lela fórum hozzászólásai

lela Elküldve: 2015-12-31 12:00 Légtömegmérõ

Zollkid írta: Sziasztok!
Láttam volt itt szó adaptációtörlésről.
Néztem inpában,Disben, de nincs még csak hasonló opció sem.
Carsoft 6.1-ben csak DME törlés van..
DDE 3.0
Vissza lett alakítva a levakolt EGR, azért kellene... Milyen szoftverrel lehetne véghezvinni?


Ha sikerült írd már meg az eredményt! Pl nem tudom ha kitisztítom a légtömegmérőt érdemes e ezt a műveletet elvégezni a légtömegmérőre vonatkozóan?
Dávid ha lennél olyan kedves válaszolhatnál.

lela Elküldve: 2015-12-31 11:08 Ékszíj tárcsa

Üdv!

Most szeretnék komplett ékszíjtárcsa szettet rendelni. És lenne egy két kérdésem:
innen az 1-es komplett szettet rendelném meg amiben minden benne van kivéve a feszítő (rugó) a görgők azok persze benne vannak. Érdemes ezt az ábrán szereplő 3ast is kicserélni? Ha cserélem milyen márkát válasszak? Melyik a gyári beszállító? Ezen az oldalon ugye dupla annyi a gyári és a nem gyári(nem tudom milyen gyártó) terméke. A szíjárcsa az tudom hogy corteco, a szíj az contitech.

Köszönöm előre is a segítséget!

lela Elküldve: 2015-12-26 16:51 Termosztát

Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Urak!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

Vettem Termosztátot az E46 320d (136Le) kocsimhoz és a csere előtt állok. 30-40km-es úton is, mikor a mutató már középre beáll végre, 69 foknál nem megy feljebb a vízhőfok. Tehát termosztát csere. Nem kérdés, hogy miképp cseréljem, mert szerintem megoldom. Viszont van az EGR szelep termosztátja is. Olyat nem vettem, de ha az is rossz, akkor azt hogy lehetne megállapítani bontás nélkül? És még annyi, hogy milyen probléma jelentkezik, ha az EGR termosztát nem működik helyesen?
Köszönöm!


jelenség ugyanaz. nem melegszik be.
általában pont az EGR termosztát szokott rossz lenni. vagy mindig azt cseréli az ember, ami kevésbbé volt rossz. együtt érdemes a kettőt cserélni. mivel valószínű egyik sem 100% már.


Azt EGR termosztáttól is a a motor nem melegszik be?

Igen!
Érdemes ha egy téma érdekel átolvasni az egész topikot, sok kérdésre választ fogsz kapni.

lela Elküldve: 2015-12-24 14:29 Napfény tetõ probléma!!!

Azt szeretném kérdezni hogy akinek van napfénytetője: amikor kinyílik ugye akkor elhúzza a kárpitot is, de amikor becsukom akkor a kárpitot nekem kell manuálisan visszahúznom vagy azt magától kellene? Mert ugye a kárpiton van is egy besüllyesztett kapaszkodó erre a célra.

lela Elküldve: 2015-12-22 09:54 Kuplung__

tusi_ írta:
Bitu79 írta:
tusi_ írta: Kuplung rangatas nalam is van, foleg hidegen, de neha melegen is. 2. fokozatban kell elindulni KICSIT nagyobb gazzal es akkor egy idore eltunik. Hyundia I10 es Audi A4 1.8 TFSInel is tapasztaltam. Ez a "fejlett technika"

Neha nalam sem veszi be az egyest, mondjuk 1000-bol egyszer. Olaj lett cserelve. Ha pl gurulok es nem akarom kinozni 2 esben, akkor visszatlom 1. be es vajpuhan megy be. Ha persze valami idegbeteg allat all mogottem a lampanal, akkor kellemetlen, mert vagy 2 be huzom es aztan vissza egybe, vagy ha az sem megy, akkor kikuplung aztan vissza es egybol ugrik be 1. be.
Allitolag rosszul allnak be a meghajto kerek es az egyes fokozat fogaskerekei es ezert nem megy. En lellitom lampanal, beteszem egyba aztan ha indulni kell, akkor csak indit es megy.




Sztem ez tipikus kuplungtárcsa hiba.Az egyest nekem sem veszi be mindig 100-ból kb. 1 alkalommal elindulásnál.Egy biztos:a kuplung rángatás nem normális.


