YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-08-02 21:58 Fékjavítás

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.

Padra kene tenni fekhatasra?

Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?


padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.



A gyerek elalszik akkor meg kiugrok megnezni a fekolajtartalyt...
Viszont 5 eve van nalam de nem dereng,hogy a hatso fektarcsat csereltem volna ...


Padra meg az ultetes miatt nem ugrik fel XD
Csak a hatso mert az meg nem rohadt ossze...
Bar ahogy beszeltuk ,gondolkodom a gyarira visszaallitani a gyerek es a teljes menetfelszereles miatt.
Az is lentebb van ket centivel tan’.
Gyari m-es volt a futomu alatta mikor elhoztuk.


genóság, ha örülök a problémádnak?
kicsit van élet itt és nem egyedül tartom a frontot. beindulhatna vissza valami.

YELLOW Elküldve: 2020-08-02 16:43 Fékjavítás

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.

Padra kene tenni fekhatasra?

Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?


padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.

YELLOW Elküldve: 2020-07-31 23:07 Klíma automatika hiba

panelsniper írta: Sziasztok,
klímával kapcsolatban lenne kérdésem. Sajnos jó ideje nem használtam, nem indítottam be a klímát a kocsiban. Tudom, sajnos ez az én hibám. A problémám az lenne hogy hiába kapcsolom be a klímát a klímavezérlőn, nem fúj hideget. És ahogy észrevettem, a kompresszor sem dolgozik, illetve nem hallottam hogy a mágneses kuplung behúzott volna. Lehetséges, hogy nincs benne klímagáz? Nem akarom üresen járatni a klímát mert nem tesz jót a kompresszornak. Lehetséges, hogy nem kapcsol be a klíma, hiába is szeretném ha nincs benne klímagáz? Vagy csak maga a kompresszorom halt meg?
Köszi


nem tudod üresen járatni, hiszen biztonsági okokból nem fog elindulni.
alap esetben a biztiket nézd át. most fejből meg nem mondom, mi tartozik a klímához. ha átnézed az összeset a kesztyűtartóban felülről lenyíló táblán, ha valamelyik rossz úgy is látszik, akár kiszedés nélkül is, ha megvilágítod, és a szál el van pattanva. ez ingyen van.
mivel rég nem használtad elillanhatott a gáz is. én sem nagyon használtam évekig, mégis a gyári töltés van benne 18 évesen és hűt mint a bolond.
lehet még az elfagyás érzékelő szenzor. ha az rossz, akkor sem indul el.
ha már meleg a motor, akkor alapjáraton mikor kapcsolod a klímát, látható, hogy picit megemeli a fordulatot. és hangja is van egy picit, ahogy beindul. ha ezek nincsenek, akkor a fentiek.
bagatell dolog, de ha emel fordulatot, így beindul a kompresszor, de nem fúj hideget, akkor a középső rostélynál van egy tekerő középen, piros és a kék jelzéssel. hideget csak úgy fúj, ha kék állásba van tekerve.

YELLOW Elküldve: 2020-07-31 15:19 Mi lehet a baj?

digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.


de gyújtás ráadásnál normális a kattogás, csinálja sokáig, meg utána is néha kattan egyet-egyet. szerintem azzal nincs gond.
a nem indul alatt mit értesz? önindító teker, csak nem indul be, vagy nem is teker? mert ha teker, akkor indításgátló, EWS, üzemanyagpumpa, vagy épp annak a reléje nem jó.


Az önindító teker de viszont a üzemanyag pumpa nem indul el csak ha abba hagyta. Az üzemanyag pumpa reléje is lett már cserélve. Viszont még annyi hogy a kattogás abba hagyása után fel villan egy másodpercre az EML jel is.


ez inkább olyan, mintha az immo tiltana le. jó lenne BMW diaggal hibát olvasni.
látatlanban nincs több ötletem.
kulcsház nem lett cserélve esetleg? mert lehet távolra esik az immo chip, aztán határon van, hol jó, hol nem jó.

