lela Elküldve: 2015-01-02 14:19 Termosztát
"a hőfok azért nem mindegy, hogy dízel vagy benzin. ha elejétől fogva megy a venti az utastérben, akkor bizony többlett literrel kell számolni, amit a motor nehezebben melegít fel, plussz közben ugye hőt is ad le, hogy ellássa a feladatát. és itt jön még bele az, hogy ki miylen stílusban vezet, hol vezet, város, vagy rögtön főút. ezek mind befolyásolják a melegedést, a kinti környezeti tényezőkről nem is beszélve. ha felmelegedett hűtővíz esetén nyitjuk r a fűtést az le fog csökkenni. ami egy benzines motornál, mondjuk 104 foknál nem biztos, hogy jó. szóval negyednél érdemes fűtést rányitni, amikor a víz, olyan 50-60 fok körül van, persze vissza fog hülni, 5-10 fokot legalább., elvileg fűtés intenzitástól függetlenül a termosztát azért van, hogy adott szinten tartsa a vízhőfokot. a mutató mozoghat 1-2mm-t, de ez már pár fok eltérés, ingadozás is lehet. ugye 75 foknál is szinte függőben áll a mutató, és üzemi hőfokon is."
Na ez a sok faszság amiket leírsz na ezek nem kellenek sztem. Csak megzavarsz vele másokat.A lényeg hogy ha a mutató nem áll be függőbe akkor ott tuti baj van ---->termosztát csere. Majd ha ki van cserélve mind2 és akkor sem melegszik be 10km után sem akkor lehet okoskodni hogy miért nem.
Átolvastam már kb 6 topikot 0-500 hozzászólásig és már ne is haragudj de nagyon hígítod a fórumot a hozzászólásaiddal!Soknak se füle se farka.Többnél oda van írva: "ha jól tudom" márpedig sokszor elég hiányosan vagy pontatlanul tudod.
Sokkal hamarabb meg lehetne találni a választ egy adott kérdésre ha nem írkálnál ilyen szuperlatívosz zagyvaságokat, hanem tényszerűen válaszolnál ha tudod valamire biztosan a választ. Ha meg nem akkor sztem felesleges csak azért, mert késztetést érzel a szereplésre.Elnézést ha kioktattalak, de kicsit sok voltál!