lela fórum hozzászólásai

lela Elküldve: 2016-01-16 14:03 kormány

Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?

lela Elküldve: 2016-01-10 12:00 alapjárat leesik, ingadozik

Bitu79 írta:
lela írta:
Bitu79 írta:
lela írta:
Bitu79 írta:

Te meg minek örülsz most?Az a szenzor okozhatja azt,hogy rossz az alapjárat,ha koszos a szívósor,és a pillangó.

U.I.: Arról nem tehetek,hogy a szerencsétlen nem tud olvasni sem...,csak írja a hülyeségeit.




A MAP szenzornak ami a szívósorban van és videóban is látható el árulnád mi köze van az általad írt "rail pressure szenzorhoz"?

Ezek szerint mégis sikerült belegázolni piciny lelkivilágodba. Na mind1 ezt elbasztam, látom a másik topicban is értékelhető hozzászólásod van, kár hogy pontokat csak adni lehet elvenni nem...


Gyengébbek kedvéért:Egyszer már leírtam.Koszos szívósor miatt is okozhatja az alapjárat ingadozását.Mivel leszűkül a keresztmetszet,ergo a szenzor rosszul fog mérni.És olvass.Én végig a rail pressure szenzort írtam.





Hát ez az!!! Amiről te beszélsz magyarul a rail pressure sensor az a rail cső végén van, nem pedig a szívósorban.


Ez a szenzor figyeli az üzemanyag nyomást,és a motor fordulatszámát is.Ha dzsuvás a szívósor,és a pillangók,simán okozhat alapjárati gondot te értetlen.


Te tudod, én befejeztem! Ebből nem igen fog senki sem tanulni!

lela Elküldve: 2016-01-10 11:53 alapjárat leesik, ingadozik

Bitu79 írta:
lela írta:
Bitu79 írta:

Te meg minek örülsz most?Az a szenzor okozhatja azt,hogy rossz az alapjárat,ha koszos a szívósor,és a pillangó.

U.I.: Arról nem tehetek,hogy a szerencsétlen nem tud olvasni sem...,csak írja a hülyeségeit.




A MAP szenzornak ami a szívósorban van és videóban is látható el árulnád mi köze van az általad írt "rail pressure szenzorhoz"?

Ezek szerint mégis sikerült belegázolni piciny lelkivilágodba. Na mind1 ezt elbasztam, látom a másik topicban is értékelhető hozzászólásod van, kár hogy pontokat csak adni lehet elvenni nem...


Gyengébbek kedvéért:Egyszer már leírtam.Koszos szívósor miatt is okozhatja az alapjárat ingadozását.Mivel leszűkül a keresztmetszet,ergo a szenzor rosszul fog mérni.És olvass.Én végig a rail pressure szenzort írtam.





Hát ez az!!! Amiről te beszélsz magyarul a rail pressure sensor az a rail cső végén van, nem pedig a szívósorban.

lela Elküldve: 2016-01-10 11:26 alapjárat leesik, ingadozik

Bitu79 írta:

Te meg minek örülsz most?Az a szenzor okozhatja azt,hogy rossz az alapjárat,ha koszos a szívósor,és a pillangó.

U.I.: Arról nem tehetek,hogy a szerencsétlen nem tud olvasni sem...,csak írja a hülyeségeit.




A MAP szenzornak ami a szívósorban van és videóban is látható el árulnád mi köze van az általad írt "rail pressure szenzorhoz"?

Ezek szerint mégis sikerült belegázolni piciny lelkivilágodba. Na mind1 ezt elbasztam, látom a másik topicban is értékelhető hozzászólásod van, kár hogy pontokat csak adni lehet elvenni nem...

lela Elküldve: 2016-01-10 11:01 Toronymerevítõk

Van valakinek a kocsijában merevítő? Kíváncsi lennék milyen lehet vezetni? Érezni lelehet vajon hogy benne van?
Van belőle gyári is, gondolom nem díszből találták ki...

lela Elküldve: 2016-01-10 10:02 Hibakód

Zolika1980 írta:

Köszi a gyors választ. Esetleg képet vagy linket tudsz küldeni róla. Merre találom?

Ou. Közben látom linket is adtál. Bocs a figyelmetlenségért. Már csak meg kell találnom a helyét.

Köszi még 1x!



