hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2019-07-29 16:14 Mi lehet a baj?_

Hegzsa írta:
Hegzsa írta:
YELLOW írta:
Hegzsa írta: Sziasztok!

Olyan problémám van az autómmal (318i), hogy teljesen rendszertelenül gondol egyet és mintha 1 kattanásig behúznád a kéziféket, befog az összes fék. Félreállok vele 10-15 percre és újra normális. Féktárcsák/betétek elől újak, hátul dettó.
Műszerfalon egyik visszajelző se villan ki.

Ha valakinek van valami ötlete vagy esetleg futott bele ilyesmibe, kérem segítsen!

Válaszokat előre is köszönöm!


hogy az új betétek bele lettek rakva, a fékfolyadék szint meg lett nézve?
sokan esnek abba a hibába, hogy kopottak a betétek, tehát a munkahengerek kint vannak, ugye ettől az fékolajszint lentebb megy. rátöltenek, hogy MAX-on legyen. majd cserélik a betéteket, és ahogy visszanyomódik a munkahenger az új betét miatt, úgy a fékolajat felnyomja. a tartályban nyomás lesz a többlet anyag miatt, lehet ez szórakozik. ilyenkor ezért illik fékfolyadékot is cserélni, de minimum a szintet beállítani, légteleníteni egyet.


A szerelő állítása szerint nézték a fékolaj szintet amikor visszanyomták a munkahengereket és kellet is belőle leszívni.
Ma visszaviszem, és a fékfolyadék cserét illetve a légtelenítést megcsináltatom, remélem ezek után már jó lesz.


Helló

Fékolaj cserélve illetve a légtelenítés is.
Jó volt a tipp mert tényleg volt levegő a rendszerben.
A másik probléma az, hogy ritkán a kormány fogja magát és elkezd rázni egészen ijesztő mértékben, leállok az autóval 5 perc és újra tökéletes. Ilyennel találkozott már itt valaki?

Köszönöm!

Szia,
nekem is volt ilyen, a fék munkahenger meg volt szorulva. Nálad visszanyomták dugattyút a a rozsdával együtt, ez lehet az ok.
Bye: hil

hil Elküldve: 2019-06-05 05:55 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok,
meg tudná mondani valaki, hogy N42B20 motorban melyik a valvetronic-ref szenzor? Van egy ilyen bejegyzésem: 2852 CDKDVFRS-VVT-ref sensor, ami hibalámpát nem kapcsol, félhibának írja (INPA-val olvasva és a működésben semmi hiba nem érezhető.
Köszi,
Bye: hil


ennek kellene lennie

Köszi, úgy tettem.

hil Elküldve: 2019-06-04 19:19 N46 és N42 motorok

Sziasztok,
meg tudná mondani valaki, hogy N42B20 motorban melyik a valvetronic-ref szenzor? Van egy ilyen bejegyzésem: 2852 CDKDVFRS-VVT-ref sensor, ami hibalámpát nem kapcsol, félhibának írja (INPA-val olvasva és a működésben semmi hiba nem érezhető.
Köszi,
Bye: hil

hil Elküldve: 2019-05-21 19:57 ablakemelő

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.


hil,
csináld meg te is. akkor elhiszem.
természetesen elhiszem, hogy Iminek jó lett. de a több poz. visszacsatolás csak jó lehet.


Sziasztok,
ma vettem észre, hogy az a zörgés (valszeg), nem is az üveg és a körülötte lévő gumitól, hanem az ajtókeret belső műanyag kerete az üvegnél és a gumi miatt van. Ha teljesen fel van húzva az üveg, akkor a gumi és az a műanyag keret adja a hangot. Picit leengedve az üveget, már nem nyomódik meg a felső gumi, nem ér hozzá a műanyaghoz, ezért nincs zörgés. Esős idő esetén oda befolyik természetesen a víz, azért szűnik meg a zörgés. Tehát teljesen felesleges leszedni azokat a gumikat(remélhetőleg). Most ott kitakarítottam, bekentem aztán várom a holnapi próbát. Apróság ez a zörgés, de már az agyamra megy. Holnap megírom a tapasztaltakat.
Bye: hil


illusztráld már majd képpel, pontosan hol is kented, vagy miről is van szó. mert én elvesztem már.

