autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2015. január 23. péntek, 21:22


Takiii írta:
slooter írta: EGR tiszítás előtt - után!

Rendesen tele volt, ráment egy flakon valvoline egr tisztító.


Ez az EGR nem volt nagyon szennyeződve, de ha így gondolod, akkor inkább ne nézz bele a szívócsőbe! Le kell kötni a vákumot (csövet pedig dugózni) róla és nem megy bele több korom!

Üdv

Úgy tudom ez esetben majd dobálja a hibakódokat,vagy nem?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 23. péntek, 21:23

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2015. január 23. péntek, 13:55


[quote="Takiii"]
lela írta:
Takiii írta:

Na egy újabb jó tanács...


Ha érted a működését, akkor tudhatod, hogy a motor tekintve jótékony, az emisszió szempontjából pedig kissé rossz...(talán picit lassabban melegedik) az EU motorok hibaüzenetet sem írnak, de ha ti mind 150K Km-ként, szívósort; EGR-t cseréltek (vagy rosszabb MO-i üzemanyag esetén sűrűbben), akkor egyszerűen nem kell foglalkozni a hozzászólásommal.
Csak sajnos nekem úgy tűnik, hogy itt többen vannak, akik nem tehetik meg, hogy százezreket költsenek egy normál szervíz esetén az autóikra...



Én speciel beláttam, hogy az EGR ledugózás nem jó... főleg nekem!

Le volt dugózva 2 évig. Az EGR szelepnél nincs is semmilyen szennyeződés, de a motor hagja kezdett megváltozni, majd kiszedtem a lemezlapot és már is jobb lett, de azóta be-be fullad a motor, sőt már elértem addig, hogy le is áll.
Kiderült semmi baja az EGR szelepnek, sem a vezérlőnek.
Adaptációs törlés kell - itteni szakember javaslatára - és már is jó lesz.

Magam nevében nyilatkozom, hogy amennyit sz..tam vele, hogy mi a baj, így megbántam a ledugózást.


Takiii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Takiii

Újonc

Elismertség: 9% (3 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. január 23. péntek, 13:20


lela írta:
Takiii írta:
slooter írta: EGR tiszítás előtt - után!

Rendesen tele volt, ráment egy flakon valvoline egr tisztító.


Ez az EGR nem volt nagyon szennyeződve, de ha így gondolod, akkor inkább ne nézz bele a szívócsőbe! Le kell kötni a vákumot (csövet pedig dugózni) róla és nem megy bele több korom!

Üdv


Na egy újabb jó tanács...


Ha érted a működését, akkor tudhatod, hogy a motor tekintve jótékony, az emisszió szempontjából pedig kissé rossz...(talán picit lassabban melegedik) az EU motorok hibaüzenetet sem írnak, de ha ti mind 150K Km-ként, szívósort; EGR-t cseréltek (vagy rosszabb MO-i üzemanyag esetén sűrűbben), akkor egyszerűen nem kell foglalkozni a hozzászólásommal.
Csak sajnos nekem úgy tűnik, hogy itt többen vannak, akik nem tehetik meg, hogy százezreket költsenek egy normál szervíz esetén az autóikra...

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 19:05


Takiii írta:
slooter írta: EGR tiszítás előtt - után!

Rendesen tele volt, ráment egy flakon valvoline egr tisztító.


Ez az EGR nem volt nagyon szennyeződve, de ha így gondolod, akkor inkább ne nézz bele a szívócsőbe! Le kell kötni a vákumot (csövet pedig dugózni) róla és nem megy bele több korom!

Üdv


Na egy újabb jó tanács...

Takiii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Takiii

Újonc

Elismertség: 9% (3 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 17:10


slooter írta: EGR tiszítás előtt - után!

Rendesen tele volt, ráment egy flakon valvoline egr tisztító.


Ez az EGR nem volt nagyon szennyeződve, de ha így gondolod, akkor inkább ne nézz bele a szívócsőbe! Le kell kötni a vákumot (csövet pedig dugózni) róla és nem megy bele több korom!

Üdv

autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2005

státusz infidel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 15:07


Üdv.

Megtudom nézni valahogy muködik e az egr anélkül hogy le vegyem?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 12:44


Ha vki szilikoncsőre szeretné cserélni az EGR előtti gyári gumicsövet az 57-es 45-ös törésű könyökcsőben gondolkozzon. Az 54-es reménytelenül picike volt


slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 18:44


EGR tiszítás előtt - után!

Rendesen tele volt, ráment egy flakon valvoline egr tisztító.


