dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2016. május 27. péntek, 15:34


YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Apám e46-osával volna az a probléma,hogy forrósodott a két első kerék,mire elvittük szerelőhöz, aki szétszedte és kitisztította,majd cseréltünk elől tárcsát és betétet is,de csak forrósodott , vagyis fogta a fék.Megint szerelő, fékcső csere , de így is fogta, szorult a fék, annyira, hogy már a tárcsa eldeformálódott, fékezéskor rázza a kormányt veszettül, pedig TEXTART tettünk bele. Persze semmi garancia, pedig ez egy éven belül történt,most pedig a kopásjelző kezdett égni, mert csontig lekoptak az új fékpofák. Megint szerelő, most ki akarja cserélni a dugattyúkat a nyergekben. Szerintetek az segíthet abban, hogy végre ne szoruljanak a fékek és ne másfél év alatt kopjanak el az új fékpofák? Vagy mit kéne csinálni ezekkel a fékekkel??? Köszönöm a válaszokat!


rögtön a dugattyúkat kellett volna cserélni, de cserébe jól lehúztak titeket.
ez típushiba mondhatni. van javítókészlet, pár ezerért, elég itt visszaolvasni egy kicsit.


Igen néztük is, nem vészes, remélem akkor ez megoldja a problémát... Csak még annyit, hogy ebben a javító készletben nincsen valami csúszka gumi benne és külön sem találtam, az honnan lehet szerezni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. május 27. péntek, 15:15


dfle írta: Sziasztok!
Apám e46-osával volna az a probléma,hogy forrósodott a két első kerék,mire elvittük szerelőhöz, aki szétszedte és kitisztította,majd cseréltünk elől tárcsát és betétet is,de csak forrósodott , vagyis fogta a fék.Megint szerelő, fékcső csere , de így is fogta, szorult a fék, annyira, hogy már a tárcsa eldeformálódott, fékezéskor rázza a kormányt veszettül, pedig TEXTART tettünk bele. Persze semmi garancia, pedig ez egy éven belül történt,most pedig a kopásjelző kezdett égni, mert csontig lekoptak az új fékpofák. Megint szerelő, most ki akarja cserélni a dugattyúkat a nyergekben. Szerintetek az segíthet abban, hogy végre ne szoruljanak a fékek és ne másfél év alatt kopjanak el az új fékpofák? Vagy mit kéne csinálni ezekkel a fékekkel??? Köszönöm a válaszokat!


rögtön a dugattyúkat kellett volna cserélni, de cserébe jól lehúztak titeket.
ez típushiba mondhatni. van javítókészlet, pár ezerért, elég itt visszaolvasni egy kicsit.

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2016. május 27. péntek, 14:51


Sziasztok!
Apám e46-osával volna az a probléma,hogy forrósodott a két első kerék,mire elvittük szerelőhöz, aki szétszedte és kitisztította,majd cseréltünk elől tárcsát és betétet is,de csak forrósodott , vagyis fogta a fék.Megint szerelő, fékcső csere , de így is fogta, szorult a fék, annyira, hogy már a tárcsa eldeformálódott, fékezéskor rázza a kormányt veszettül, pedig TEXTART tettünk bele. Persze semmi garancia, pedig ez egy éven belül történt,most pedig a kopásjelző kezdett égni, mert csontig lekoptak az új fékpofák. Megint szerelő, most ki akarja cserélni a dugattyúkat a nyergekben. Szerintetek az segíthet abban, hogy végre ne szoruljanak a fékek és ne másfél év alatt kopjanak el az új fékpofák? Vagy mit kéne csinálni ezekkel a fékekkel??? Köszönöm a válaszokat!

autója adatai
Széria: 8
Típus: E31
Kivitel: Coupe
Modell: 850Ci
Évjárat: 1990

státusz autozonegym

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 20:06


Üdvözlet hölgyek/urak!

