YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-08-11 16:53 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?

he! nem tudod kimérni?
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.

Szerintem raherelem az angel eyesra oszt jovan...
Azt gyujtasra kotottem anno.

Olyan biztosítékra kösd ahol nincs áram ha levetted a gyújtást.Én a töltöje végére rakattam egy olyan csatit,ami belemegy a bizt táblába.Ráforrasztották a végére és ennyi,majd körbeszigszalagozták.A töltő szivargyujtó része is megmaradt(abban van az elektronika ugye)Az A oszlop mögött elvezettem a kábelt és ennyi.Így a kábel sincs szem előtt.A tartót meg felragasztottam az üvegre kétoldalas ragasztóval.A rácuppantós tartó leesik egy idő után...
A kamera töltözsinór maradék része meg elfér a kesztyűtartó felett a biztosíték táblánál...Bőven van ott annyi hely.Azt úgyis szökőévente nyitja ki az ember...
Az egészben az A oszlop borítás leszedése és felrakása volt a legnehezebb.Könnyű eltörni az oszloptakaró közepének(AIRBAG feliratú)patentjeit,illetve az oszlop takaró csavarjai is elég szar helyen vannak,kicsi a hely...A kamerát én picivel a tükör alá tettem,hogy a beállítások meg ilyenek kézre essenek,illetve ne zavarja a kilátást sem.Egy uj tartót kellett szerválnom,amit fel tudtam ragasztani.Ehhez nem volt csak a rácuppantós tartó sajnos...De már majdnem 3 éve a helyén van a kamera.Lassan cserélhetem is le újabbra majd. Concorde Roadcam hd 50 van most.Néha nem vesz fel,meg ilyenek...Vannak vele gondok De a legtöbbször teszi a dolgát.Ha nagyon tűzi a nap,akkor le szoktam szedni a tartóról parkolásnál.A gps modult is felragasztottam a szélvédőre.Azt nem féltem a melegtől Azzal is mókolnom kellett,mert az eredeti tartó reteszén volt rajta.De levágtam a dobozát és felragasztottam a szélvédőre.De azt már a tükör fölé ragasztottam,hogy ne zavarjon a látványa.Ez a kamera akkumulátoros,és láttam h. valamelyik kocsiban felrobbant az akksija a melegtől...
A kamera tartót és a gps modult jól tartja a kétoldalas díszléc ragasztó.Leszedni meg le lehet a tartót pl horgázzsinórral roncsolás nélkül az üvegről ha kamerát váltok...
De egyenlőre még marad az apró hibái ellenére.


amúgy is full sz*rok ezek az akksik, nem kell hozzá a meleg, forrósodik magától. nekem mindegyik így járt. két ugyanolyan akciókamerám van. amit a kocsiban használok, szerencsére megy USB kábelről úgy, hogy ki van véve az akksi belőle. de váltani fogok, mert egyre jobban úgy tűnik, mintha romlana a kép minősége, már alig látom a rendszámokat. nem értem miért. szóval egy GPS-est fogok venni hamarosan szerintem.

YELLOW Elküldve: 2020-08-10 20:30 Segítség, beázik az autóm!!!!

hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil



Na ez is egy f@sza 5let!

Miért? Azt a szart úgysem kíméletesen veszik le, szétszakad, vissza ragasztani meg szinte lehetetlen azután. Normális ember Sziloplasztot nem használ sehová az autóján. Olyan gyurmát ugyan lehet venni, de a szakadt párazáróval nem lehet mit tenni. Tehát marad ez a megoldás és nincs ázás. Vagy szerinted inkább jobb ha ázik minden?
Bye: hil


hil, ezt most félre érted. úgy érti nem is rossz ötlet. pont így akartam írni én is, de ha már megelőztek...

