YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2021-07-17 19:35 Inditozásra nem inditt a kocsi !

trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.

YELLOW Elküldve: 2021-07-15 17:57 Fûtés - Klíma

akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.


A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű


azért tudsz meleget csinálni, mert melegen alapesetben is nyitva van.
azt nézd meg, hogy megfogod azt a két hengeres csapot, aztán belül menjen a befúvás és valaki tekerje a középső rostélyt piros, majd kék állásba. a hőfokot is lehet állítani kell majd közben. de a lényeg, hogy ha nem érzel semmit, akkor nem zár el. vagy lehet érzel és félig elzár, de az sem jó.
amikor az ember hűtőfolyadékot cserél és légtelenít, pont azért kell fűtésre tenni, mert amikor indítod a motort, akkor a fűtéscsap elzár és akkor nem keringetné ott a vizet, azaz a levegő ott marad. de ha melegre állítod, akkor kinyit és elkezdi ott is forgatni a vizet.

Nos azt hiszem mindenképp cserélnem kell. Szétszedtem. A nagyobbik henger egy villanymotor,ami egy ügyes mágneses megoldással hajt a víztérben lévő kis lapátot. ezzel nem volt baj. A kisebb henger az egy elektromágnes. Ez a fűtéscsap. Mikor széthúztam,akkor láttam,hogy van benne egy nagyobb spec formájú gumitömítés ,amely úgy szét volt esve,hogy vissza sem tudtam rakni.Így is működik,de szerintem ez a tönítés hivatott kizárni a vizet az elektromágnes tekercs részéből.Összeraktam,kifelé nem folyik,de az alap jelenség ugyanaz,és gondolom hosszabb távon tönkre fog menni a mágnes a bejutó folyadéktól.És a fentieket figyelembe véve bontott eleve ki van zárva.


igen úgy van, van egy másodlagos keringető. jellemzően az is rossz szokott lenni.
neked valószínű maga a szelep van beállva, de mivel beállt, az azt jelenti, hogy mindig nyitva van. tehát valamiért már korábban nem húzta be a tekercs. vagy lehet nincs beállva, csak most sem húzza a be a tekercs, ezért a szelep nyitva marad.

YELLOW Elküldve: 2021-07-14 22:29 Fûtés - Klíma

akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.


A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű


azért tudsz meleget csinálni, mert melegen alapesetben is nyitva van.
azt nézd meg, hogy megfogod azt a két hengeres csapot, aztán belül menjen a befúvás és valaki tekerje a középső rostélyt piros, majd kék állásba. a hőfokot is lehet állítani kell majd közben. de a lényeg, hogy ha nem érzel semmit, akkor nem zár el. vagy lehet érzel és félig elzár, de az sem jó.
amikor az ember hűtőfolyadékot cserél és légtelenít, pont azért kell fűtésre tenni, mert amikor indítod a motort, akkor a fűtéscsap elzár és akkor nem keringetné ott a vizet, azaz a levegő ott marad. de ha melegre állítod, akkor kinyit és elkezdi ott is forgatni a vizet.

YELLOW Elküldve: 2021-07-14 18:41 Fûtés - Klíma

akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.

YELLOW Elküldve: 2021-07-13 22:09 Fûtés - Klíma

akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

YELLOW Elküldve: 2021-07-13 18:12 Motorolaj

sancia írta: Szasztok!
320 d 2008 mennyi időnként cseréljem az olajat?


ha jót akarsz 10ezrenként. ha sokat mész hosszútávot, akkor max 15ezerig el lehet tolni.

YELLOW Elküldve: 2021-07-13 18:11 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

rain91 írta: Sziasztok,
17x8 ET30 előre-hátra, necces, vagy elfér? E90-re való Rial felnikről van szó, 225/45 R17 gumikkal.



E30-ra? az a baj az 4 csavaros, a felni meg 5. amúgy szerintem elférne. de így kell osztókör módosító, és úgy már necces.

