YELLOW Elküldve: 2020-09-30 17:20 manuális váltó
Szandi írta: Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy adott egy E46 318i 2004es fl Sedan...
Probléma a következő , a váltó üresben eléggé jobbra áll , illetve kissé nehezen veszi a fokozatokat (igen, tövig nyomom a kuplongot)
Emellett pedig nem mindig , de elég sűrűn a kuplung benyomása után és a kuplung felengedése után egy pici fémes kattanó hangot ad ,de csak miután benyomtam , és miután felengedtem ,közte semmi hang. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, hasonlóval? Infókat elöre is köszi szépen
YELLOW Elküldve: 2020-09-25 20:17 Kardántengely és társai
John írta:YELLOW írta:John írta:YELLOW írta:John írta:b_imi írta:John írta:YELLOW írta:John írta:b_imi írta:John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.
Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék
sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"
Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )
Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.
Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul
szerintem érdemes párban cserélni azt is... lehet nekem is ez a gondom. nem ennyire durva, de nekem azóta lett, hogy váltóolajat cseréltem. nem rögtön, de nem sokkal utána. nekem kanyarban másabb lesz a hangja egy picit, de nem szűnik meg, nem erősödik, csak picit más lesz a tónusa a hangnak. nekem is mondtak kerékcsapágyat, csak nekem fura, hogy mitől... mikor eső alig éri. megemelve nem érzek rajta semmit. én éppen ezért akarok inkább mindent cserélni. semmi kedvem 20x neki állni a munkának. csak el kell döntenem mit akarok... mart ha annyit beleölök, akkor nem adom el. de nem tehetek róla, vágyom újabbra.
szerk.: hát logikus amúgy, ha jobbra kanyarodsz, akkor bal oldalra terhel. tehát akkor szűnik meg, akkor jobb kanyar esetén a bal a hibás. de mondom én párban cserélném.
Köszi akkor a balos lesz a ludas viszont tényleg képes megvezetni a kasztni a hangot mert nekem jobbról tűnik hátúl de rád hallgatok.Nekem is fura hogy én életembe nem farolgattam vele és sose hajtom.Jó tanács ként bár ezt neked kell mérlegelned hogy azt tudjuk hogy minél újabb Bmw-t veszünk azok annál kényesebbek meg alkatrész árban is példáúl az egyik szerelő mondott egy példát hogy az F10 fékcsere 100.000 Ft vagy egy régi ötös E39 olajcsere 60,000 Ft szintén E39 fl utáni első lámpa darabja 100.000 Ft, Szerelő vélemény: https://www.youtube.com/watch?...l=VezessTV bár én minidg magam cserélem az olajam nehogy Ferkó olajat tegyenek bele és mást számlázzanak ki.. Szerintem aludj rá hogy újabbat veszel de ezt neked kell mérlegelned
jó hát ezt erősen eltúlozták... én is láttam a műsort fel is nevettem. féktárcsa ára azonos márkából a méret függvénye, az újabb típusokra nagyobb tárcsák mennek már, mert nehezebbek az autók. ezért is drágább pl egy féktárcsa vagy betét. illetve még annyi alkatrészt nem adtak el, ezért drágábbak is azok.
szerintem nem mindegy, hogy 500ezret ráköltök erre, vagy beletolom egy olyanba, amire pár évig a kötelezőn kívül nem kell költeni. félre ne értsd nem a hiba miatt futamodnék meg. rég vágyom újabbra. nincs ezzel bajom szeretem. csak magam sem tudom mit akarok...
Igen de az újak már nem tartósak ha jól emlékszem a Becsületesnepper (Más néven kopasz ) vagy a Novot Tibi mondta hogy amik 2000-utáni autók azok már nem tartósak--->https://www.youtube.com/watch?...otalcar.hu
YELLOW Elküldve: 2020-09-25 19:59 Kardántengely és társai
John írta:YELLOW írta:John írta:b_imi írta:John írta:YELLOW írta:John írta:b_imi írta:John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.
Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék
sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"
Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )
Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.
Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul
szerintem érdemes párban cserélni azt is... lehet nekem is ez a gondom. nem ennyire durva, de nekem azóta lett, hogy váltóolajat cseréltem. nem rögtön, de nem sokkal utána. nekem kanyarban másabb lesz a hangja egy picit, de nem szűnik meg, nem erősödik, csak picit más lesz a tónusa a hangnak. nekem is mondtak kerékcsapágyat, csak nekem fura, hogy mitől... mikor eső alig éri. megemelve nem érzek rajta semmit. én éppen ezért akarok inkább mindent cserélni. semmi kedvem 20x neki állni a munkának. csak el kell döntenem mit akarok... mart ha annyit beleölök, akkor nem adom el. de nem tehetek róla, vágyom újabbra.
szerk.: hát logikus amúgy, ha jobbra kanyarodsz, akkor bal oldalra terhel. tehát akkor szűnik meg, akkor jobb kanyar esetén a bal a hibás. de mondom én párban cserélném.