YELLOW Elküldve: 2020-08-07 15:54 hûtõ

PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



vagy maga a kiegyenlítőd van elrepedve. de akár okozhatja az is. van benne gumitömítés lehet az ereszt. a méretét ne kérdezd, passz. ha van másik hasonló méretű csatlakozó a körben, arról lehet mintát venni esetleg.
szépen lassan elérnek a dolgok, sajnos.


Nagyon köszi a választ!
Ezzel amúgy szabad így még menni, nem tud eldurrani? Szeretném megjavítani, de lehet csak 1-2 hónap múlva lesz rá alkalmam. Persze a szintet csekkolnám hetente.


hát benne van a pakliba, nekem is durrant már el, vagy pukkant el a csonk, ami a blokkból jön ki a jobb oldalon és a termosztátba megy. elöregedett. a kérdés, hogy amiatt csökken-e a szint. meg kellene nézni, hogy valaki gázt ad, mikor már üzem meleg a motor, hogy látható-e onnan szivárgás. mert ugye mi van, ha a motor eszi meg.

YELLOW Elküldve: 2020-08-07 15:09 hûtõ

PTamas7894 írta: Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



vagy maga a kiegyenlítőd van elrepedve. de akár okozhatja az is. van benne gumitömítés lehet az ereszt. a méretét ne kérdezd, passz. ha van másik hasonló méretű csatlakozó a körben, arról lehet mintát venni esetleg.
szépen lassan elérnek a dolgok, sajnos.

YELLOW Elküldve: 2020-08-05 21:36 Segítség, beázik az autóm!!!!

John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

YELLOW Elküldve: 2020-08-05 20:38 Segítség, beázik az autóm!!!!

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Jobb első ülés előtt a lábnál áll a víz.Hol tud beázni? Hiába tapogatom a kesztyűtartó alatt nem vízes,de akkor hol jut be? (Az a kosz utas talpáról maradt ott jó szokás szerint.. )


tetőablakod van? mert akkor ott csúszott szét az "A" oszlopban a vízelvezető. vagy az üveged nincs jól beragasztva. elmállott a vízelvezető műanyag.
ha felül sehol nem érzed nedvesnek, akkor meg alulról ázik, az alját kell megnézni, mert vannak gumidugók, lehet az szakadt be.
illetve még az ajtó párazáró (ajtókárpit alatt) elválása miatt ázhat.

Szia.Nincs tetőablakom és álló helyben észleltem ( Nem alulról verte vef mivel két napja be sem kapcsoltam,viszont hatalmas eső volt éjjel.) Viszont egy helyre tippelek amit te is cseréltél már mivel típushiba,az első szélvédő alatti szélfogó borítás vagy mi a neve,gondolom itt be folyhat?


akkor folyhat be, ha mellé a szélvédő ragasztás sem jó. vagy a pollenszűrő házon keresztül. de akkor az a belső sarokban folyna le kb. meg érezni kellene a kárpiton, hogy honnan nedves.


Elvileg a takaró és az üveg között átlátni,van rés sajnos


de a rés egy dolog. valóban vízelvezető és levélrács a szerepe, de ha leveszed, meg fogod látni, hogy igazából csak takaró funkciót lát el, hogy ne legyen olyan csúnya, mert kint lenne a lemez. még max a rögzítő bolhákon keresztül folyhat be a víz, de az eléggé passzentos, hogy kizárnám. mondom, ha úgy van elrepedve a műanyag, akkor a pollenszűrő házon keresztül folyhat be, vagy ha megtelik alatta vízzel, akkor is a szűrőházon keresztül, vagy rossz szélvédő ragasztás mentén. semmit nem vettem észre, aztán a szélvédőmet alul, kb 20cm-es szakaszon tartotta a ragasztó.a vágóeszköz könnyedén körbeszaladt, kivéve azon a szakaszon. mondjuk nekem nem ázott, más miatt vittem el, aztán ahogy belülről nyomták ki, mozgott az üveg. lehet a hangos zenehallgatásnak is köszönhető volt, mikor néha megindítottam, pedig csak gyári.

