vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 13:20


Alesi írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése


Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.



Nekem ki vannak szedve a pillangók, és egy cseppet sem gyengült az autó semmilyen fordulaton...


Nekem nincs tapasztalatom vele. Ezt a topikot olvasgattam és ezért írtam. (igaz, itt e60-ról írnak)
http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=24&t=1326





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 01. péntek, 13:21

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 13:08


vivaladiesel írta:
csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése


Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.



Nekem ki vannak szedve a pillangók, és egy cseppet sem gyengült az autó semmilyen fordulaton...

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 12:11


bmw320 írta:
vivaladiesel írta:
bmw320 írta: ÜDV!
Az EGR és szívósor tisztítást értem, tudom de mit értetek a turbó tisztítása alatt??
Köszi


Nem nagy valami. A szerelő darabjaira szedi, a turbóban lévő szennyeződést "lekaparja" - "átmossa", majd kiszárad és már mehet is vissza az autóra.
A sok lerakódott korom miatt érdemes néha megcsinálni. Főleg ha valakinek annyira lekormolódik, hogy az a turbó működését is gátolja. ( úgymond "letapad a turbó")
Bármelyik autószerelő meg tudja csinálni!

Tisztítás:
http://kepfeltoltes.hu/120601/...es.hu_.jpg


Érdekes azt gondoltam nem túl jó a turbót piszkálni! Én most léptem át a 200E km-t eddig hibátlan az autó de lehet hogy megnézetem ha lesz egy kis időm! Köszi!



Én kitisztítottam, úgy voltam vele kényeztetem egy kicsit a technikát... Nem is gondolnád mennyi lerakódás volt benne!


bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 11:35


vivaladiesel írta:
bmw320 írta: ÜDV!
Az EGR és szívósor tisztítást értem, tudom de mit értetek a turbó tisztítása alatt??
Köszi


Nem nagy valami. A szerelő darabjaira szedi, a turbóban lévő szennyeződést "lekaparja" - "átmossa", majd kiszárad és már mehet is vissza az autóra.
A sok lerakódott korom miatt érdemes néha megcsinálni. Főleg ha valakinek annyira lekormolódik, hogy az a turbó működését is gátolja. ( úgymond "letapad a turbó")
Bármelyik autószerelő meg tudja csinálni!

Tisztítás:
http://kepfeltoltes.hu/120601/...es.hu_.jpg


Érdekes azt gondoltam nem túl jó a turbót piszkálni! Én most léptem át a 200E km-t eddig hibátlan az autó de lehet hogy megnézetem ha lesz egy kis időm! Köszi!



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 11:30


bmw320 írta: ÜDV!
Az EGR és szívósor tisztítást értem, tudom de mit értetek a turbó tisztítása alatt??
Köszi


Nem nagy valami. A szerelő darabjaira szedi, a turbóban lévő szennyeződést "lekaparja" - "átmossa", majd kiszárad és már mehet is vissza az autóra.
A sok lerakódott korom miatt érdemes néha megcsinálni. Főleg ha valakinek annyira lekormolódik, hogy az a turbó működését is gátolja. ( úgymond "letapad a turbó")
Bármelyik autószerelő meg tudja csinálni!

Tisztítás:
http://kepfeltoltes.hu/120601/...es.hu_.jpg

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 11:15


ÜDV!
Az EGR és szívósor tisztítást értem, tudom de mit értetek a turbó tisztítása alatt??
Köszi

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 09:28


csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése


Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.




csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 23:13


ute107 írta:
lorand007 írta:
vivaladiesel írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom


Fontos lenne kitisztítani de inkább bízd szakemberre!



Hello, nagyon ritkan csinalnak ilyet inkabb cserelnek az alkatreszeket, ha csinalt mar v.ki ilyet , elkelnenek az otletek, a valvoline egr turbo cleaner csak az egr re let eleg, kiszeretnem a turbot is pucolni meg ezt a szivocsonkot, koszonom


Brigiciol...mind a szivósornak, mind az EGR-nek. Megázik, majd egy kis nagynyomású víz... Kipipálva!


Tervben van nekem is egy nagytakarítás 1 hónapon belül, a tapasztalatot majd szívesen fogadom. Terv: egr, turbo, szívósor tisztítás, pillangszelepek kiherélése

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1054

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 22:40


lorand007 írta:
vivaladiesel írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom


Fontos lenne kitisztítani de inkább bízd szakemberre!



Hello, nagyon ritkan csinalnak ilyet inkabb cserelnek az alkatreszeket, ha csinalt mar v.ki ilyet , elkelnenek az otletek, a valvoline egr turbo cleaner csak az egr re let eleg, kiszeretnem a turbot is pucolni meg ezt a szivocsonkot, koszonom


Brigiciol...mind a szivósornak, mind az EGR-nek. Megázik, majd egy kis nagynyomású víz... Kipipálva!

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 14:51


vivaladiesel írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom


Fontos lenne kitisztítani de inkább bízd szakemberre!



Hello, nagyon ritkan csinalnak ilyet inkabb cserelnek az alkatreszeket, ha csinalt mar v.ki ilyet , elkelnenek az otletek, a valvoline egr turbo cleaner csak az egr re let eleg, kiszeretnem a turbot is pucolni meg ezt a szivocsonkot, koszonom

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 09:11


lorand007 írta: Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom


Fontos lenne kitisztítani de inkább bízd szakemberre!



lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 18:40


Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. április 05. csütörtök, 09:19


seducertt írta: Nem fúrtam rá semmit, opelben ugyanez sokat kibírt. Nem műanyag kupakot használtam Ha lesz időm ránézek majd, azóta még csak 1000 km-t mentünk vele.


Azt gondoltam, hogy nem műanyagot használtál
Én sem hittem, hogy ott ekkora a hő (pedig ez a szakmám) és képes megolvasztani a fémet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz seducertt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. április 05. csütörtök, 08:38


lorand007 írta: Hello, holnap jön meg a Valvoline egr+turbo cleaner, egyet rendeltem, mit mondtok elég lesz?aztán hétvégém meki is esem,kösz


Nem te kerestél a hátsó rugóra megoldást? Vettem légrugókat, majd leírom a tapasztalatokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz seducertt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. április 05. csütörtök, 08:37


hancurozo írta:
seducertt írta: Én tegnap csináltam meg, szerintem sose volt kitakarítva. Képek:
http://frmpic.sportmotor.hu/p/168/476523/2
http://frmpic.sportmotor.hu/p/168/476524/2

Azóta jobban is megy persze. Le is lett vakolva, egy befőttes üveg kupakja pont megteszi, többet nem lesz ilyen. Le kellett venni a szívósort is.


Csak át ne égjen! Nem az a kimondottan hőálló anyag. (láttam már átégett 1mm-es vakolást, igaz ott 2mm-es lyuk volt furva rá. mikor leszedtük teljes szélességben hiányzott a lemez)


Nem fúrtam rá semmit, opelben ugyanez sokat kibírt. Nem műanyag kupakot használtam Ha lesz időm ránézek majd, azóta még csak 1000 km-t mentünk vele.