hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 10. vasárnap, 20:30


wizzaerr írta: Köszi jrtom! Kb mennyiért törlik ki ezt a hibát?
Lehet rendelek egy diagnosztikai kábelt,gondolkoztam rajta már korábban, akkor legalább látom, hogy pl. a porlasztók milyen állapotban vannak, stb...ez a hibatörlés lehetne az első amire használnám.



Nem látszik, hogy az ország mely területén vagy (TITKOS, de minek??), ha Bp-i vagy én ingyért kitörlöm.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. október 10. vasárnap, 19:32


Változó, de olyan 5 ezer körül van egy diag és törlés.

wizzaerr írta: Köszi jrtom! Kb mennyiért törlik ki ezt a hibát?
Lehet rendelek egy diagnosztikai kábelt,gondolkoztam rajta már korábban, akkor legalább látom, hogy pl. a porlasztók milyen állapotban vannak, stb...ez a hibatörlés lehetne az első amire használnám.

üdv

jrtom írta: Szia!

Igen törölni kell a hibát sajna. Fogd be a vákuumcső végét járó motornál és ha érzed, hogy oda szívja az ujjadat akkor nincs semmi baja a csőnek. Utánna dugd vissza és nyugottan mehetsz vele.


wizzaerr írta: Sziasztok!

Utánaolvastam az egr szelep tisztításnak és tegnap rászántam magam a műveletre. Elég gyalázatosan nézett ki...petróval,ronggyal,csavarhúzóval, fogkefével kb. 1óráig tisztítottam, aztán visszaszereltem. A 3 csatlakozó cső közül a két nagyobb átmérőjűt a bilincsekkel visszatettem, de a kis csőről elfeletkeztem és úgy mentem vele néhány km-t. A motorelektronika visszajelző lámpa kigyulladt akkor jöttem rá, hogy mi lehet a gond. Visszatettem a kis csövet is(talán vákumcső lehet a neve?) ,de a lámpa nem aludt ki.
Töröltetni kellene a hibajelet? Vagy a vákumcsővel lehet a baj, talán megrepedt?
Este utazni szeretnék kb 180km-t, nekivághatok így?
Heeelp please!








autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2010. október 10. vasárnap, 17:46


Köszi jrtom! Kb mennyiért törlik ki ezt a hibát?
Lehet rendelek egy diagnosztikai kábelt,gondolkoztam rajta már korábban, akkor legalább látom, hogy pl. a porlasztók milyen állapotban vannak, stb...ez a hibatörlés lehetne az első amire használnám.

üdv

jrtom írta: Szia!

Igen törölni kell a hibát sajna. Fogd be a vákuumcső végét járó motornál és ha érzed, hogy oda szívja az ujjadat akkor nincs semmi baja a csőnek. Utánna dugd vissza és nyugottan mehetsz vele.


wizzaerr írta: Sziasztok!

Utánaolvastam az egr szelep tisztításnak és tegnap rászántam magam a műveletre. Elég gyalázatosan nézett ki...petróval,ronggyal,csavarhúzóval, fogkefével kb. 1óráig tisztítottam, aztán visszaszereltem. A 3 csatlakozó cső közül a két nagyobb átmérőjűt a bilincsekkel visszatettem, de a kis csőről elfeletkeztem és úgy mentem vele néhány km-t. A motorelektronika visszajelző lámpa kigyulladt akkor jöttem rá, hogy mi lehet a gond. Visszatettem a kis csövet is(talán vákumcső lehet a neve?) ,de a lámpa nem aludt ki.
Töröltetni kellene a hibajelet? Vagy a vákumcsővel lehet a baj, talán megrepedt?
Este utazni szeretnék kb 180km-t, nekivághatok így?
Heeelp please!






jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. október 10. vasárnap, 15:52


Szia!

Igen törölni kell a hibát sajna. Fogd be a vákuumcső végét járó motornál és ha érzed, hogy oda szívja az ujjadat akkor nincs semmi baja a csőnek. Utánna dugd vissza és nyugottan mehetsz vele.


wizzaerr írta: Sziasztok!

Utánaolvastam az egr szelep tisztításnak és tegnap rászántam magam a műveletre. Elég gyalázatosan nézett ki...petróval,ronggyal,csavarhúzóval, fogkefével kb. 1óráig tisztítottam, aztán visszaszereltem. A 3 csatlakozó cső közül a két nagyobb átmérőjűt a bilincsekkel visszatettem, de a kis csőről elfeletkeztem és úgy mentem vele néhány km-t. A motorelektronika visszajelző lámpa kigyulladt akkor jöttem rá, hogy mi lehet a gond. Visszatettem a kis csövet is(talán vákumcső lehet a neve?) ,de a lámpa nem aludt ki.
Töröltetni kellene a hibajelet? Vagy a vákumcsővel lehet a baj, talán megrepedt?
Este utazni szeretnék kb 180km-t, nekivághatok így?
Heeelp please!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2010. október 10. vasárnap, 14:40


Sziasztok!

