- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2016. május 27. péntek, 15:34
YELLOW írta:dfle írta: Sziasztok!
Apám e46-osával volna az a probléma,hogy forrósodott a két első kerék,mire elvittük szerelőhöz, aki szétszedte és kitisztította,majd cseréltünk elől tárcsát és betétet is,de csak forrósodott , vagyis fogta a fék.Megint szerelő, fékcső csere , de így is fogta, szorult a fék, annyira, hogy már a tárcsa eldeformálódott, fékezéskor rázza a kormányt veszettül, pedig TEXTART tettünk bele. Persze semmi garancia, pedig ez egy éven belül történt,most pedig a kopásjelző kezdett égni, mert csontig lekoptak az új fékpofák. Megint szerelő, most ki akarja cserélni a dugattyúkat a nyergekben. Szerintetek az segíthet abban, hogy végre ne szoruljanak a fékek és ne másfél év alatt kopjanak el az új fékpofák? Vagy mit kéne csinálni ezekkel a fékekkel??? Köszönöm a válaszokat!
rögtön a dugattyúkat kellett volna cserélni, de cserébe jól lehúztak titeket.
ez típushiba mondhatni. van javítókészlet, pár ezerért, elég itt visszaolvasni egy kicsit.
Igen néztük is, nem vészes, remélem akkor ez megoldja a problémát... Csak még annyit, hogy ebben a javító készletben nincsen valami csúszka gumi benne és külön sem találtam, az honnan lehet szerezni?