Köszi akkor a balos lesz a ludas viszont tényleg képes megvezetni a kasztni a hangot mert nekem jobbról tűnik hátúl de rád hallgatok.Nekem is fura hogy én életembe nem farolgattam vele és sose hajtom.Jó tanács ként bár ezt neked kell mérlegelned hogy azt tudjuk hogy minél újabb Bmw-t veszünk azok annál kényesebbek meg alkatrész árban is példáúl az egyik szerelő mondott egy példát hogy az F10 fékcsere 100.000 Ft vagy egy régi ötös E39 olajcsere 60,000 Ft szintén E39 fl utáni első lámpa darabja 100.000 Ft, Szerelő vélemény: https://www.youtube.com/watch?...l=VezessTV bár én minidg magam cserélem az olajam nehogy Ferkó olajat tegyenek bele és mást számlázzanak ki.. Szerintem aludj rá hogy újabbat veszel de ezt neked kell mérlegelned
YELLOW Elküldve: 2020-09-25 19:35 Kardántengely és társai
John írta:b_imi írta:John írta:YELLOW írta:John írta:b_imi írta:John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.
Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék
sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"
Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )
Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.
Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul
YELLOW Elküldve: 2020-09-24 20:55 Kardántengely és társai
John írta:b_imi írta:John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.
Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék
YELLOW Elküldve: 2020-09-18 22:10 M43TU motor
hil írta:Pocses írta: M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van.
Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil
YELLOW Elküldve: 2020-09-15 19:09 N46 és N42 motorok
PTamas7894 írta:YELLOW írta:PTamas7894 írta: Sziasztok,
Amióta nálam van az autó (e46 318ci n42b20) van egy zavaró hibajelenségem.
Az autónak dízeles kerregő hangja van (főként alapjáraton a legdurvább), és alapjáraton van egy pici rezonanciája a motornak, de nem inog az alapjárat, legalábbis a mutató szerint. A teljesítményben nem érzek semmi problémát, illetve hibakódom sincs.
Próbáltam utaánaézni a dolgoknak, külföldi oldalakon a kipufogó oldali vanos-t írják.
A kérdésem az lenne, hogy hogyan illetve mennyiből lehet ezt a problémát orvosolni?
Köszi előre is!
jó lenne tudni milyen a hang, mert lehet normális. de inkább valvetronic rosszalkodik, ami zsebbenyúlós. van egy excenter tengelye és vagy az kopik meg, vagy az állító himbák. ezek pedig totál párosan vannak, nem lehet felcserélni sem őket. de ha nincs dinamika vesztés, semmi egyéb, akkor normális is lehet. de lehet a kopásból is, legalábbis nekem azt mondták, de az enyém 62ezer km-nél is ilyen volt és most 126ezernél is ilyen. szóval nem foglalkozom vele, amíg jól megy, jó a fogyasztás, nincs hiba.
A lánc tuti nem zörög, nemrég volt cserélve a vezetővel együtt.
Ami még eszembe jutott: amikor hidegindítás van 20 fok alatt (felette nem) akkor kb 1 másodpercig (amíg az olajnyomás ki nem alszik) nagyon hangosan és gyorsan kerreg. Utána minden oké, majd amikor visszaejti az autó az emelt alapjáratot, na onnantól folyamatosan (amikor meleg) van ez a dízeles hang, ami viszont fordulaton megint csak nem jelentkezik.
Összefüggés lehet az olajfogyasztással amúgy? Mert az sajnos van rendesen, nemsokára viszont azt meg fogom javíttatni.
YELLOW Elküldve: 2020-09-15 16:13 N46 és N42 motorok
PTamas7894 írta: Sziasztok,
Amióta nálam van az autó (e46 318ci n42b20) van egy zavaró hibajelenségem.
Az autónak dízeles kerregő hangja van (főként alapjáraton a legdurvább), és alapjáraton van egy pici rezonanciája a motornak, de nem inog az alapjárat, legalábbis a mutató szerint. A teljesítményben nem érzek semmi problémát, illetve hibakódom sincs.
Próbáltam utaánaézni a dolgoknak, külföldi oldalakon a kipufogó oldali vanos-t írják.
A kérdésem az lenne, hogy hogyan illetve mennyiből lehet ezt a problémát orvosolni?
Köszi előre is!
