YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-07-28 19:57 Mi lehet a baj?

digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?

YELLOW Elküldve: 2020-07-28 10:34 hûtõ

Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?


én meg leírtam... a pálcát tartja valami, egy műanyag megvezető fül. Ha belenézel látnod kellene. az alatt kell lennie a szintnek kb 1cm-rel. az egy ütköző is volt... attól feljebb nem is tudott jönni a pálca. azért mondom ahhoz lehet nézni, de ahhoz bele kell nézni a lyukon.

YELLOW Elküldve: 2020-07-28 08:29 hûtõ

Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.

YELLOW Elküldve: 2020-07-27 19:58 Mi lehet a baj?

Gadfly írta:
YELLOW írta:
Gadfly írta: Sziasztok

Van egy 2.0 diesel F34-esem és jó ideje küzdök azzal a problémával, hogy hosszabb táv után (általában melegebb időben) terhelés/gázadás következtében az ECU, kb. lefelezi a motorteljesítményt, ami az autó leállítása, majd beindítása után megszűnik, viszont ezt követően (amíg meleg a rendszer) szinte pár perc után ismét beadja ha terhelést kap. A hibakód: P0087 Fuel rail system pressure too low
Annyi észrevétel, hogy melegebb időben ha kevesebb üzemanyag van a tankban, akkor hamarabb dobja a hibát, viszont ha ezt követően rátankolok, akkor egy jó ideig nem dobja. Olyan mint ha az üzemanyag hőmérsékletével lenne valaminek baja. Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Szerintetek mi okozhatja és mi lehet a hiba?
Elég kellemetlen, mert általában előzéskor (terheléskor) veszi el az erőt, ami nem túl biztonságos.
Az autó volt több szerelőnél is, de ezidáig nem sikerült megtalálni a probléma forrását.
Előre is köszönöm a válaszokat/ötleteket!


ez teljesen normális reakció. alacsony a rail nyomás. Az üzemanyagszint azért befolyásolja, mert az üzemanyag hűti az üzemanyag szivattyút és segít neki a nyomás előállításában. átlagos személyautóval gyorsulgatni kevés üzemanyaggal (mint súlycsökkentés) teljesen hülyeség.
több dolog is lehet. magát a nyomás szenzort kizárnám, hiszen leírásod alapján befolyásolja az üzemanyag szint. ha szerencséd van, csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni. ha nem volt (60-80ezer km-ként illik cserélni), vagy nem tudod mikor volt, akkor azonnal csere. ha volt cserélve, vagy nem oldja meg a hibát, akkor az üzemanyag pumpa haldoklik. csere. évek óta mondom, hogy legyen a 1/4 tank a nulla, az alá sose engedjük. egyébként valószínű a pumpa lesz rossz, mert a meleg hatására jobban előjön. mihamarabb cserélni kell, sőt nem ártana az egész rendszert átnézni, mert a pumpából leválhat fém szemcse, ami a szűrőn is átpréseli magát, bekerülhet a porlasztóba, ami azoknak is a halálát jelenti.
én 85%-ban azt mondom a tankban lévő üzemanyagpumpa, a maradék a szűrő, de szűrőt mindenképp érdemes cserélni, ne azon a 15ezren múljon kb.


Szia

Köszi a megerősítést! Én is erre gyanakszom, csak nem akartam az opciókat leírni elsőre, mert kíváncsi voltam, hogy milyen tippet kapok.
2 éve van nálam az autó és az üzemanyag szivattyú nem volt cserélve. A gázolajszűrőt a vásárlást követően egyből cseréltem (ahogy sok mindent mást is), viszont erre azért nem gyanakodtam, mert csere után is jelentkezett a hiba.
Alap esetben mindig teletankolnom az autót, csak az utóbbi időben kezdtem el teszt célból kevesebb üzemanyaggal próbálni, mert így mindig előbb dobta a hibát. Teli tankkal is jelentkezik amúgy, viszont úgy jóval később. Gondolom itt jön képbe, hogy a kevesebb üzemanyag hamarabb felmelegszik a tankban, a több pedig később (legalább is én erre a párhuzamra jutottam). Ami szintén, hogy nyáron előbb jön a hiba, télen pedig később.