YELLOW Elküldve: 2020-08-05 20:05 Segítség, beázik az autóm!!!!

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Jobb első ülés előtt a lábnál áll a víz.Hol tud beázni? Hiába tapogatom a kesztyűtartó alatt nem vízes,de akkor hol jut be? (Az a kosz utas talpáról maradt ott jó szokás szerint.. )


tetőablakod van? mert akkor ott csúszott szét az "A" oszlopban a vízelvezető. vagy az üveged nincs jól beragasztva. elmállott a vízelvezető műanyag.
ha felül sehol nem érzed nedvesnek, akkor meg alulról ázik, az alját kell megnézni, mert vannak gumidugók, lehet az szakadt be.
illetve még az ajtó párazáró (ajtókárpit alatt) elválása miatt ázhat.

Szia.Nincs tetőablakom és álló helyben észleltem ( Nem alulról verte vef mivel két napja be sem kapcsoltam,viszont hatalmas eső volt éjjel.) Viszont egy helyre tippelek amit te is cseréltél már mivel típushiba,az első szélvédő alatti szélfogó borítás vagy mi a neve,gondolom itt be folyhat?


akkor folyhat be, ha mellé a szélvédő ragasztás sem jó. vagy a pollenszűrő házon keresztül. de akkor az a belső sarokban folyna le kb. meg érezni kellene a kárpiton, hogy honnan nedves.

YELLOW Elküldve: 2020-08-05 19:27 Segítség, beázik az autóm!!!!

John írta: Sziasztok.Jobb első ülés előtt a lábnál áll a víz.Hol tud beázni? Hiába tapogatom a kesztyűtartó alatt nem vízes,de akkor hol jut be? (Az a kosz utas talpáról maradt ott jó szokás szerint.. )


tetőablakod van? mert akkor ott csúszott szét az "A" oszlopban a vízelvezető. vagy az üveged nincs jól beragasztva. elmállott a vízelvezető műanyag.
ha felül sehol nem érzed nedvesnek, akkor meg alulról ázik, az alját kell megnézni, mert vannak gumidugók, lehet az szakadt be.
illetve még az ajtó párazáró (ajtókárpit alatt) elválása miatt ázhat.

YELLOW Elküldve: 2020-08-02 21:58 Fékjavítás

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.

Padra kene tenni fekhatasra?

Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?


padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.



A gyerek elalszik akkor meg kiugrok megnezni a fekolajtartalyt...
Viszont 5 eve van nalam de nem dereng,hogy a hatso fektarcsat csereltem volna ...


Padra meg az ultetes miatt nem ugrik fel XD
Csak a hatso mert az meg nem rohadt ossze...
Bar ahogy beszeltuk ,gondolkodom a gyarira visszaallitani a gyerek es a teljes menetfelszereles miatt.
Az is lentebb van ket centivel tan’.
Gyari m-es volt a futomu alatta mikor elhoztuk.


genóság, ha örülök a problémádnak?
kicsit van élet itt és nem egyedül tartom a frontot. beindulhatna vissza valami.

YELLOW Elküldve: 2020-08-02 16:43 Fékjavítás

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.

Padra kene tenni fekhatasra?

Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?


padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.

YELLOW Elküldve: 2020-07-31 23:07 Klíma automatika hiba

panelsniper írta: Sziasztok,
klímával kapcsolatban lenne kérdésem. Sajnos jó ideje nem használtam, nem indítottam be a klímát a kocsiban. Tudom, sajnos ez az én hibám. A problémám az lenne hogy hiába kapcsolom be a klímát a klímavezérlőn, nem fúj hideget. És ahogy észrevettem, a kompresszor sem dolgozik, illetve nem hallottam hogy a mágneses kuplung behúzott volna. Lehetséges, hogy nincs benne klímagáz? Nem akarom üresen járatni a klímát mert nem tesz jót a kompresszornak. Lehetséges, hogy nem kapcsol be a klíma, hiába is szeretném ha nincs benne klímagáz? Vagy csak maga a kompresszorom halt meg?
Köszi