Nemtom, nem vagyok szerelo. Kuplung nem csuszik, minden fokozatba gyonyoruen mennek be a sebessegek, csak neha az egyes fokozat b..kodik. Utana az sem egy jo darabig.
A kocsiban most 183e van, de az elozo tulaj meselte, hogy 50-60 korul is megvolt ez a jelenseg.
A szerelo azt mondta neki korabban, hogy rugjon bele 2-3 at a kuplungpedalba, aztan eltunik. En a kettesben indulast valasztom es ez tenyleg mukodik.
Nemet forumokon is olvastam, hogy van egy ilyen jelenseg, lehet, hogy a CDV-vel kapcsolatba ez is?




Az enyimé is ilyen a 6 gangos. 1est főleg hidegen nem akaródzik bevenni.Mondjuk olajat még nem cseréltem ki, de már megvettem bele. Én is kettőbe behúzom aztán általában veszi. Ja és hidegen nekem is előfordul nagy ritkán, hogy elinduláskor rángat.

lela Elküldve: 2015-12-20 10:12 alapjárati probléma

adesz20 írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
adesz20 írta:
szotakdavid írta:
adesz20 írta:
Tano írta:
adesz20 írta: Sziasztok kedves fanok!
Remélem tud valaki segíteni. Konkrétan az alapjáratommal nincs baj csak amikor kiveszem üresbe az autót és csak gurúl vagy kinyomom a kuplungot és úgy gurúl az autó akkor fennt marad 900-on az alapjárat mind addíg amíg meg nem állok, utána beáll rendesen 800-ra. Ja és amíg gurúl az autó a pillanatnyi fogyasztás mérő is ingadozik.
Valakinek esetleg valami tipp? Az autó egy 2002-es 320d 150Le
Előre is köszönök minden segítséget.


Üzemmeleg motornál is ingadozik?


Igen akkor is, hidegen melegen.


Ez így tök normàlis!



Szotakdavid: szerintem nem normális mert nemrég kezdte ezt el. Eddig nem csinált ilyet!


Mert hideg van!


Motorféktől megjavul.


Remélem, hogy igazad van szotakdavid és nem egy kezdetleges probléma.
Köszönöm a segítséget.



Nekem is ezt csinálja, de mióta nálam van 3 éve. Mikor hideg a motor akkor drasztikusabban jelentkezik.Fékezéskor mikor már kinyomom a kuplungot is és nem motorfékkel gurulok egészen megállásig alapjáraton felmegy 12 literig is.Sztem ez teljesen normális.

lela Elküldve: 2015-12-18 17:31 Garázsnyitós HOMELINK tükör

Bitu79 írta:
lela írta: Ha innen Vszek egy ilyen transmittert be tudom rakni a kocsiba és fog működni? Foglalkozott már valaki ilyennel? Mert itt az összes eladó amerikai, vajon ez kompatibilis a mi rendszereinkkel?


Én nem értek hozzá.De valószínűleg jó lesz.
Esetleg csörögj rá,vagy keress fel hasonló cégeket,mint ez:

http://tavnyito.hu/9-homelink

Hátha segítenek ebben.


Valaki csak van itt aki vágja ezt?
Lantika
Tano
Kempelen
Esetleg van valami részinfója
Esetleg azt nézte már valaki hogy a kábel ami megtáplálja ezt a trasmittert az tényleg minden bmw-ben ott van?
ha vennék hozzá valami hasonlót és működtetné akkor egy csomó dolgot vezérelhetnék vele.


Na közben lebontottam a napfénytető motor burkolatot és nem hogy kábel nincs a homelink konzolhoz, de kikönnyítés sincs a burkolaton (mint a beszerelési videókban) ahová be lehetne vágni. Valszeg csak a tükörcserével lenne megoldható. Most az a kérdés ha kicserélem a tükröt hova kell bekötni a homelinket.. Az én tükröm sötétedős bohócorros.

lela Elküldve: 2015-12-18 12:04 Garázsnyitós HOMELINK tükör

Ha innen Vszek egy ilyen transmittert be tudom rakni a kocsiba és fog működni? Foglalkozott már valaki ilyennel? Mert itt az összes eladó amerikai, vajon ez kompatibilis a mi rendszereinkkel?

lela Elküldve: 2015-12-17 13:14 Garázsnyitós HOMELINK tükör

Bitu79 írta:
Helioport írta: HOMELINK TÜKÖR

Valaki tud nekem leírással (angol,magyar) segíteni egy ilyen tükörrel kapcsolatban? Programozása, típusai érdekelnek.
Tudtok segíteni?



