 70 vagy 120kg volt-e. autópályán használt, akár 200ezerrel is lehet patika belsős, főleg ha egy szál bél használta. összetett ez.

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 12:51


Udv mindenkinek,
Norbi vagyok ujdonsult BMW tulajdonos. Meg csak baratkozom az oldallal es latom, hogy olaj a tema. Nekem castrol edge-t ajanlottak. aki cserelte az olajat azt mondta, hogy ha nem ilyen olaj volt benne azelott lehet hogy kicsit enni fogja mig a motor meg nem szokja.
VAn ennek valosagalapja?
A masik kerdesem az lenne, hogy a kocsot 132ezer km-el vettem. A kesztyutartoban megtalatam a 2011 es 2013 nemet muszakijat a kocsinak. azokban 100ezer es 127ezer van.
Ezek alapjan valos lehet a km? gondolom nem irnak bele csak ugy akarmit....