YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-12-26 19:56 E46 karosszéria, lámpák, indexek

kisskarex írta: Sziasztok!
Minthogy megérkezett a tél és vele a lehülés,sajnos a csomagtér gázrugóm elgyengült meg sem tartja az ajtót.
Olyan kérdésem lenn,hogy ti hol vesztek ilyesmit elérhető áron vagy esetleg rendelnem kellene?
Esetleg egy márkát is irjatok,nyomáserőt és hosszt mert az enyém annyira rövid,hogy
a fejem beverem ha nyitva van szerintem rövid.
Előre is köszönöm!
Üdv.


keress már rá a népszerű webshop-okban, a kocsid típusa alapján és meg fogod találni az adatokat.
több cég is forgalmaz gázrugókat. ha meg vannak az adatok, akár lehet rendelni máshonnan is, nem csak autós webshop-ból.

YELLOW Elküldve: 2020-12-25 19:00 Társalgó

feco7939 írta:



viszont kívánom!

YELLOW Elküldve: 2020-12-23 20:07 Mi lehet a baj?_

tukizoli írta:
tukizoli írta: Sziasztok
Olyan problémám van hogy a napokban vissza került a motor a 318tds e36-omba és indítás után nem ment a fordulatszám mérőm. Nem tudom hogy most kábelt csatlakozót cseréltem fel vagy más a probléma. Valaki tud ebben segíteni esetleg kapcsolási rajzzal vagy bármivel hogy melyik színű kábeles csatlakozó hova megy?


Fejlemény, hogy el volt törve a főtengely jeladó kábele, meg lett javítva és ugyanúgy fennáll a hiba.


nem lehet, hogy maga a szenzor is rossz? meg lett javítva a kábel, de a szenzor még lehet rossz.

YELLOW Elküldve: 2020-12-20 20:12 Akkumulátor

Benyo89 írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Olyasmi kérdésem lenne,hogy a hátsó ablak spricnim nem túl tökéletes.
A vezetékek nincsennek elszakadva mert a törlő hibátlanul működik és a cső sincs eldugulva.
A kérdésem a következő:Mikor szeretném lemosni a hátsó ablakot,folyamatosan nyomom előre a kart spriccel egy kicsit aztán abbahagyja aztán megint egy kicsit és megint abbahagyja pedig folyamatosan nyomom a kart előre.Aztán mikor elengedem megint spriccel egy kicsit aztán befejezi.
Mitől lehet ez a szakaszos működés?
Én úgy tudom folyamatosan kellene vizet juttatni az ablakra amig nyomom a kart.
Lehet esetleg attól,hogy kevés van a tartályban(még nem jelzi)vagy esetlegesen a bajúszkapcsoló konntaktja rendetlenkedik?


Szia!
Én úgy emlékszem hogy touringomnál úgy volt hogy ha egyszer megnyomtad a kart akkor 2-t spriccelt. Tehát ne úgy hogy addig ameddig tartod.
Ha nem így van javítsatok. 2 éve volt már
Tehát szerimtem neked jól működik


szerintem ez programozható. általában autóknál addig jön, amíg nyomja az ember. de van ráció a 2 pumpálásban is.

YELLOW Elküldve: 2020-12-19 16:27 Akkumulátor

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.



Csak,hogy valami szabalyozatlan feszultseg nehogy raszaladjon valamilyen aramkorre.
Illetve vannak fogyasztok amik gyujtas nelkul is kapjak a tapfeszt es ez osszezavarhatja a toltot.

Vegeredmenyben azert erdekelne ,mert heti 2-3 alkalommal hozom ki az autot addig is ne cumizza le magat a ket eves akksi..


nekem van, hogy 3 hétig nincs beindítva mostanában, aztán semmi gáz nem volt az 5 éves akksival sem. legalábbis azt hiszem annyi, de már lehet 6.



Csak meg akarom elozni a dolgokat

Mondjuk garazsban all ahol meg minuszban sem megy 5 fok ala a celsius.


csak akkor aggód túl, ha az a heti 2-3 alkalom, 10km alatti távot jelent.