Ottan vagyon. Nézd meg hogy amikor hidegen beindítod akkor el kezd e melegedni a cső ami belemegy, még mielőtt a motor melegedne.

lela Elküldve: 2016-01-09 14:17 alapjárat leesik, ingadozik

Bitu79 írta:
Kabi írta:
Idézet:

Tessék,egy kis okosítás:

https://www.youtube.com/watch?v=1ARgcqVRZaI

Sztem meg egy szívósor tisztítás után megszűnik neki ez.



ezeket a videókat elnézve felmerül bennem, hogy hogyan voltak ezek a kocsik használva és milyen üzemanyag volt bele töltve. A napokban pont a pillangószelepek miatt szedtem le a szívósort, és kicsit meglepődtem mennyire kevés korom van benne az óra szerinti 220e km után. Ennek ellenére a következő levegőszűrő cserénél ha már meg kell bontanom én is le fogom dugózni a pillangók helyét.



Sztem is érdemes.

Amúgy egy kis infó,melyik motorokban van,és melyekben nincs pillangószelep:
Főleg Lela barátunknak...

http://www.bmwforums.info/gene...flaps.html

U.I.:Sztem alapban is ilyen lesz egy idő után,mivel diesel,ergo kormol.
Persze a használattól is függ,milyen hamar lesz ennyire kakás.
Elöbb-utóbb ki kell puckázni úgyis.







Azt soha nem értettem hogy akinek nem is olyan autója van, ráadásul még a sajátját is szerelőhöz hordja miért ad tanácsot. Összeszed egy csomó faszságot a netről és teleírkálja vele az összes Topicot, majd még kéri is hogy azért köszönd már meg. Persze a segíteni akarás értékelendő, de véleményem szerint a kevesebb néha több. Remélem azért nem gázoltam bele a lelkivilágodba, nem ez volt a célom.

A témánál maradva az a pillangó amiről szó van az emissziós értékeket hivatott csökkenteni, de nem sok köze van ahhoz ha hidegen beindítom és az alapjárat ingadozik.

lela Elküldve: 2016-01-09 09:35 alapjárat leesik, ingadozik

Bitu79 írta:
Methos írta:
YELLOW írta:
Methos írta: Sziasztok,
Olvasom a hszeket de eddig melegen produkált ingadozásról vagy leállásról olvastam.

Az én esetemben: e46 320 2004 150le 204d4 motor.

Hidegben minden reggel az alapjárat ingadozik indítást követően. 800 körül picit föl le, hallható is ahogy a motor hangja változik. HA már járt a motor és melegben volt esetleg, mint mély garász pl. akkor nem tapasztalom ezt.

A kocsi nem áll le, nem makacskodik, azonnal indul reggel -10 ben is ...

Nincs túlfogyasztás, nem füstöl se fehéren se feketén (fekete csak sok város, kevés terhelés után amikor kicsit odalépek.)

Van esetleg ötlet?

Üdv
Szilárd


én úgy tudom ez normális, és a kiegészítő fűtés miatt van, ha jól emlékszem.
viszont nem régen ugyanerre azt írták, hogy ez nem ok, mert a kieg. fűtés nem jó.
pedig korábban, nagyon sokan bólogattak, hogy bizony az övéké is ezt csinálja hidegen.


de jó... akkor induljak valamerre a problémával vagy ne? vajon:
Mivel ráz a kocsi pirosnál d-ben, ezért berendeltem bakokat hátha csak azok adták meg magukat....
De az ingadozás azért kicsit fura és zavaró. Menet közben nyilván semmi csak hidegen alapjáratnál..


Neten írnak még "fuel rail pressure sensor" hibát erre.Ez valami üzemanyag nyomásérzéklő szenzor akar lenni,vagy mi. Aminek komoly ára van Bosch-ból...(130 000 ft)
Hibakódolvasás után több kiderülne.Ha esetleg hibakódmentes,én nem foglalkoznék vele.Persze ha bemelegedés után abbahagyja.Hidegen pici rángatás simán belefér sztem egy dieseltől.Mindenen problémáztok na.

Neten olvastam,hogy ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik be,vagy mér rosszul.Érdemes azzal kezdeni,hogy azt megpucoljátok...izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle . Érdemes azokat kiszedni tisztítás előtt.

