YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2021-01-27 20:28 Hûtés probléma

Bryan írta: Sziasztok!
Alany egy 2001 E46 Touring, 100 kW-os 20d motorral.
A napokban tapasztaltam, hogy hosszabb pályázás során gyenge lesz a fűtés. Az üzemi hőmérsékletet nem éri el, éppen hogy megemelkedik a mutató a kék zónából.
Egy helyben állva alapjáraton jó a fűtés, nagyjából melegedik is, de közel se üzemire.
Én termosztátra gyanakszom, de a fene tudja, nincs kedvem feleslegesen szétszedni, és újra felfagyállózni a verdát ebben az időben. (úgyis ez lesz a vége...)
Egy 2 órával ezelőtt álltam meg az udvaron, hosszabb pályázás után (120 km), meg Nyomkodtam az alsó és felső vízcsövet ami a hűtőből jön ki. Kissé kluttyog, mintha levegős lenne a cső.
Tágulási tartály maxon van. Én eléggé gyanakszom hogy légteleníteni kell, ezek mentén.
Valaki tud valami ötletet? Netán leírni a légtelenítés menetét pontosan?
Érdekes, hogy lassan, városban haladva jó a fűtés, csak nagyobb tempónál szar.


ez inkább termosztát probléma. legalábbis erre utal a dolog. előfordulhat, hogy nem csak 1 termosztátod van. ha több, akkor érdemes mindkettőt cserélni.
légtelenítés párszor le van már írva. vagy vízszintesen kell állni, vagy az orra legyen magasabban. motor legyen hideg. légtelenítőket kitekerni. motor beindít, fűtést ráad, bent középen a pirosba tekerni, felvenni a hőfokot és a ventit közepesre állítani minimum. aztán hagyni kell, míg teljesen üzem meleg lesz a motor. közben a kiegyenlítőn keresztül lehet nézni a szintet. és mindig szintre kell tölteni közben, hogy ne tudjon levegőt beszívni a körbe. aztán ahogy a légtelenítőkön megjelenik a víz, el lehet zárni őket., majd a jó szint után a kiegyenlítőre is felmehet a kupak. kupakot lehet menet légtelenítés közben ki/be tekerni, csak vigyázni kell, mikor már meleg. aztán másnap hideg motornál újra szint ellenőrzés. és pár napig érdemes figyelni a szintet.

YELLOW Elküldve: 2021-01-26 22:25 Mi lehet a baj?_

Istvanka1983 írta: Üdvözlök mindenkit!

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy E46 touringom, 2.0 dízel.
A probléma a következő: 2000-es fordulat fölé huzatom nem bírom következő sebességekbe rakni vagy kivenni az adott sebességből. E fordulat alatt minden sebességet vesz hibátlanul. Mi lehet a gond!?
Munkahengert cseréltem .... de változás nem történt.
A másik probléma pedig, hogy 2-esből 3-masba való váltáskor néha 5-be megy. Ha 4-ből váltok 5-be akkor időnként 3-ba megy.
Találkozott-e már valaki hasonló problémákkal, ha igen mi rá a megoldás!?
Azt elfelejtettem, hogy alapjáraton van egy kissebb remegése az autónak!
Köszönöm előre is a válaszotokat!


itt több minden is lehet a hiba. kuplung, kuplungszerkezet. szinkrongyűrű kopás, vagy vannak a váltóban ilyen stiftek, amik a fokozatban tartják és a fokozat váltásban is segítenek. ezek ilyen rugós stiftek, amik el szoktak törni pl. ha már sok a km, s nem tudni mi mikor lett cserélve, akkor egy váltó felújítás nem árt. a stiftekhez nem kell bontani a váltót, de le kell venni. ha le van véve, akkor kuplung lendkerék ellenőrzés.
rázkódás lehet gumibak miatt, porlasztók miatt, lendkerék miatt.

YELLOW Elküldve: 2021-01-20 22:57 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

bmate92 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! Van egy E91-em amibe fűthetők az ülések, de nem tudom bekapcsolni! A led-ek nem világítanak, csak a háttérvilágítás. Biztosítékok, kábel rendben. Találkozott már valaki ilyennel? Köszi a válaszokat!