YELLOW Elküldve: 2020-12-18 23:32 hûtõ

Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
smark00 írta: Sziasztok tudom nem 3-mas BMW hanem egy 5-ös BMW-ről lenne szó.
Vízpumpa csere volt mert nagyon csapágyas volt már, de a kis vizkör valami oknál fogva nem igazán működik jól, vagyis nincs belső fűtés , valamint egy idő után felforr benne a víz. Azóta már cseréltem fűtéscsapot, és termosztátot is. Valakinek valami ötlete az ügyben? Köszi előre Márk


rosszul van légtelenítve. a fűtést maxra kell állítani, a hőfokot is, a befúvást nem feltétlen kell, de jó ha mindenhova megy, legalább közepes erősséggel, a tekerő középen is piros állásban legyen. már hideg motornál is, és úgy kell megvárni, hogy kezdjen el melegedni. légtelenítők legyenek nyitva. a kiegyenlítőre nem feltétlen kell visszatekerni a kupakod, de akkor a szintet figyelni kell és ha kell utána tölteni.


Így van. Annyi a különbség hogy E60-nál nincs légtelenítő, és a menüben kell pirosra állítani. (nincs tekerő.) és a leírás szerint fűtés maxon levegő erősség minimumra. De én is közepes erősségen csináltam


utána néztem, hogy E60, de ott is van valamelyiknél tekerő nekem úgy rémlik. szerintem légtelenítőnek is kellene lennie. nem? most hirtelen nem vágom, ha nincs, miért nincs.


Dízeleknél az EGR termosztáton van légtelenítő csavar benzinesnél nincs. Legalábbis M54-es motor esetében biztos nincs.
Gondolom kitalálták hogy lelégteleníti magát. Ami vagy sikerül vagy nem


E90-nel kevertem a hideg-meleg tekerőt. E60-nál valóban csak menüből állítható.
nekem pedig az rémlett, hogy M54-nél is vannak légtelenítők. sőt E46 esetében biztos, sőt Z4-ben is láttam. nem teljesen értem, hogy légteleníti le magát. főleg, hogy több kör van.

YELLOW Elküldve: 2020-12-18 20:35 hûtõ

Benyo89 írta:
YELLOW írta:
smark00 írta: Sziasztok tudom nem 3-mas BMW hanem egy 5-ös BMW-ről lenne szó.
Vízpumpa csere volt mert nagyon csapágyas volt már, de a kis vizkör valami oknál fogva nem igazán működik jól, vagyis nincs belső fűtés , valamint egy idő után felforr benne a víz. Azóta már cseréltem fűtéscsapot, és termosztátot is. Valakinek valami ötlete az ügyben? Köszi előre Márk


rosszul van légtelenítve. a fűtést maxra kell állítani, a hőfokot is, a befúvást nem feltétlen kell, de jó ha mindenhova megy, legalább közepes erősséggel, a tekerő középen is piros állásban legyen. már hideg motornál is, és úgy kell megvárni, hogy kezdjen el melegedni. légtelenítők legyenek nyitva. a kiegyenlítőre nem feltétlen kell visszatekerni a kupakod, de akkor a szintet figyelni kell és ha kell utána tölteni.


Így van. Annyi a különbség hogy E60-nál nincs légtelenítő, és a menüben kell pirosra állítani. (nincs tekerő.) és a leírás szerint fűtés maxon levegő erősség minimumra. De én is közepes erősségen csináltam


utána néztem, hogy E60, de ott is van valamelyiknél tekerő nekem úgy rémlik. szerintem légtelenítőnek is kellene lennie. nem? most hirtelen nem vágom, ha nincs, miért nincs.

YELLOW Elküldve: 2020-12-18 20:11 Futómû és hibái

hahfg írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne , hogy vajon mi suhoghat hátulról olyan 30-40km/h lehet hallani az fölött már nem hallom. Meg a kanyarokban valami mintha 'nyüszitene' hátul alá volt nézve de semmi hibát nem találtak, valaki esetleg járt már így?:


simán lehet kerékcsapágy is.
vagy a fék befog.