Sziasztok,
végre volt ma egy zörgés mentes napom. Azt az idegesítő zörgést, ami sokunk életét megkeseríti, nem az üveg okozza, tehát teljesen felesleges leszedniés visszatenni az üveg körüli gumikat, pedig már azon voltam. Van az ajtó tetején végig egy gumi, rajta filc szerű valamivel, ami rázáródik a karosszéria vízelvezető alatti gumi csíkjára (remélem, beazonosítható a dolog). Na ez okozza a zörgést, esős időben nem, mivel vizes. Nekem eddig ez elkerülte a figyelmemet, nem is gondoltam rá, mivel mindig meg szoktam takarítani és korábban ezt is kenegettem mindenféle gumi ápoló csodaszerrel (BMW spec gumi ápoló is volt), de volt úgy is, hogy csak meg volt takarítva, de zörgés minden esetben megmaradt. Tegnap bekentem szilikon zsírral próbaként és a zörgés megszűnt. Oda majd kigondolok valamit, ami kenegetés nélkül, de örökre megoldja a problémát.

Yellow! Mivel admin vagy emlékeim szerint, kérlek, ha tudod, ezt és az ehhez tartozó írásaimat tedd át egy másik topikba, mert semmi köze az ablak emelőhöz (de az elején arra gondoltam, azért írtam ide). Lehet rosszul emlékszem, de mintha lenne valami belső zajok topik is, talán abba mehetne.

Bye: hil


nekem esőben is csinálja. meg nekem akkor kezdte el, amikor a fólia lekerült elölről. mert ugye ragadt, mert pont műszakin kellett levenni, még jó régen. és csak később tudta teljesen letakarítani. lehet kitépkedett valamit, nem tudom. nekem szerintem az üveg is csinálja, mert ha lentebb engedem, akkor csökken a mennyiség és az erősség.
a rokon szerelő azt mondta, hogy ahova zár a gumi, vagy bármi, oda a kasznira bandázs szalagot kell ragasztani. fekete autó előny. csak az úgy olyan barkács, de állítólag beválik.

én nem tudom áthelyezni a dolgokat. max másold át oda is. maradhat jelen esetben mind a kettő. mert a kérdező meg úgyis itt keresi majd.

Sziasztok,
száraz idő, újabb zörgés mentes napok! Tehát az ajtó felső éle volt a zaj okozója, most ideiglenesen és próbaként, ahogy azt korábban írtam, szilikonzsírral bekentem, de majd keresek rá végleges, zsír nélküli megoldást. Ismétlem: semmiféle tisztítás, gumiápolóval való kezelés hatástalan volt.
Bye: hil

hil Elküldve: 2019-05-17 12:48 ablakemelő

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.


hil,
csináld meg te is. akkor elhiszem.
természetesen elhiszem, hogy Iminek jó lett. de a több poz. visszacsatolás csak jó lehet.


Sziasztok,
ma vettem észre, hogy az a zörgés (valszeg), nem is az üveg és a körülötte lévő gumitól, hanem az ajtókeret belső műanyag kerete az üvegnél és a gumi miatt van. Ha teljesen fel van húzva az üveg, akkor a gumi és az a műanyag keret adja a hangot. Picit leengedve az üveget, már nem nyomódik meg a felső gumi, nem ér hozzá a műanyaghoz, ezért nincs zörgés. Esős idő esetén oda befolyik természetesen a víz, azért szűnik meg a zörgés. Tehát teljesen felesleges leszedni azokat a gumikat(remélhetőleg). Most ott kitakarítottam, bekentem aztán várom a holnapi próbát. Apróság ez a zörgés, de már az agyamra megy. Holnap megírom a tapasztaltakat.
Bye: hil


illusztráld már majd képpel, pontosan hol is kented, vagy miről is van szó. mert én elvesztem már.