ülés alatti csatlakozó átmozgatása,olajmentes kontakt spray-vel való áttisztítása megér egy próbát.
a másik, hogy korábban működött? nem lehet, hogy az előző tulaj ülést cserélt és maga az ülés nem fűthető?

YELLOW Elküldve: 2021-01-16 15:34 Mi lehet a baj?_

corvin30 írta:
YELLOW írta:
corvin30 írta:
YELLOW írta:
corvin30 írta: Sziasztok! Nagyon bízom benne, hogy valaki tud tanácsot adni, hogy merre induljak! Az autóm egy 2014 februári évjáratú BMW 116i, amit tavaly augusztusban vásároltam. Pár hetes használat után szeptember végén vezettem először esőben, amikor azt tapasztaltam, hogy az autó 90-100 km/h sebességnél erősen lefékezett. Nagyon megijedtem, de a helyzetet tudtam kezelni egy kuplung hatosból visszaváltok manőverrel. Legközelebb október végén vezettem az autóm szakadó esőben, amikor ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, előzésénél kifejezetten kellemetlen és félelmetes volt a helyzet.

Azt tudni kell, hogy az autó komputere semmilyen hibaüzenetet nem jegyzett fel, a jelenséget normális működésként kezelte.

Több autószerelővel/szakértővel beszélve az alábbi utakat jártam be:

- volt aki szerint elektromossági probléma, ami motorteljesítmény-csökkentést okoz, de egy autóvillamossági guru szerint nem az,
- fórumokat bújva ABS jeladó problémát találtam a hiba okának, de nem vagyok benne biztos, hisz csak - főleg angol nyelvű - fórumokat olvastam.

Végső elkeseredésemben felhívtam a volt tulajdonost, aki elmondta, hogy az utolsó szervizen ABS szenzort és kéziféket javítottak az autón.

Összefoglalva a jelenség csakis esőben, illetve nedves időben jelentkezik és olyan, mintha vezetés közben hirtelen lefékezne az autó.

Segítséget és tanácsot kérek, köszi előre is!


valóban olyan, mintha beavatkozna... nem pörög esetleg ki a kerék, vagy sodródik az autó?
ha nem, akkor elvileg szervizben csinálhattak volna egy menetstabilizáló adaptáció nullázás, azaz alapérték beállítást, újra kalibrálást.
ami még eszembe jut, hogy az első és a hátsó tengelyen, ha eltérő gumi méret van, akkor lehet emiatt nem teljesen váltóméretei egymásnak, ezért a teljes kerékátmérő eltér. ha a stabilitás kontroll vezérlőjében szűkre van szabva ez az érték, hogy kis eltérést enged meg, akkor a sebesség növelésével fokozatosan jön ki a különbség, és mivel a két tengely között egyre nagyobb lesz a forgási különbség, ezért a rendszer beavatkozik. ezt a műszerfalon még nem jelzi, mert nem olyan mértékű. viszont ennek szárazon is ki kellene jönnie.
viszont a 116i azért nem egy olyan erős autó, hogy nagy sebességnél kipörgesse a kereket. de lehet valahol, valamelyik csatlakozásnál vizet kap és az az oka.
specialistát kell keresni, aki kibogarássza mi lehet a gond, és átnéz mindent, van gyári szoftvere az autó diagnosztizálásához és programozásához.


Köszi a választ Yellow!

Hamarosan aktuális az éves szerviz, illetve a műszaki vizsgáztatás, mindenféleképpen kérni fogom a menetstabilizáció nullázást és az újra kalibrálást.

Egyébként az autó nem sodródik ki és a kerék sem pörög ki, abszolút irányban marad az autó az úton.

Nem eltérőek az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek, úgyhogy sajna ez nem lehet a probléma forrása

Az szerintem is egyértelmű, hogy valahol víz jut a rendszerbe.