Adott egy E31 50i motorral.
A jelenség a következő.20-30km megtétele után elkezd folyamatosan befogni mind a 4 fék...Már szarnak égettem mindent,úgyhogy tárcsa,betét stb ismét kuka.
Új főfékhenger,új tárcsák,betétek,fékcsövek,fékfolyadék,munkahengerek.Tudna valaki valamilyen tanácsot adni,hogy a fékrásegítőt hogyan tudnám kiszűrni?Nem bírunk vele.Na meg a másik.Az e38 v12 fékrásegítője jó lenne hozzá?
A bajom az a rásegítővel,hogy ez nem az a hagyományos rásegítő.Elvileg valami szivattyú segít rá,de nem tudtak érdemben nyilatkozni.

Köszönöm előre is!Üdv



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 08. vasárnap, 20:07

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. május 03. kedd, 14:29


Hali!
Megtörtént hétvégén a 4 féknyereg felújítása és a fékfolyadék csere. A fékfolyadék színe alapján azt mondanám, hogy még a gyári volt benne! nem tudom mennyi idő alatt koszolódhat be ennyire. Átláthatatlan, fekete valami jött le belőle!
A kuplungnál is ugyan úgy le lett légtelenítve, cserélve...
Igazából semmi extra nem volt vele, úgyhogy sztem aki szeret szerelgetni otthon az nyugodtan lecserélheti...
Csak a gumifékcső csere a necces. Vagy lejön vagy nem! Nekem szerencsém volt!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 27. szerda, 18:27


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Jól tudom, hogy a kuplung munkahenger is a fékolaj tartályból kapja az olajat, tehát ha fékolajat cserélek azt a munkahengert is le kell légtelenítenem?!
Előre is köszönöm!


igen, bár nem szokták. sokan félnek, hogy utána beesik a kuplung. őszintén szólva még enyémnél sem volt elvégezve.


Köszi!
Elvileg ha ugyan úgy lelégtelenítem nem kéne, hogy baja legyen!
Majd kiderül

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 27. szerda, 18:09


Pitykoo írta: Hali!
Jól tudom, hogy a kuplung munkahenger is a fékolaj tartályból kapja az olajat, tehát ha fékolajat cserélek azt a munkahengert is le kell légtelenítenem?!
Előre is köszönöm!


igen, bár nem szokták. sokan félnek, hogy utána beesik a kuplung. őszintén szólva még enyémnél sem volt elvégezve.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 27. szerda, 15:34


Hali!
Jól tudom, hogy a kuplung munkahenger is a fékolaj tartályból kapja az olajat, tehát ha fékolajat cserélek azt a munkahengert is le kell légtelenítenem?!
Előre is köszönöm!

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. április 20. szerda, 10:24


lantika írta:
lela írta:
lantika írta:

Ebayen rendeltem kompletten a 2 elsöhöz. Most minden uj benne,meg a legtelenitö csavarok is. 24 € volt postäval. >Nekem is rozsdäs volt a nyereg,de tettem egy drotkorongot a furogepembe es adtam neki. Fem szine lett. Egyebkent javasolt szetszereles elött megdrotkorongozni,a fekcsö bekötest meg ledugozni.


A dugattyú az gyári? , úgy értem hogy ATE lett belerakva, mert ahogy néztem azt külön nem lehet gyárit venni csak karmantyúból és tömítésből.



Utängyärtott szerintem. Egyebkent lehet ATE gyäri felujito szettet venni,akär dugattyut is.


Hol?
Mert itt csak a 10 est hozza mint felújító szettet és abban nincs benne a dugattyú, csak a tömítőgumi és a karmantyú.

Akkor konkrétan ez jó bele? mert a dugattyú az így néz ki és a gumi is.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 21. csütörtök, 09:49

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 19. kedd, 21:05


Hali!
Nyeregfelújító készletben ez a márka milyen!?
Autofren Seinsa

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 19. kedd, 11:27


lela írta:
lantika írta:

Ebayen rendeltem kompletten a 2 elsöhöz. Most minden uj benne,meg a legtelenitö csavarok is. 24 € volt postäval. >Nekem is rozsdäs volt a nyereg,de tettem egy drotkorongot a furogepembe es adtam neki. Fem szine lett. Egyebkent javasolt szetszereles elött megdrotkorongozni,a fekcsö bekötest meg ledugozni.