Azért is kérdeztelek Titeket, mert több szerviz helyen is volt már az autó és mindenhol más infót kaptam......viszont alapból mindenkinek ismeretlen volt a jelenség ami engem is bizonytalanná tett (sajnos még a márkaszerviznek is), és csak tippeket kaptam. Mivel nem olcsók azok az alkatrészek, amiket javasoltak cserének, így inkább szeretném onnan kezdeni a folyamatot (remélem nem lesz folyamat belőle ), ahonnan érdemes.


nem tudom milyen szervizekben voltál. de logikus úgy tesznek, mintha nem tudnák, mert ha megmondják elviszed máshova megjavíttatni. az nekik nem biznisz. így a legtöbb esetben, hát itt kell hagyni, ki kell nyomozni stb. aztán vagy korrektek és tényleg csak azt cserélik amit kell, vagy mellé kiszámláznak mást is, vagy szándékosan mást cserélnek ki. amit én mondtam se vedd alapnak, de nekem úgy tűnik a leírás alapján.
egy szerelő ilyen esetben, hát a gép a rail nyomást írta, akkor biztos szenzor. kicserélteti, vagy csak kiszámlázza. hát nem oldotta meg, akkor gyerünk tovább, neked meg csak dagad a számla, miközben lehet elsőre is tudta volna. ez meg sajnos a legtöbb szerelőnél ilyen. fanatikus szerelőknél jobb az esély.

YELLOW Elküldve: 2020-07-27 16:52 hûtõ

Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.

YELLOW Elküldve: 2020-07-27 16:43 Mi lehet a baj?

Gadfly írta: Sziasztok

Van egy 2.0 diesel F34-esem és jó ideje küzdök azzal a problémával, hogy hosszabb táv után (általában melegebb időben) terhelés/gázadás következtében az ECU, kb. lefelezi a motorteljesítményt, ami az autó leállítása, majd beindítása után megszűnik, viszont ezt követően (amíg meleg a rendszer) szinte pár perc után ismét beadja ha terhelést kap. A hibakód: P0087 Fuel rail system pressure too low
Annyi észrevétel, hogy melegebb időben ha kevesebb üzemanyag van a tankban, akkor hamarabb dobja a hibát, viszont ha ezt követően rátankolok, akkor egy jó ideig nem dobja. Olyan mint ha az üzemanyag hőmérsékletével lenne valaminek baja. Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Szerintetek mi okozhatja és mi lehet a hiba?
Elég kellemetlen, mert általában előzéskor (terheléskor) veszi el az erőt, ami nem túl biztonságos.
Az autó volt több szerelőnél is, de ezidáig nem sikerült megtalálni a probléma forrását.
Előre is köszönöm a válaszokat/ötleteket!


ez teljesen normális reakció. alacsony a rail nyomás. Az üzemanyagszint azért befolyásolja, mert az üzemanyag hűti az üzemanyag szivattyút és segít neki a nyomás előállításában. átlagos személyautóval gyorsulgatni kevés üzemanyaggal (mint súlycsökkentés) teljesen hülyeség.
több dolog is lehet. magát a nyomás szenzort kizárnám, hiszen leírásod alapján befolyásolja az üzemanyag szint. ha szerencséd van, csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni. ha nem volt (60-80ezer km-ként illik cserélni), vagy nem tudod mikor volt, akkor azonnal csere. ha volt cserélve, vagy nem oldja meg a hibát, akkor az üzemanyag pumpa haldoklik. csere. évek óta mondom, hogy legyen a 1/4 tank a nulla, az alá sose engedjük. egyébként valószínű a pumpa lesz rossz, mert a meleg hatására jobban előjön. mihamarabb cserélni kell, sőt nem ártana az egész rendszert átnézni, mert a pumpából leválhat fém szemcse, ami a szűrőn is átpréseli magát, bekerülhet a porlasztóba, ami azoknak is a halálát jelenti.
én 85%-ban azt mondom a tankban lévő üzemanyagpumpa, a maradék a szűrő, de szűrőt mindenképp érdemes cserélni, ne azon a 15ezren múljon kb.