YELLOW Elküldve: 2021-07-13 18:09 Mi lehet a baj?_

TomyMU írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, olyat produkál az autóm, hogy kivillan a töltés visszajelző lámpá(kb. 2mp), és amikor kivillan akkor meg is torpan az autóm, jól leesik a fordulat aztán visszaáll. Eljátssza ezt párszor aztán kivillan az EML hibakód is. Volt, hogy annyira leesett a fordulat, hogy leállt az autó. Menni megy, de inkább nem használom, most raktam le a szerelőnél, kiváncsi vagyok mit olvas ki a géppel. Esetleg valakivel fordult már elő ilyen és van tapasztalata hogy mi lehet a baj? (N42B18A)


hát lehet főtengely jeladó is. de majd a diag megmondja, mert lehet ez sok minden.

YELLOW Elküldve: 2021-07-03 17:05 kettõstömegü lendkerék

Manoka0216 írta: Sziasztok!
Akkor ezek szerint az semmi esetre se normális, hogy 36.000 km-nél kettőstömegűt és kuplungot kelljen cserélnem a 2015-ös 2-es coupemba, ugye?


ha úgy vezetsz még normális is lehet
amúgy nem. erős városi használat mellett is 80ezret azért kibír egy kuplung.

YELLOW Elküldve: 2021-06-27 19:36 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2021-06-26 20:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.


A kocsiban a kerek 20 pin-es aljzaban a 17-20 pint áthidaltam, elviekben az megy az ODB2 7-8 ra de sajnos ugyanúgy nincs kommunikáció...


jah bocs, most látom.... hogy E36.
azzal nem fog kommunikálni. max a motorvezérlőbe olvas bele.


Ez fura, ezt a videót néztem mielőtt megvettem volna a kütyüt és mindent kiolvasott az E36-ból: A link neve


én BMW spec diaggal sem tudtam az E36-ot. de nem is nyomoztam utána, hogy mi az oka.

YELLOW Elküldve: 2021-06-26 19:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.


A kocsiban a kerek 20 pin-es aljzaban a 17-20 pint áthidaltam, elviekben az megy az ODB2 7-8 ra de sajnos ugyanúgy nincs kommunikáció...


jah bocs, most látom.... hogy E36.
azzal nem fog kommunikálni. max a motorvezérlőbe olvas bele.

YELLOW Elküldve: 2021-06-26 16:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.

YELLOW Elküldve: 2021-06-22 22:52 Mi lehet a baj?_

ZsoltR írta: Sziasztok
Egy olyan gondal fordulók hozzátok hogy van egy bmw e91 320d Xdrive 2010 modelem . Az a jelenlegi problémám hogy menet közben be szagat az autó. Ezt bármilyen fordulatszám tartományba meg csinálja. Azt ki próbáltam hogy a középső erő eloszto rol le húztam a csatít és akkor tökéletesen megy de ha vissza szurom akkor meg int csinálja. És a jelenséget tartozik hogy mikor elől mikor hátul csinálja de van amikor csak egy keréken csinálja. És nincs hibakod. Ha valaki járt így kérem segítsen mert már minden színent ki van cserélve.
Köszönöm előre is


eltérő méretű kerekek vannak az autón? mert az okozhat gondot az osztóműnek, akár tönkre is mehet. sok esetben már az is számít, ha valahol új gumi van, míg másik tengelyen elkopott. bár úgy tudom a BMW-nél kalkuláltak ezzel, de van aki mást mond.
olajcsere biztos nem ártana, mert jellemzően az osztóműben pláne nem szoktak cserélni.
de sajnos több minden lehet, ami a hajtáshoz kapcsolódik. élő adat kellene első körben, hogy a 4 kerék felől azonos sebességek érkeznek-e be.

YELLOW Elküldve: 2021-06-21 16:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

joezeyoutube írta: E46 Compact 320d M47204d4d
Delphi program fent, működik, hibakódokat tudtam olvasni, törölni.
A porlasztók korrekcióit hol lehet megnézni?
Nem mertem turkálni, de adaptáció törlést találtam (azt nagyon nem kéne 20 éves autónál, ami így jó).
Programming ot (amibe szintén nem léptem bele)


Vagy fel kell szenvedjem a WOW ot? win10 em van.


én még nem ruháztam be delphi-re, de szeretnék. hogy mi hol van nem tudom. használtam már, de régen és rövid ideig.