YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-12-18 20:06 Akkumulátor

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.



Csak,hogy valami szabalyozatlan feszultseg nehogy raszaladjon valamilyen aramkorre.
Illetve vannak fogyasztok amik gyujtas nelkul is kapjak a tapfeszt es ez osszezavarhatja a toltot.

Vegeredmenyben azert erdekelne ,mert heti 2-3 alkalommal hozom ki az autot addig is ne cumizza le magat a ket eves akksi..


nekem van, hogy 3 hétig nincs beindítva mostanában, aztán semmi gáz nem volt az 5 éves akksival sem. legalábbis azt hiszem annyi, de már lehet 6.

YELLOW Elküldve: 2020-12-17 19:01 Akkumulátor

Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.

YELLOW Elküldve: 2020-12-16 21:49 Akkumulátor

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

Először is köszönöm a segitségeteket YELLOW,hil!
Tudnátok még abban segiteni hogy egy esetleges robbantott ábrát átküldtök nekem?
N42B18A motor 1800ccm benzin,2002 évjárat compact.
Ez az "E"jelű csavar ez mit takar?Sorry a sok kérdésért most próbálkozom először BMW-vel a többi autóm ehhez képest faék volt


az E kulcs az tulajdonképpen inverz TORX, E-Torx-nak is szokták nevezni. legalábbis külsőre. egyébként ha olyan a méret, akkor sima crowa fej is rámegy. csak azzal vigyázni kell, mert elnyalhatja a fejet. ha be van gyógyulva a csavar, akkor nem szabad sima dugófejjel kísérletezni, hanem az E kulcs kell hozzá.


itt találsz robbantott ábrákat:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
http://bmwfans.info/parts-catalog

YELLOW Elküldve: 2020-12-16 18:59 radio probléma

fredcg írta: Sziasztok! olyan problemam lenne e46 touringon hogy a radio vetele eleg gyenge, valamint a kulcs taviranyitoja is csak jo 5-8 meteren erzekeli csak. lehet az oka hogy a kepen 7es szamo antenna burkolata megserult(sikerult vkinek ugyesen a patenttal odacsipni)
http://bmwfans.info/parts-cata...diversity/
ha ez lehet az oka, vmilyen audio hifi boltban tudna ilyen kabelt adni, mennyire standard a csatlakozo

Koszi a segitseget!


kombinál a hátsó oldalüvegben van az antenna, ami a rádióért felel. a nyitásért felelős a tető kicsi spoiler-ben, ami a hátsó csomiajtón van. maguk ezek az erősítő dobozkákban lévő alkatrészek is képesek elfáradni. leginkább ezek okozzák a rossz vételt. ráadásul oldalt az kis ablak alatt be is tud ázni sokszor a kombi.

YELLOW Elküldve: 2020-12-16 18:54 Akkumulátor

kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

YELLOW Elküldve: 2020-12-16 08:28 Akkumulátor

hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.

YELLOW Elküldve: 2020-12-14 21:46 Akkumulátor

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

YELLOW Elküldve: 2020-12-14 16:01 Akkumulátor

kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

YELLOW Elküldve: 2020-12-10 16:19 Autóvásárlás

andras86 írta:
YELLOW írta:
andras86 írta: Sziasztok!
e60 as 2004 525I BMW lenne az alany aminek az eladója azt állítja hogy motorcsere történt 2-3 évvel ezelőtt. Ez még talán nem is lenne akkora gond, ami viszont szerintem igen hogy sikerült kisilabizálni és M52 B25 (256S4)-es motor került az e60-as bmw-be.
Ebbe a modellbe tudtommal csakis az újabb M52 B25 (256S5) S5-ös kódú motor került ami forgalmi szerint 192 LE-t tud. Amíg a régebbi S4-esből csak 170 lovast találok.
Az autó hibakódmentes, jön megy.

Létezik hogy a régi S4 es motor (ami sosem került E60 ba tudtommal) simán elkavircol az E60as motorvezérlőjével? Minden ugyanaz a két motor között csak a régebbi kisebb teljesítményű? Jól gondolom hogy a gyári teljesítményt sosem fogja ezáltal tudni az autó?Valaki aki nálam nagyobb fanatikus tudna egy kis informácóval szolgálni ezügyben?

Köszönöm


ezekbe M54-es motor került, ebben az évjáratban. később N52 majd N53.
szóval az esetedben ha 2004 év végi a gyártás, talán lehet gyárilag N52 volt benne és M54-re cserélték. vagy fordítva. AZ M54B25 190LE-s, míg az N52B25 217LE-s. a 23i-ben voltak még az N52-es motorosak kisebb teljesítményre visszafojtva.
a 170 lovas M54 az 2.2-es volt.


