Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2015-11-02 19:32 Műszerfal kijelzés

Pedig anno mikor a bal hátsó keréknél kellett ABS jeladót cserélnem, akkor ez a 2ő pilács világított a műszerfalamon.

Pocses Elküldve: 2015-10-20 08:14 Légtömegmérõ

Akkor úgy néz ki nekem szerencsém volt a Magneti Marelli márkával. Először dobott hibát, de már akkor rendesen működött vele a motor. Majd pár100 km megtétele után kialudt a "kicsi sárga tengeralattjáró" majd csak a hibatárolót kellet törölni.
Fene sem érti kényes technika, de szereSSük.

Pocses Elküldve: 2015-10-16 14:04 Autóvásárlás

kpeter írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?


Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.

Üdv.: Pocses


így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...


ok, de muszáj 4-5-6 ezer környékén tartani a fordulatot, vagy azért van élet 2-4ezer között is?



Hogyne lenne. Csodás hangja van forgatva a sor6 motornak de a 318i vagy akár még az én 1.9-esemnek is. De benyást pörgetni kell ez van. Ha nyomaték kell alul akkor jóval nagyobbat nézegess vagy gázolajost. Anno unokaöcsémnek volt egy E30 2.8 benyás meg nem mondom már melyik blokk volt benne, de nem karbis. Na az ahogy tekerte a seggét... nagy élvezeti faktor volt!

Pocses Elküldve: 2015-10-15 16:38 Autóvásárlás

kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?


Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-08-31 08:31 Műszerfal kijelzés

bohnerroli írta: Sziasztok!Tudnatok abban segiteni nekem hogy miert nem gyullad ki inditaskor a mil lampam,muszaki elott allok es belekotottek!Gepre teve semmi hibat nem hozott ki!Valaki?


Szia!

Nem tudom mi a mil lámpa de ha ez:



akkor annak gyújtáskor világítania, indítás után pedig pár másodperc múlva kell elaludnia.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-08-22 07:47 Beázás!!!

Nekem is volt beázásom a baloldali ajtó felől. Nem volt vészesen sok víz a szőnyegen, de nedves volt. Elvittem szerelőhöz mondtam neki ill. mutattam hol vizes. Majd mikor mentem érte mondta kész én meg még kérdezte tőle nem fog beázni? Vigyorogva mondta már nem fog. Valami gumit cserélt aminek az ára 2őezer volt + munkadíj 5ezer. Meg mondta Ő leszedte a jobboldalit is mert úgy emlékezett arra is megkértem, azt jót nevettünk, hogy felesleges volt.

Pocses Elküldve: 2015-08-20 15:09 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

rolikaktusz írta: Üdv.Kérdés! Bmw e46 318i most cserélek benne légtömegmérőt. Mit kell róla tudni,hogyan szereljem be az újjat? Válaszokat előre is köszönöm. Üdv.


Szia!

Kb 3-om perc. Stekkert lehúzod ugye gyújtás nélkül, lelazítod a bilincset kiveszed a régit gumitömítésre figyelj, meg a menetirányra bár az is hule biztos.
Miután betetted az újat indítás után 1-2 percig ingadozik az alapjárat, de utána beáll.
Próbakörön hamar észreveszed a különbséget, tipord el neki lak.teren kívül. Pár száz km után fog hibát dobni ha nincs rátanítva, de ha a comp. megtanulja kialszik majd később a kicsi "sárga tengeralattjáró." Ezután csak a hibatárolót kell majd törölni.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-08-19 14:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Toni0907 írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni hogy ki tudna diagnosztikát csinálni Győrben.
Válaszotokat erőre is köszönöm!


Szia!

Lendvai Attila 20/669-9441 ezen a számon keresd, ha nem veszi fel, akkor ne add fel, rengeteg a munkája, van amikor előbb ellehetne érni orbáncot mint őt.
Évek óta bratyóm és én is hozzá visszük a vasakat, csak ajánlani tudom.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-08-18 16:05 Kipufogo füst!

Toni0907 írta:
Tano írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).
...
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Hm, lehet az a spray nem tett jót a légtömegmérődnek?


Honnan tudom meg hogy ha azzal van a probléma?
A műszerfalra nem dob ki semmi hibát.


Majd fog! Pár100 km után.

