b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2018-06-18 17:19 E46 karosszéria, lámpák, indexek

maestro006 írta:

Nagyon szép lett! Küszöböt után gyártottat vettél vagy gyárit ?


Utángyártott. A méret pontos, a furatok is jók.

b_imi Elküldve: 2018-06-17 20:34 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
b_imi írta:
Elkészült




melyik raktárról vetted ezt az új E46-ot?


Elől tényleg szinte új minden.

b_imi Elküldve: 2018-06-17 15:17 E46 karosszéria, lámpák, indexek

b_imi írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta: Lassan elérkezünk a küszöb és sárvédőív cseréhez. Az alkatrészek megvannak, a profi lakatosok is Majd csinálok képeket a régészeti feltárásról. Csere érett a két fényszóró búra, első indexek, a szélvédő + vízvető, de ha jó kedvem lesz kap még két új vesét is. Aztán jöhet a fényezés és várhatóan május közepére ismét BMW-hez méltó állapotban lesz. Ha valaki tud olyan kárpitost, aki rendelkezik BMW szövettel, ossza meg velem az infót. Sajnos a jobb első ülés már nem a régi
Ez a mostani állapot, ennél csak jobb lehet A felnik ideiglenesek, a Styling 292 szett már alakul.


mutass már képeket, hogy hol rozsdás, hogy ennyire dolgozni kell rajta. hát nem igazán látszik semmi gond rajta.
az előbbi képen talán az első sárvédőn látom, de lehet csak a fény szórakozik. km-ben hol jársz?


A bal hátsó ív javítva volt és teljesen rozsdás, a jobb küszöb meg be van nyomva, mert egy Golf befordult balra amikor előztem. Sajnos nem tudtuk spoterrel kihúzni. Az ajtót már kicseréltem, de a küszöböt le kell vágni.



Lassan kezd újra összeállni a gép.

Elkészült

b_imi Elküldve: 2018-05-27 13:46 E46 karosszéria, lámpák, indexek

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta: Lassan elérkezünk a küszöb és sárvédőív cseréhez. Az alkatrészek megvannak, a profi lakatosok is Majd csinálok képeket a régészeti feltárásról. Csere érett a két fényszóró búra, első indexek, a szélvédő + vízvető, de ha jó kedvem lesz kap még két új vesét is. Aztán jöhet a fényezés és várhatóan május közepére ismét BMW-hez méltó állapotban lesz. Ha valaki tud olyan kárpitost, aki rendelkezik BMW szövettel, ossza meg velem az infót. Sajnos a jobb első ülés már nem a régi
Ez a mostani állapot, ennél csak jobb lehet A felnik ideiglenesek, a Styling 292 szett már alakul.


mutass már képeket, hogy hol rozsdás, hogy ennyire dolgozni kell rajta. hát nem igazán látszik semmi gond rajta.
az előbbi képen talán az első sárvédőn látom, de lehet csak a fény szórakozik. km-ben hol jársz?


A bal hátsó ív javítva volt és teljesen rozsdás, a jobb küszöb meg be van nyomva, mert egy Golf befordult balra amikor előztem. Sajnos nem tudtuk spoterrel kihúzni. Az ajtót már kicseréltem, de a küszöböt le kell vágni.



Lassan kezd újra összeállni a gép.

b_imi Elküldve: 2018-05-06 22:28 E46 karosszéria, lámpák, indexek

A jobb küszöb már ki van cserélve, de sajnos a bal is cserére szorul. A hátsó ívvel együtt szombaton kerül sorra. Nagyon sok por volt benne, ami vagy az emelési pontoknál, vagy a vízelvezető résznél kerülhetett be.


b_imi Elküldve: 2018-04-15 17:04 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bitu79 írta: Házenauer Zsolt
Cím: Pécs, Feketerigó u. 18, 7630
Telefonszám: (20) 994 2244
Nekem ő készítette a BMW üléshuzatomat gyári anyagból.Komplett üléskárpit újrahúzást is elvállal,hisz ezzel foglalkozik.