Akkor te is úgy gondolod, hogy az ABS fele kell elindulni? Fékek esetleg?



ott vannak az ABS szenzorok csatlakozásai, lehet ott jut be a víz, a kerékjárati dobnál. ezeket végig kell bogarászni.
ami még lehet, hogy neked lehet a giroszkóp érzékelője hátul van a jobb oldalon, a kerék mögött a csomagtérben. és mintha az 1-es szeretne ott beázni. lehet ott ázik. és ugye a giroszkóp rendellenes gyorsulást érez valamelyik irányba ezért fogja meg az autót.


Hú Yellow, te többet segítettél, mint az összes autószerelő/szakértő/guru az elmúlt fél évben összesen

Nagyon köszönöm, kezdem a nyomozást!


ettől még nem javul meg. én is csak tippelek. látatlanban mást nem tudok.

YELLOW Elküldve: 2021-01-16 10:17 Mi lehet a baj?_

corvin30 írta:
YELLOW írta:
corvin30 írta: Sziasztok! Nagyon bízom benne, hogy valaki tud tanácsot adni, hogy merre induljak! Az autóm egy 2014 februári évjáratú BMW 116i, amit tavaly augusztusban vásároltam. Pár hetes használat után szeptember végén vezettem először esőben, amikor azt tapasztaltam, hogy az autó 90-100 km/h sebességnél erősen lefékezett. Nagyon megijedtem, de a helyzetet tudtam kezelni egy kuplung hatosból visszaváltok manőverrel. Legközelebb október végén vezettem az autóm szakadó esőben, amikor ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, előzésénél kifejezetten kellemetlen és félelmetes volt a helyzet.

Azt tudni kell, hogy az autó komputere semmilyen hibaüzenetet nem jegyzett fel, a jelenséget normális működésként kezelte.

Több autószerelővel/szakértővel beszélve az alábbi utakat jártam be:

- volt aki szerint elektromossági probléma, ami motorteljesítmény-csökkentést okoz, de egy autóvillamossági guru szerint nem az,
- fórumokat bújva ABS jeladó problémát találtam a hiba okának, de nem vagyok benne biztos, hisz csak - főleg angol nyelvű - fórumokat olvastam.

Végső elkeseredésemben felhívtam a volt tulajdonost, aki elmondta, hogy az utolsó szervizen ABS szenzort és kéziféket javítottak az autón.

Összefoglalva a jelenség csakis esőben, illetve nedves időben jelentkezik és olyan, mintha vezetés közben hirtelen lefékezne az autó.

Segítséget és tanácsot kérek, köszi előre is!


valóban olyan, mintha beavatkozna... nem pörög esetleg ki a kerék, vagy sodródik az autó?
ha nem, akkor elvileg szervizben csinálhattak volna egy menetstabilizáló adaptáció nullázás, azaz alapérték beállítást, újra kalibrálást.
ami még eszembe jut, hogy az első és a hátsó tengelyen, ha eltérő gumi méret van, akkor lehet emiatt nem teljesen váltóméretei egymásnak, ezért a teljes kerékátmérő eltér. ha a stabilitás kontroll vezérlőjében szűkre van szabva ez az érték, hogy kis eltérést enged meg, akkor a sebesség növelésével fokozatosan jön ki a különbség, és mivel a két tengely között egyre nagyobb lesz a forgási különbség, ezért a rendszer beavatkozik. ezt a műszerfalon még nem jelzi, mert nem olyan mértékű. viszont ennek szárazon is ki kellene jönnie.
viszont a 116i azért nem egy olyan erős autó, hogy nagy sebességnél kipörgesse a kereket. de lehet valahol, valamelyik csatlakozásnál vizet kap és az az oka.
specialistát kell keresni, aki kibogarássza mi lehet a gond, és átnéz mindent, van gyári szoftvere az autó diagnosztizálásához és programozásához.


Köszi a választ Yellow!

Hamarosan aktuális az éves szerviz, illetve a műszaki vizsgáztatás, mindenféleképpen kérni fogom a menetstabilizáció nullázást és az újra kalibrálást.

Egyébként az autó nem sodródik ki és a kerék sem pörög ki, abszolút irányban marad az autó az úton.

Nem eltérőek az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek, úgyhogy sajna ez nem lehet a probléma forrása

Az szerintem is egyértelmű, hogy valahol víz jut a rendszerbe.