Itt a segítség barátom:

http://www.homelink.com/program/process/5

Itt egy pár beszerelés is e46-nál képekkel,leírással:

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=703825

http://www.zhpmafia.com/forums...nk-Install

és egy install videó is:

https://www.youtube.com/watch?v=vvhXUbO-yUc






Hogy működik ez a rendszer, már nézegettem korábban is, de ezt a változatot még nem láttam, csak a tükörben lévőt. Úgy láttam a leírásban hogy emberünk nem csak kapunyitásra használja hanem lámpát kapcsol vele. De akkor ehhez gondolom tartozik egy vevő is relés kimenetekkel. Mert gondolom alapból nem kompatibilis a Hörmann vagy Crawford kapurendszerekkel. Ezt a bevágható nyomógombos egységet lehet kapni? Úgy láttam a videóban hogy a kábel ami bele megy az már rendelkezésre áll. Hol van ennek az antennája?
Bocs a sok kérdésért!

lela Elküldve: 2015-12-15 15:12 Turbo

davech írta:
lela írta:
Ez mennyi km után néz így ki?
Az enyimébe elvileg 186 ezer km van és ilyen



Nagyon szépen néz ki az enyémhez képest. Az autómban 260.000km van.
Vissza is érkezett a turbó a felújításból, ránézésre szépen megcsinálták:

Több kép itt régiről és a felújításról.
Szerencsére a turbó nem volt annyira gatya állapotban mint ahogy én azt gondoltam. Kopottnak kopott volt, az olajat is engedte minimálisan. Látszik hogy a régi és az új lapátok eltérnek, a szaki szerint 15% több levegőt tud szívni így hatékonyabb, a teljesítmény is jobb lesz, de nem biztos hogy észrevehető mértékben. Majd látjuk..

Köszi az eddigi infót!

Írd már meg még hogy érezhető e a teljesítményben, fogyasztásban valami különbség? Mióta van nálad az autó egyébként, tehát mennyi km tettél te bele? És milyen vezetési stílusban? Milyen használat alatt (város,országút, pálya) ?


lela Elküldve: 2015-12-13 17:35 Turbo

davech írta: Szerintetek? Lapátok elég gatyák. Felújítás folyamatban.


Ez mennyi km után néz így ki?
Az enyimébe elvileg 186 ezer km van és ilyen

lela Elküldve: 2015-12-07 19:02 Szívócsonk-pillangószelep

lantika írta:
lela írta: Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy a szívósor csavarjait milyen nyomatékkal kell visszahúzni?

Köszi előre is!


Standard
Bezeichnung
Schraube und Muttern M 5 -> 5 Nm
Schraube und Muttern M 6 -> 10 Nm
Schraube und Muttern M 8 -> 22 Nm
Schraube und Muttern M 10 -> 34 Nm
Schraube und Muttern M 12 -> 54 Nm




Azt hiszem 8 as csavarok vannak rajta,de én egy keveslem a 22nm.
Ez BMW ajánlás?

lela Elküldve: 2015-12-07 16:42 Szívócsonk-pillangószelep

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy a szívósor csavarjait milyen nyomatékkal kell visszahúzni?

Köszi előre is!

lela Elküldve: 2015-11-30 18:11 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Pitykoo írta:

Ez melyik oldal pontosan?! Lehet én is rákérdeznék!



Ez az. Szabó Dánielnek hívják. 8500/l

lela Elküldve: 2015-11-30 10:34 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

elgeri írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
ilyen nincs. nos ez az ATF sem tökéletes (Aral 22). a rükvercbe sokszor nem lehet betenni, vagy nagyon nehezen. hiába dupla kuplung. ha 1-esbe beteszem, uténa nagyon könnyen veszi már. illetve kb. 24 óra állás után, az első 2 rükinél csinálja, utána semmi.
érdekes, mert a manuál SMX-S (Castrol) esetén nem volt ilyen. ott az 1-es, 2-es volt necces.
ATF-el jobb a váltás amúgy, de ezt a rükit rögtön csinálta ahogy belekerült. csak még próbálgattam.
komoylan nem hiszem el, hogy ennyit jelent az olaj, egy mechanikus alkatrésznél, és ahány olaj, annyi félét produkál.
de kár volt anno a gyárit leengedni belőle!!!


Én mostanában fogom Fina ATF-re lecserélni. Kíváncsi leszek rá, hogy az milyen lesz...

Miért nem kísérleteztek gyári, belevaló olajjal?



mert megvettem a 2 liter ATF-et, és nem fogom kidobni
a következő az lesz, hogy gyári bele. ha nálam lesz még az autó


Ez az az olaj amit nem lehet venni csak márkaszervizben, ugye?!


Én mások kárán tanulva nem is gondoltam másra csak gyárira. Nem érdemes mással variálni. És igen, még a márkaszervizben, drágán se olyan könnyü, gyors folyamat beszerezni. De ez ojan dolog amit nem tul sürün cserél az ember. Megéri jót tenni bele


Én múlt héten rendeltem bimmertől 2litert a hatos váltómba (1.1 l kell elvileg) és egy hét alatt megjött. MTF LT2