Szia!
Köszi hogy olvastad és reagáltál az irományomra
A tulaj abszolut nem "autós" beállítottságú, csak annyit tud hogy kb 300e ft ot fizetett ezért a mutatványért és azóta jó a kocsi.
Bekukucskálva a motorszám vége 256S4 -re végződik. Ez alapján kezdtem el kicsit informálódni, e60 as bmw ben a motor kód 256S5 -re kéne hogy végződjön. Ez az S4es végű motorkód csak M52 es motor lehet a nyomozgatásom alapján ami ugyanúgy 2.5-es.
De így akkor nagyon nem kerek a történet. Inkább elengedjük ezt a projectet


nem rossz motor az M52TUB25, sőt jobb, mint az M54B25, de régebbi és E60-ba nem építették. 2000-2001-ig voltak azok a motorok kb.
én nem tudom, hogy hozták össze. azért más a vezérlése a motornak.

YELLOW Elküldve: 2020-12-09 22:16 Autóvásárlás

andras86 írta: Sziasztok!
e60 as 2004 525I BMW lenne az alany aminek az eladója azt állítja hogy motorcsere történt 2-3 évvel ezelőtt. Ez még talán nem is lenne akkora gond, ami viszont szerintem igen hogy sikerült kisilabizálni és M52 B25 (256S4)-es motor került az e60-as bmw-be.
Ebbe a modellbe tudtommal csakis az újabb M52 B25 (256S5) S5-ös kódú motor került ami forgalmi szerint 192 LE-t tud. Amíg a régebbi S4-esből csak 170 lovast találok.
Az autó hibakódmentes, jön megy.

Létezik hogy a régi S4 es motor (ami sosem került E60 ba tudtommal) simán elkavircol az E60as motorvezérlőjével? Minden ugyanaz a két motor között csak a régebbi kisebb teljesítményű? Jól gondolom hogy a gyári teljesítményt sosem fogja ezáltal tudni az autó?Valaki aki nálam nagyobb fanatikus tudna egy kis informácóval szolgálni ezügyben?

Köszönöm


ezekbe M54-es motor került, ebben az évjáratban. később N52 majd N53.
szóval az esetedben ha 2004 év végi a gyártás, talán lehet gyárilag N52 volt benne és M54-re cserélték. vagy fordítva. AZ M54B25 190LE-s, míg az N52B25 217LE-s. a 23i-ben voltak még az N52-es motorosak kisebb teljesítményre visszafojtva.
a 170 lovas M54 az 2.2-es volt.

YELLOW Elküldve: 2020-12-09 16:50 Mi lehet a baj?_

haragsick írta: Sziasztok! Benzines 116i-m van, 2005-ös - Tanácsot szeretnék kérni, mert a szervizben azt a választ kaptam, hogy nem tudják mi a baj, a komputer nem jelzi a hibát - de én magam folyamatosan találkozom vele ha kicsit hosszabb távon haladok. Bevillan ez sárgán jelzés:
[url=]https://kepkuldes.com/image/f5lQBq[/url]
A kocsi rángat majd mikor leveszem a gázról a lábam akkor minden rendben újra, mindegy hogy lassítok, gyorsítok vagy egyenletes tempóval megyek - ez a hiba idővel kijön, tud valaki valamit mondani, volt másnak is már ilyen problémája?
üdv: 'sick



ez a kipörgésgátlónak a jele, vagy a DTC-nek. kipörög a kerék, vagy csúszik az autó. ilyenkor elveszi a gázt és fékezgeti a kereket.
ha nem csúszik az út és úgy csinálja, akkor a DTC-nek kell egy kalibrálás. lehet a kormányszög jeladó is el van mászva. ezt szervizben géppel meg tudják csinálni. persze a BMW-nél. spec eszköz kell hozzá.

YELLOW Elküldve: 2020-12-05 18:57 N46 és N42 motorok

lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta: Sziasztok!
Nos, Yellow az említett N43 problémák közül a feleségem e81-be az alábbi hibakódokat olvastam ki:
2E85: 0X2E85 ELECTRIC COOLANT PUMP, COMMUNICATION
30EA: 0X30EA DENOX CATALYST, SULPHUrized
2AF4: 0X2AF4 NITROGEN OXIDE SENSOR, ELECTRIC
2AF2: 0X2AF2 NITROGEN OXIDE SENSOR, LAMBDA LINEAR
2AF6: 0X2AF6 NITROGEN OXIDE SENSOR, LAMBDA BINARY
Ötletek? NOX szenzor csere gondolom és még ezenkívül?
UI: alapjáraton kicsit remeg és a fogyasztás is magasnak gondolom


havernak E91-ben pontosan ugyanezek voltak. NOx szenzort is cserélt pumpát, injektort, trafót, gyertyát. de nem nagyon tudom mi lett a vége végül, már rég volt. azóta el si adta az autót, és ilyenkor már nem keres.

Injektor, trafó, gyertya? mia z összefüggés ezekkel a hibakódokkal.


először ő is NOx-ot cserélt...
attól, hogy szenzort hoz hibának, még nem jön egyenesen, hogy annak van baja. hanem bárminek köze lehet hozzá, aminek a motor keverék képzéséhez, gyújtásához köze van.
ja neki még erőtlen is volt. a 116 lóval simán lenyomtam. nem mintha később sokkal jobb lett volna
mást nem tudok mondani, vidd el szervizbe, majd kiderült.