Pocses Elküldve: 2015-08-18 15:57 Megvegyem? Vegyek ilyet?

kukoricatolvaj írta: Sziasztok!

Potenciális BMW vásárló vagyok. Első autó vásárlása előtt állok. Mindenképpen e46-os, és lehetőleg benzinest szeretnék venni. A mondandóm végén majd, linkelek egyet, és tisztelettel megkérem a tőlem ehhez jobban értőket, hogy mondjanak az autóról pár szót. Reális a kilométer? Ugye ez az 1.8-as motor? Általánosság minden véleményt, észrevételt szívesen veszek és megköszönök.
Előre is köszönöm!
És további szép napot kívánok mindenkinek!

Üdv: R.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-9239100


Szia!

Nagy falusi murvás kereskedő árulja, így nem kicsi a "macskazsák" mindenképp vigyél magaddal hozzáértőt aki lapitopival vágja a témát meg amúgy is. (egyedül semmiképpen sem) A motor mint láthatod 1.6-os. Szerintem a km óra állása felejtős, bratyeszom vasában 230ezer körül van és így néz benne ki a kormány, bár ugye ez mindig nagy dilemma itt fórumon. (kopottság)
Remélem megtalálod mihamarabb álmaid E46-osát, nekem Pöstön nem sikerült, nagy csodákat láttam nem keveset...

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-08-17 15:48 Légtömegmérõ

Tomi88 írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy hibakóddal kapcsolatban.
A következő kód található az autómban:

8 air flow meter

Error frequency : 1
Logistic counter : 3

N_32 864.00 rpm
THR 7.04 Grad TPS
ISAPWM_ISA 29.69 %
VMAF 0.02 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 28.00 h

_ _ _

KS --> Ground or open circuit

_ _ _
_ _ _

Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error

Errorcode: 08 B2 01 03 1B 09 4C 01 65 39

Ez egy teljesen halott légtömegmérőt jelent, vagy más a baj?
Az egyetlen hibajelenség, hogy gázadásra kb. 2500-as fordulatig rángat egy kicsit. Én arra gondoltam, hogy ha rossz a légtömegmérő, akkor a középértékkel történő működésből származik a rángatás. Az indítással, alapjárattal, se hidegen se melegen nincs probléma.
Tudom, hogy lehúzott csatlakozóval kellene mennem vele, hogy van-e változás. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy az okozhat-e más bajt, váratlan megállást, vagy hasonlót?

Köszönöm!


Szia!

Én mielőtt megvett az új légmennyiségmérőt, előtte napokig lehúzott csatival közlekedtem, és nem volt vele semmi probléma leállás stb. De előtte már nagyon sz@r volt le is állt néhány esetben induláskor közvetlen, vagy kanyarodáskor kereszteződésben.
Azóta viszont tökéletesen múkodik.

Pocses Elküldve: 2015-08-13 17:56 BMW318i E46

kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Kérdésem az volna adott az N42B20A motor! Hideg inditáskor(már most amilyen hideg van )2-300 körül ingadozik a fordulat majd leáll néhány másodperc mulva!! Ezt eljátsza 3-4 szer utána beindul Azt megfigyeltem ha a hőmérő kimegy a kék sávból már pöccre indul
Találkoztatok már ilyennel??
Ennél a motornál jó a 600 körüli alapjárat?? a jó öreg M43-asom 800 körül ketyeg
Köszi!


Szevasz Druszám!

Jó az alapjárat, nekem anno csinált ilyet mikor szarakodott a légmennyiségmérőm, ugye akkor produkált ilyen hibát is. Kevesebb levegőt mért mint ami átfolyt rajta, így kevesebb benyát is fecskendezett, azt ugye a bontott ( nem sokat bírt ) után csak az új oldotta meg a hibát rendesen.
De ugye mindenképpen kellene egy kiolvasás lapitopival.

Igen csak én marha 1 hete voltam szegeden de csak az alját meg a futómüvet nézettem át velük azt már nem mondtam én hülye hogy dugják gépre Meg most lett feltünö most kezdtem sürübben használni az újat Én is arra gyanitok valami ott nem stimmel!!
Te olaszt raktál bele ugye??
Még a lendkerék kuplung téma idegesít,de ott senki nemszólt még érdembe!!
pedig vissza akarok menni a kibaszott kereskedöhöz
amugy azért patent a gép



Igen olasz Magneti Marelli pár napig lehúzott csatival használtam, azt miután betettem az újat nem sokra rá bedobta a hibát kicsi "sárga tengeralattjáróra".
Aztán 1x csak kialudt, szépen megtanulta a vas tökéletesen mér. A tárolt hibát meg csak törölni kellett.