Akkor te is úgy gondolod, hogy az ABS fele kell elindulni? Fékek esetleg?



ott vannak az ABS szenzorok csatlakozásai, lehet ott jut be a víz, a kerékjárati dobnál. ezeket végig kell bogarászni.
ami még lehet, hogy neked lehet a giroszkóp érzékelője hátul van a jobb oldalon, a kerék mögött a csomagtérben. és mintha az 1-es szeretne ott beázni. lehet ott ázik. és ugye a giroszkóp rendellenes gyorsulást érez valamelyik irányba ezért fogja meg az autót.

YELLOW Elküldve: 2021-01-15 22:10 Ajtónyítási Gondok!

hil írta: Sziasztok! Volt már olyan valakinek, hogy hidegben, nálam -3 fok alatt nem működik a vez. oldali ajtó kilincse? A jelenség: lezárt autónál, -3 fok alatt a kilincs könnyen mozog ha meghúzom és furcsán, lagymatagon megy vissza. Egyszer kinyitottam ilyen állapotban az ajtót és addig nem tudtam becsukni, amíg nem melegedett fel. 0 fok fölött mindig rendesen működik. Elég körülményes a másik oldalról beszállni. Minden ötletet meghallgatok, várom a tanácsokat a gyógyításra.
Előre is : Köszi!


BMW-nél nem, de Stilo-nál igen. télen nem is mossuk már le. bowden vizet kap,ez a jelenség, de vissza is könnyen megy. mondjuk most nagyobb baj, hogy ma reggel első rugótörése lett, aztán egy gumi is kuka, mert széthasította.
mondjuk ha jobban belegondolok, lehet a BMW is csinálta 1x. 70%-ban azt mondom, a vízhez és a fagyáshoz van köze. Stilo-nál próbáltam fújkálni a kilincsen keresztül, de ugyanúgy hőlégfúvózni kellett tavaly reggelente. de ajtókárpitot nem akartam levenni.

YELLOW Elküldve: 2021-01-15 22:04 Mi lehet a baj?_

corvin30 írta: Sziasztok! Nagyon bízom benne, hogy valaki tud tanácsot adni, hogy merre induljak! Az autóm egy 2014 februári évjáratú BMW 116i, amit tavaly augusztusban vásároltam. Pár hetes használat után szeptember végén vezettem először esőben, amikor azt tapasztaltam, hogy az autó 90-100 km/h sebességnél erősen lefékezett. Nagyon megijedtem, de a helyzetet tudtam kezelni egy kuplung hatosból visszaváltok manőverrel. Legközelebb október végén vezettem az autóm szakadó esőben, amikor ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, előzésénél kifejezetten kellemetlen és félelmetes volt a helyzet.

Azt tudni kell, hogy az autó komputere semmilyen hibaüzenetet nem jegyzett fel, a jelenséget normális működésként kezelte.

Több autószerelővel/szakértővel beszélve az alábbi utakat jártam be:

- volt aki szerint elektromossági probléma, ami motorteljesítmény-csökkentést okoz, de egy autóvillamossági guru szerint nem az,
- fórumokat bújva ABS jeladó problémát találtam a hiba okának, de nem vagyok benne biztos, hisz csak - főleg angol nyelvű - fórumokat olvastam.

Végső elkeseredésemben felhívtam a volt tulajdonost, aki elmondta, hogy az utolsó szervizen ABS szenzort és kéziféket javítottak az autón.

Összefoglalva a jelenség csakis esőben, illetve nedves időben jelentkezik és olyan, mintha vezetés közben hirtelen lefékezne az autó.