nem tudod üresen járatni, hiszen biztonsági okokból nem fog elindulni.
alap esetben a biztiket nézd át. most fejből meg nem mondom, mi tartozik a klímához. ha átnézed az összeset a kesztyűtartóban felülről lenyíló táblán, ha valamelyik rossz úgy is látszik, akár kiszedés nélkül is, ha megvilágítod, és a szál el van pattanva. ez ingyen van.
mivel rég nem használtad elillanhatott a gáz is. én sem nagyon használtam évekig, mégis a gyári töltés van benne 18 évesen és hűt mint a bolond.
lehet még az elfagyás érzékelő szenzor. ha az rossz, akkor sem indul el.
ha már meleg a motor, akkor alapjáraton mikor kapcsolod a klímát, látható, hogy picit megemeli a fordulatot. és hangja is van egy picit, ahogy beindul. ha ezek nincsenek, akkor a fentiek.
bagatell dolog, de ha emel fordulatot, így beindul a kompresszor, de nem fúj hideget, akkor a középső rostélynál van egy tekerő középen, piros és a kék jelzéssel. hideget csak úgy fúj, ha kék állásba van tekerve.

YELLOW Elküldve: 2020-07-31 15:19 Mi lehet a baj?

digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.


de gyújtás ráadásnál normális a kattogás, csinálja sokáig, meg utána is néha kattan egyet-egyet. szerintem azzal nincs gond.
a nem indul alatt mit értesz? önindító teker, csak nem indul be, vagy nem is teker? mert ha teker, akkor indításgátló, EWS, üzemanyagpumpa, vagy épp annak a reléje nem jó.


Az önindító teker de viszont a üzemanyag pumpa nem indul el csak ha abba hagyta. Az üzemanyag pumpa reléje is lett már cserélve. Viszont még annyi hogy a kattogás abba hagyása után fel villan egy másodpercre az EML jel is.


ez inkább olyan, mintha az immo tiltana le. jó lenne BMW diaggal hibát olvasni.
látatlanban nincs több ötletem.
kulcsház nem lett cserélve esetleg? mert lehet távolra esik az immo chip, aztán határon van, hol jó, hol nem jó.

YELLOW Elküldve: 2020-07-30 19:38 Mi lehet a baj?

digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.


de gyújtás ráadásnál normális a kattogás, csinálja sokáig, meg utána is néha kattan egyet-egyet. szerintem azzal nincs gond.
a nem indul alatt mit értesz? önindító teker, csak nem indul be, vagy nem is teker? mert ha teker, akkor indításgátló, EWS, üzemanyagpumpa, vagy épp annak a reléje nem jó.

YELLOW Elküldve: 2020-07-29 09:06 hûtõ

Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?


én meg leírtam... a pálcát tartja valami, egy műanyag megvezető fül. Ha belenézel látnod kellene. az alatt kell lennie a szintnek kb 1cm-rel. az egy ütköző is volt... attól feljebb nem is tudott jönni a pálca. azért mondom ahhoz lehet nézni, de ahhoz bele kell nézni a lyukon.


Rendben. Köszömöm! Lefotózom majd.


de nekem nem kell lefotózni. én tudom, hogy néz ki. te keresd meg azt a fület. kb a tartály nyakának a felénél van. ha olyan sok benne a hűtővíz, hogy ellepi, akkor az baj. de ezeket a szinteket mindig hideg motornál nézzük.
még mindig azt érzem, hogy nem érted, de ettől jobban lehetetlen elmondani.
hogy hova lett a pálca belőle az megint jó kérdés. lehet lejött az a habkő róla a pálca meg a tartály alján van és lehet még akadályozza is a hűtővíz keringését.

YELLOW Elküldve: 2020-07-29 07:51 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?


he! nem tudod kimérni?
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.