YELLOW Elküldve: 2020-12-05 16:36 N46 és N42 motorok

lacos76 írta: Sziasztok!
Nos, Yellow az említett N43 problémák közül a feleségem e81-be az alábbi hibakódokat olvastam ki:
2E85: 0X2E85 ELECTRIC COOLANT PUMP, COMMUNICATION
30EA: 0X30EA DENOX CATALYST, SULPHUrized
2AF4: 0X2AF4 NITROGEN OXIDE SENSOR, ELECTRIC
2AF2: 0X2AF2 NITROGEN OXIDE SENSOR, LAMBDA LINEAR
2AF6: 0X2AF6 NITROGEN OXIDE SENSOR, LAMBDA BINARY
Ötletek? NOX szenzor csere gondolom és még ezenkívül?
UI: alapjáraton kicsit remeg és a fogyasztás is magasnak gondolom


havernak E91-ben pontosan ugyanezek voltak. NOx szenzort is cserélt pumpát, injektort, trafót, gyertyát. de nem nagyon tudom mi lett a vége végül, már rég volt. azóta el si adta az autót, és ilyenkor már nem keres.

YELLOW Elküldve: 2020-12-04 15:21 Alufelni méretek

hahfg írta: Sziasztok!

Kedden vásároltam egy E46 330CI-t és szeretnék rá felnit venni : https://www.alufelnikereso.net...-4900.html ezt néztem ki, szerintetek ez elfér alatta? Milyen gumiméret az ideális ehhez a felnihez?


necces. amivel jól mutatna hátul, az 255 széles gumi, de azzal már szerintem nem fér el. keskenyebb gumihoz meg túl széles a felni. szerintem. az lenne a jó, ha hasonló méretű kereket fel tudnál próbálni. érdemes valakit keresni a közeledben, hátha, egy próba erejéig benne van a dologban.

YELLOW Elküldve: 2020-12-01 19:39 hûtõ

PTamas7894 írta:
hil írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz szint kb 2000km alatt maximumról lemegy minimumra. Mi okozhatja ezt? Cserélve volt nemrég a hűtőradiátor, tehát ott már nem szivároghat.
Viszont tegnap néztem a kiegyenlítő tartály melletti csövet, amin a csatlakozásnál mintha látszana valami kipárolgás. Ez okozhatja a lassú vízziszint csökkenést?
Előre is köszi!



vagy maga a kiegyenlítőd van elrepedve. de akár okozhatja az is. van benne gumitömítés lehet az ereszt. a méretét ne kérdezd, passz. ha van másik hasonló méretű csatlakozó a körben, arról lehet mintát venni esetleg.
szépen lassan elérnek a dolgok, sajnos.


Nagyon köszi a választ!
Ezzel amúgy szabad így még menni, nem tud eldurrani? Szeretném megjavítani, de lehet csak 1-2 hónap múlva lesz rá alkalmam. Persze a szintet csekkolnám hetente.


hát benne van a pakliba, nekem is durrant már el, vagy pukkant el a csonk, ami a blokkból jön ki a jobb oldalon és a termosztátba megy. elöregedett. a kérdés, hogy amiatt csökken-e a szint. meg kellene nézni, hogy valaki gázt ad, mikor már üzem meleg a motor, hogy látható-e onnan szivárgás. mert ugye mi van, ha a motor eszi meg.


Az a baj hogy nem vagyok benne biztos, hogy látszana gázadásra, mert nagyon kis mennyiség fogy.
A motorra azért nem gyanakodnék, mert tökéletes tiszta szép a hűtővíz, és az oljabetöltőn sem látok semmi rendellenességet. Plusz amit észrevettem, hogy most a melegben hosszabb út során talán több fogy kilóméterre vetítve mint korábban


A kiegyenlítő tartály alján a nagy "O" gyűrű 45,4x4mm méretű. Mivel senki nem tudta megmondani mi kell oda és próbálkozás után ez a MÉRT érték adódott (innen a 45,4x4 mm) 45x4 is megfelelhet (ez a külső átmérő)
Bye: hil



Update:
Azóta sem rosszabodott a helyzet, legalábbis a kiegyenlítő környékén...
Amióta nálam van a kocsi, volt már a hűtőrendszer javítva, most döntött úgy, hogy a maradék összes csőből is kér újat

Nem fogyott jobban a víz, aztán egyik nap lett egy kicsi tócsa. Nyomáspróbán most kiderült, vagy 5 helyen tudott szökni picit (köztük a képen látható helyen is, és Yellow által említett jobb oldali blokkból jövő csonk is köztük van), ami azonnal el is párolgott, ez okozta a nagyon lassú fogyást


hát most gondold el, hogy nekem mióta megvettem 4,5 évesen, majd kb 1 év múlva cseréltem hűtővizem utána folyamatosan tűnt el belőle. de nagyon minimális. mind addig, amíg tavaly az a csonk el nem durrant. mióta ki van cserélve, semmi víz fogyás. valószínű már akkor meg lehetett repedve vagy nem tudom. előtte olt műszakin, szóval nem kizárt, hogy odavertek neki valamivel, amikor a motorszámot keresték, mert másnap eldurrant.