Köszi az infót. Megkeresem majd.

b_imi Elküldve: 2018-04-15 08:07 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
b_imi írta: Lassan elérkezünk a küszöb és sárvédőív cseréhez. Az alkatrészek megvannak, a profi lakatosok is Majd csinálok képeket a régészeti feltárásról. Csere érett a két fényszóró búra, első indexek, a szélvédő + vízvető, de ha jó kedvem lesz kap még két új vesét is. Aztán jöhet a fényezés és várhatóan május közepére ismét BMW-hez méltó állapotban lesz. Ha valaki tud olyan kárpitost, aki rendelkezik BMW szövettel, ossza meg velem az infót. Sajnos a jobb első ülés már nem a régi
Ez a mostani állapot, ennél csak jobb lehet A felnik ideiglenesek, a Styling 292 szett már alakul.


mutass már képeket, hogy hol rozsdás, hogy ennyire dolgozni kell rajta. hát nem igazán látszik semmi gond rajta.
az előbbi képen talán az első sárvédőn látom, de lehet csak a fény szórakozik. km-ben hol jársz?


A bal hátsó ív javítva volt és teljesen rozsdás, a jobb küszöb meg be van nyomva, mert egy Golf befordult balra amikor előztem. Sajnos nem tudtuk spoterrel kihúzni. Az ajtót már kicseréltem, de a küszöböt le kell vágni.

b_imi Elküldve: 2018-04-14 23:04 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Lassan elérkezünk a küszöb és sárvédőív cseréhez. Az alkatrészek megvannak, a profi lakatosok is Majd csinálok képeket a régészeti feltárásról. Csere érett a két fényszóró búra, első indexek, a szélvédő + vízvető, de ha jó kedvem lesz kap még két új vesét is. Aztán jöhet a fényezés és várhatóan május közepére ismét BMW-hez méltó állapotban lesz. Ha valaki tud olyan kárpitost, aki rendelkezik BMW szövettel, ossza meg velem az infót. Sajnos a jobb első ülés már nem a régi
Ez a mostani állapot, ennél csak jobb lehet A felnik ideiglenesek, a Styling 292 szett már alakul.


b_imi Elküldve: 2018-02-04 08:33 Karosszéria (javítás?)

MavericK írta:
b_imi írta:
MavericK írta: Elore is elnezest, ha nem jo helyre irok, de talan a legkozelebbi az en kerdesemhez.

2005-os 318D E90-es BMW. Van a motor altt is egy muanyag burkolat, aminek a kovetkezo eleme a valto alatt folytatodik. Na ennek a burkolatnak szeretnem megtalalni a cikkszamat, de nem akadtam a nyomara.
Tudna valaki segiteni?

VIN: VB23572

Elore is koszonom ha tudtok segiteni!


A link neve


Igen Eddig en is eljutottam, ezen a linken a 10-es szamu elemre lenne szuksegem, de sajnos azt pont nem tartalmazza az alatta leirt lista, csak a rogzitesi elemeket, pattenteket, nutokat. A burkolat lenne a lenyeg


Ha minden igaz ez lesz az: 51757163562


b_imi Elküldve: 2018-02-03 14:15 Karosszéria (javítás?)

MavericK írta: Elore is elnezest, ha nem jo helyre irok, de talan a legkozelebbi az en kerdesemhez.

2005-os 318D E90-es BMW. Van a motor altt is egy muanyag burkolat, aminek a kovetkezo eleme a valto alatt folytatodik. Na ennek a burkolatnak szeretnem megtalalni a cikkszamat, de nem akadtam a nyomara.
Tudna valaki segiteni?

VIN: VB23572

Elore is koszonom ha tudtok segiteni!


A link neve

b_imi Elküldve: 2017-11-15 22:29 Mi lehet a baj?

Bakky írta: Sziasztok!

2 hete került hozzám egy 2004-es E46 320D 150 LE. A probléma az, hogy a viszkó ventillátor állandóan forog, indítástól-leállításig, hidegen-melegen. Laikusként gondolom ez így nem jó, mert ennek csak nagyon meleg motornál kellene kapcsolni. A kisebb gond az, hogy ettől folyamatosan "süvítő" hagja van, a nagyobb, hogy így nehezen melegszik be a motor. Az autót egyébként unokaöcsémtől "szereztem", ismerem az előéletét. Elmondása szerint mindig ezt csinálta, Ő is gondolta, hogy ez nem túl OK, miután hallotta, hogy más 320-nak nem ilyen a hangja, ezért 2 éve kicserélte a ventillátort, de a jelenség maradt, Ő pedig beletörődött, de én nem szeretnék. Mi lehet a gond?

Aztán következő: hidegen, ha tekerem a kormányt a szervóból zúgó hang jön, ami néhány kanyar után elmúlik, elvileg ez is évek óta fenn áll.

