szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 00:09


cabyka írta: Sziasztok.
Vegig neztem vagy 20 oldalt nem talaltam meg amit keresek.
Kerdesem az lenne hogy e46 facelift 2003 5 fokozatu manualis valtot lehet cserelni 6 fokozatura 2004 es manualis valtora(mindketto 320d 110kw)?


Igen lehet.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cabyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 21:04


Sziasztok.
Vegig neztem vagy 20 oldalt nem talaltam meg amit keresek.
Kerdesem az lenne hogy e46 facelift 2003 5 fokozatu manualis valtot lehet cserelni 6 fokozatura 2004 es manualis valtora(mindketto 320d 110kw)?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 19:54


flenfer írta: Sziasztok!
Milyen, és mennyi olaj kell egy e46, 320d manuális váltóba?


Hivatalosan MTF-LT-1, 2 vagy 3 és 1,4 liter.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 19:13


Sziasztok!
Milyen, és mennyi olaj kell egy e46, 320d manuális váltóba?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. november 11. kedd, 01:06


rvarnai83 írta: Sziasztok! Új vagyok a Bmw-ek nél! Vettem egy E46 2004-es 320 d 150 le automata váltós autót. Kérdésem az lenne, hogy mitől van az, hogy alacsony fordulaton kb. 1500-nál a fordulatszámmérő le-fel úgymond repked az autó meg enyhén rángat? Köszönöm előre ha valaki tud valamit!



A váltód bármikor meghalhat. Nagy távolságokra ne menj vele, és rakjál félre vagy 350 ezret a javításra. Szerintem ne is járj vele, mert csak gyilkolod.
Te még szerencsés vagy. Nekem az autópályán kezdte csinálni, menet közben, előzéskor, gyorsításkor. 40 km után a városba érve, már alig indult el a piros lámpa után. 50 m után meg csak bőgött a motor a kocsi meg nem ment. Természetesen a váltó olaj azonnal meg is égett. Amikor ezek a tünetek rendszeresek minden perc ajándék,amit még mozgásban bír a kocsi!!!
Kivételes eset ha csak tényleg olaj probléma van. Lehet azért is adták el,mert már tudták hogy haldoklik.
Ezt olvasd végig, itt le van írva minden.
http://www.automatavalto.eolda...igyeljek-/


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 11. kedd, 01:12

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. november 10. hétfő, 21:13


rvarnai83 írta:
szotakdavid írta:
rvarnai83 írta: Sziasztok! Új vagyok a Bmw-ek nél! Vettem egy 2004-es 320 d 150 le autómata váltós autót. Kérdésem az lenne, hogy mitől van az, hogy alacsony fordulaton kb. 1500-nál a fordulatszámmérő lefelé úgymond repked az autó meg enyhén rángat? Köszönöm előre ha valaki tud valamit!


váltó hiba,lehet egy olaj csere megoldja a problémát,de turbina hiba is okozhatja.

Üdv Dávid


Most van benne 194 ezer! ezt nem lehet kiolvasni?. A turbinát hogy kell ellenőrizni, hogy jó e? előre is köszi!Szakszervizbe meg tudják mondani?




Hát valszeg 294 ezer van benne ha nem több.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2000

státusz rvarnai83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. november 10. hétfő, 20:52


szotakdavid írta:
rvarnai83 írta: Sziasztok! Új vagyok a Bmw-ek nél! Vettem egy 2004-es 320 d 150 le autómata váltós autót. Kérdésem az lenne, hogy mitől van az, hogy alacsony fordulaton kb. 1500-nál a fordulatszámmérő lefelé úgymond repked az autó meg enyhén rángat? Köszönöm előre ha valaki tud valamit!


váltó hiba,lehet egy olaj csere megoldja a problémát,de turbina hiba is okozhatja.

Üdv Dávid


Most van benne 194 ezer! ezt nem lehet kiolvasni?. A turbinát hogy kell ellenőrizni, hogy jó e? előre is köszi!Szakszervizbe meg tudják mondani?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 10. hétfő, 20:55


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 10. hétfő, 20:36


rvarnai83 írta: Sziasztok! Új vagyok a Bmw-ek nél! Vettem egy 2004-es 320 d 150 le autómata váltós autót. Kérdésem az lenne, hogy mitől van az, hogy alacsony fordulaton kb. 1500-nál a fordulatszámmérő lefelé úgymond repked az autó meg enyhén rángat? Köszönöm előre ha valaki tud valamit!


váltó hiba,lehet egy olaj csere megoldja a problémát,de turbina hiba is okozhatja.

