hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2020-08-10 20:00 hûtõ

PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



vagy maga a kiegyenlítőd van elrepedve. de akár okozhatja az is. van benne gumitömítés lehet az ereszt. a méretét ne kérdezd, passz. ha van másik hasonló méretű csatlakozó a körben, arról lehet mintát venni esetleg.
szépen lassan elérnek a dolgok, sajnos.


Nagyon köszi a választ!
Ezzel amúgy szabad így még menni, nem tud eldurrani? Szeretném megjavítani, de lehet csak 1-2 hónap múlva lesz rá alkalmam. Persze a szintet csekkolnám hetente.


hát benne van a pakliba, nekem is durrant már el, vagy pukkant el a csonk, ami a blokkból jön ki a jobb oldalon és a termosztátba megy. elöregedett. a kérdés, hogy amiatt csökken-e a szint. meg kellene nézni, hogy valaki gázt ad, mikor már üzem meleg a motor, hogy látható-e onnan szivárgás. mert ugye mi van, ha a motor eszi meg.


Az a baj hogy nem vagyok benne biztos, hogy látszana gázadásra, mert nagyon kis mennyiség fogy.
A motorra azért nem gyanakodnék, mert tökéletes tiszta szép a hűtővíz, és az oljabetöltőn sem látok semmi rendellenességet. Plusz amit észrevettem, hogy most a melegben hosszabb út során talán több fogy kilóméterre vetítve mint korábban


A kiegyenlítő tartály alján a nagy "O" gyűrű 45,4x4mm méretű. Mivel senki nem tudta megmondani mi kell oda és próbálkozás után ez a MÉRT érték adódott (innen a 45,4x4 mm) 45x4 is megfelelhet (ez a külső átmérő)
Bye: hil

hil Elküldve: 2020-08-10 19:55 Segítség, beázik az autóm!!!!

Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is


Amit írtam se feledd, mert pikk-pakk megvan a javítás, és lehet ott jön be a víz.

Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil



Na ez is egy f@sza 5let!

Miért? Azt a szart úgysem kíméletesen veszik le, szétszakad, vissza ragasztani meg szinte lehetetlen azután. Normális ember Sziloplasztot nem használ sehová az autóján. Olyan gyurmát ugyan lehet venni, de a szakadt párazáróval nem lehet mit tenni. Tehát marad ez a megoldás és nincs ázás. Vagy szerinted inkább jobb ha ázik minden?
Bye: hil

hil Elküldve: 2020-08-09 18:21 Segítség, beázik az autóm!!!!

Pocses írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is


Amit írtam se feledd, mert pikk-pakk megvan a javítás, és lehet ott jön be a víz.

Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil

hil Elküldve: 2020-07-20 08:42 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy az e46 tágulási tartályának az alsó, nagy lyuksijába milyen méretű "o" gyűrű való?
Köszi: hil


ha esetleg olyan a mérete a gyors csatinak, mint ami a termosztát tetejére megy, a kis pipára, akkor meg tudom nézni holnapra.... amennyiben nem felejtem el.
szerk.: a tartály aljén csecs van nem? azon nincs "O" gyűrű szerintem, csak az ellendarabban, ha jól rémlik. a csövön lévő gyors csatlakozóban.

Szia,
a tartály alján 2 cső csatlakozó van egy nagyobb, kb. 40mm átmérőjű (ez a méret kéne) és egy kisebb. Mindkét "O" gyűrű a tartályban van.
Bye: hil


akkor sajna nem tudom. csak tudod volt egy csonkom, a blokk és a termosztát között. annak a gyorcsatijában volt egy tömítés. mondom ha olyan a méret és az kell, azt meg tudom nézni.
a robbantott ábrán nem úgy tűnt, mintha ha a tartályon lenne tömítés, vagy abban belül a lukban, mert én csonkot láttam, tehát max kívül van. de most rákerestem a neten normális képre és valóban belül van. én arra gondoltam az alul az oldalán lévő kell.
tipp. be kell menni, ha van a közeledben bárdi vagy juniksz, hátha van készleten, vagy ismerős boltossal lehozatni, kiveszed megméred, aztán majd visszáruzza.