YELLOW Elküldve: 2020-07-20 07:00 Hűtővíz..:S

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy az e46 tágulási tartályának az alsó, nagy lyuksijába milyen méretű "o" gyűrű való?
Köszi: hil


ha esetleg olyan a mérete a gyors csatinak, mint ami a termosztát tetejére megy, a kis pipára, akkor meg tudom nézni holnapra.... amennyiben nem felejtem el.
szerk.: a tartály aljén csecs van nem? azon nincs "O" gyűrű szerintem, csak az ellendarabban, ha jól rémlik. a csövön lévő gyors csatlakozóban.

Szia,
a tartály alján 2 cső csatlakozó van egy nagyobb, kb. 40mm átmérőjű (ez a méret kéne) és egy kisebb. Mindkét "O" gyűrű a tartályban van.
Bye: hil


akkor sajna nem tudom. csak tudod volt egy csonkom, a blokk és a termosztát között. annak a gyorcsatijában volt egy tömítés. mondom ha olyan a méret és az kell, azt meg tudom nézni.
a robbantott ábrán nem úgy tűnt, mintha ha a tartályon lenne tömítés, vagy abban belül a lukban, mert én csonkot láttam, tehát max kívül van. de most rákerestem a neten normális képre és valóban belül van. én arra gondoltam az alul az oldalán lévő kell.
tipp. be kell menni, ha van a közeledben bárdi vagy juniksz, hátha van készleten, vagy ismerős boltossal lehozatni, kiveszed megméred, aztán majd visszáruzza.

YELLOW Elküldve: 2020-07-19 19:55 Hűtővíz..:S

hil írta: Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy az e46 tágulási tartályának az alsó, nagy lyuksijába milyen méretű "o" gyűrű való?
Köszi: hil


ha esetleg olyan a mérete a gyors csatinak, mint ami a termosztát tetejére megy, a kis pipára, akkor meg tudom nézni holnapra.... amennyiben nem felejtem el.
szerk.: a tartály aljén csecs van nem? azon nincs "O" gyűrű szerintem, csak az ellendarabban, ha jól rémlik. a csövön lévő gyors csatlakozóban.

YELLOW Elküldve: 2020-07-19 11:17 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.


Rendben van semmi gond!
Nincs hozzá könyv , akkor sem volt mikor megvettem 1,5 éve


az a baj, ma is elfelejtettem. holnap mosógépet szerelek... nem ígérek semmit.




sajnos nagyon sok dolgom volt. elütötték a cicánkat, 4 hónapos, és minden nap orvoshoz kellett vinni, közben egyéb dolgaim is voltak, és fogászat, stb. szóval bocsi, de most pótolom.

először is kérdezném, hogy a fenti reléket, ami a képen van átnézted-e, kivetted,e és megkopogtattad-e őket?
írom melyik biztiket kellene átnézni. nem írom el, melyik mihez tartozik, de lehetséges, hogy köze lehet hozzá, ha mondjuk kiesik a körből. a biztik számát írom, azokat kellene egyesével kivenni, megnézni, vagy kimérni, hogy nem szakadtak-e.
9,10,14,29,30,32,33,34,40,43,53,56,61,67.
ha valamelyik hiányzik, lehet nem baj, mert lehet nincs is benne olyan extra.