Sziasztok,
végre volt ma egy zörgés mentes napom. Azt az idegesítő zörgést, ami sokunk életét megkeseríti, nem az üveg okozza, tehát teljesen felesleges leszedniés visszatenni az üveg körüli gumikat, pedig már azon voltam. Van az ajtó tetején végig egy gumi, rajta filc szerű valamivel, ami rázáródik a karosszéria vízelvezető alatti gumi csíkjára (remélem, beazonosítható a dolog). Na ez okozza a zörgést, esős időben nem, mivel vizes. Nekem eddig ez elkerülte a figyelmemet, nem is gondoltam rá, mivel mindig meg szoktam takarítani és korábban ezt is kenegettem mindenféle gumi ápoló csodaszerrel (BMW spec gumi ápoló is volt), de volt úgy is, hogy csak meg volt takarítva, de zörgés minden esetben megmaradt. Tegnap bekentem szilikon zsírral próbaként és a zörgés megszűnt. Oda majd kigondolok valamit, ami kenegetés nélkül, de örökre megoldja a problémát.

Yellow! Mivel admin vagy emlékeim szerint, kérlek, ha tudod, ezt és az ehhez tartozó írásaimat tedd át egy másik topikba, mert semmi köze az ablak emelőhöz (de az elején arra gondoltam, azért írtam ide). Lehet rosszul emlékszem, de mintha lenne valami belső zajok topik is, talán abba mehetne.

Bye: hil

hil Elküldve: 2019-05-08 19:17 ablakemelő

YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.


hil,
csináld meg te is. akkor elhiszem.
természetesen elhiszem, hogy Iminek jó lett. de a több poz. visszacsatolás csak jó lehet.


Sziasztok,
ma vettem észre, hogy az a zörgés (valszeg), nem is az üveg és a körülötte lévő gumitól, hanem az ajtókeret belső műanyag kerete az üvegnél és a gumi miatt van. Ha teljesen fel van húzva az üveg, akkor a gumi és az a műanyag keret adja a hangot. Picit leengedve az üveget, már nem nyomódik meg a felső gumi, nem ér hozzá a műanyaghoz, ezért nincs zörgés. Esős idő esetén oda befolyik természetesen a víz, azért szűnik meg a zörgés. Tehát teljesen felesleges leszedni azokat a gumikat(remélhetőleg). Most ott kitakarítottam, bekentem aztán várom a holnapi próbát. Apróság ez a zörgés, de már az agyamra megy. Holnap megírom a tapasztaltakat.
Bye: hil

hil Elküldve: 2019-05-07 18:38 ablakemelő

YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
b_imi írta:
hil írta: Sziasztok,
valamikor pár éve volt már szó más részéről, most nem találom, és úgy emlékszem megoldás sem volt: szóval teljesen felhúzott oldalablak esetén rosszabb úton zavaróan zörög az üveg. Odanyúlva nem érezni az üveg mozgását. Ha akár csak egy milliméternyit leengedem, akkor megszűnik a zaj. Az ablakemelőt megnéztem, hibátlan, a gumi ápoló és más "csodaszer" semmi nem segít. tettem filc csíkokat különböző helyekre az üveg felső gumi tömítéséhez, korábban beragasztottam azokat a különálló gumiprofilokat, majd kiszedtem a ragasztót, mert hatástalan volt, kiszedtem és újra raktam a keret felső gumi profijait (tisztítás, gumiápolós kezelés után), de semmi javulás nem volt. Egyedül az segített ideig óráig, amikor a felső résbe, ahová az üveg becsúszik filc csíkot raktam, de miután az össze nyomódott ismét kezdődött a zörgés. Tettem már oda gumi és egyéb csíkot is, de az sem volt jó, egyedül a filc (kb 1mm vastag) okozott ideiglenes javulást. Volt-e már valakinek ilyen gondja és mi volt a megoldás?
bye: hil


Mivel kezelted a gumit?