Segítséget és tanácsot kérek, köszi előre is!


valóban olyan, mintha beavatkozna... nem pörög esetleg ki a kerék, vagy sodródik az autó?
ha nem, akkor elvileg szervizben csinálhattak volna egy menetstabilizáló adaptáció nullázás, azaz alapérték beállítást, újra kalibrálást.
ami még eszembe jut, hogy az első és a hátsó tengelyen, ha eltérő gumi méret van, akkor lehet emiatt nem teljesen váltóméretei egymásnak, ezért a teljes kerékátmérő eltér. ha a stabilitás kontroll vezérlőjében szűkre van szabva ez az érték, hogy kis eltérést enged meg, akkor a sebesség növelésével fokozatosan jön ki a különbség, és mivel a két tengely között egyre nagyobb lesz a forgási különbség, ezért a rendszer beavatkozik. ezt a műszerfalon még nem jelzi, mert nem olyan mértékű. viszont ennek szárazon is ki kellene jönnie.
viszont a 116i azért nem egy olyan erős autó, hogy nagy sebességnél kipörgesse a kereket. de lehet valahol, valamelyik csatlakozásnál vizet kap és az az oka.
specialistát kell keresni, aki kibogarássza mi lehet a gond, és átnéz mindent, van gyári szoftvere az autó diagnosztizálásához és programozásához.

YELLOW Elküldve: 2021-01-05 22:08 Futómû és hibái

hil írta: Sziasztok! Érdeklődök, hogy mi a tapasztalat, vélemény a Meyle HD futómű alkatrészekről.
Köszi!


legjobb.
szilentes alkatrészek esetén.

YELLOW Elküldve: 2021-01-04 19:31 Műszerfal kijelzés

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok.
Boldog új évet minden rajongónak!
Annyi kérdésem lenne,hogy E46 benzines autóm van és valahogy érdekes módon nincs benne check engine lámpa blokk sziluettel.
Van egy olyan lámpa,hogy EML ez gyújtás ráadásnál világit aztán beinditás után szépen elalszik.
Létezik hogy nincs benne check lámpa?
Átnéztem már a műszert hogy nincs e esetleg leragsztva de semmi.Látszanak az ikonok
rendesen és ennek ott kellene világitani ahol az ablakmosó szintjét jelzi vagyis mellette
de semmi.
Létezik hogy nincs ilyen lámpa és az EML van helyette?


pedig kell lenni.
futtass műszerfaltesztet. neten és itt is megtalálod hogy kell. ha akkor sem világít, akkor vagy a LED égett ki, esetleg le lett véve, vagy annak előtét ellenállása, esetleg vezetősávot vágtak át.
vagy kiprogramozták. elvileg ki lehet és akkor nincs visszajelzés.
szerk.: azért kellene tesztet futtatni, mert ha ki van programozva, akkor tesztre akkor is felkapcsolja. tehát ha úgy világít, akkor programozva van, ha nem, akkor elromlott a LED (ami nem valószínű), hanem megoldották a leírtak szerint, hogy ne világítson.

Le fogom tesztelni egyszer.............annak az előtét ellenállásnak meg átvágásnak nagyon nem örülnék
Nem kókányolt autó nem látok rajta semmi ami nem gyári és itthon én vagyok az első tulaja de ettől még lehet hogy németbe valami ezermester belebabrált.
Ha teszten sem működik akkor van gáz?
Elméletileg az EML lámpa is azt a célt szolgálja?


az EML az az elektronikus motor teljesítmény szabályzás jele. nem helyettesíti a check engine lámpácskát.
ha teszten sem világít, akkor mókolás van, fizikálisan.

YELLOW Elküldve: 2021-01-03 21:55 Műszerfal kijelzés

kisskarex írta: Sziasztok.
Boldog új évet minden rajongónak!
Annyi kérdésem lenne,hogy E46 benzines autóm van és valahogy érdekes módon nincs benne check engine lámpa blokk sziluettel.
Van egy olyan lámpa,hogy EML ez gyújtás ráadásnál világit aztán beinditás után szépen elalszik.
Létezik hogy nincs benne check lámpa?
Átnéztem már a műszert hogy nincs e esetleg leragsztva de semmi.Látszanak az ikonok
rendesen és ennek ott kellene világitani ahol az ablakmosó szintjét jelzi vagyis mellette
de semmi.
Létezik hogy nincs ilyen lámpa és az EML van helyette?


pedig kell lenni.
futtass műszerfaltesztet. neten és itt is megtalálod hogy kell. ha akkor sem világít, akkor vagy a LED égett ki, esetleg le lett véve, vagy annak előtét ellenállása, esetleg vezetősávot vágtak át.
vagy kiprogramozták. elvileg ki lehet és akkor nincs visszajelzés.
szerk.: azért kellene tesztet futtatni, mert ha ki van programozva, akkor tesztre akkor is felkapcsolja. tehát ha úgy világít, akkor programozva van, ha nem, akkor elromlott a LED (ami nem valószínű), hanem megoldották a leírtak szerint, hogy ne világítson.