A dugattyú az gyári? , úgy értem hogy ATE lett belerakva, mert ahogy néztem azt külön nem lehet gyárit venni csak karmantyúból és tömítésből.



Utängyärtott szerintem. Egyebkent lehet ATE gyäri felujito szettet venni,akär dugattyut is.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. április 18. hétfő, 23:14


lantika írta:

Ebayen rendeltem kompletten a 2 elsöhöz. Most minden uj benne,meg a legtelenitö csavarok is. 24 € volt postäval. >Nekem is rozsdäs volt a nyereg,de tettem egy drotkorongot a furogepembe es adtam neki. Fem szine lett. Egyebkent javasolt szetszereles elött megdrotkorongozni,a fekcsö bekötest meg ledugozni.


A dugattyú az gyári? , úgy értem hogy ATE lett belerakva, mert ahogy néztem azt külön nem lehet gyárit venni csak karmantyúból és tömítésből.



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. április 18. hétfő, 12:06


lantika írta:
lela írta:
lantika írta: Idöszerü volt a feknyereg felujitäs. Jobb oldali volt az utasoldalon,bal oldali vezetö oldalon,a közepsö az uj.

Megkérdezhetem hogy hol vetted a dugattyút? Ez gyári? Nekem a hátsót kellene megjavítani mert amikor lemosom a kocsit és áll utána befog a fékpofa. Mondjuk nekem a nyereg is kurva rozsdás kaparni lehet róla rétegekben. A gyári féknyereg viszont 80 ropi.


Ebayen rendeltem kompletten a 2 elsöhöz. Most minden uj benne,meg a legtelenitö csavarok is. 24 € volt postäval. >Nekem is rozsdäs volt a nyereg,de tettem egy drotkorongot a furogepembe es adtam neki. Fem szine lett. Egyebkent javasolt szetszereles elött megdrotkorongozni,a fekcsö bekötest meg ledugozni.


Én frenkit-et vettem bele dugóból, a többi alkatrész maradt ATE.
Én homokoltattam a nyergeket aztán szedtem szét darabokra és raktam össze új cumókkal.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 16. szombat, 17:44


lela írta:
lantika írta: Idöszerü volt a feknyereg felujitäs. Jobb oldali volt az utasoldalon,bal oldali vezetö oldalon,a közepsö az uj.

Megkérdezhetem hogy hol vetted a dugattyút? Ez gyári? Nekem a hátsót kellene megjavítani mert amikor lemosom a kocsit és áll utána befog a fékpofa. Mondjuk nekem a nyereg is kurva rozsdás kaparni lehet róla rétegekben. A gyári féknyereg viszont 80 ropi.


Ebayen rendeltem kompletten a 2 elsöhöz. Most minden uj benne,meg a legtelenitö csavarok is. 24 € volt postäval. >Nekem is rozsdäs volt a nyereg,de tettem egy drotkorongot a furogepembe es adtam neki. Fem szine lett. Egyebkent javasolt szetszereles elött megdrotkorongozni,a fekcsö bekötest meg ledugozni.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. április 16. szombat, 08:59


lela írta:
lantika írta: Idöszerü volt a feknyereg felujitäs. Jobb oldali volt az utasoldalon,bal oldali vezetö oldalon,a közepsö az uj.

Megkérdezhetem hogy hol vetted a dugattyút? Ez gyári? Nekem a hátsót kellene megjavítani mert amikor lemosom a kocsit és áll utána befog a fékpofa. Mondjuk nekem a nyereg is kurva rozsdás kaparni lehet róla rétegekben. A gyári féknyereg viszont 80 ropi.


Lehet rendelni gyárit is, gumigyűrűvel porvédővel együtt kb 7 ezer, utángyártott kb 4 ezer. Ahogy láttam.
Kérdezd meg itt vagy találtam a Bárdiban is.