Utánaolvastam az egr szelep tisztításnak és tegnap rászántam magam a műveletre. Elég gyalázatosan nézett ki...petróval,ronggyal,csavarhúzóval, fogkefével kb. 1óráig tisztítottam, aztán visszaszereltem. A 3 csatlakozó cső közül a két nagyobb átmérőjűt a bilincsekkel visszatettem, de a kis csőről elfeletkeztem és úgy mentem vele néhány km-t. A motorelektronika visszajelző lámpa kigyulladt akkor jöttem rá, hogy mi lehet a gond. Visszatettem a kis csövet is(talán vákumcső lehet a neve?) ,de a lámpa nem aludt ki.
Töröltetni kellene a hibajelet? Vagy a vákumcsővel lehet a baj, talán megrepedt?
Este utazni szeretnék kb 180km-t, nekivághatok így?
Heeelp please!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. október 04. hétfő, 15:01


davech írta: hi!

Egr Szelepet milyen gyakran célszerű tisztítani? Kb hány km után? thx


Én minden olajcserekor rá szoktam kukkantani, és ha koszosnak ítélem meg akkor tisztítom azt is.



davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. október 04. hétfő, 13:40


hi!

Egr Szelepet milyen gyakran célszerű tisztítani? Kb hány km után? thx


tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2010. július 31. szombat, 10:51


JanoE46 írta:
tsabko írta: Na ma lecseréltem az olajat és gondoltam ránézek az EGR szelepemre hát jól tetem mert elégé televolt még a szívó sorom is!




Az enyém is ugyanígy nézett ki nagyjából,mikor összefosta magát a turbó.Sikerült kitakarítani,a szívósort is?Vagy ha jössz azt is csináljuk?


hát a nagyját sikerült kiszedni de ha gondolod rá nézhetünk!
szerelgetünk egy jót

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. július 31. szombat, 00:06


tsabko írta: Na ma lecseréltem az olajat és gondoltam ránézek az EGR szelepemre hát jól tetem mert elégé televolt még a szívó sorom is!




Az enyém is ugyanígy nézett ki nagyjából,mikor összefosta magát a turbó.Sikerült kitakarítani,a szívósort is?Vagy ha jössz azt is csináljuk?

tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2010. július 30. péntek, 21:28


Na ma lecseréltem az olajat és gondoltam ránézek az EGR szelepemre hát jól tetem mert elégé televolt még a szívó sorom is!




Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 08:14


piluka írta: Hello!

Jöttem haza hétvégén autópályán és azt vettem észre,hogy nem nagyon melegszik fel a víz. KB 100 km után sikerült közép állásba kerülnie.
A furcsa az volt ha le vettem a gázról a lábam vagyis gurultam egybõl kezdet vissza hûlni!!!!

A termosztaátott már korábban kicseréltem,most lehet hogy az EGR termosztáttal van gond?????


Segítségeteket köszönöm.


Üdv

Piluka





akkor biztos hogy az EGR termosztátod is kuka!!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz piluka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 07:30


Hello!

Jöttem haza hétvégén autópályán és azt vettem észre,hogy nem nagyon melegszik fel a víz. KB 100 km után sikerült közép állásba kerülnie.
A furcsa az volt ha le vettem a gázról a lábam vagyis gurultam egybõl kezdet vissza hûlni!!!!

A termosztaátott már korábban kicseréltem,most lehet hogy az EGR termosztáttal van gond?????


Segítségeteket köszönöm.


Üdv

Piluka

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz bmw520ds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 10:37


Kristof77 írta:
bmw520ds írta:
Kristof77 írta:
bmw520ds írta:
Kristof77 írta:
bmw520ds írta: Sziasztok!Én ötös tulaj vagyok,de a szívünk és emblémánk ugyan az.Nyáron levakították az EGR-t egy lemezzel,most télen pedig hideg van,méghozzá olyan formában hogy ha Kresz szerint haladok,ki sem jön a kék mezõbõl a mutató.Hibakiolvasáson voltam,erre utaló bárminemû hiba nincs és nem is volt jelen.Termosztátot cseréltünk,természetesen gyárit,és olcsóbb is volt mint Unixnál kedvezmény nélkül.A kérdésem az,lehet nem kell cserélnem EGR termosztátot,mert a vakítás miatt vacogunk?Három éve használom,eddig mindig izzadtunk télen,de ez most nem így van.Egyébként ezen is tele van kokszos jellegû lerakódással a szelep,de haverok szerint jobb ha tiszta levegõt szív mint ha rendeltetésének megfelelõt!Hát ha ez az ára hogy meleg legyen,inkább szívjon gázt!


