Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2015-01-26 10:28 légzsak_

Na voltam modulcserén az A1-ben, 20 perc alatt elkészült.
Igaz mondta a munkafelvételis, hogy 9-től 9:30-ig reggeliznek a kollégái, 10:30-ra lesz kész megvárom, vagy visszamegyek? Mondom megvárom, barátomnak 40 percig tartott, többet nem vagyok hajlandó várni,(azonnal nekiláttak) a múltkori 1 óra után mire jöttek, hogy nem jött a 3-as tulaja mondom itt dekkolok 1 órája. A hosztesz picsák semmire nem valók!

Pocses Elküldve: 2015-01-25 13:57 Motorolaj

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.


Nekem liqui moly top tech volt először 5w30 azzal is ciripelt és azt nagyon ette is.
Most Fina 5w30 van ezt nem eszi viszont ugyanúgy ciripel...
Akkor 10w-et nem teszek bele, de akkor mivel próbálkozzak??!


Próbáld 5W40-el (én Castrolt használok), de vitátba nem bocsájtkozom, mindenki olyan olajat vesz amilyet csak akar...

Pocses Elküldve: 2015-01-25 13:53 Motorolaj

YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.


Pontosan!
Kifejezetten a BMW gyári olaj helyett a Castrol 5W40-et ajánlotta ebbe a motorba ami nekem is van. Igen, nem a hideg & meleg oldali viszkozitás oldotta meg. Gondolom a hidro tőkék szólaltak meg az első pillanatban. Most ha napokig áll, ami azért ritka, akkor sem hallok semmi + zajt indításkor.

Pocses Elküldve: 2015-01-25 13:42 Motorolaj

Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-01-24 13:57 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

fegabi írta: Na jó:a 23ezer kicsit sokkk )
YELLOW köszönöm.
diagon gyújtáshibát ír, kapott 4.zsír új gyári trafót, és 4.gyertyát.is csak akkor csinálja,ha a légtömegmérő rá van dugva, ha lehúzom mint az álom úgy jár.


Szia!

Ugye a légmennyiségmérő vagy szerény vagy dús keveréket produkálhat attól függően, hogy mennyi áthaladó levegőt mér a műszer. Ha kevesebbet mint amennyi "átfolyik" rajta, akkor szerény lesz a keverék tehát kevés benyát kap a motor. (nálam is ez volt anno)
Ha meg többet mér mint ami levegőt amúgy kap a motor, akkor dúsít és túl sok lesz a benzin.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-01-24 13:52 Rugócsere

chokey írta:
Rick25 írta: Srácok! Süllyesztette már valaki az első rugót? Én 1-2 centivel szeretném lejjebb vinni az elejét, de nem sportrugóval. Van ilyen?:


Hello. Én is ebben a cipőben járok. Nekem azt ajánlották ,hogy tegyem alá az M-esét. Az kb. 2 centit ereszt rajta. De nem tudom. Még azért utána keresgélek én is.


Szia!

Én azt olvastam, hogy a gyári M ültetés 1.5 cm-el alacsonyabb mint a gyári hasmagasság.(E46)

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-01-22 17:51 kiegyenlítő tartály

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta: Köszi. Mondom én, és csak mondják, hogy ez normális, mikor tudom,hogy nem. Atom kemény mind a 2 csövem. Letekerem a sapkát rotyog az egész rendszer, meg nyomja ki a vizet,a kocsi viszont nem melegszik. Simán tartja azt a 92, 94 fokot.


Nincs mit, nagyon szívesen. Adatlapodon nem írod, de sz.tem győri, vagy környéki vagy. Ha gondolod +adhatom a szerelőm nevét elérhetőségét, a legf@szább szerelő akivel valah is találkoztam!!!


Már 2x lett nyomáspróbázva. Nincs szivárgás, se kifelé,se befelé, most egy teszter kellene ami teszteli van e gáz a hűtő rendszerbe. Képtelen vagyok felfogni mi a fasztól van akkor túlnyomás a rendszerben. Most így járjak vele amíg szét nem nyom mindent?


Anno több csövet cserélt nekem is Attila mutatta is őket elég elhasználódott állapotban voltak repedés, tű átmérőjű lyuk stb.

Pocses Elküldve: 2015-01-22 17:37 kiegyenlítő tartály

anubisz írta: Köszi. Mondom én, és csak mondják, hogy ez normális, mikor tudom,hogy nem. Atom kemény mind a 2 csövem. Letekerem a sapkát rotyog az egész rendszer, meg nyomja ki a vizet,a kocsi viszont nem melegszik. Simán tartja azt a 92, 94 fokot.