Szia,
erre a megoldásra gondoltam én is. Sajnálom, hogy amikor vettem a tartályt, ezt nem tettem meg. Reménykedtem,, hogy van itt valaki, aki tudja méretet.
Bye: hil

hil Elküldve: 2020-07-20 05:52 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy az e46 tágulási tartályának az alsó, nagy lyuksijába milyen méretű "o" gyűrű való?
Köszi: hil


ha esetleg olyan a mérete a gyors csatinak, mint ami a termosztát tetejére megy, a kis pipára, akkor meg tudom nézni holnapra.... amennyiben nem felejtem el.
szerk.: a tartály aljén csecs van nem? azon nincs "O" gyűrű szerintem, csak az ellendarabban, ha jól rémlik. a csövön lévő gyors csatlakozóban.

Szia,
a tartály alján 2 cső csatlakozó van egy nagyobb, kb. 40mm átmérőjű (ez a méret kéne) és egy kisebb. Mindkét "O" gyűrű a tartályban van.
Bye: hil

hil Elküldve: 2020-07-19 16:46 Hűtővíz..:S

Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy az e46 tágulási tartályának az alsó, nagy lyuksijába milyen méretű "o" gyűrű való?
Köszi: hil

hil Elküldve: 2020-06-23 19:51 Motorolaj

YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan olajcsere előtt állok és egy kis tanács kellene.Legutóbbi olajcserénél XADO 5W-50-es olaj lett belerakva de észrevettem hogy cseppet csipegeti.
Úgy láttam itt többen variáltak az olaj minőségével hogy ezt és ezt jobban csipegeti,ezt és ezt kevésbé stb stb.Melyik olajat javasoljátok amit nem fogyaszt el a motor?
Lehet a viszkozitását választottam meg rosszul és ezért a fogyasztás.
Egyébként tiszta a motor nincs rajta olajsár max egy kis por tehát szivárgás nincs,nincs tócsa sem alatta és nem füstöl.
Szóval valami penge olajminőséget szeretnék,ebben kérem a segitségeteket!
Eneos olajról vélemény,viszkozitás,osztályozás esetleg?
Köszönöm előre is!


anno először én is raktam 5W-50-es olajat bele, de felesleges. Aral-t. van olajhűtő 30-as 40-es olajtól nem kell "erősebb".
ilyen motorom van nekem is, 125ezer km körül, de én a 13 év alatt több márkát és viszkozitást is próbáltam. egyiket sem ette jobban. sőt nem eszi.
viszont ezeknél a motoroknál az elfáradt szelepszár szimmering miatt képes enni az olajat.
én nem vagyok xado szimpatizáns. ha az 50-es olajat eszi, ott már lehet valami kopás.
az Eneos 5W-30, 5W-40 Hyper benzinesekbe jól szokott muzsikálni, ilyet is használtam. most jelenleg a második Mobil Super 3000 XE 5W-30.
amúgy sorrendben így használtam őket 2007-től:
ARAL MEGA Tronic 5W-50
CASTROL SLX Professional Powerflow 0W-30
CASTROL SLX Professional Powerflow 0W-30
ARAL SUPER Tronic 0W-40
ENEOS Premium Hyper 5W-40
Mobil Super 3000 XE 5W-30
Mobil Super 3000 XE 5W-30

a Castrol SLX vált be a legjobban, nem is volt olcsó olaj, de miután EDGE lett a neve, már nem akartam venni. Az Eneos vagy az Aral meg vagy 7600 km-t volt benne, annyi jutott arra a 2 évre.

Köszönöm szépen!
Akkor végül is az EDGE is jó?
Gondolom ezek mind a BMW jóváhagyása alatt készültek nekem az a fontos.


igen, de nincs jelentősége, nem az számít... bár laikusnak elég. csak ugye a jóváhagyásból sem mindegy mi van a BMW után. ACEA, API besorolás stimmeljen a gyári előírásnak.

