hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta:
Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.
Lelkes BMWFanatics vagy!
Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.
Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..
egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.
Lengőkart egyszerre cseréltem, csak a talpast külön,nem akartam pont akkor kiadni vagy 50 rugót hirtelen felindulásból, persze 1 hét után már szólt ami nem akkor lett cserélve. tudom, hogy egyszerre kell, a csillapítókat is úgy cseréltem
Na én ezért veszem bele az olcsóbbat. Ez is sokat bírt már, és még mindig bírja. (már egyszer leírtam és le is lettem oltva) A 4db lengéscsillapítóm is 47e Ft volt. Nem gyári, nem bontott. (új) Azok is bírják rendesen. (kicsit feszesebb a gyárinál, de nekem pont így tetszik)
Lehet hülye vagyok, de ha a gyári alkatrész futásának felénél többet bír, már megérte. És már most többet bírt, mint másoknál a gyári. (igaz a szerelés nem kerül pénzbe, mert magamnak csinálom)
Oltásokkal ne foglalkozz, én is kaptam már meg.
Nekem is ajánlotta szerelőm kormányösszekötő cseréje előtt a gyárit, aminek db-ja lett volna 21 papír.
Vőm meg kedvezménnyel Unixból Meyle márka párban 9 papír. Ezt ajánlotta jó minőségű, FóWágen konszernekbe is ezt a márkát építi be Ő is.