YELLOW Elküldve: 2020-12-18 20:10 hûtõ

smark00 írta: Sziasztok tudom nem 3-mas BMW hanem egy 5-ös BMW-ről lenne szó.
Vízpumpa csere volt mert nagyon csapágyas volt már, de a kis vizkör valami oknál fogva nem igazán működik jól, vagyis nincs belső fűtés , valamint egy idő után felforr benne a víz. Azóta már cseréltem fűtéscsapot, és termosztátot is. Valakinek valami ötlete az ügyben? Köszi előre Márk


rosszul van légtelenítve. a fűtést maxra kell állítani, a hőfokot is, a befúvást nem feltétlen kell, de jó ha mindenhova megy, legalább közepes erősséggel, a tekerő középen is piros állásban legyen. már hideg motornál is, és úgy kell megvárni, hogy kezdjen el melegedni. légtelenítők legyenek nyitva. a kiegyenlítőre nem feltétlen kell visszatekerni a kupakod, de akkor a szintet figyelni kell és ha kell utána tölteni.

YELLOW Elküldve: 2020-12-18 20:06 Akkumulátor

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.



Csak,hogy valami szabalyozatlan feszultseg nehogy raszaladjon valamilyen aramkorre.
Illetve vannak fogyasztok amik gyujtas nelkul is kapjak a tapfeszt es ez osszezavarhatja a toltot.

Vegeredmenyben azert erdekelne ,mert heti 2-3 alkalommal hozom ki az autot addig is ne cumizza le magat a ket eves akksi..


nekem van, hogy 3 hétig nincs beindítva mostanában, aztán semmi gáz nem volt az 5 éves akksival sem. legalábbis azt hiszem annyi, de már lehet 6.

YELLOW Elküldve: 2020-12-17 19:01 Akkumulátor

Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.

YELLOW Elküldve: 2020-12-16 21:49 Akkumulátor

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

Először is köszönöm a segitségeteket YELLOW,hil!
Tudnátok még abban segiteni hogy egy esetleges robbantott ábrát átküldtök nekem?
N42B18A motor 1800ccm benzin,2002 évjárat compact.
Ez az "E"jelű csavar ez mit takar?Sorry a sok kérdésért most próbálkozom először BMW-vel a többi autóm ehhez képest faék volt


az E kulcs az tulajdonképpen inverz TORX, E-Torx-nak is szokták nevezni. legalábbis külsőre. egyébként ha olyan a méret, akkor sima crowa fej is rámegy. csak azzal vigyázni kell, mert elnyalhatja a fejet. ha be van gyógyulva a csavar, akkor nem szabad sima dugófejjel kísérletezni, hanem az E kulcs kell hozzá.


itt találsz robbantott ábrákat:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
http://bmwfans.info/parts-catalog

YELLOW Elküldve: 2020-12-16 18:59 radio probléma

fredcg írta: Sziasztok! olyan problemam lenne e46 touringon hogy a radio vetele eleg gyenge, valamint a kulcs taviranyitoja is csak jo 5-8 meteren erzekeli csak. lehet az oka hogy a kepen 7es szamo antenna burkolata megserult(sikerult vkinek ugyesen a patenttal odacsipni)
http://bmwfans.info/parts-cata...diversity/
ha ez lehet az oka, vmilyen audio hifi boltban tudna ilyen kabelt adni, mennyire standard a csatlakozo

Koszi a segitseget!


kombinál a hátsó oldalüvegben van az antenna, ami a rádióért felel. a nyitásért felelős a tető kicsi spoiler-ben, ami a hátsó csomiajtón van. maguk ezek az erősítő dobozkákban lévő alkatrészek is képesek elfáradni. leginkább ezek okozzák a rossz vételt. ráadásul oldalt az kis ablak alatt be is tud ázni sokszor a kombi.

YELLOW Elküldve: 2020-12-16 18:54 Akkumulátor

kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

YELLOW Elküldve: 2020-12-16 08:28 Akkumulátor

hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.