YELLOW Elküldve: 2020-07-30 19:38 Mi lehet a baj?

digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.


de gyújtás ráadásnál normális a kattogás, csinálja sokáig, meg utána is néha kattan egyet-egyet. szerintem azzal nincs gond.
a nem indul alatt mit értesz? önindító teker, csak nem indul be, vagy nem is teker? mert ha teker, akkor indításgátló, EWS, üzemanyagpumpa, vagy épp annak a reléje nem jó.

YELLOW Elküldve: 2020-07-29 09:06 hûtõ

Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?


én meg leírtam... a pálcát tartja valami, egy műanyag megvezető fül. Ha belenézel látnod kellene. az alatt kell lennie a szintnek kb 1cm-rel. az egy ütköző is volt... attól feljebb nem is tudott jönni a pálca. azért mondom ahhoz lehet nézni, de ahhoz bele kell nézni a lyukon.


Rendben. Köszömöm! Lefotózom majd.


de nekem nem kell lefotózni. én tudom, hogy néz ki. te keresd meg azt a fület. kb a tartály nyakának a felénél van. ha olyan sok benne a hűtővíz, hogy ellepi, akkor az baj. de ezeket a szinteket mindig hideg motornál nézzük.
még mindig azt érzem, hogy nem érted, de ettől jobban lehetetlen elmondani.
hogy hova lett a pálca belőle az megint jó kérdés. lehet lejött az a habkő róla a pálca meg a tartály alján van és lehet még akadályozza is a hűtővíz keringését.

YELLOW Elküldve: 2020-07-29 07:51 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?


he! nem tudod kimérni?
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.

YELLOW Elküldve: 2020-07-28 19:57 Mi lehet a baj?

digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?

YELLOW Elküldve: 2020-07-28 10:34 hûtõ

Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?


én meg leírtam... a pálcát tartja valami, egy műanyag megvezető fül. Ha belenézel látnod kellene. az alatt kell lennie a szintnek kb 1cm-rel. az egy ütköző is volt... attól feljebb nem is tudott jönni a pálca. azért mondom ahhoz lehet nézni, de ahhoz bele kell nézni a lyukon.

YELLOW Elküldve: 2020-07-28 08:29 hûtõ

Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.

YELLOW Elküldve: 2020-07-27 19:58 Mi lehet a baj?

Gadfly írta:
YELLOW írta:
Gadfly írta: Sziasztok

Van egy 2.0 diesel F34-esem és jó ideje küzdök azzal a problémával, hogy hosszabb táv után (általában melegebb időben) terhelés/gázadás következtében az ECU, kb. lefelezi a motorteljesítményt, ami az autó leállítása, majd beindítása után megszűnik, viszont ezt követően (amíg meleg a rendszer) szinte pár perc után ismét beadja ha terhelést kap. A hibakód: P0087 Fuel rail system pressure too low
Annyi észrevétel, hogy melegebb időben ha kevesebb üzemanyag van a tankban, akkor hamarabb dobja a hibát, viszont ha ezt követően rátankolok, akkor egy jó ideig nem dobja. Olyan mint ha az üzemanyag hőmérsékletével lenne valaminek baja. Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Szerintetek mi okozhatja és mi lehet a hiba?
Elég kellemetlen, mert általában előzéskor (terheléskor) veszi el az erőt, ami nem túl biztonságos.
Az autó volt több szerelőnél is, de ezidáig nem sikerült megtalálni a probléma forrását.
Előre is köszönöm a válaszokat/ötleteket!


