SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 14:43


YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni



na igen erre a konzolra gondoltam...
tehát akkor valójában ha valaki nagyobb tárcsát szeretne, akkor a tárcsák mellé csak ezt a konzolt kell cserélnie és magát a féknyerget nem? (bringás szempontból így szokott lenni) mert ha lehet külön kapni ezt a konzolt, akkor egy fék upgrade még olcsóbban megúszható, és magát a rendszertmeg sem kell bontani.
viszont lehet betétet is újat kell venni, de akkor elvileg az is jó lesz... vagy nem? vagy ugyanaz a pofa akkor? már kezdek belekavarodni.


Akkor itt a bal első fékre a találat e46-on belül, lehet csemegézni hol melyik konzolt használta a gyár
http://www.realoem.com/bmw/enU...series=E46


ez alapján ugynaazt a cikkszámot hozza mindenre ami ott fel van sorolva... ami akkor nekem fura... mert az N40-es e46 és mondjuk egy M54 28i, vagy ugye egy 20d-n sem ugyanaz a tárcsa van. itt pedig mind nyeregre és tartóra ugyanazt a cikkszámot dobja.


tartóra tuti, hogy nem
a kicsi tárcsához 34106758104 ez való és ha ilyet választasz ki, akkor a féktárcsához átmenve 286-os fog dobni
a nagy konzol meg 34106758120 a tárcsánál meg 300-as lesz ehhez

(M54-es 28i nincs is a listában csak M52-es )





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 30. szerda, 14:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 14:35


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni



na igen erre a konzolra gondoltam...
tehát akkor valójában ha valaki nagyobb tárcsát szeretne, akkor a tárcsák mellé csak ezt a konzolt kell cserélnie és magát a féknyerget nem? (bringás szempontból így szokott lenni) mert ha lehet külön kapni ezt a konzolt, akkor egy fék upgrade még olcsóbban megúszható, és magát a rendszertmeg sem kell bontani.
viszont lehet betétet is újat kell venni, de akkor elvileg az is jó lesz... vagy nem? vagy ugyanaz a pofa akkor? már kezdek belekavarodni.


Akkor itt a bal első fékre a találat e46-on belül, lehet csemegézni hol melyik konzolt használta a gyár
http://www.realoem.com/bmw/enU...series=E46


ez alapján ugynaazt a cikkszámot hozza mindenre ami ott fel van sorolva... ami akkor nekem fura... mert az N40-es e46 és mondjuk egy M54 28i, vagy ugye egy 20d-n sem ugyanaz a tárcsa van. itt pedig mind nyeregre és tartóra ugyanazt a cikkszámot dobja.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 14:29


YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni



na igen erre a konzolra gondoltam...
tehát akkor valójában ha valaki nagyobb tárcsát szeretne, akkor a tárcsák mellé csak ezt a konzolt kell cserélnie és magát a féknyerget nem? (bringás szempontból így szokott lenni) mert ha lehet külön kapni ezt a konzolt, akkor egy fék upgrade még olcsóbban megúszható, és magát a rendszertmeg sem kell bontani.
viszont lehet betétet is újat kell venni, de akkor elvileg az is jó lesz... vagy nem? vagy ugyanaz a pofa akkor? már kezdek belekavarodni.


Akkor itt a bal első fékre a találat e46-on belül, lehet csemegézni hol melyik konzolt használta a gyár
http://www.realoem.com/bmw/enU...series=E46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 14:01


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni



na igen erre a konzolra gondoltam...
tehát akkor valójában ha valaki nagyobb tárcsát szeretne, akkor a tárcsák mellé csak ezt a konzolt kell cserélnie és magát a féknyerget nem? (bringás szempontból így szokott lenni) mert ha lehet külön kapni ezt a konzolt, akkor egy fék upgrade még olcsóbban megúszható, és magát a rendszertmeg sem kell bontani.
viszont lehet betétet is újat kell venni, de akkor elvileg az is jó lesz... vagy nem? vagy ugyanaz a pofa akkor? már kezdek belekavarodni.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 11:07


SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


Sajätomat ujitom fel. Nem tart sokäig.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 09:38


Reeckatee írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


136 lovasnak kisebbek a fekjei. Volt egy rend 15" felnim es nem ment fel ra, mondjuk ET 42 volt, de alapjaban a nyereg merete jelentette a problemat. Nem tudom MO-n hogy van, de nalunk csak es kizarolag gyarilag felujitott feknyergeket lehet kapni (hatul), cserebe adod a regit. Elol cserelheto a munkahenger es a garnitura, itt mar van utangyartott is. Erdemes parban cserelni, 2-3 het kulonbseggel mind2 kezdett szorulni es melegedni. A bontott meg ugyanugy szivathat rovid idon belul......es ne szidjatok a 20D-ket


az érdekes, mert az első fék nagyobb terhelést kap, mint a hátsó szóval azt fontosabbnak tartanám
itt mindent lehet kapni a felújításhoz, bár szerintem csak ATE-t érdemes venni, mivel ATE nyergek ezek
ráadásul egy szar, nem méretpontos karmantyúval ugyan úgy szorulhat a fék, mint berozsdálva



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 09:34


YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni




Reeckatee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Reeckatee

Újonc

Elismertség: 20% (3 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 08:36


SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


136 lovasnak kisebbek a fekjei. Volt egy rend 15" felnim es nem ment fel ra, mondjuk ET 42 volt, de alapjaban a nyereg merete jelentette a problemat. Nem tudom MO-n hogy van, de nalunk csak es kizarolag gyarilag felujitott feknyergeket lehet kapni (hatul), cserebe adod a regit. Elol cserelheto a munkahenger es a garnitura, itt mar van utangyartott is. Erdemes parban cserelni, 2-3 het kulonbseggel mind2 kezdett szorulni es melegedni. A bontott meg ugyanugy szivathat rovid idon belul......es ne szidjatok a 20D-ket






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. március 30. szerda, 08:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 08:34


SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 08:26


YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 06:45


lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 21:50


SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 19:57


lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 18:34


320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 15:07


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!


Én ecsettel festettem le kb 2 éve. Ha fent hagyod a helyén akkor nehéz lesz rendesen letisztitani is, meg utána festeni is. Meglehet csinálni, csak sokkal könyebb ha leveszed. Drótkefével meg smirglivel letisztitottam + zsirtalanitó, lemaszkoltam dugattyút meg gumiharangját és ment rá a festék. Festék nem tudom milyen fajta volt, mert maradt otthon régebbről. 1-2 helyen megfolyt a festés, meg nem lett az a legszebb, de nekem megfelel. Csak azért csináltam, mert kapott új tárcsát, meg betéteket. Most is bírja még. Van is pár képem róla. Ez mikor elkészült.


köszi! az az energiaitalos doboztető felniközép nagyon ötletes
igen itt annyi a baj, hogy maga a nyereg, nem egy szépen eldolgozott darab. az öntésnél nem figyeltek oda annyira, ezért túl rücsis a felülete.


Hali! A csövet én se szedtem le csak leszedtem a féknyerget a helyéről! Kimaszkoltam mindent, a kerékdobot is és fújós festékkel fújtam le.
1 napom ráment hogy aránylag normálisan nézzen ki...


ha van kép, jöhet az is, illetve ha emlékszel milyen festéket használtál.


Kép volt amíg a vinyó tönkremenetelével el nem tűnt
Valami rally festék volt ha jól emlékszem ami jobban bírja...
Egy jó pár réteget rányomtam, hogy tartós legyen...
Ez jó 1 éve volt és még semmi baja...