Szia,
most ezt használom, 4 olajcsere óta, nekem bevált, mást nem is fogok bele tenni: FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30

(https://olajmarket.hu/termekek...er_submit=).

Próbáltam előző Bömösömben a Xadó-t,kétszer, de csak negatív tapasztalat volt: gyertyákon és máson is oda nem illő lerakódás volt tapasztalható, az autó rángatózott időnként, motortisztítás, más olajra váltás után (Mobil Super 3000 XE) többé nem volt semmi gond. Olajfogyasztás: szelepszár szimering csere. Mostani autóm (N42B20) 1000 Km-re 1-1,5 liter olaj, füst nem volt, szimering csere óta (3 éve) nincs olajfogyasztás.
Bye: hil

hil Elküldve: 2020-04-30 21:19 Futómû és hibái

TomyMU írta:
hil írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az melyik alkatrész hibája lehet, ha olyan 80-90-es sebbességnél elkezd rázni, remegni a kormány. Szerelőm még nem tudott ránézni, telefonon keresztül azt mondta, lehet hogy lengőkar csere lesz. Stabilizátor, lengőkar szilent (első-hátsó) szűk 2 éve volt cserélve.


Volt ilyen jelenség nálam: az egyik fék munkahenger kissé meg volt szorulva, az okozta nálam a bajt. (nagyon remegett a kormányom)
Bye: hil



Köszönöm a segítséget! Azt viszont elfelejtettem hozzátenni, hogy februárba volt műszakin, és épphogy átment, mert valamelyik oldalon 30-40%-al jobban fogott a fék, vagy valami ilyesmi, sajnos nem én vittem az autót, nem tudom pontosan, de a lényege ez volt.

Akkor valszeg ott lesz a hiba. Ennek olcsóbb a javítása, házilag megoldható, én is úgy tettem

hil Elküldve: 2020-04-30 19:40 Futómû és hibái

TomyMU írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az melyik alkatrész hibája lehet, ha olyan 80-90-es sebbességnél elkezd rázni, remegni a kormány. Szerelőm még nem tudott ránézni, telefonon keresztül azt mondta, lehet hogy lengőkar csere lesz. Stabilizátor, lengőkar szilent (első-hátsó) szűk 2 éve volt cserélve.


Volt ilyen jelenség nálam: az egyik fék munkahenger kissé meg volt szorulva, az okozta nálam a bajt. (nagyon remegett a kormányom)
Bye: hil

hil Elküldve: 2020-04-30 19:38 Fékjavítás

[quote="kisskarex"]
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!
[/quote
Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil

hil Elküldve: 2020-04-23 19:22 Gumiabroncs

katonaza írta:
hil írta: Sziasztok! cserélnem kell a nyári gumikat 205/55R16 Dunlop van most. 6 éves, a felülete jó, de repedések vannak a barázdákban, ezért cserélem. Ugyanebben a méretben mit javasoltok: Semperit vagy Firestone? Nejem autóján (Opel Corsa) 9 éves Firestone van, azon annyira nincsennek repedések, mondjuk Km is sokkal kevesebb van benne (de azt is cserélni kell). Már letettem az aránytalanul drága gumikról, nem versenyzek, normálisan vezetek. Michelin szóba se jöhet, nagyon rossz a tapasztalatom vele. Tehát a kérdés: Semperit, vagy Firestone???
Köszi, hil


A gumiabroncsok minőségi követelményei kapcsán osztom azt a nézetet, hogy mindössze négy, egyenként tenyérnyi felfekvési felület kell biztosítsa az erőátvitelt (pl. gyorsítás, lassítás, kanyarodás) a jármű és az út között, ezért annak a lehető legjobbnak kell lennie.