Üdv Dávid

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2000

státusz rvarnai83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. november 10. hétfő, 20:16


Sziasztok! Új vagyok a Bmw-ek nél! Vettem egy E46 2004-es 320 d 150 le automata váltós autót. Kérdésem az lenne, hogy mitől van az, hogy alacsony fordulaton kb. 1500-nál a fordulatszámmérő le-fel úgymond repked az autó meg enyhén rángat? Köszönöm előre ha valaki tud valamit!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 10. hétfő, 20:51

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. október 22. szerda, 21:48


Ocsi0621 írta:
Nem tudm mi csinálhatja!Nálam kizárásos alapon a váltó lesz a ludas!Egyenlőre járok vele így és ha nagyob lesz a baj,veszek egy bontott váltót!


Nem csak a váltó a ludas. Ennyi futásnál már mindennek van egy kis holjátéka(váltó, hardy, kardán, difi, féltengő), ami összeadódik és a rendszer utolsó eleménél hallod. Difi/féltengely. A legnagyobb holtjátéka a féltengelynek van. Én már difit és féltengelyt is cseréltem. Nagyban mérséklődött a hang, de ha nagyon figyelek most is hallani.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2014. október 22. szerda, 21:13


Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani,hogy az N40 és N42-ben hol található a motorszám?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Ocsi0621

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. október 22. szerda, 07:12


kundof1 írta:
Ocsi0621 írta:
Pitykoo írta:
Ocsi0621 írta:
Pitykoo írta:
Ocsi0621 írta:
YELLOW írta:
Ocsi0621 írta: Sziasztok!
Nemrégvásároltam egy e46 320i bömöst és van egy problémám,amire nem tudok rájönni,hogy mi lehet a baj!
Az autót járó motornál,álló helyzetben berakom 1-be egy nagy buhhanás hallatszik hátulról!Menet közben egyik váltásnál sem hallani,csak álló helyzetben!!!!!
Szerintetek mi lehet ez?????
Difi???
Kardán???
Hallottam olyat,hogy az e46-nak,gyenge a hátsó felfüggesztése,főként nagy motoros autóknál előfordult ilyen probléma,de nem hinnem,hogy az én esetemben 170le ezt tenné!
Szóval ha valakinemók van ötlete,akkor megköszönném,ha tudna segíteni!
Üdv: Öcsi


kb 90% hogy a difi tartó szilentje lesz a rossz. a hátsó 1db közép tájon.

Ok! Köszi szépen,megnézzük!


Hali! Nekem ugyan ez a bajom és először a kardán tartóra tippeltünk! Kicseréltem és sajna ugyan azt csinálja!
Nekem is valószínű a hátsó difi szilent lesz, azt fogom majd megnézni!
Ha hamarabb cseréled és jó lesz írj már légyszi, hogy az volt e az!
Köszi!


Hali!Nem tudom mikor megyek vele szervízbe,mert napi használatban van a bömös!
Mihamarabb szeretném rendbe tenni,mert idegesít!
Ha esetleg te csináltatnád meg hamarabb,légyszi írj!
Öcsi



Oksa! Én is így vagyok vele, hogy napi használatos és nehéz lenne nélkülözni!
De lehet az egyik hétvégét rászánom...

Hello!
Nos voltam szervízbe,vadonatúj a kuplungom a kettős tömegű lendkeréknek semmi baja és a difi szilent is jó!Kizárásos alapon a váltóm lesz a bűnös!
Most nem cserélem ki,majd ha tönkre megy,mert csak a huppanás hallatszik,amúgy semmi baja a váltónak!


Nekem is csinálja mikor 1-esbe rakom azt a huppanást! de legalább most már tudom, h mi lesz a ludas, am még az miért van h néha nehéz berakni 1-es fokozatba, nem mindig, csak néha csinálja, váltoolaj baj lesz?

