Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2015-07-15 09:01 Autóvásárlás

Rorybreaker írta: Vegyetek inkább 1 jó Lexust, hagyjátok ezeket a bajor fosokat, csak toldozgatjátok más levetett szemetét


Fos ide fos oda, nekem ez tetszik a Derrick táskás szemű.
2db off márkát vettem újan anno, ráadásul akkora önrésszel, hogy nem kellett volna Cascot fizetnem de én fizettem. 9 év alatt 670ezret! amit ugye csak a biztosítók etetésére fizettem, mást nem írok, mert nagyon szélsőséges lennék.
A mostani autóra ezidáig 250ezret locsoltam, abban benne van a decemberi műszaki vizsga is.
Már akkor BMW-t akartam venni, mikor az első noje ótót megvettem 2002-ben, de mindenki lebeszélt úgy, hogy senki nem ismerte nem használta magát a márkát. Tehát ha még1szer ennyit rá kell locsoljak a következő 2ő évben, amit nagyon kétlek, akkor sem cserélném el más márkára mert 1szerűen ez tetszik. Ha volna rá keret akkor vennék külön magamnak egy E30 sor6 ikerkarbis 125 LE hobbinak, de ugye e mellé épp elég a kis Ducati.

Pocses Elküldve: 2015-07-15 08:51 hûtõ

BazsaMW írta: Sziasztok! Úgy néz ki a hűtővelinét lesz a probléma.
A ventilátor kb 92-4 fok körül elindul, egyenletesen jár, viszont szerintem nagyon gyengén megy. Ha jól tudom nem több fokozatú. Ha rákapcsolom a klímát akkor is ugyan úgy "gyengén" tolja a levegőt.. pedig ilyenkor ordítania kellene a ventinek? Mi lehet a probléma? Én szerintem a ventimotorhoz tartozó elektronika döglött meg. Működik, megy de nem pörög eléggé. Mennyire kellene tolni a levegőt? Még nyitott motortérnél sem lehet hallani ha megy.


Rendesen kellene forognia, nem gyenge mikor maxon pörög a hangja. Ha rákötsz laptopuloszt, azzal le lehet tesztelni a működését. Ha jól tudom a vízhűtőn lévő kimenővíz jeladója vezéri a ventilátort menetirány szerint a jobboldalon lent elöl találod a stekkert.

Pocses Elküldve: 2015-07-11 16:35 Fékjavítás

lantika írta:
Pocses írta:
lantika írta: Ugy nez ki a jobb elsö feknyerget ki kell cserelnem,mert amikor a beteteket csereltem alig tudtam visszanyomni a munkahengert,a porvedö gumi is mintha meg lenne tekeredve kicsit. A bal oldali munkahengert tök könnyen vissza tudtam nyomni,ezert gondolom,hogy szorul a jobb oldali munkahenger. Meg azert is gondolom,mert fekezesnel huz balra az auto,nem veszesen,de tartani kell a kormänyt. Szoval a szerviz ajänlata 370€ uj nyereggel,fekolaj cserevel,es munkadijjal együtt. Viszont en annyira nem vagyok hülye,hogy 200€ munkadijat fizessek. Arra gondoltam,hogy a jobb oldali gumi fekcsövet elszoritanäm,lekötnem a regi nyerget,az ujat feltennem teljesen keszre szerelve,majd a legtelenitö csavart meglazitom,a koräbban felrakott elszoritäst a gumicsöröl levennem,es utäna a fek pumpäläsäval feltöltenem (legtelenitenem) a jobb elsö nyerget. Persze a fekolajat öntenem bele fentröl. Szoval ez a kicsit sem szakszerü megoldäs mennyire lenne megvalosithato?


Elsőre vegyél javítókészletet, vedd ki a munkahengert, ha nincs rajta sérülés beverődés egyebek, akkor elég finom csiszolóvászonnal megcsiszolni, majd mehet vissza az új tömítésekkel az meg ugye filléres dolog. A légtelenítés is teljesen jó ahogy leírtad.


Ezt vagy ezt? Gyärilag milyen märkäju van benne?
Itt a 10-es kell nekem,vagy mäs is?



A 10-es kell igen. Az enyémbe ATE javítókészlet került.

Pocses Elküldve: 2015-07-11 14:44 Fékjavítás

lantika írta: Ugy nez ki a jobb elsö feknyerget ki kell cserelnem,mert amikor a beteteket csereltem alig tudtam visszanyomni a munkahengert,a porvedö gumi is mintha meg lenne tekeredve kicsit. A bal oldali munkahengert tök könnyen vissza tudtam nyomni,ezert gondolom,hogy szorul a jobb oldali munkahenger. Meg azert is gondolom,mert fekezesnel huz balra az auto,nem veszesen,de tartani kell a kormänyt. Szoval a szerviz ajänlata 370€ uj nyereggel,fekolaj cserevel,es munkadijjal együtt. Viszont en annyira nem vagyok hülye,hogy 200€ munkadijat fizessek. Arra gondoltam,hogy a jobb oldali gumi fekcsövet elszoritanäm,lekötnem a regi nyerget,az ujat feltennem teljesen keszre szerelve,majd a legtelenitö csavart meglazitom,a koräbban felrakott elszoritäst a gumicsöröl levennem,es utäna a fek pumpäläsäval feltöltenem (legtelenitenem) a jobb elsö nyerget. Persze a fekolajat öntenem bele fentröl. Szoval ez a kicsit sem szakszerü megoldäs mennyire lenne megvalosithato?