Bocs,ha hosszúra sikeredett.Én tuti kidzsuváznám a szívósort,és megpucolnám a pillangószelepeket is,ha dieselem lenne.Az kormol ezerrel ugye,tuti csupa mocsok ott bennt...Én szánnék erre időt.


















Bitu:
"ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik"
Dieselben nincs pillangószelep!!!

"izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle"
A szívósor is műanyag...

Methos:
INPA ba nézzetek egy diagot sztem. Mikor beindítod a kocsit hidegen, nem dob egy pici füstöt, de csak hidegen!!??
Ha csak hidegen csinálja akkor valószínű valamelyik izzítógyertya már nem 100-as és nem tökéletes az égés abban a hengerben, ezért csinálja. Mivel öngyulladós e technika a jéghideg hengerbe belepriccolt gázolaj lecsapódik a hengerfalára, ezért kell előtte bemelegíteni az égésteret. Persze lehet sok más baja is! Csak egy tipp, hátha segít.



lela Elküldve: 2016-01-03 14:30 Társalgó

sutius írta: Ehez mit szóltok?


Hol lehet ilyet venni? Nekem is ez az alsó két villás kormányom van. Ez ebből lett csinálva? Egyébként az tudja valaki hogy a képen látható alsó két villás kormány méretben (átmérő) különbözik az M kormány-tól?

lela Elküldve: 2016-01-02 15:01 Szívócsonk-pillangószelep

kovoacsbali írta: Sziasztok
Valaki letudná irni lépésről-lépésre a pillangószelep ledugózását?
Sőt ha képeket is tud róla, az mégjobb lenne.
BMW 320td compact 2001-es évjárat
Meg hogy ebey-röl honnan lehet rendelni, és melyik jó hozzá?

Én ez alapján csináltam. De a tied a 150 lovas? mert ha a 136 lovas abban úgy tudom még nincs.2001-ben volt váltás.

lela Elküldve: 2016-01-02 10:26 CD tár probléma, telefon probléma

Zolika1980 írta:
lela írta:
Zolika1980 írta:
lantika írta:
Zolika1980 írta:
lantika írta:
Zolika1980 írta: Sziasztok. E46 touring csomagtartóban nem találom az ULF modult. Az OK, hogy bal oldalon de valaki tudna segíteni, hogy merre? Mert csak a navit látom. Esetleg képet tud adni valaki?

Köszi előre is.


Ott lesz az a navitol balra,esetleg legfelül a navi felett.
A link neve




Fotóztam, szerintem ott nincs semmi Vagy lehet előző tulaj kiszedte? De akkor a telefonnal párosítás elindulna? Mert a kód kérésig eljutottam.



A burkolat alatt sincs a hangszoro körül?


Sajnos azt nem tudtam leszedni, de amennyire aláláttam ott sincs. Holnap megpróbálom lebontani.

Köszi


Nekem ugyan ilyen autóm van, mikor megvettem 3 éve sem tudta senki megmondani hol van. Na de a kitartásom meghozta a sikert. A fényképen a kis gps antenna(fekete kis doboz) mögött van egy kárpit. A kárpit és a hátsó sárvédő közt van egy konzol azon van.Megy oda egy kábel azt kövesd.GPS antennát le kell venni. Csak a kezedet tudod bedugni. Tükör is kell hozzá mert nem fogod tudni kivenni, csak elforgatni, ahhoz hogy leolvasd a pint.Máskülönben minden télen végzett szereléstől óva intelek, ilyenkor minden törik, pattan.(kivéve fűtött garázs)
De hiába fogod megtalálni mert ha android 4.3 van vagy attól újabb nem fog üzemelni. Sajnos root kell és konfigurálni kell.



Köszi. Így már menni fog. Majd megosztom a tapasztalatokat. Sajnos a projekt háttérbe szorul az izzításvezérlő miatt. Reggel már be sem indult.


Nekem is 3.ra indult be, szét kellene szedni 2 gyertya nem jó, de ebben a hidegben nem fasza szerelni. Másra meg nem szeretem bízni mert tuti csak kárt csinál. Senkiben nem bízom meg, maximum ha ott állnék mellette, de azt meg senki nem szereti pláne ha beledumálok.

lela Elküldve: 2016-01-01 23:49 CD tár probléma, telefon probléma

Zolika1980 írta:
lantika írta:
Zolika1980 írta:
lantika írta:
Zolika1980 írta: Sziasztok. E46 touring csomagtartóban nem találom az ULF modult. Az OK, hogy bal oldalon de valaki tudna segíteni, hogy merre? Mert csak a navit látom. Esetleg képet tud adni valaki?