Olvass vissza 20-30 postot a témában. Azonnal szedjed ki a falalzást az EGR-bõl, pucold is ki és csekkold a vákumcsõ-rednszert. Ha ez megvan, akkor vélhetõen szép és "meleg" lesz az élet megint. A haverokkal meg inkább csak sörözni járjatok össze, ne szakérteni.
Nos a helyzet,megfogadtam a tanácsodat.Levettem az EGR-t.Az a lemezke amivel le volt vakítva,eltûnt.Csak a karimája volt,ami megmaradt,de olyan bili anyagból hogy szerintem átharaptam volna.Gondolom szívó irányba indult és a kipufogó végén távozott gázok formájában,mert ha nem így lenne,akkor megakadt volna a turbó hajtó turbináján,feltéve ha odáig eljutott volna.Volt leszedve a szívócsonk is kb.egy hete,mert izzító gyertyát cseréltünk,a szívócsonkban nem volt semmi,csak olajsár.A szelepet és a házat kitakarítottam,csavarlazító,rongy,fékfolyadék,rongy segítségével,aztán satuba befektettem,nem kis erõvel,csavarhúzóval megnyomtam és most mûködik.Összeraktam,és elmentem kipróbálni.Sajnos csak kétezres fordulatig nyomtam,mert nem akartam leesni az útról,de bejött amit mondtál.69-76 fokos volt a víz,igaz a Webastom sem mûködik,szép sorjában minden meg lesz csinálva,de hát az anyagiak végesek.Lehetséges azért az EGR termosztát is kell.De végre nem fáztam!!!Köszönöm a tanácsod.A haverokat meg megbecsülöm,mert a mai világban nagy kincs ha van kire számítani)


Örülök, ha javult a helyzet. Egyetlen egy dolgot nem értek és ez biztos az én hibám. Van ugyebár ez az EGR-es topic. Részletesen többen is leírták a szakmai és a személyes tapasztalatukat, hogy miért nem szabad ledugózni az EGR-t és, hogy valaminek a megjavítása nem arról szól, hogy kiiktatjuk azt. Ennek ellenére sokan osztják bartoknak a "jó" tanácsokat. De gondoljatok csak bele, hogyha ez ilyen egyszerû lenne, akkor valami nem simmelne bizony a rendszerben. Kb. ez olyan, hogy amikor bedurran a foga valakinek, akkor sem a haverjához rohan vele, hogy kezelje a gyökerét, hanem elmegy fogorvoshoz. Attól az esettõl eltekintve persze, amikor a haver a fogorvos.

Összegezve érdemes azon elgondolkodni, hogy nem sokkal célravezetõbb és összeségében gazdaságosabb-e, ha egy probléma kapcsán egybõl megkeresünk egy jó szerviz, mielõtt jóindulatból, de tudatlanságból nagyobb problémát és kárt okozunk, mint ami keletkezett. Mert azért vannak sokan, akik értik a szakmájukat. Tényleg csak jóindulatból írtam le ezt a pár sort, remélem senki nem veszi zokon.
Ennek megértéséhez segítség:Tegnap leltem rá erre az oldalra és mivel minden hozzászólást átolvastam,beindult a vezérhangya!Ebbõl következik,ha tudom hogy nem jó ez a vakításos módszer szinte semmire,akkor nem is hagytam volna belepisztergálni senkinek sem!Most már felvilágosult lettem ez ügyben.A lényeg hogy mûködik rendeltetésének megfelelõen!


Ok. A multokor nézem e39 fórumot. Ott is téma volt. http://www.e39.hu/modules.php?...highlight=
Azért hogy jó hosszú idézet legyen szegény EGR szelep miatt,azt még megjegyezném halkan,nem kis vákumra van szükség ennek a szelepnek a mozgatásához!Elég erõvel kellett nyomni a rugó ellenében,próbáltam a végén szívni,de csak azt értem vele el,hogy úgy néztem ki,mint aki lesmárolta a kipufogót.