Elsőre vegyél javítókészletet, vedd ki a munkahengert, ha nincs rajta sérülés beverődés egyebek, akkor elég finom csiszolóvászonnal megcsiszolni, majd mehet vissza az új tömítésekkel az meg ugye filléres dolog. A légtelenítés is teljesen jó ahogy leírtad.

Pocses Elküldve: 2015-07-07 08:49 Autóvásárlás

Whole01 írta: Sziasztok!

A következő benzines Bmw-t néztem ki és szeretném megvásárolni.
Kérdésem hogy ezek a 2004esek már jobb,kiforottabb motorral szereltek mint az 1-2 évvel korábbiak?
Továbbá ismeri vki ezt a kereskedőt,vélemény Róluk esetleg,aki ott vásárolt?:
Mert elég mutatós darabok vannak arrafelé....

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-9135435

Üdv. Whole





Hy!

Bratyeszomnak is ilyen van, 200ezer felett ajánlatos a lánccsere mert megnyúlik. Mostanában cseréltette Ő is. Olajszivárgások lehetnek ennél a blokknál is, de a hűtővize is fogyogathat, mint majd mind1iknél ugye.
Szépen szól forgatva pedig csak ugye sor4 a fogyasztása is nagyon jó.
A kiforrott motorokról meg annyit minél újabb annál gázabb, ugye sajna a globalizáció, egy kicsit innét egy kicsit onnét veszünk el, fém helyett jó lesz a műanyag bele stb...

Pocses Elküldve: 2015-07-02 21:04 Légtömegmérõ

Mert a Bosch az gyári légmennyiségmérő?

Én ezt cseréltem az enyémben a Magnetire:



Vajon eredeti lehetett?

Pocses Elküldve: 2015-06-29 18:19 Légtömegmérõ

Na bent az új Magneti Marelli légmennyiségmérő. Gyorsan tanulja a comp...
Szépen szól az öreg 8 szelepes.

Pocses Elküldve: 2015-06-23 09:52 Légtömegmérõ

Most találtam HÜCO márkájút az unix kínálatában 5 év garival!
Esetleg van valakinek tapasztalata ezzel a gyártóval, márkával...?

Pocses Elküldve: 2015-06-23 09:34 Légtömegmérõ

kalmaristi írta:
Pocses írta: Hy!

Erről a márkáról esetleg van valakinek tapasztalata? Elvileg cikkszám szerint ( 217 124 ) passzol az enyémbe, hihetetlen "bőrbarát áron" van.

Légtömegmérő

Próbáld ki,csak ne úgy járj vele mint én a spanyol holtponti jeladókkal


Szevasz druszám!

Köszi az infót, akkor asszem felejtős, kici óccó de sz@r is.
Amúgy is kérdeztem a "bótot" gari ügyében, szakszervizes számla kell a beszereléséről.
Ja 1 db bilincs + kettő fül.
Maradunk a Meat & Doria vagy Magneti Marelli-nél ezekben még nem csalódtam, meg ugye én csípem az olaszt...

Pocses Elküldve: 2015-06-22 10:25 Mi lehet a baj?

polyszi írta:
Robin68 írta:
polyszi írta: Sziasztok!
1,5 hónapja vagyok e46 tulaj és olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy hihetetlen mód erőtlen az autóm. Mikor vettem is már ilyen volt, de vétel első utam egy szerelőhöz vezetett, aki átnézte az autót, de erre utaló hibát nem talált, csupán annyit, hogy még sosem volt üzemanyagszűrő cserélve. Ezt megvettem és ki is cseréltem, de semmi sem változott.. egy 1.6 benzines bmw-ről beszélünk, amit 116 lóerős.. Értem én, hogy az 1400 kilóhoz ez elég gyatra, de előtte egy 1.4-es leonom volt, ami 75 lóerő és 1200kg mégis kb állva hagyná az autóm.. Pályán a 130-at sem tudom vele tartani, mert egy húzósabb emelkedőnél csökken a sebesség.. 3 lehetőségre gondoltam: Üzemanyagpumpa: 2x előfordult még a régi üzemanyagszűrő használatakor, hogy nem működött és nem indult be az autó..Egyszerűen nem kapott benzint.. sok játszásra beröffent és aztán működött.. valószínű kezdi megadni magát a rossz üzemanyagszűrő miatt. De nem hinném, hogy ez a probléma, mert fogyasztásom az van.. Városba 10 liter, ami szerintem borzalmas, ahhoz képest, hogy padlógáznál ömlik az üzemanyag és nyomaték és lóerő sehol.. Ezért maradt két gondolatom légtömegmérő és lambdaszonda.. Kérdésem az lenne, hogy hogyan tudom kizárni egyiket és másikat? EML nem világít és hibakódom nincs.. Gépen megnéztük és régebben volt egy lambdahiba, amit kitöröltek, de azóta nem dobta be újra.. Vagy lehetséges rossz nyomon járok és esetleg más okozza ezt az erőtlenséget. Bocsánat előre is a kisregényemért. Köszönöm szépen előre a segítséget.