Pocses Elküldve: 2015-08-13 09:30 BMW318i E46

kalmaristi írta: Sziasztok!
Kérdésem az volna adott az N42B20A motor! Hideg inditáskor(már most amilyen hideg van )2-300 körül ingadozik a fordulat majd leáll néhány másodperc mulva!! Ezt eljátsza 3-4 szer utána beindul Azt megfigyeltem ha a hőmérő kimegy a kék sávból már pöccre indul
Találkoztatok már ilyennel??
Ennél a motornál jó a 600 körüli alapjárat?? a jó öreg M43-asom 800 körül ketyeg
Köszi!


Szevasz Druszám!

Jó az alapjárat, nekem anno csinált ilyet mikor szarakodott a légmennyiségmérőm, ugye akkor produkált ilyen hibát is. Kevesebb levegőt mért mint ami átfolyt rajta, így kevesebb benyát is fecskendezett, azt ugye a bontott ( nem sokat bírt ) után csak az új oldotta meg a hibát rendesen.
De ugye mindenképpen kellene egy kiolvasás lapitopival.

Pocses Elküldve: 2015-07-24 08:13 Manuális klíma - Digit klíma

YELLOW írta:
Pocses írta:
lantika írta:
tothlaci07 írta: Sziasztok. Olvasgattam itt erről a dologról de nem tudtam pontot tenni a végére magamban.

A kérdés hogy macerás lenne-e kicseréltetni a manuális klímát, digitálisra?

köszi


Dehogy is. Csak a vezerlöt kell kicserelni. Ja meg a müszerfal mögötti fütesboxon az ällitomotorokat. Lehet kell hozzä 1-2 käbel is mondjuk a napszenzor miatt.
Igy szet kell szedni a belsöteret.
Gyäri cuccok a cserehez. A vezerlö nem tartozeka!! Ez a szäma a BMW-nel 64500029507


Ezen de jót nevettem.
Én neki nem állnék, de nem is vennék manuális klímával, 1x volt elég is volt.
Nem is értem, hogy a mai napig árulnak man.klímál új BMW-t.



bár tőlem privátban kérdezte, hasonlóan írtam le neki tegnap, de nem linkeltem neki ilyen szép ábrákat, mert kb én sem fognék bele. bár van aki már megcsinálta.
én sem vennék manuált, viszont vannak, akik arra esküsznek. sőt ha belegondolok, hogy van klímamentes változat is. már eleve azt sem tudom megemészteni, hogy az E36 dupla digitje után E46-ban miért nincs???
én úgy gndolom, hogy amit összeraktak a gyárban az úgy jó. bármit bontasz, ha minden csavart megfelelő yomatékkal húznál meg, sem lenne olyan, mint gyárilag összerakva. ha nem húzod meg, nyiszog, ha túl húzod recseg. deformálódik a műanyag, stb.


Ez így van Yellow. Az enyém is 99-es ugye és semmi nem nyikorog vagy cirmog totál csendes a futómű és még a 205ös gumikkal is bődületeset kanyarodik a körforgóban...

Pocses Elküldve: 2015-07-24 06:53 Manuális klíma - Digit klíma

lantika írta:
tothlaci07 írta: Sziasztok. Olvasgattam itt erről a dologról de nem tudtam pontot tenni a végére magamban.

A kérdés hogy macerás lenne-e kicseréltetni a manuális klímát, digitálisra?

köszi


Dehogy is. Csak a vezerlöt kell kicserelni. Ja meg a müszerfal mögötti fütesboxon az ällitomotorokat. Lehet kell hozzä 1-2 käbel is mondjuk a napszenzor miatt.
Igy szet kell szedni a belsöteret.
Gyäri cuccok a cserehez. A vezerlö nem tartozeka!! Ez a szäma a BMW-nel 64500029507


Ezen de jót nevettem.
Én neki nem állnék, de nem is vennék manuális klímával, 1x volt elég is volt.
Nem is értem, hogy a mai napig árulnak man.klímál új BMW-t.