YELLOW Elküldve: 2020-07-17 22:51 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2020-07-17 17:36 Autómata váltó hibakód

CzTomi írta:
YELLOW írta:
CzTomi írta: Sziasztok! nekem olaj szivárgás van a váltónál E46 320CD, ott ahol a sebesség választó kar be megy a váltóba, több helyen is érdeklődtem azt mondták gyárilag azt a kis gumi tömítést már nem árulják külön csak a pozíciókapcsolóval együtt ami 49ezer ft lenne.
Valaki járt már így? esetleg ötlet ,hogy honnan tudnék szerezni? Amerikai oldalakon Ebay, Amazon vannak olyanok amik elméletileg jók a gm 5l40e váltóhoz de mivel 10-20ezer forint a szállítás nem merem meg rendelni.


ha lehetett külön kapni, bontott ábrán rajta van, vagy tudod mi a mérete, akkor csapágy üzletben pl lehet érdeklődni. csak mondani kell, hogy ATF olaj álló legyen.


hivatalosan gyári BMW ábrán nincs fent az a kis gumi, de Amerikában többen is gyártják és ottani fórumokon sokan cserélik is nem csak bmw-ben hanem mindenféle amicsi kocsiban amibe ezt a váltót pakolták, csak olyan mintha a sok automata váltós bmw közül amibe ezt rakták(e46,e39,e53,e83) itthon csak nekem lenne ilyen problémám vele méretet sajnos nem tudok és ha kiszed a szerelőm akkor viszont sehova nem megye a kocsi míg nem szerzünk másikat
Amúgy ez volt a gyári javító "készlet" ami már nem kapható



jah aha, ez ilyen különlegesebb megoldás. hát akkor passz. még jó esztergályos tudna esetleg bele gyártani. más ötletem nincs sajna.

YELLOW Elküldve: 2020-07-17 17:11 Autómata váltó hibakód

CzTomi írta: Sziasztok! nekem olaj szivárgás van a váltónál E46 320CD, ott ahol a sebesség választó kar be megy a váltóba, több helyen is érdeklődtem azt mondták gyárilag azt a kis gumi tömítést már nem árulják külön csak a pozíciókapcsolóval együtt ami 49ezer ft lenne.
Valaki járt már így? esetleg ötlet ,hogy honnan tudnék szerezni? Amerikai oldalakon Ebay, Amazon vannak olyanok amik elméletileg jók a gm 5l40e váltóhoz de mivel 10-20ezer forint a szállítás nem merem meg rendelni.


ha lehetett külön kapni, bontott ábrán rajta van, vagy tudod mi a mérete, akkor csapágy üzletben pl lehet érdeklődni. csak mondani kell, hogy ATF olaj álló legyen.

YELLOW Elküldve: 2020-07-15 21:17 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD


relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...


Mar az gyorsabban ment a rutin miatt bar az is darabokban jot ki


az LNK304PN nekem is... még ennyit szívni azzal a kis xarral... ez is volt lakkozva, meg már benne se volt az alkatrész, alig bírtam kiszívni belőle az ónt. mondom ez sz0pat...


Pedig az csak egy mezei 8 labu ic.
Szerezz be folyatoszert es onszivo harisnyat amit beszeltunk.
Azokkal mar egesz jol lehet dolgozni.

A beeges szo szerint leesett az erintkezo pogacsarol azert olyan szep fenyes:

https://kepkuldes.com/image/ZGlcyV


minden van, harisnya, ónszívő, folyatószer, minden. amúgy 7 lábú IC. ocsmány dolog ez a lakkozás...
akkor csak ki volt az a relé is. hát lehet ütögetésre is leesett volna, melóba javítottuk úgy a gépeket, mert azért ott 30A-ok folytak, aztán össze ragadtak. egy darabig jó volt, mert gyorsabb egyszerűbb volt, mint relét cserélni, főleg ha nem volt...

YELLOW Elküldve: 2020-07-15 17:35 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD


relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...


Mar az gyorsabban ment a rutin miatt bar az is darabokban jot ki


az LNK304PN nekem is... még ennyit szívni azzal a kis xarral... ez is volt lakkozva, meg már benne se volt az alkatrész, alig bírtam kiszívni belőle az ónt. mondom ez sz0pat...

YELLOW Elküldve: 2020-07-15 17:30 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD


relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...