Az árat illetően pedig azt gondolom, hogy ha egy adott gépjármű teljes üzemeltetési költségét kiszámoljuk a gumi becsült életciklusának megfelelő időtávra, akkor ahhoz viszonyítva egy prémium kategóriás&tesztgyőztes és egy bármilyen egyéb kategóriás gumiszett ára közötti különbözet szinte láthatatlanul alacsony arányú lesz.

Ráadásul mit sem ér, ha valaki teljesen normálisan vezet és nem versenyez közúton, ha körülötte mások meg igen és ezzel belekényszerítik az éles gumitesztbe.

Szia,
osztom véleményedet, de: a Dunlop nekem nem adott annyi pluszt, hogy annyit adjak érte (23-25k/db). Firestone-t vetten (15k/db), a teszteket nézve (bár szerintem azok nem a valóságot tükrözik) a 3.helyen áll, a Dunlop nincs is említve. Mégegyszer: nem igazán hiszek ezekben a tesztekben. Firestone gumim már volt, maximálisan elégedett voltam vele.
Azért köszönöm a válaszokat kérdésemre!!
Bye: hil

hil Elküldve: 2020-04-21 20:13 Gumiabroncs

Sziasztok! cserélnem kell a nyári gumikat 205/55R16 Dunlop van most. 6 éves, a felülete jó, de repedések vannak a barázdákban, ezért cserélem. Ugyanebben a méretben mit javasoltok: Semperit vagy Firestone? Nejem autóján (Opel Corsa) 9 éves Firestone van, azon annyira nincsennek repedések, mondjuk Km is sokkal kevesebb van benne (de azt is cserélni kell). Már letettem az aránytalanul drága gumikról, nem versenyzek, normálisan vezetek. Michelin szóba se jöhet, nagyon rossz a tapasztalatom vele. Tehát a kérdés: Semperit, vagy Firestone???
Köszi, hil

hil Elküldve: 2020-04-14 08:52 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!

hil Elküldve: 2020-04-14 08:48 Féktárcsa és fékbetét

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene!
E46 compact 2002 1.8 benzin világitani kezdett a kopásjelző.Nosza el új tárcsákért előre hátra plusz új betétekért.Kicseréltem őket elől hátul igaz még 4-5 mm volt rajtuk és hozzá sem értek a kopásjelzőhöz.A probléma hogy még mindig világit pedig már mentem is vele 5-10km-t de csak nem alszik el.Próbáltam a fékpedállal és a gyujtás ráadásával majd levételével de változatlan.Van valami tippetek mi lehet?


ha tutira nem vágta meg a kopásjelzőt, akkor máshol van zárlat. kopásjelző csatlakozásnál, vagy annak vezetékelésénél.




Köszönöm!
Nem vágta át még csak hozzá sem ért.Az elsőt cseréltem a hátsót még nem lehet hogy ott a bibi.Haver Mercijén pl a féklámpa kapcsoló volt a ludas de csak a diag mutatta ki.Ha cserélem a kopásjelzőt és akkor sem múlik akkor sztem nekem is diag lesz.


Bocs Y: nem zárlat, hanem szakadás

hil Elküldve: 2020-04-03 15:08 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
pot írta:
YELLOW írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a bal első féktárcsát akarom levenni de van rajta egy kis csavar ami fogja a tárcsát és nem tudom kicsavarni az lenne a kérdés ,hogy ez egy sima menetű amit balra lehet kicsavarni vagy forditott menetű csavar lehet. Válaszokat előre is köszi


sima csavar, csak rögzít, amíg fel nem megy a kerék. itt nincs szükség fordított menetű csavarral, nem indokolja semmi.


Köszönöm választ ,annyira meg van húzva a csavar hogy ,hogy már a kulcsom is elcsavarodott. Lehet ,hogy holnap megpróbálom vágóval meginditani a csavart , vagy valami ötlet.


kocogtatás, csavarlazító.

Emlékeim szerint az egy Imbusz csavar. beleteszed a kulcsot és megütöd kalapáccsal, de nem szétvered. Erre ki szokott jönni.