Először: BMW spec gumiápoló, majd Prevent gumiápoló, majd szilikon olaj, glicerin, Protegum és minden más, ami erre alkalmas. Persze az egyes anyagok után mindig teljes letisztítás.
Bye: hil


Csak azért kérdeztem, mert egyszer sonax-al kezelem és még mindig látszik a nyoma, pedig párszor már letisztítottam. Nálam ez okozta az idegesítő hangot.


nálam is probléma volt (még mindig az őrületbe kerget) ez, én is írtam erről. nekem is a BMW spec szert ajánlgatták, de azóta sem győztem meg magam. még szerencse. már lassan csak letojom. van elég bajom, leszakadt a kipufogóm hidegen V8 papó. a toldásnál a cső, a hátsó dob előtt. egy kipufogóklinikás egyedi dob van fent. fáradtan műszakból kerestem a szakikat, senki nem tudta és akarta elvállalni. így jó magyar módra tákoltam. felkötöztem dróttal. bár még bírná a dob, de lehet veszek újat. mondjuk a full gyárija is meg van patika állapotban. na meg asszonynak vett magának egy Stilo-t, szóval most az van porondon off

Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil

hil Elküldve: 2019-04-22 20:13 ablakemelő

b_imi írta:
hil írta: Sziasztok,
valamikor pár éve volt már szó más részéről, most nem találom, és úgy emlékszem megoldás sem volt: szóval teljesen felhúzott oldalablak esetén rosszabb úton zavaróan zörög az üveg. Odanyúlva nem érezni az üveg mozgását. Ha akár csak egy milliméternyit leengedem, akkor megszűnik a zaj. Az ablakemelőt megnéztem, hibátlan, a gumi ápoló és más "csodaszer" semmi nem segít. tettem filc csíkokat különböző helyekre az üveg felső gumi tömítéséhez, korábban beragasztottam azokat a különálló gumiprofilokat, majd kiszedtem a ragasztót, mert hatástalan volt, kiszedtem és újra raktam a keret felső gumi profijait (tisztítás, gumiápolós kezelés után), de semmi javulás nem volt. Egyedül az segített ideig óráig, amikor a felső résbe, ahová az üveg becsúszik filc csíkot raktam, de miután az össze nyomódott ismét kezdődött a zörgés. Tettem már oda gumi és egyéb csíkot is, de az sem volt jó, egyedül a filc (kb 1mm vastag) okozott ideiglenes javulást. Volt-e már valakinek ilyen gondja és mi volt a megoldás?
bye: hil


Mivel kezelted a gumit?

Először: BMW spec gumiápoló, majd Prevent gumiápoló, majd szilikon olaj, glicerin, Protegum és minden más, ami erre alkalmas. Persze az egyes anyagok után mindig teljes letisztítás.
Bye: hil



hil Elküldve: 2019-04-22 17:28 ablakemelő

Sziasztok,
valamikor pár éve volt már szó más részéről, most nem találom, és úgy emlékszem megoldás sem volt: szóval teljesen felhúzott oldalablak esetén rosszabb úton zavaróan zörög az üveg. Odanyúlva nem érezni az üveg mozgását. Ha akár csak egy milliméternyit leengedem, akkor megszűnik a zaj. Az ablakemelőt megnéztem, hibátlan, a gumi ápoló és más "csodaszer" semmi nem segít. tettem filc csíkokat különböző helyekre az üveg felső gumi tömítéséhez, korábban beragasztottam azokat a különálló gumiprofilokat, majd kiszedtem a ragasztót, mert hatástalan volt, kiszedtem és újra raktam a keret felső gumi profijait (tisztítás, gumiápolós kezelés után), de semmi javulás nem volt. Egyedül az segített ideig óráig, amikor a felső résbe, ahová az üveg becsúszik filc csíkot raktam, de miután az össze nyomódott ismét kezdődött a zörgés. Tettem már oda gumi és egyéb csíkot is, de az sem volt jó, egyedül a filc (kb 1mm vastag) okozott ideiglenes javulást. Volt-e már valakinek ilyen gondja és mi volt a megoldás?
bye: hil

hil Elküldve: 2019-04-03 19:30 BMW318i E46

YELLOW írta:
hil írta: ugyan már nem írogatok ide, olvasni sem szoktam az oldalt


szégyelld magad.
térj vissza.