YELLOW Elküldve: 2020-09-14 23:09 M43TU motor
John írta:YELLOW írta:John írta: Sziasztok.Segítsetek egy kisebb vitát lezárni nekem mert egy másik platformon azon megy a vita hogy Nekem vin kód alapján is és a forgalmiban is az szerepel hogy valós 1.6-os blokk 77 Kilowatt (Vin alapján:M43tub16)viszont egy másik társ azt mondja hogy neki 1.9-es és az is 105 Lovas.Viszont most Yellow jutott eszembe amikor említette hogy az övé lehet hogy a valóságban nagyobb köbcentis.Kérdésem lényege hogy ez a motortípus létezhet hogy az 1.6 és az 1.9 ugyanakkora Lóerős? hiszen van 300 Köbcenti különbség.Lehet én vagyok a hülye csak tudni szeretném melyikünk téved,a fejem belefájdul...
ami 1.9-es az dupla vezérműtengelyes. ha neked keskeny szelepfedél van, akkor az valósban 1.6-os. ha a motorkód TUB16, akkor biztos1.6. bár nekem úgy rémlik a TUB19-es volt csak 16-osból nem volt TUB. tehát a tiéd vagy M43B16, vagy M43B19 vagy M43TUB19. igazából a blokkon lévő kód megmondja. de ha VIN alapján 16-ost hoz, akkor az biztos nem 19-es. keleti régiókba, nyomták az 1.6-ost.
Köszönöm.Enyém keskeny szelepfedeles és tuti egy vezérműtengelyes eleve így választottam motortípust a valós 1.6-kellett de még M43-as Viszont europai piacost hoz az Oem.De a lényeg hogy az enyém forgalmi szerint 77 Kilowattos 105 Ló ami valós 1.6 akkor az 1.9-es M43 (Szintén E46) nem lehet szintén 105 Ló mert van köztük 300 Köbcenti különbség
YELLOW Elküldve: 2020-09-14 22:16 M43TU motor
John írta: Sziasztok.Segítsetek egy kisebb vitát lezárni nekem mert egy másik platformon azon megy a vita hogy Nekem vin kód alapján is és a forgalmiban is az szerepel hogy valós 1.6-os blokk 77 Kilowatt (Vin alapján:M43tub16)viszont egy másik társ azt mondja hogy neki 1.9-es és az is 105 Lovas.Viszont most Yellow jutott eszembe amikor említette hogy az övé lehet hogy a valóságban nagyobb köbcentis.Kérdésem lényege hogy ez a motortípus létezhet hogy az 1.6 és az 1.9 ugyanakkora Lóerős? hiszen van 300 Köbcenti különbség.Lehet én vagyok a hülye csak tudni szeretném melyikünk téved,a fejem belefájdul...
YELLOW Elküldve: 2020-09-07 19:38 Társalgó
SzaboAndras írta:
De amiért irok, hogy tudom a regisztrációmat törölni? (Eladtam a BMW-met)
YELLOW Elküldve: 2020-09-03 22:27 N46 és N42 motorok
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy 316ti-m, 2001-es évjárat N42-es motorral. Ma egyik indításnál adódott egy olyan probléma, hogy közvetlen indítás után pár másodpercig pattogó hangot hallok a motortól, kb olyan mint a kavicsfelverődések hangja a kocsi alján, nem tudom máshoz hasonlítani. Pár másodperc után elhallgat, viszont kicsit nagyobb gáznál ismét hallani. Valakinek esetleg ötlete, hogy mitől lehet? Olajcsere a múltkor volt, viszont szűrő nem lett cserélve.
YELLOW Elküldve: 2020-09-03 22:12 Kardántengely és társai
John írta:YELLOW írta:John írta:YELLOW írta:b_imi írta:John írta:b_imi írta:John írta:
Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze
Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.
Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?
A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?
így nincs ami kopogjon...
Mármint hátsó stabpálca? Oem-szerint nem is látok hozzá a rajz szerint,fura..
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 Lehet csak az fl utánikban van vagy mert kis köbcentis valós 1.6-os?
akkor nem lenne ott a tartókonzol se. biztos, hogy kell lennie. ennek semmi köze a motorhoz. legalábbis én nem tudok ilyenről.
A videón ahol az újjamat dugdosom a lnegőkarba valóban ott a helye de eddig kétszer műszakiztattam és csak most vettem észre,csak szóltak volna vizsgán ha hiányozna
YELLOW Elküldve: 2020-09-03 20:05 Kardántengely és társai
John írta:YELLOW írta:b_imi írta:John írta:b_imi írta:John írta:
Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze
Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.
Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?
A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?
így nincs ami kopogjon...
Mármint hátsó stabpálca? Oem-szerint nem is látok hozzá a rajz szerint,fura..
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 Lehet csak az fl utánikban van vagy mert kis köbcentis valós 1.6-os?