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 10:28


bmw520ds írta:
Kristof77 írta:
bmw520ds írta:
Kristof77 írta:
bmw520ds írta: Sziasztok!Én ötös tulaj vagyok,de a szívünk és emblémánk ugyan az.Nyáron levakították az EGR-t egy lemezzel,most télen pedig hideg van,méghozzá olyan formában hogy ha Kresz szerint haladok,ki sem jön a kék mezõbõl a mutató.Hibakiolvasáson voltam,erre utaló bárminemû hiba nincs és nem is volt jelen.Termosztátot cseréltünk,természetesen gyárit,és olcsóbb is volt mint Unixnál kedvezmény nélkül.A kérdésem az,lehet nem kell cserélnem EGR termosztátot,mert a vakítás miatt vacogunk?Három éve használom,eddig mindig izzadtunk télen,de ez most nem így van.Egyébként ezen is tele van kokszos jellegû lerakódással a szelep,de haverok szerint jobb ha tiszta levegõt szív mint ha rendeltetésének megfelelõt!Hát ha ez az ára hogy meleg legyen,inkább szívjon gázt!


Olvass vissza 20-30 postot a témában. Azonnal szedjed ki a falalzást az EGR-bõl, pucold is ki és csekkold a vákumcsõ-rednszert. Ha ez megvan, akkor vélhetõen szép és "meleg" lesz az élet megint. A haverokkal meg inkább csak sörözni járjatok össze, ne szakérteni.
Nos a helyzet,megfogadtam a tanácsodat.Levettem az EGR-t.Az a lemezke amivel le volt vakítva,eltûnt.Csak a karimája volt,ami megmaradt,de olyan bili anyagból hogy szerintem átharaptam volna.Gondolom szívó irányba indult és a kipufogó végén távozott gázok formájában,mert ha nem így lenne,akkor megakadt volna a turbó hajtó turbináján,feltéve ha odáig eljutott volna.Volt leszedve a szívócsonk is kb.egy hete,mert izzító gyertyát cseréltünk,a szívócsonkban nem volt semmi,csak olajsár.A szelepet és a házat kitakarítottam,csavarlazító,rongy,fékfolyadék,rongy segítségével,aztán satuba befektettem,nem kis erõvel,csavarhúzóval megnyomtam és most mûködik.Összeraktam,és elmentem kipróbálni.Sajnos csak kétezres fordulatig nyomtam,mert nem akartam leesni az útról,de bejött amit mondtál.69-76 fokos volt a víz,igaz a Webastom sem mûködik,szép sorjában minden meg lesz csinálva,de hát az anyagiak végesek.Lehetséges azért az EGR termosztát is kell.De végre nem fáztam!!!Köszönöm a tanácsod.A haverokat meg megbecsülöm,mert a mai világban nagy kincs ha van kire számítani)


Örülök, ha javult a helyzet. Egyetlen egy dolgot nem értek és ez biztos az én hibám. Van ugyebár ez az EGR-es topic. Részletesen többen is leírták a szakmai és a személyes tapasztalatukat, hogy miért nem szabad ledugózni az EGR-t és, hogy valaminek a megjavítása nem arról szól, hogy kiiktatjuk azt. Ennek ellenére sokan osztják bartoknak a "jó" tanácsokat. De gondoljatok csak bele, hogyha ez ilyen egyszerû lenne, akkor valami nem simmelne bizony a rendszerben. Kb. ez olyan, hogy amikor bedurran a foga valakinek, akkor sem a haverjához rohan vele, hogy kezelje a gyökerét, hanem elmegy fogorvoshoz. Attól az esettõl eltekintve persze, amikor a haver a fogorvos.

Összegezve érdemes azon elgondolkodni, hogy nem sokkal célravezetõbb és összeségében gazdaságosabb-e, ha egy probléma kapcsán egybõl megkeresünk egy jó szerviz, mielõtt jóindulatból, de tudatlanságból nagyobb problémát és kárt okozunk, mint ami keletkezett. Mert azért vannak sokan, akik értik a szakmájukat. Tényleg csak jóindulatból írtam le ezt a pár sort, remélem senki nem veszi zokon.
Ennek megértéséhez segítség:Tegnap leltem rá erre az oldalra és mivel minden hozzászólást átolvastam,beindult a vezérhangya!Ebbõl következik,ha tudom hogy nem jó ez a vakításos módszer szinte semmire,akkor nem is hagytam volna belepisztergálni senkinek sem!Most már felvilágosult lettem ez ügyben.A lényeg hogy mûködik rendeltetésének megfelelõen!