sok játszásra beröffent és aztán működött.. -Üzemanyag pumpa csere megoldja a problémát...
erőtlen az autóm -kartergáz csövek + szűrő csere
Légtömegmérő tisztítása, csövek ellenőrzése, hogy esetleg nem szív-e falsot valahol
Szerintem....
De van aki ért is hozzá, én csak tippelgetek...




Szűrő csere mindenhol megtörtént, de a dolog változatlan. Amennyiben falsot szív valahol az valóban tud ennyi teljesítmény kiesést okoz? Egyébként köszönöm, ezt is le fogom ellenőrizni.


Mit jelent, hogy erőtlen? Attól még leforog akár 6000 ig is simán? A fals levegő okozhat erőtlenséget, sőt alapjárat ingadozást vagy akár közbe-közbe motorleállást is.

Pocses Elküldve: 2015-06-22 09:44 Légtömegmérõ

Hy!

Erről a márkáról esetleg van valakinek tapasztalata? Elvileg cikkszám szerint ( 217 124 ) passzol az enyémbe, hihetetlen "bőrbarát áron" van.

Légtömegmérő

Pocses Elküldve: 2015-06-19 12:05 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta: Esetleg abban segíthetnétek,hogy mit kéne csinálnom,hogy becsukódjnak akkor nálam is.

Yellow a te klímapaneled a 10 gombos ugye.Nekem a 12 gombos van.Lehet ez is befolyásolja?
Lantikának is a 10 gombosa van.
Kgr-nek pedig nem tudom,mert nincs a galériájában erről kép.

Nekem ez a fajta van benne:

http://www.amazon.com/BMW-heat...B00AEI87IA

2003 után gyártott e46-osokban van az újfajta klímapanel amúgy.


Semmi különbseg nincs,csak mäshogy nez ki, es räadäsul az enyem 11.11.2004-ban keszült Regensburgban.


De egy kül. van a kettő között,amiről tudok.

Az ujabbik ugye tudja h. automatán induljon e a szellőztetés,csak fel kell kódolni.

Itt egy fórum róla:

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=825274


Akkor veszek bele egy ujat,mivel evjärat szerint az enyemhez az järna.


kinézet alapján szebb a régebbi, legalábbis nekem. azt meg még mindig nem tudom megemészteni, hogy pont az E46-ba, hogy nem ekrült dupla digit klíma, mikor az E36-ban is volt már. na meg, hogy valaki klíma nélkül vegyen egy BMW-t... E46-ot....


Én meg azon is csodálkozom, hogy ha manuális klímával veszik, ugye kapni most is így új bimmert.
Ja tegnap +ban nálam is felvillant a légzsák pikto... azt gondoltam ezt már régen kikapcsolták, gondolom most "ellet meg" az ülésfoglaltság érzékelő. Nehogy má jó legyen valami folyamatosan.

Pocses Elküldve: 2015-06-19 04:36 Társalgó

lela írta:
Pocses írta: A múltkori szívósor levételekor vettünk észre egy kéteres stekkert ami csakúgy lógott lefele az önindító irányába, jó poros volt így biztosak voltuk benne, hogy nem mi húztuk le valahonnét. Van a bimmernél is gondolom akkor olyan, hogy előre be van az egyéb extra vezetékezve, csak éppen kiépítve nincs a verdában.



Kizártnak tartom hogy egy csatlakozót és a hozzá tartozó kábelt behúzták volna, ha benne van akkor valami tartozott hozzá, amit kivettek...


Vagy újrafűzték és abban volt egy plusz ebbe fölös csati. Ez már nem derül ki ennyi év után.

Pocses Elküldve: 2015-06-18 21:15 M43TU motor

Na meglett a hibaforrása, újra a légmennyiségmérő. Lehúzott csati után szépen jár húz a motor, úgyhogy bontottról ennyit, kap szépen egy újat.

Pocses Elküldve: 2015-06-18 14:05 Társalgó

A múltkori szívósor levételekor vettünk észre egy kéteres stekkert ami csakúgy lógott lefele az önindító irányába, jó poros volt így biztosak voltuk benne, hogy nem mi húztuk le valahonnét. Van a bimmernél is gondolom akkor olyan, hogy előre be van az egyéb extra vezetékezve, csak éppen kiépítve nincs a verdában.