Szia Y,
tudod írtam ide segítő szándékkal, írásaimat zsinórban figyelmen kívül hagyták, a válaszokban már benne sem volt, tehát minek törjem magam a továbbiakban?
Bye: hil

hil Elküldve: 2019-04-01 18:00 BMW318i E46

gueszka írta:
PBazsi írta:
horvathkornel írta: Hello, BMW E46 318i autóm sok olajat fogyaszt és nem tudom miből eredhet ez. A sok az azt jelenti hogy 6000km után 4 liter olajat kelett hozzá öntenem, ami szerintem rengeteg.
Van valakinem valami tapasztalata ilyen téren?
Előre is kösz a segítséget!


Halihó, nekem is olajfogyási problémám van (ezrenként 2-3 dl-t kell rátöltenem). Most 5W 40-est tetettem bele, kíváncsi vagyok hogy viselkedik, de attól tartok egy szelepszárszimering csere lesz már csak a megoldás. Már csak azt nem tudom, h. kihez furdolhatnék Bp.-en ezzel a problémával/munkával és vajon mi a reális ára egy ilyen műveletnek.


Hi! Ennél a motornál nem szelepszár szimering szokott lenni? https://www.youtube.com/watch?...amp;t=496s


Sziasztok,
ugyan már nem írogatok ide, olvasni sem szoktam az oldalt, de szelepszár szimrering ügyben javasolnám Szoták Dávidot (Alagon dolgozik), nekem is ő csinálta. Előtte 1000Km-re kb 6 dl volt a fogyás, most semmi.
Bye: hil





hil Elküldve: 2019-03-03 09:37 Mi lehet a baj?

komaromi33 írta:
hil írta:
Pocses írta:
komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

Írásomat érdektelenség miatt töröltem, mert a következő posztban látható, hogy a kérdező nem foglalkozott vele

Nagyon is érdekelne a válaszod, kérlek írd meg újra.
Köszönöm






Szia,
mivel figyelmen kívül hagytad, ezért töröltem, újra nem írom le, bocsánat!

hil Elküldve: 2019-03-02 18:39 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

Írásomat érdektelenség miatt töröltem, mert a következő posztban látható, hogy a kérdező nem foglalkozott vele





hil Elküldve: 2019-03-02 18:29 Gyújtógyertya.

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Szia! Úgy tudom, ha égéskimaradás van a hengerben, akkor azt az injektort lekapcsolja a vezérlő, tehát ezért volt száraz a gyertya. Azt hogyan nézted meg, hogy volt gyújtás? Szerintem ez inkább trafó hiba. Nálad a 4 trafó egyben van, nem külön cserélhető.

hil Elküldve: 2019-03-01 19:33 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
hil írta:
Y!
írtam a túltöltésről, olvass vissza, mégegyszer nem írnám le


olvastam.
kérdés, te mennyivel töltötted túl?

A fene tudja, meg volt emelve az autó egyik oldala, így kb 1dl többlet mehetett bele, több tuti nem. Agyári MFT-2LT volt a belerakott. Én mással nem próbálkozok. Azért csináltam, mert arra gondoltam, amin Te is agyaltál, de csak baj, illetve olajfolyás lett belőle. Ki akartam cseréltetni a szimmeringet, de előtte okosan megnézték a szintet, a többletet leengedve megszűnt a folyás.
Bye: hil