Köszi előre is.


Ott lesz az a navitol balra,esetleg legfelül a navi felett.
A link neve




Fotóztam, szerintem ott nincs semmi Vagy lehet előző tulaj kiszedte? De akkor a telefonnal párosítás elindulna? Mert a kód kérésig eljutottam.



A burkolat alatt sincs a hangszoro körül?


Sajnos azt nem tudtam leszedni, de amennyire aláláttam ott sincs. Holnap megpróbálom lebontani.

Köszi


Nekem ugyan ilyen autóm van, mikor megvettem 3 éve sem tudta senki megmondani hol van. Na de a kitartásom meghozta a sikert. A fényképen a kis gps antenna(fekete kis doboz) mögött van egy kárpit. A kárpit és a hátsó sárvédő közt van egy konzol azon van.Megy oda egy kábel azt kövesd.GPS antennát le kell venni. Csak a kezedet tudod bedugni. Tükör is kell hozzá mert nem fogod tudni kivenni, csak elforgatni, ahhoz hogy leolvasd a pint.Máskülönben minden télen végzett szereléstől óva intelek, ilyenkor minden törik, pattan.(kivéve fűtött garázs)
De hiába fogod megtalálni mert ha android 4.3 van vagy attól újabb nem fog üzemelni. Sajnos root kell és konfigurálni kell.

lela Elküldve: 2016-01-01 23:42 Légtömegmérõ

szotakdavid írta:
jamborj írta:
Pitykoo írta:
lela írta:
Zollkid írta: Sziasztok!
Láttam volt itt szó adaptációtörlésről.
Néztem inpában,Disben, de nincs még csak hasonló opció sem.
Carsoft 6.1-ben csak DME törlés van..
DDE 3.0
Vissza lett alakítva a levakolt EGR, azért kellene... Milyen szoftverrel lehetne véghezvinni?


Ha sikerült írd már meg az eredményt! Pl nem tudom ha kitisztítom a légtömegmérőt érdemes e ezt a műveletet elvégezni a légtömegmérőre vonatkozóan?
Dávid ha lennél olyan kedves válaszolhatnál.


Sztem érdemes!
Én úgy tudom, hogy gyári értékre állítja azokat az érzékelőket amik szerepelnek benne.
Én INPA-ba csinálom.Ott a motor kiválasztása után a hibák és ott az F7 adaption és ott sorba mindet időnként érdemes törölni!


Bátran törölhetem az összes adaptációt? Nem lehet bajt csinálni vele?


Töröld. Benzinesnél lehet Inpával törölni dieselnél nem.


Dieselnél mivel lehet törölni? DIS...?

lela Elküldve: 2015-12-31 14:49 Kardántengely és társai

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta: Azért az látszik,hogy bmw-sek vagyunk
Sztem semmilyen más márkánál nem paráznak ennyire mindenen


Túl tökéleteset akar az ember sztem!


Azért mennék egyet a 320i-vel.Biztosan szép hangja van a 6 hengeres gépnek.
Kicsit irigykedek ám


Jó hangja van, nekem is tetszik!
Csak ilyenkor van az, hogy én meg egy 330i-vel vagyok így!
Főleg a menetteljesítményre lennék nagyon kíváncsi!




https://www.youtube.com/watch?v=exUz26S05rg

Jól el tud lépni az biztos.Majdnem m3 szintje.


6s alatt 100őn.

lela Elküldve: 2015-12-31 12:01 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Most szeretnék komplett ékszíjtárcsa szettet rendelni. És lenne egy két kérdésem:
innen az 1-es komplett szettet rendelném meg amiben minden benne van kivéve a feszítő (rugó) a görgők azok persze benne vannak. Érdemes ezt az ábrán szereplő 3ast is kicserélni? Ha cserélem milyen márkát válasszak? Melyik a gyári beszállító? Ezen az oldalon ugye dupla annyi a gyári és a nem gyári(nem tudom milyen gyártó) terméke. A szíjárcsa az tudom hogy corteco, a szíj az contitech.

Köszönöm előre is a segítséget!


feszítőgörgők: INA


Nem a görgőt kérdeztem, már bocsi..
Hanem a rugót, mert az ugye külön van.