Ok. A multokor nézem e39 fórumot. Ott is téma volt. http://www.e39.hu/modules.php?...highlight=

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz bmw520ds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 09:10


Kristof77 írta:
bmw520ds írta:
Kristof77 írta:
bmw520ds írta: Sziasztok!Én ötös tulaj vagyok,de a szívünk és emblémánk ugyan az.Nyáron levakították az EGR-t egy lemezzel,most télen pedig hideg van,méghozzá olyan formában hogy ha Kresz szerint haladok,ki sem jön a kék mezõbõl a mutató.Hibakiolvasáson voltam,erre utaló bárminemû hiba nincs és nem is volt jelen.Termosztátot cseréltünk,természetesen gyárit,és olcsóbb is volt mint Unixnál kedvezmény nélkül.A kérdésem az,lehet nem kell cserélnem EGR termosztátot,mert a vakítás miatt vacogunk?Három éve használom,eddig mindig izzadtunk télen,de ez most nem így van.Egyébként ezen is tele van kokszos jellegû lerakódással a szelep,de haverok szerint jobb ha tiszta levegõt szív mint ha rendeltetésének megfelelõt!Hát ha ez az ára hogy meleg legyen,inkább szívjon gázt!


Olvass vissza 20-30 postot a témában. Azonnal szedjed ki a falalzást az EGR-bõl, pucold is ki és csekkold a vákumcsõ-rednszert. Ha ez megvan, akkor vélhetõen szép és "meleg" lesz az élet megint. A haverokkal meg inkább csak sörözni járjatok össze, ne szakérteni.
Nos a helyzet,megfogadtam a tanácsodat.Levettem az EGR-t.Az a lemezke amivel le volt vakítva,eltûnt.Csak a karimája volt,ami megmaradt,de olyan bili anyagból hogy szerintem átharaptam volna.Gondolom szívó irányba indult és a kipufogó végén távozott gázok formájában,mert ha nem így lenne,akkor megakadt volna a turbó hajtó turbináján,feltéve ha odáig eljutott volna.Volt leszedve a szívócsonk is kb.egy hete,mert izzító gyertyát cseréltünk,a szívócsonkban nem volt semmi,csak olajsár.A szelepet és a házat kitakarítottam,csavarlazító,rongy,fékfolyadék,rongy segítségével,aztán satuba befektettem,nem kis erõvel,csavarhúzóval megnyomtam és most mûködik.Összeraktam,és elmentem kipróbálni.Sajnos csak kétezres fordulatig nyomtam,mert nem akartam leesni az útról,de bejött amit mondtál.69-76 fokos volt a víz,igaz a Webastom sem mûködik,szép sorjában minden meg lesz csinálva,de hát az anyagiak végesek.Lehetséges azért az EGR termosztát is kell.De végre nem fáztam!!!Köszönöm a tanácsod.A haverokat meg megbecsülöm,mert a mai világban nagy kincs ha van kire számítani)


Örülök, ha javult a helyzet. Egyetlen egy dolgot nem értek és ez biztos az én hibám. Van ugyebár ez az EGR-es topic. Részletesen többen is leírták a szakmai és a személyes tapasztalatukat, hogy miért nem szabad ledugózni az EGR-t és, hogy valaminek a megjavítása nem arról szól, hogy kiiktatjuk azt. Ennek ellenére sokan osztják bartoknak a "jó" tanácsokat. De gondoljatok csak bele, hogyha ez ilyen egyszerû lenne, akkor valami nem simmelne bizony a rendszerben. Kb. ez olyan, hogy amikor bedurran a foga valakinek, akkor sem a haverjához rohan vele, hogy kezelje a gyökerét, hanem elmegy fogorvoshoz. Attól az esettõl eltekintve persze, amikor a haver a fogorvos.

Összegezve érdemes azon elgondolkodni, hogy nem sokkal célravezetõbb és összeségében gazdaságosabb-e, ha egy probléma kapcsán egybõl megkeresünk egy jó szerviz, mielõtt jóindulatból, de tudatlanságból nagyobb problémát és kárt okozunk, mint ami keletkezett. Mert azért vannak sokan, akik értik a szakmájukat. Tényleg csak jóindulatból írtam le ezt a pár sort, remélem senki nem veszi zokon.
Ennek megértéséhez segítség:Tegnap leltem rá erre az oldalra és mivel minden hozzászólást átolvastam,beindult a vezérhangya!Ebbõl következik,ha tudom hogy nem jó ez a vakításos módszer szinte semmire,akkor nem is hagytam volna belepisztergálni senkinek sem!Most már felvilágosult lettem ez ügyben.A lényeg hogy mûködik rendeltetésének megfelelõen!