És még egy furcsa jelenség: menet közben ha leveszem a rádióról a hangerőt, vagy egyből, vagy a következő fékezésnél egy durva háttérzaj (zúgás, mohogás) jön a hangszóróból, de ha emelem a hangerőt elmúlik.
Hát ennyi, ha van ötletetek, segítsetek kérlek!

Illetve tudtok-e ajánlani Szolnokon megízható szerelőt?
Köszi előre is!
Üdv.
Szabi


A belső menüben nézni kéne egy üzemi vízhőfokot. Ez 88°C optimális esetben. Ha nem éri el, akkor termosztát csere. Az automatában 3 van.

b_imi Elküldve: 2017-11-07 20:46 Társalgó

Miki88 írta: Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????


A hátsó futóműszilentet lehet állítani ami a küszöbnél van. Ha ez is kevés, akkor ott valami nem oké.

b_imi Elküldve: 2017-10-30 20:04 Kuplung

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
Meg lett csinálva az autón a kettős tömegű cseréje.
Elvileg minden rendben, és minden a helyén. Viszont egy próbakör után azt vettem észre, hogy teljesen kinyomott kuplungnál rázza a pedált.
Félig kinyomva teljesen jó és jól is veszi a sebességeket.
Ha tudja valaki, hogy ez miért lehet megköszönném a segítséget!


hol csinálták? a lendkereket nem csak úgy fel dobják, hanem van pozícionáló célszerszám amivel fel kell rakni.


Egy ismerősnél lett csinálva.
A lendkerék csak egyféleképpen megy fel ugy van megcsinalva. A kuplungtarcsa központositva lett, de amugy is beáll mivel a nyelestengely vége is csapágyazva van a főtengelyben. Egyébként rendesen működik csak ha teljesen kinyomom akkor ráz.
Nem e fellevegősödöt a munkahenger!?


A kinyomócsapágy jól van berakva?
Szerk.: Most nézem a tiéd 20i, ott lehet másfajta van, mint a 20d-be.

b_imi Elküldve: 2017-10-23 17:38 Akkumulátor

mbalazs82 írta:
YELLOW írta:
mbalazs82 írta: Sziasztok! Egyre gyakrabban fordul elő, hogy az immo tiltja az indítást? Csak teker... Ilyenkor központi zár bezár... kinyit (lehet kell pár ismétlés) Haldoklik az akku? Vagy annak semmi köze nincs hozzá? Kicsit már lustán indít. (majd elviszem egy terhelésre)
Másik kérdésem: jelenleg a gyári BMW Bosch van benne 80Ah 640A... Mik a maximális fizikai méretek, ami befér a helyére? Lehet bele nagyobbat tenni? (320d kombi)
Kösz!


szerintem nincs köze az akksinak ehhez. a lusta tekeréshez van, néha nem ártana töltőre tenni.
hát nézd meg van-e fizikailag hely még. ilyen egyszerű. de szerintem a 80Ah-s akksik már nagy méretűek, tehát a 100-as is akkora fizikai méretben. 90-eset tehetsz bele. amúgy van amibe 100-as körül van gyárilag, szóval biztos be fér a nagy akksi.


Néha rátöltök, de attól tartok lejárt az ideje, mert töltés után hamar visszaesik olyan 12,4V környékére. Próbáltam ez előbb méregetni. Jelenleg 315x175x190 van benne. Valaki bele tudta préselni a 354mm-est? Még van egy kis hely, de annyira nem szabályos. THX


Sedanba befér a nagyobb, lehet a touringba is jó.

b_imi Elküldve: 2017-10-10 20:57 Nem tudom mi a baja az autómnak

VandaH írta:

Nincs semmi leragasztva xD de akkor nem temetem még a drágaságom! Megyek még vele egy két kört aztán viszem a szerelőhöz
Köszönöm a válaszod!



Az a legnagyobb baj, hogy egy 17 éves autónál már sok minden előjöhet, főleg úgy, hogy nem ismert az előélete. Ilyenkor célszerű lenne egy teljes átvizsgálás, de felmerül a kérdés, megéri-e. Mert lehet megúszod egy kisebb összegből, de vélhetően nem ez lesz. A lendkerék és a kuplung valószínű csere érett, de lehet még kardán középcsapágy is. Aztán lehetne sorolni a többit. Szóval jól át kell nézni az egész autót.