bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 22:18


Hori írta:
bmw320d4 írta: Még ennek a beszerelése van hátra, és nem leszek álszent környezetvédõ:
18 10 0 412 761



és ettöl euró 5 lesz vagy csak jobb 4es? a technikai lapját megnéztem meg a beszerelést is de ott nem irja


Az M47 EU4 lesz ( a kettõbõl, ami valójában 3 )
Az M47TU is EU4 marad (vagy 3-ból 4 lesz)

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 22:15


Burns írta: Apa kezdõdik....



nem nem
szeretek olyan valakivel beszélni aki ért is hozzá még ha véleményünk és a meggyözödésünk kicsit más is

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 22:14


Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.




Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot


Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.

A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.



szerintem a 20d ben nem változó szivocsõ hossz van, mivel nem tudsz váltani a 2 hossz között csak rányitja a másik 4 torkot. sztem
jobban nem megy tõle hogy nincs benne pillangó max nincs annyi motorfékem, a nyomatékgörbe kicsit más pillangók nélkül de nem számottevõ /egr lefalazásával is változik a görbe kicsit még felfelé is mert ugyebár a több levegõ még sem korom/
Az álszent környezetvédõket nem értem kardoskodsz a környezetvédelem mellet és rákot okozo kocsival jársz!
Az autommal semmi gond nem azért vakoltam le az egr-t


Egy kicsit sarkítós fiú vagy, de nem baj, szerintem küldd el a technológiát Münchenbe, még lehet, hogy Anisits mellet fogsz ülni pár év múlva.

Ha adott mennyiségû levegõt két csövön áramoltatunk, X lesz a sebessége, és a két csõ hosszának összege lesz az eredõ hossz. Ha az egyik csövet lezárjuk, a levegõ sebessége 2X lesz, a csõhossz pedig 1/2.
Hogy ebben mi utal "nem változó szívócsõhossz"-ra, fogalmam sincs, de te biztos tudod kisujjból.
Kis fordulaton zárva a pillangó, a levegõsebesség 2X = jobb keverékképzés=nagyobb teljesítmény.
De ebben is biztos tévedek.

Én nem "szándékosan" szennyezem a környezetem, mint te....



Van kinnismerösöm aki dolgozott melette 2 évig,
nagyon szépen leirtad és lényegében teljes mértékben igazad is van, igaz nem a szokásos változo szivócsöhossz mert ott ugyebár duplán lenne a szivócsõ vagy 2-3 belépési pontja lenne a szivócsönek.
Akkor te véletlenül szennyezed a környezetet.


Oké, peace!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 22:12


bmw320d4 írta: Még ennek a beszerelése van hátra, és nem leszek álszent környezetvédõ:
18 10 0 412 761



és ettöl euró 5 lesz vagy csak jobb 4es? a technikai lapját megnéztem meg a beszerelést is de ott nem irja

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 22:09


Apa kezdõdik....

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 22:07


bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.




Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot


Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.

A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.



szerintem a 20d ben nem változó szivocsõ hossz van, mivel nem tudsz váltani a 2 hossz között csak rányitja a másik 4 torkot. sztem
jobban nem megy tõle hogy nincs benne pillangó max nincs annyi motorfékem, a nyomatékgörbe kicsit más pillangók nélkül de nem számottevõ /egr lefalazásával is változik a görbe kicsit még felfelé is mert ugyebár a több levegõ még sem korom/
Az álszent környezetvédõket nem értem kardoskodsz a környezetvédelem mellet és rákot okozo kocsival jársz!
Az autommal semmi gond nem azért vakoltam le az egr-t


Egy kicsit sarkítós fiú vagy, de nem baj, szerintem küldd el a technológiát Münchenbe, még lehet, hogy Anisits mellet fogsz ülni pár év múlva.

Ha adott mennyiségû levegõt két csövön áramoltatunk, X lesz a sebessége, és a két csõ hosszának összege lesz az eredõ hossz. Ha az egyik csövet lezárjuk, a levegõ sebessége 2X lesz, a csõhossz pedig 1/2.
Hogy ebben mi utal "nem változó szívócsõhossz"-ra, fogalmam sincs, de te biztos tudod kisujjból.
Kis fordulaton zárva a pillangó, a levegõsebesség 2X = jobb keverékképzés=nagyobb teljesítmény.
De ebben is biztos tévedek.