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 15:24


Jocc írta:
SP_323i írta: Vki nem tudja fejből, hogy az EGR előtti gumicső belső mérete mi pontosan?
Nemrég néztem meg mitől nem megy (cserébe kormol ezerrel) a kocsi és ezen a csövön találtam egy 3-4 cm-es repedést
Most meg van tuningolva csigetelő szallaggal (powertape nem volt a kezem ügyében), de tartok tőle, hogy nem lesz hosszú életű megoldás...
Gondoltam ha van méretben kap vmi szép kék vagy piros szilikoncsövet oda, de méretet nem tudok, viszont izgat a mentális +10 paci amit elérnék a színes csővel


Átmérő 55 mm elvileg


Köszi!
Mivel mérni most nem tudom így egész nap keresgéltem hátha, de csak nagy valószínűséggel 55 mm-es, úgyhogy rendeltem 54-es csövet. Remélem addig kibírja a tákolmány, amíg megjön

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 22:24


SP_323i írta: Vki nem tudja fejből, hogy az EGR előtti gumicső belső mérete mi pontosan?
Nemrég néztem meg mitől nem megy (cserébe kormol ezerrel) a kocsi és ezen a csövön találtam egy 3-4 cm-es repedést
Most meg van tuningolva csigetelő szallaggal (powertape nem volt a kezem ügyében), de tartok tőle, hogy nem lesz hosszú életű megoldás...
Gondoltam ha van méretben kap vmi szép kék vagy piros szilikoncsövet oda, de méretet nem tudok, viszont izgat a mentális +10 paci amit elérnék a színes csővel


Átmérő 55 mm elvileg

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 21:17


Vki nem tudja fejből, hogy az EGR előtti gumicső belső mérete mi pontosan?
Nemrég néztem meg mitől nem megy (cserébe kormol ezerrel) a kocsi és ezen a csövön találtam egy 3-4 cm-es repedést
Most meg van tuningolva csigetelő szallaggal (powertape nem volt a kezem ügyében), de tartok tőle, hogy nem lesz hosszú életű megoldás...
Gondoltam ha van méretben kap vmi szép kék vagy piros szilikoncsövet oda, de méretet nem tudok, viszont izgat a mentális +10 paci amit elérnék a színes csővel

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 13:26


Hol lehet venni a gyárival megegyező minőségű 3,5x2 vákumcsövet méterre?Korábban emlékszem hogy valaki írta a fórumon, de hiába keresem nem találom.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 13:13


leroyclub írta: Ma elkezdtem lebontani az autót, hogy bezsirozzam a fütömotort és ha már ugyis ott vagyok akkor gondoltam megnézem az EGR-t hátha attól van a kormolás. Ez fogadott:
Szerk: Kipucoltam, de mivel érdemes tisztítani? Elhasználtam majdnem egy liter Brigéciolt, de így sem lett 100%os. A szívosort is kiszeretném majd tisztítani ahoz kéne valami hatásosabb cucc..







Ehhez minek oldószer? Pl. egy vastagabb hézagmérővel simán ki lehet kaparni, a többi meg kijön a 3M-es dörzsivel. Fényes lesz a belseje, és kb. 10 perces meló, ráadásul a koszos folyadékkal se kell bajlódni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 09:44


SP_323i írta:
lela írta:
leroyclub írta: Ma elkezdtem lebontani az autót, hogy bezsirozzam a fütömotort és ha már ugyis ott vagyok akkor gondoltam megnézem az EGR-t hátha attól van a kormolás. Ez fogadott:
Szerk: Kipucoltam, de mivel érdemes tisztítani? Elhasználtam majdnem egy liter Brigéciolt, de így sem lett 100%os. A szívosort is kiszeretném majd tisztítani ahoz kéne valami hatásosabb cucc..


Ez engem is érdekelne hogy a kormos olajos cuccot mivel lehet a leghatásosabban oldani?
Különösen a korom nem akar oldódni.A brigéciol az szinte hatástalan rá.


Van erre külön cumó. Én pl legutóbb valvoline EGR tisztítóval mentem rá, de szvsz bármelyik gyártóé jó csak EGR tisztító legyen


pl coop-ban kapható hideg zsíroldó is hatásos. sokan használják.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 09:39


lela írta:
leroyclub írta: Ma elkezdtem lebontani az autót, hogy bezsirozzam a fütömotort és ha már ugyis ott vagyok akkor gondoltam megnézem az EGR-t hátha attól van a kormolás. Ez fogadott:
Szerk: Kipucoltam, de mivel érdemes tisztítani? Elhasználtam majdnem egy liter Brigéciolt, de így sem lett 100%os. A szívosort is kiszeretném majd tisztítani ahoz kéne valami hatásosabb cucc..






Ez engem is érdekelne hogy a kormos olajos cuccot mivel lehet a leghatásosabban oldani?
Különösen a korom nem akar oldódni.A brigéciol az szinte hatástalan rá.


Van erre külön cumó. Én pl legutóbb valvoline EGR tisztítóval mentem rá, de szvsz bármelyik gyártóé jó csak EGR tisztító legyen