YELLOW Elküldve: 2021-01-03 21:52 Akkumulátor

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok.
Ugy néz ki megadta magát az akkumulátorom.Töltöm ugyan mielőtt mennék vele akkor beindul de félek hogy elmegyek és nem tudok haza jönni mert letérdel.
Annyi kérdésem lenne hogy célszerű ugyan olyan akksit venni bele (55Ah 5000A)jelen pillanatban.Csak kiveszem és be a másikat és ennyi volt vagy van még vmi amit nem tudnék
és elb.....k valamit?
Előre is köszönöm!


5000A? az oszt bika... 500 lesz az.
55Ah-s elég, de tehetsz bele 62-65Ah-sat is. A fizikális méretekre figyelj. kiveszed és beteszed. csak a BC-t nullázza le és az időt. illetve ha kódolt a gyári rádió, akkor kódot fog kérni.
alapjáraton a sarukon milyen értéket lehet mérni, mennyi a feszültség?
jó lenne utána járni, az akksit is megmérni terhelővillával. ezt egy akármilyen szervizben meg tudják, esetleg autóalkatrész boltos is, vagy akksi kis/nagyker.

Szia szia.
Először is boldog új esztendőt kivánok!
Igen bocsánat elirtam valóban csak 500A van az akksin.
Alapjáraton a feszültség 14,2-14,6 között váltakozik tehát gondolom a generátor jó.
Sajna terhelő villám nincs valószinűleg el kell gurulnom egy elektromoshoz
aki majd beméri de ha a töltéssel minden rendben akkor csak az akksi lesz a ludas.
A rádió kódja ha minden igaz a szervizkönyvben meg van tehát max azt kell kódolni a BD
adatok meg újra indulnak gondolom.
Lenne még egy kérdésem de azt inkább a műszer jelzéseinél fogom feltenni.
Köszönöm!


milyen idős lehet az akksid? nálam jellemzően 6-7 évet bírnak, pedig nem ideális a használat az akksi számára. mondjuk már most leszívni sem tudja semmi.
terhelővillás mérést érdemes megcsinálni. ha az 500A-ből nem tud csak 250-et, akkor lehet cserélni. mert ez kb 2x tudja beindítani az autót ilyen hidegebb időben. és ha rövidet mész, nem tölt vissza eleget. nyáron még jó lehetne esetleg. de ha bejön a nagy hideg, akkor kevés már.

YELLOW Elküldve: 2021-01-03 17:47 Akkumulátor

kisskarex írta: Sziasztok.
Ugy néz ki megadta magát az akkumulátorom.Töltöm ugyan mielőtt mennék vele akkor beindul de félek hogy elmegyek és nem tudok haza jönni mert letérdel.
Annyi kérdésem lenne hogy célszerű ugyan olyan akksit venni bele (55Ah 5000A)jelen pillanatban.Csak kiveszem és be a másikat és ennyi volt vagy van még vmi amit nem tudnék
és elb.....k valamit?
Előre is köszönöm!


5000A? az oszt bika... 500 lesz az.
55Ah-s elég, de tehetsz bele 62-65Ah-sat is. A fizikális méretekre figyelj. kiveszed és beteszed. csak a BC-t nullázza le és az időt. illetve ha kódolt a gyári rádió, akkor kódot fog kérni.
alapjáraton a sarukon milyen értéket lehet mérni, mennyi a feszültség?
jó lenne utána járni, az akksit is megmérni terhelővillával. ezt egy akármilyen szervizben meg tudják, esetleg autóalkatrész boltos is, vagy akksi kis/nagyker.