Nem tudm mi csinálhatja!Nálam kizárásos alapon a váltó lesz a ludas!Egyenlőre járok vele így és ha nagyob lesz a baj,veszek egy bontott váltót!


kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 19:04


Ocsi0621 írta:
Pitykoo írta:
Ocsi0621 írta:
Pitykoo írta:
Ocsi0621 írta:
YELLOW írta:
Ocsi0621 írta: Sziasztok!
Nemrégvásároltam egy e46 320i bömöst és van egy problémám,amire nem tudok rájönni,hogy mi lehet a baj!
Az autót járó motornál,álló helyzetben berakom 1-be egy nagy buhhanás hallatszik hátulról!Menet közben egyik váltásnál sem hallani,csak álló helyzetben!!!!!
Szerintetek mi lehet ez?????
Difi???
Kardán???
Hallottam olyat,hogy az e46-nak,gyenge a hátsó felfüggesztése,főként nagy motoros autóknál előfordult ilyen probléma,de nem hinnem,hogy az én esetemben 170le ezt tenné!
Szóval ha valakinemók van ötlete,akkor megköszönném,ha tudna segíteni!
Üdv: Öcsi


kb 90% hogy a difi tartó szilentje lesz a rossz. a hátsó 1db közép tájon.

Ok! Köszi szépen,megnézzük!


Hali! Nekem ugyan ez a bajom és először a kardán tartóra tippeltünk! Kicseréltem és sajna ugyan azt csinálja!
Nekem is valószínű a hátsó difi szilent lesz, azt fogom majd megnézni!
Ha hamarabb cseréled és jó lesz írj már légyszi, hogy az volt e az!
Köszi!


Hali!Nem tudom mikor megyek vele szervízbe,mert napi használatban van a bömös!
Mihamarabb szeretném rendbe tenni,mert idegesít!
Ha esetleg te csináltatnád meg hamarabb,légyszi írj!
Öcsi



Oksa! Én is így vagyok vele, hogy napi használatos és nehéz lenne nélkülözni!
De lehet az egyik hétvégét rászánom...

Hello!
Nos voltam szervízbe,vadonatúj a kuplungom a kettős tömegű lendkeréknek semmi baja és a difi szilent is jó!Kizárásos alapon a váltóm lesz a bűnös!
Most nem cserélem ki,majd ha tönkre megy,mert csak a huppanás hallatszik,amúgy semmi baja a váltónak!


Nekem is csinálja mikor 1-esbe rakom azt a huppanást! de legalább most már tudom, h mi lesz a ludas, am még az miért van h néha nehéz berakni 1-es fokozatba, nem mindig, csak néha csinálja, váltoolaj baj lesz?

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 18:37


Pitykoo írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hello!
Nos voltam szervízbe,vadonatúj a kuplungom a kettős tömegű lendkeréknek semmi baja és a difi szilent is jó!Kizárásos alapon a váltóm lesz a bűnös!
Most nem cserélem ki,majd ha tönkre megy,mert csak a huppanás hallatszik,amúgy semmi baja a váltónak!


Nem tudják megjavítani, vagy nem érdemes vele foglalkozni?!



nem biztos, hogy jó helyen voltál a problémáddal


Váltó, miért pont váltó? miért nem kardánkereszt, kardáncsapágy, hardy tárcsa, féltengely, difi, váltóbak? Végig kell nézni mindent. Sok hiba csak megbontva látható.


Amúgy ezt nem én hanem Ocsi0621 írta csak nekem nem sikerült jól megszüntetni a piramist, de remélem látni fogja ő is...


Szerintem sanszosabb a kardánkereszt. Viszont ezt a helyén nehéz megmondani. Szerintem még mielőtt a kocsit kicseréled tényleg vidd el egy olyan szerelőhöz aki jártas a típusban. Viszont ha kardánt cserélsz és bontottat veszel akkor azt felszerelés előtt nézesd meg és egy centírozás is ajánlott. Tapasztalat!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 18:17


hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hello!
Nos voltam szervízbe,vadonatúj a kuplungom a kettős tömegű lendkeréknek semmi baja és a difi szilent is jó!Kizárásos alapon a váltóm lesz a bűnös!
Most nem cserélem ki,majd ha tönkre megy,mert csak a huppanás hallatszik,amúgy semmi baja a váltónak!


Nem tudják megjavítani, vagy nem érdemes vele foglalkozni?!



nem biztos, hogy jó helyen voltál a problémáddal


Váltó, miért pont váltó? miért nem kardánkereszt, kardáncsapágy, hardy tárcsa, féltengely, difi, váltóbak? Végig kell nézni mindent. Sok hiba csak megbontva látható.


Amúgy ezt nem én hanem Ocsi0621 írta csak nekem nem sikerült jól megszüntetni a piramist, de remélem látni fogja ő is...