ez teljesen normális reakció. alacsony a rail nyomás. Az üzemanyagszint azért befolyásolja, mert az üzemanyag hűti az üzemanyag szivattyút és segít neki a nyomás előállításában. átlagos személyautóval gyorsulgatni kevés üzemanyaggal (mint súlycsökkentés) teljesen hülyeség.
több dolog is lehet. magát a nyomás szenzort kizárnám, hiszen leírásod alapján befolyásolja az üzemanyag szint. ha szerencséd van, csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni. ha nem volt (60-80ezer km-ként illik cserélni), vagy nem tudod mikor volt, akkor azonnal csere. ha volt cserélve, vagy nem oldja meg a hibát, akkor az üzemanyag pumpa haldoklik. csere. évek óta mondom, hogy legyen a 1/4 tank a nulla, az alá sose engedjük. egyébként valószínű a pumpa lesz rossz, mert a meleg hatására jobban előjön. mihamarabb cserélni kell, sőt nem ártana az egész rendszert átnézni, mert a pumpából leválhat fém szemcse, ami a szűrőn is átpréseli magát, bekerülhet a porlasztóba, ami azoknak is a halálát jelenti.
én 85%-ban azt mondom a tankban lévő üzemanyagpumpa, a maradék a szűrő, de szűrőt mindenképp érdemes cserélni, ne azon a 15ezren múljon kb.


Szia

Köszi a megerősítést! Én is erre gyanakszom, csak nem akartam az opciókat leírni elsőre, mert kíváncsi voltam, hogy milyen tippet kapok.
2 éve van nálam az autó és az üzemanyag szivattyú nem volt cserélve. A gázolajszűrőt a vásárlást követően egyből cseréltem (ahogy sok mindent mást is), viszont erre azért nem gyanakodtam, mert csere után is jelentkezett a hiba.
Alap esetben mindig teletankolnom az autót, csak az utóbbi időben kezdtem el teszt célból kevesebb üzemanyaggal próbálni, mert így mindig előbb dobta a hibát. Teli tankkal is jelentkezik amúgy, viszont úgy jóval később. Gondolom itt jön képbe, hogy a kevesebb üzemanyag hamarabb felmelegszik a tankban, a több pedig később (legalább is én erre a párhuzamra jutottam). Ami szintén, hogy nyáron előbb jön a hiba, télen pedig később.

Azért is kérdeztelek Titeket, mert több szerviz helyen is volt már az autó és mindenhol más infót kaptam......viszont alapból mindenkinek ismeretlen volt a jelenség ami engem is bizonytalanná tett (sajnos még a márkaszerviznek is), és csak tippeket kaptam. Mivel nem olcsók azok az alkatrészek, amiket javasoltak cserének, így inkább szeretném onnan kezdeni a folyamatot (remélem nem lesz folyamat belőle ), ahonnan érdemes.


nem tudom milyen szervizekben voltál. de logikus úgy tesznek, mintha nem tudnák, mert ha megmondják elviszed máshova megjavíttatni. az nekik nem biznisz. így a legtöbb esetben, hát itt kell hagyni, ki kell nyomozni stb. aztán vagy korrektek és tényleg csak azt cserélik amit kell, vagy mellé kiszámláznak mást is, vagy szándékosan mást cserélnek ki. amit én mondtam se vedd alapnak, de nekem úgy tűnik a leírás alapján.
egy szerelő ilyen esetben, hát a gép a rail nyomást írta, akkor biztos szenzor. kicserélteti, vagy csak kiszámlázza. hát nem oldotta meg, akkor gyerünk tovább, neked meg csak dagad a számla, miközben lehet elsőre is tudta volna. ez meg sajnos a legtöbb szerelőnél ilyen. fanatikus szerelőknél jobb az esély.

YELLOW Elküldve: 2020-07-27 16:52 hûtõ

Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.

YELLOW Elküldve: 2020-07-27 16:43 Mi lehet a baj?

Gadfly írta: Sziasztok

Van egy 2.0 diesel F34-esem és jó ideje küzdök azzal a problémával, hogy hosszabb táv után (általában melegebb időben) terhelés/gázadás következtében az ECU, kb. lefelezi a motorteljesítményt, ami az autó leállítása, majd beindítása után megszűnik, viszont ezt követően (amíg meleg a rendszer) szinte pár perc után ismét beadja ha terhelést kap. A hibakód: P0087 Fuel rail system pressure too low
Annyi észrevétel, hogy melegebb időben ha kevesebb üzemanyag van a tankban, akkor hamarabb dobja a hibát, viszont ha ezt követően rátankolok, akkor egy jó ideig nem dobja. Olyan mint ha az üzemanyag hőmérsékletével lenne valaminek baja. Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Szerintetek mi okozhatja és mi lehet a hiba?
Elég kellemetlen, mert általában előzéskor (terheléskor) veszi el az erőt, ami nem túl biztonságos.
Az autó volt több szerelőnél is, de ezidáig nem sikerült megtalálni a probléma forrását.
Előre is köszönöm a válaszokat/ötleteket!