Én nem "szándékosan" szennyezem a környezetem, mint te....



Van kinnismerösöm aki dolgozott melette 2 évig,
nagyon szépen leirtad és lényegében teljes mértékben igazad is van, igaz nem a szokásos változo szivócsöhossz mert ott ugyebár duplán lenne a szivócsõ vagy 2-3 belépési pontja lenne a szivócsönek.
Akkor te véletlenül szennyezed a környezetet.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 21:58


Még ennek a beszerelése van hátra, és nem leszek álszent környezetvédõ:
18 10 0 412 761


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 21:50


Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.




Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot


Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.

A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.



szerintem a 20d ben nem változó szivocsõ hossz van, mivel nem tudsz váltani a 2 hossz között csak rányitja a másik 4 torkot. sztem
jobban nem megy tõle hogy nincs benne pillangó max nincs annyi motorfékem, a nyomatékgörbe kicsit más pillangók nélkül de nem számottevõ /egr lefalazásával is változik a görbe kicsit még felfelé is mert ugyebár a több levegõ még sem korom/
Az álszent környezetvédõket nem értem kardoskodsz a környezetvédelem mellet és rákot okozo kocsival jársz!
Az autommal semmi gond nem azért vakoltam le az egr-t


Egy kicsit sarkítós fiú vagy, de nem baj, szerintem küldd el a technológiát Münchenbe, még lehet, hogy Anisits mellet fogsz ülni pár év múlva.

Ha adott mennyiségû levegõt két csövön áramoltatunk, X lesz a sebessége, és a két csõ hosszának összege lesz az eredõ hossz. Ha az egyik csövet lezárjuk, a levegõ sebessége 2X lesz, a csõhossz pedig 1/2.
Hogy ebben mi utal "nem változó szívócsõhossz"-ra, fogalmam sincs, de te biztos tudod kisujjból.
Kis fordulaton zárva a pillangó, a levegõsebesség 2X = jobb keverékképzés=nagyobb teljesítmény.
De ebben is biztos tévedek.

Én nem "szándékosan" szennyezem a környezetem, mint te....

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 21:41


bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.




Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot


Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.

A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.



szerintem a 20d ben nem változó szivocsõ hossz van, mivel nem tudsz váltani a 2 hossz között csak rányitja a másik 4 torkot. sztem
jobban nem megy tõle hogy nincs benne pillangó max nincs annyi motorfékem, a nyomatékgörbe kicsit más pillangók nélkül de nem számottevõ /egr lefalazásával is változik a görbe kicsit még felfelé is mert ugyebár a több levegõ még sem korom/
Az álszent környezetvédõket nem értem kardoskodsz a környezetvédelem mellet és rákot okozo kocsival jársz!
Az autommal semmi gond nem azért vakoltam le az egr-t

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 21:16


Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.




Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot


Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.

A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 21:08


bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.




Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 20:51


Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 20:30


gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl

státusz gagyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 20:10


Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 17:08


Tano írta: Természetesen lehet azokat is takarítani. De leginkább az EGR szelep, és az azután lévõ szívósor tud koszolódni, mivel az EGR-en jön be a forró kipuffgáz ami ráégeti a belsõ oldalra az olajat (mivel valamennyi olaj jön a turbóból illetve a kartergázból) meg a kipuffgázban lévõ kormot.


egy takarítást akkor kap, ugyis sok a szabim

Hori írta:
Hori írta: A szívocsövet nem kell mert az az EGR elött van. a szivo sort azt viszont nem árt sõt én még a pillangókat is kiszedtem belõle

Igaz én utána meg is szüntettem az EGR-t nekem kormot ne keverjen a friss levegömhöz


pillangókat nem bántom, rhantos mester azt mondta nem kell foglalkozzak még vele, mikor kérdeztem....

EGR marad, ha így is megy akkor nekem megfelel, nem bántom.