Nincs mit, nagyon szívesen. Adatlapodon nem írod, de sz.tem győri, vagy környéki vagy. Ha gondolod +adhatom a szerelőm nevét elérhetőségét, a legf@szább szerelő akivel valah is találkoztam!!!

Pocses Elküldve: 2015-01-22 16:05 kiegyenlítő tartály

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta: Akinek benzinese van, legyen szíves megírni, hogy meleg motornál valamennyire összenyomható a termosztátból kivezető cső? Mert az enyém atom kemény, és eddig nem volt az, puha volt üzemi hőfokon, most meg olyan kemény,hogy milliméterekre se tudom összenyomni. Eddig ha mentem a kocsival,utána simán le tudtam tekerni a kupakot, szisszent egy picit azt kész.


Szevasz!

14.30 ra megyek az A1-be légzsákmodul cserére, utána rálesek a csőre azt közlöm az eredményt.

Üdv.: Pocses


Kösz. Már engem is hívtak onnan, szerintem megjött nekem is, gondolom az időpont miatt. Fel is hívom majd őket.


Na meglestem a csövet, teljesen puha, összetudom nyomni egész könnyen két újjal.

5 perccel előbb ott voltam, a hölgyemény mondta kis türelem, mert még dolgoznak egy másik autón, mondom ok, majd szól. Eközben meglestem a motorokat, beszélgettem egy értékesítővel körbevitt, eltelt már 1 óra, mondom mi lesz az enyémmel. Erre jön egy szerelő, vártak egy 3ast, de nem jött, erre mondom az én leszek 1 órája itt dekkolok.
4-en kértek sűrűn elnézést az "idióta hosztesz pina" meg nem volt sehol, közben többször is találkoztam vele nem szólt.
Új időpont hétfő reggel 8-ra.
De legalább jót beszélgettem az értékesítő sráccal, tavaszra beírt BMW tesztmotor vezetésre.

Pocses Elküldve: 2015-01-22 14:14 kiegyenlítő tartály

anubisz írta: Akinek benzinese van, legyen szíves megírni, hogy meleg motornál valamennyire összenyomható a termosztátból kivezető cső? Mert az enyém atom kemény, és eddig nem volt az, puha volt üzemi hőfokon, most meg olyan kemény,hogy milliméterekre se tudom összenyomni. Eddig ha mentem a kocsival,utána simán le tudtam tekerni a kupakot, szisszent egy picit azt kész.


Szevasz!

14.30 ra megyek az A1-be légzsákmodul cserére, utána rálesek a csőre azt közlöm az eredményt.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-01-20 12:30 Heeelp...!

Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!
Valaki tudna nekem megbízható,hozzáértő Szerelőt Győrben.Fontos lenne köszönöm előre is.


Szia!

Priviben küldök nevet tel.számot csak ajánlani tudom, nincs olyan nála, hogy nem lehet megjavítani.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-01-18 20:24 Vicces :)

Pocses Elküldve: 2015-01-14 17:33 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Marton86 írta: Köszönöm szépen! Ha megyek megnézni előtte írok neked privát üzenetet a szerelő miatt. Már pedig mennem kell mert eladtam az autóm és most kéne is venni, de nem akarom elsietni.

Márton


Oké de időben, akkor megadom a tel.számom felhívsz egyeztetünk miután beszéltél az eladóval, én meg beszélek Attilával a szerelőmmel, azt odaviszed hozzá, és nem lesz "macskazsák" a vas.

Pocses Elküldve: 2015-01-14 17:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Marton86 írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérnem autó vásárlásban, minden álmom egy e46Ci

Ezt a kettőt néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ii-8463522
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-8576642

Esetleg valaki ismeri ezeket az autókat, mi a véleményetek így képek alapján?

Márton


Szia!

A másodikat látom az útról minden nap mikor megyek melóba. Győri a srác akié a kereskedés, ha esetleg eljössz Győrbe meglesni, akkor tudok szerelőt ajánlani helyben akivel áttudod vizsgáltatni a vasat.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-01-09 15:13 Megvegyem? Vegyek ilyet?

szakimaci írta:
Pocses írta:
szakimaci írta:
Pocses írta:
szakimaci írta:
hil írta:
szakimaci írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.

És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.


Ja....bocs! Mennyire vagy megelégedve vele? Megbíhatóbb a 318i-nél? Ha igen akkor lehet, hogy én is olyat veszek vagy 320i-t.


Azt nem tudom megmondani, hogy megbízhatóbb avagy sem, de mi megvagyunk elégedve vele. Már kis fordulaton leadja a max nyomatékot, 2500-on így nem kell tiporni mint egy hasonló teljesítményű 105 LE de jóval kisebb ccm2 off autót.