ez teljesen normális reakció. alacsony a rail nyomás. Az üzemanyagszint azért befolyásolja, mert az üzemanyag hűti az üzemanyag szivattyút és segít neki a nyomás előállításában. átlagos személyautóval gyorsulgatni kevés üzemanyaggal (mint súlycsökkentés) teljesen hülyeség.
több dolog is lehet. magát a nyomás szenzort kizárnám, hiszen leírásod alapján befolyásolja az üzemanyag szint. ha szerencséd van, csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni. ha nem volt (60-80ezer km-ként illik cserélni), vagy nem tudod mikor volt, akkor azonnal csere. ha volt cserélve, vagy nem oldja meg a hibát, akkor az üzemanyag pumpa haldoklik. csere. évek óta mondom, hogy legyen a 1/4 tank a nulla, az alá sose engedjük. egyébként valószínű a pumpa lesz rossz, mert a meleg hatására jobban előjön. mihamarabb cserélni kell, sőt nem ártana az egész rendszert átnézni, mert a pumpából leválhat fém szemcse, ami a szűrőn is átpréseli magát, bekerülhet a porlasztóba, ami azoknak is a halálát jelenti.
én 85%-ban azt mondom a tankban lévő üzemanyagpumpa, a maradék a szűrő, de szűrőt mindenképp érdemes cserélni, ne azon a 15ezren múljon kb.

YELLOW Elküldve: 2020-07-20 07:00 Hűtővíz..:S

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy az e46 tágulási tartályának az alsó, nagy lyuksijába milyen méretű "o" gyűrű való?
Köszi: hil


ha esetleg olyan a mérete a gyors csatinak, mint ami a termosztát tetejére megy, a kis pipára, akkor meg tudom nézni holnapra.... amennyiben nem felejtem el.
szerk.: a tartály aljén csecs van nem? azon nincs "O" gyűrű szerintem, csak az ellendarabban, ha jól rémlik. a csövön lévő gyors csatlakozóban.

Szia,
a tartály alján 2 cső csatlakozó van egy nagyobb, kb. 40mm átmérőjű (ez a méret kéne) és egy kisebb. Mindkét "O" gyűrű a tartályban van.
Bye: hil


akkor sajna nem tudom. csak tudod volt egy csonkom, a blokk és a termosztát között. annak a gyorcsatijában volt egy tömítés. mondom ha olyan a méret és az kell, azt meg tudom nézni.
a robbantott ábrán nem úgy tűnt, mintha ha a tartályon lenne tömítés, vagy abban belül a lukban, mert én csonkot láttam, tehát max kívül van. de most rákerestem a neten normális képre és valóban belül van. én arra gondoltam az alul az oldalán lévő kell.
tipp. be kell menni, ha van a közeledben bárdi vagy juniksz, hátha van készleten, vagy ismerős boltossal lehozatni, kiveszed megméred, aztán majd visszáruzza.

YELLOW Elküldve: 2020-07-19 19:55 Hűtővíz..:S

hil írta: Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy az e46 tágulási tartályának az alsó, nagy lyuksijába milyen méretű "o" gyűrű való?
Köszi: hil


ha esetleg olyan a mérete a gyors csatinak, mint ami a termosztát tetejére megy, a kis pipára, akkor meg tudom nézni holnapra.... amennyiben nem felejtem el.
szerk.: a tartály aljén csecs van nem? azon nincs "O" gyűrű szerintem, csak az ellendarabban, ha jól rémlik. a csövön lévő gyors csatlakozóban.