YELLOW Elküldve: 2020-12-27 22:04 Társalgó

Kjanos írta: Sziasztok! Uj tag vagyok. Lenne egy kerdesem.
Adott egy E36 1.8 benzin 97-es evjarattal. Valami miatt keves a toltesem. Aksi augusztusban vasarolva bevizsgaltatva teljesen feltoltev. Generatorban a szenkefe kicserelve. Elosszor komplett fesz.szabalyzot csereltem de zarlatot mutattott vele a muszer. Vettem egy masikat es azzal is. A jelenseg mind a kettovel az volt ahogy beraktam az aksit ramertem muszerrel es nullat mutatott. Vissza raktam a gyarit es teljesen jo volt. Ez utan csereltem a kopott szenkefet a gyari fesz.szabalyzoba. Na de ossze raktam teljesen jo volt a toltes meg minden es a mai nap a kiporges gatlonak a vissza jelzo lampaja elkezdett vibralni megint. Ramertem muszerrel es jaro motornal(alapjarat) 13,20-13,30 kozott ingadozott ugy hogy csak a futes volt bekapcsolva. Valakinek valami otlet hogy mi lehet a problema ? Amikor ossze raktam 13,80-13,99 kozott volt a toltesem. Teljes terheles alatt ulesfutessel futessel lampaval mindennel egyutt felkapcsolva 13,45-50 kozott volt a toltesem.
A valaszokat koszonom!


lehet valamelyik testkábeled nem jó, korrodált a felület, amire fel van csavarozva.
ha a fűtésre ennyire lecsökken, lehet a ventije vesz fel túl nagy áramot, pl szorul, csapágyas. utastér ventire gondolok. de mivel előtte volt jó, én kontakt hibára gyanakodnék inkább.
azt is érdemes számításba venni, hogy egy idő után, és persze használattól függően, akár új akksi saruk kellenek, új kábelekkel. mert egyszerűen eloxidálódik maga a vezeték is. olasz márkáknál eléggé jellemző ez. de attól egy német autóval is előfordulhat. mondom az összes testkábelt érdemes megnézni. pontosan én sem tudom mennyi van, de szokott a motornak, önindítónak, maga az akksiról is, meg még biztos van. ugye ezek valahova a kasznira vannak felfogatva.

YELLOW Elküldve: 2020-12-27 20:55 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2020-12-27 20:54 M-packet

Nonomix írta: Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni, aki cserélt már M packet-es első lökhárítót.
Szóval...nekem egy 2008-as évjáratú E81-es bömim van, amely már a faceliftes változat. Nemrég rendeltem hozzá egy bontott M-es első lökhárítót, amire én hiszékeny azt hittem, hogy simán passzolni fog. Egy-két ismerőst (nem BMW-s fanatikusokat) is megkérdeztem azzal kapcsolatban, hogy mennyire fog passzolni, és mind azt mondta, hogy simán felrakható a mostani helyére...de mint kiderült, sajnos nem így van. ☹️
A középső vese résznél jóval mélyebbre benyúlik a műanyag rész, ami így beleütközik a hűtő előtti lamellákba, így nem lehet felhelyezni a régi helyére. Ráadásul a vese betétei sem passzolnak bele. Mint "kiderült", ez az M packet-es lőkös a 2004-től 2007-ig (facelift előtti) szériára való.
A kérdésem pedig az lenne, hogy valahogy, valamilyen formában felaplikálható lenne-e az én szériámra, vagy ne kísérletezzek vele, hanem inkább adjam el?
Köszönöm előre is a segítséget!


képeket kisebb méretben kell feltölteni. azért látszik ilyen furán. 1024 pixeltől nem lehet szélesebb a kép. régi hiba, sosem lesz megoldva úgy érzem...
biztos m-pack a lökös és nem M-es? ez a vese probléma nem hiszem, hogy facelift probléma lenne. én nem tudom pontosan mi a helyzet, élőben jó lenne látni, de valami megoldás tuti létezik. lehet kicsit fúrni faragni kell, de tutkó megoldható.
ha jól veszem ki a képekből, már amennyi látható belőle, akkor a vesét be kell ragasztani vagy valahogy rögzíteni és azt a plusz műanyagot kihagyni.